Parempi päivä tänään

Anonyymi-ap

Pääsin liikkeelle ja siivosin. Välillä on ollut hyvin alavireisiä päiviä, tänään jotain oli toisin. Kun näitä parempia päiviä joskus tulee, niin sitä alkaa miettimään, että millä ihmeellä saisi sen olotilan jatkumaan.

9

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koita sitä, että keskityt nauttimaan kun on hyvä fiilis.

      Liika pohtiminen kurjistaa. Filosofit ja kirjailijat erikseen, luova työ ja sen ajattelu luo hyvää oloa.

      • Anonyymi

        Joo yritän keskittyä siihen. Ja pientä toimintaa pidän yllä ja yritän olla mahd. vähän netissä. Kiitos vastauksesta, bye :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yritän keskittyä siihen. Ja pientä toimintaa pidän yllä ja yritän olla mahd. vähän netissä. Kiitos vastauksesta, bye :)

        Ole hyvä. Välillä on kiva pitää palstavapaata monta päivääkin. Sitten taas on ihan kiva lueskella juttuja:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Välillä on kiva pitää palstavapaata monta päivääkin. Sitten taas on ihan kiva lueskella juttuja:))

        Juuh, saunomaan kohta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh, saunomaan kohta :)

        Mul on tässä pyykinpesu menossa. Viiden tunnin pyykkivuoro.

        UFF tasarahapäivät! Vedin tilin sileeksi kirpputoreilla, nyt joudun syömään pelkkää hernekeittoa ja mysliä taas. Mut päivä kerrallaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on tässä pyykinpesu menossa. Viiden tunnin pyykkivuoro.

        UFF tasarahapäivät! Vedin tilin sileeksi kirpputoreilla, nyt joudun syömään pelkkää hernekeittoa ja mysliä taas. Mut päivä kerrallaan:)

        Ok, mutta varmaan oli tarpeeseen :) Päivän kerrallaan, se riittää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mutta varmaan oli tarpeeseen :) Päivän kerrallaan, se riittää :)

        Tuli tarpeeseen. Väsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mutta varmaan oli tarpeeseen :) Päivän kerrallaan, se riittää :)

        No ei ehkä ollut mulla on iltavaatteita kaappi täynnä ja jo neljä pitkää iltapukua😄

        Mut ei helvetti jos tulee hieno vaate tms vastaan, niin kyllä ostan. Tuntuu, et voisin yhtä hyvin olla kuollut jossen tuhlaisi kaikkeen turhaan. Itekkin oon täysin turha, mut muakin silti joku varmaan ehkä rakastaa.

        Sori, tämmönen mä oon. Laihtuupa taas sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ehkä ollut mulla on iltavaatteita kaappi täynnä ja jo neljä pitkää iltapukua😄

        Mut ei helvetti jos tulee hieno vaate tms vastaan, niin kyllä ostan. Tuntuu, et voisin yhtä hyvin olla kuollut jossen tuhlaisi kaikkeen turhaan. Itekkin oon täysin turha, mut muakin silti joku varmaan ehkä rakastaa.

        Sori, tämmönen mä oon. Laihtuupa taas sitten.

        Olet hyvä just omana itsenäsi varmasti :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe