Ratkesi vihdoin .ikaalislaiset konekuskit kävivät tapailemassa sielä toisiaan .toinen miehistä oli vähän kalju ,noin280kg omamassa.muistutti hieman pavarottia
Pohjalaisen dildometsän arvoitus
44
1153
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko mies tukeva vai hoikka?
- Anonyymi
Mies oli erittäin hoikka
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878709A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miten metrin mittainen ja reiden paksuinen dildo mahtuu mieheen sisälle?
- Anonyymi
Ammattimiehet pystyy mihin vaan. Kyllähän isotimo heittää 60cm:sen jorman sisäänsä aamupalaksi.ei 70kg hoigga mies pysty samaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattimiehet pystyy mihin vaan. Kyllähän isotimo heittää 60cm:sen jorman sisäänsä aamupalaksi.ei 70kg hoigga mies pysty samaan.
Paikalla oli jopa kunnan mainoskyltti "Think BIG"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikalla oli jopa kunnan mainoskyltti "Think BIG"
Isonkyrön kunta teetti Think Big -teepaitoja kunnan työntekijöille, luottamushenkilöille ja ja kaikille kuntalaisille.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008222713.html
- Anonyymi
vain vajakki näitä houruja lukee
- Anonyymi
Etkö pidä jostakin syystä palstan kirjoituksista vai miksi olet tuollainen ärripurri?
- Anonyymi
Miksi haukut ihmisiä täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haukut ihmisiä täällä?
konekuskit ovatkolmivuorossa töissä ei ne kerkee kylähullun skitso-ketelän
seksifantasioita harrastamaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seksifantasioita harrastamaanIsännöitsijöillä sen sijaan riittää aikaa harrastaa sellaisia fantasioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seksifantasioita harrastamaanOvatko konekuskit hommissa kolmivuorossa dildometsässä?
- Anonyymi
Voihan siinä 60cm jorman asennuksessa mennä pikkaisen kananlihalle ja selkäkarvat nousta pystyyn.
- Anonyymi
Mutta se palkitsee lopuksi.
- Anonyymi
vain vajakit lukevat näitä skitso-ketelän pekan houruja
- Anonyymi
Nämähän ovat erittäin hyviä. Koko ikaalinen lukee näitä mielellään ,varsinkin vatulan ja jyllin väki. seuravaksi tulee isontimon ja jarmon seikkailua
- Anonyymi
kyllä hannu on ihan normaali !
- Anonyymi
Luethan sinäkin näitä.
Olet siis vajakki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luethan sinäkin näitä.
Olet siis vajakki.Hän on jarmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä hannu on ihan normaali !
Dildometsä on pohjanmaalla uusi normaali!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dildometsä on pohjanmaalla uusi normaali!
Kauhajoella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämähän ovat erittäin hyviä. Koko ikaalinen lukee näitä mielellään ,varsinkin vatulan ja jyllin väki. seuravaksi tulee isontimon ja jarmon seikkailua
mode mäki-homolan pekka kehuu hourujaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mode mäki-homolan pekka kehuu hourujaan
Mode kyllä tietää, mistä ikaalislaiset tykkää.
- Anonyymi
Mistä näitä jättidildoja saa?
- Anonyymi
ei ole itse laitettu puh numero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole itse laitettu puh numero.
väliäkö sillä, kunhan soitellaan.
- Anonyymi
kaadetaan puu pitkään kantooneille tehdäänantoon, sillai niitä vinksahtaneille tehdään
etenkin motti matin metsissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaadetaan puu pitkään kantooneille tehdäänantoon, sillai niitä vinksahtaneille tehdään
etenkin motti matin metsissäÄijön metsät ovat Ikaalisten parhaiten hoidettuja. Lisäksi hän ajaa kaikissa asioissa metsänhoitoyhdistykseläisten ja osuuspankkilaisten asiaa.
- Anonyymi
On kaunista katseltavaa kun 280 kilonen mies ratsastaa jättitildolla.miesrinnat hölskyen
- Anonyymi
Se on kauneinta mitä ihminen voi nähdä ja kokea
- Anonyymi
eniten sielä nähtiin kylähullu skitso-ketelän pekka mukanaan kaksipoikalasta
opetuslapsinaan - Anonyymi
Eturauhanen tykkää hellästä kosketuksesta
- Anonyymi
Näin viimeyönä unta dildometsästä .olin sauva- kävelyllä metsässä ,kunnes kuulin huohotusta puskan takaa .menin lähenmäksi kurkkaan.isotimo ratsasti kovaa .yhtä äkkiä ratsastimme kipaa.heräsin siihen kun nivusissani sykki voimakkaasti ja peiton helma oli kostea.en ole koskaan kokenut tämmöistä.
- Anonyymi
Ajattelin tehdä kesälomareissun telttaillen sinne dildometsään. Onko kellään osoitetta?
- Anonyymi
Mutta eikö tämä ole asutun talon osoite?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikö tämä ole asutun talon osoite?
Mikä osoite? Anna se osoite nyt!
- Anonyymi
Kyllä täytyy konekuskilla olla melkonen molokki,että mahtuu 60cm patukka sisään .
- Anonyymi
Rengasrasva on tämmöisissä töissä hyvä valinta
- Anonyymi
Painatko "duunia" yötä päivää?
- Anonyymi
Montako kynttilää mahtuu?
- Anonyymi
Seitsemän kynttilän nippuja kolme peräkkäin.21 kpl palttia rallaa.
- Anonyymi
satanan ruma kuva
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569