Hieronnasta seksiin

Anonyymi-ap

Olen jonkin verran vanhempi mies. Hetero mutta joskus toinen mies on antanut minulle suuseksiä.
Nyt on tullut mieliteko että tarjoaisin joillekkin nuorelle urheilijamiehelle jalkojen, pakaroiden ja alaselän hieronnan. Pakaroista käteni siirtyisi ensin anaalin seudulle ja sitten vähitellen laittaisin hyvin öljytyt sormeni hänen anaalireikään.
Kun se olisi tarpeeksi lämmitelty, painaisin oman kullini missä kortsu päällä, hänen reikäänsä. Kun olisin saanut orgasmin, vetäytyisin pois ja kääntäisin hänet selälleen.
Hieroisin etureidet ja siirtyisin vähitellen hänen kiveksiin ja kullin. Hieroisin kullin kovaksi, lisää öljyä ja tekisin käsin hänelle nautinnon, tai ottaisin lopuksi häneltä suihin.
Tämä on vai se miten haluaisin tehtävän. Toinen asia on sen toteutus.

10

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkkaan harkittu FANTasia! Mitähän akkasi tuumaa asiasta?
      Mutta "jonkun verran vanhempi"... ketä ja mitä siis?
      Eihän ikä suurta merkkaa jos kerta kohtaaminen, ja kaput!? Ja sulla kulli toimiu ja anaali kiihottaa!
      Harmi en ole etsimäsi tyyppu! 🤭🤫

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­y­­m­­­f­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178785855

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ihan kaikkea ei tartte paljastaa.

      • Anonyymi

        Ei niin - siksipä fantasiat jäävät haaveeksesi!
        Haaveita voi toteuttaa muista huolimatta!
        Akkakin voi olla joillekin väline perverssimpiin ajatuksiin monilla ukoilla.
        Kun esim. panee akkaa vaikka takaapäin, parhaimmillaan perseeseen, voi kuvitella se on se haaveiden miehfn tsi pojan anus!?
        Upeeta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin - siksipä fantasiat jäävät haaveeksesi!
        Haaveita voi toteuttaa muista huolimatta!
        Akkakin voi olla joillekin väline perverssimpiin ajatuksiin monilla ukoilla.
        Kun esim. panee akkaa vaikka takaapäin, parhaimmillaan perseeseen, voi kuvitella se on se haaveiden miehfn tsi pojan anus!?
        Upeeta!

        Se perseeseen pano ei tässä ole se tärkein. Tarkoitus tuottaa myös toiselle osapuolelle jotain hyvää.
        Tietysti melkein saman voisi tehdä myös naisen kanssa. Mutta se olisikin ihan eri juttu.


    • Anonyymi

      Olisi ihanaa löytää tällainen "kypsä-ukko" vaikka vähän itseään ja taipumustaan miesten väliseen seksiin salaileva "hetero" mies joka kuitenkin tässä tilanteessa on biseksuaalinen - " ei puhtaasti hetetosrkduaali". Mutta jos se auttaa asiaa niin olkoon "hetero"...
      Mulla on kokemusts näistä 'ukkomiehistä' alkaen nuoruudesta, kyllä he ovat olleet voin sanoa asisnsa osaavia tyyppejä. Nimenomaan naidessaan, ihanan tyydytyksen tuojina. Muistan useimmat eivät olleet kiinnostuneita niinkään oman
      "kaluni" tilasta tyydytyksen aikana ja kannalta? Mutta toisaalta en sitä niinkään erikseen kaivainnut, anaalinen nautinto usein toi myös orgasmin ja sitä halusin miehen tekevän ja yhäkin asia on samanlainen, iästä riippumatta! Kookas kyrpä toi kieltämättä parhaan nautinnon. Niitä muistelee mielellään yhäkin!
      Kuten niitä muutamia "jättejä" joita ei niiden koon takia voinut ottaa sisään!
      Yksikin upea komea mies joka pettyi ettei hän mahtunut ja oli kyllä ilmeisen kokematon miehen kanssa, näin myös suhteen aiottu rakentaminen päättyi tähän kertaan. Olin pettynyt toki, mies oli komea pitkä "mulle sopiva" muuten myös!

      Nämä bimiehet aviossa tai ei eivät aikoinaan harrastaneet nykyään paljon puhuttua oraalista ( suu) seksiä tms.?
      Näillä oli mieltymys anaaliin järjestään, se oli mun iloa siten myös antautua! Silloin ei ilm. naiset halunneet antaa pebaa, ja tiesivät se oli "homojen juttu"!? Nykyään asiat muuttuneet, kuten muutkin asian ympärillä
      Haaveet esim. vakiseurasta eli suhteen jatkosta näiden ukm ym. kanssa ei tullut kysymykseen... sama taitaa olla yhä nykyäänkin?
      Ihanne olisi löytää ns. vakituinen suhde edes, kaveruuden ohella. Harvat kykenee siihenkään...

      Mutta pettyneitä riittää yms. ja näin tälläkin palstalla kyynikot jyllää ja terrorisoivat muita!
      🤫👋😍

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe