Millainen on kesän festivaali tarjonta ja artisti kattaus Juuassa?
Festivaalit Juuassa
16
731
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siellä muuta ole kun juuan sekshibion messut keskus puistossa
- Anonyymi
Onko sinun pakko esiintyä joka kesä.
- Anonyymi
Kiepissä pidetään nahkaasu näyttelyt, ruoska maistiaiset, ja jaetaan kuukauden kusiset stringit.
- Anonyymi
The nahka nuijat soittaa nuotin vierestä ainakin Piitterissä.
- Anonyymi
Kiepin pihalla on festarit joka päivä kun vaan oman teltan pystyttää. Viereisestä k-marketista saa kätevästi oluet ja makkarat.
- Anonyymi
Mötley crue esiintyy Juuassa kesällä
- Anonyymi
Kuulemma tulikivi areenalla. Pitääkö huhu paikkaansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulemma tulikivi areenalla. Pitääkö huhu paikkaansa?
Pitää paikkaansa. Ennen keikkaa mötley cruen ukot käyvät eroselta makkaraa ja kiepistä vähän käytetyt kusenpolttamat asut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkaansa. Ennen keikkaa mötley cruen ukot käyvät eroselta makkaraa ja kiepistä vähän käytetyt kusenpolttamat asut.
Ennen mötleyn keikkaa mä käyn eroselta kokin asun ja kiepistä kusenpolttamat makkarat.
- Anonyymi
Kieppi ei ole makkarakauppa, eikä Erosen grilliä ole joten nyt lapset nukkumaan!
- Anonyymi
Aion pyörittää helikopteria Tulikivi areenalla tulevana viikonloppuna. Tervetuloa. Ottakaa sadetakit mukaan jos mälli lentää.
- Anonyymi
Vanhallatiellä eräässä ikkunassa oli festivaali henkeä.
- Anonyymi
Ne oli varmaan ne taidemessut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli varmaan ne taidemessut?
Vanhatie on oikea paikka taiteen nälkäisille. Esityksen loppu huipennuksen voi tuntea kaikilla aisteilla.
- Anonyymi
Hillovene hurmasi Pielisen soutumessuilla koulun pihassa!
- Anonyymi00018
Kyllä se halvatun papat tulee jos sirkusteltta saadaan pystyyn vanhallekentälle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html228986- 46930
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660