Minulla vaimo suostui kolmen kimppaan mutta sanoi ettei halua toista naista mukaan..
Meillä on ollut sama mies jo 2020 huhtikuusta.
Kaveri pyytää usein mukaan kimppaan.
Nyt kuitenki vaimoni kertoi nähneensä tämän miehen kaupassa ja tahtoneet hänet meille saunomaan tänä iltana.
Vaimo innostui ystävästämme
6
1335
Vastaukset
- Anonyymi
Aika epäselvä
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178787241
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jos ne sanoo kahdestaan?
- Anonyymi
Vaimoni pyysi vakimiehen meille saunomaan ja kimppaseksiin.
Lapset käytettiin saunassa ja he menee nukkumaan klo 19.00 ja tämän jälkeen alkoi aikuisten aika.
Saatiin rouvan huomio täydellisesti kun veimme sänkyyn.
Rouva oli todella aktiivisella päällä eikä jääty puutteeseen.
Kaveri joutui nousemaan pukemaan ja siirtymään vierashuoneeseen ennen kuin lapset herää.
Olisi ehkä järkyttävää jos lapset löytäisi pojan kummisedän äidin vierestä alasti.
Yöllä on turvallista kun itkuhälytin ilmoittaa jos alkaa joku heräämään.
Lapsemme ovat vielä niin pieniä etteivät ilmeisesti ymmärrä.
Ovat 1v4kk ja 3v2kk.
Yleensä lapset ovat hoidossa joko siskollani tai vanhemmillani kun harrastamme kimppaseksiä nyt tuli sen verran äkkiä ettei ehditty järjestää hoitopaikkaa.
Vaimo nukkuu makkarasta kaikkensa antaneena mutta tyytyväisenä ja vieraamme nukkuu vierashuoneessa varmastikin kaikkensa vaimolleni antaneena itse keitän kahvia ja odottelen lasten heräämistä. - Anonyymi
Ei meilläkään vaimo halua naista mukaan jos ei ole useita miehiä. Oltiin tutussa porukassa laivalla ja vaimoa pani 2 miestä niin silloin olin yhden vaimon kaverin kanssa panemassa.
Minun paneman rouvan mies oli yksi joka pani vaimoani. - Anonyymi
Kun ehdotin vaimolleni toista miestä niin vaimoni suostui.
Sain valita miehen jolle vaimo antaa pillua.
Kiihoittuneena odotimme vierasta ja näimme vaimon kanssa jo etukäteen.
Odoteltiin miestä paikalle ja olimme alasti hänen ajaessa pihaan.
Vaimo meinasi alkaa pukemaan mutta sain hänet suostuteltua että otamme vieraan vastaan alasti.
Ja kaverimme tuli ja riisui samall ja sai panna heti kun sai vaatteet pois.
Nopein tapaus vaimo näki miehen ensikertaa ja mies pani vaimoa 5min ensinäkemästä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926