Pääsin liikkeelle ja siivosin. Välillä on ollut hyvin alavireisiä päiviä, tänään jotain oli toisin. Kun näitä parempia päiviä joskus tulee, niin sitä alkaa miettimään, että millä ihmeellä saisi sen olotilan jatkumaan.
Parempi päivä tänään
10
224
Vastaukset
- Anonyymi
Koita sitä, että keskityt nauttimaan kun on hyvä fiilis.
Liika pohtiminen kurjistaa. Filosofit ja kirjailijat erikseen, luova työ ja sen ajattelu luo hyvää oloa.- Anonyymi
Joo yritän keskittyä siihen. Ja pientä toimintaa pidän yllä ja yritän olla mahd. vähän netissä. Kiitos vastauksesta, bye :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo yritän keskittyä siihen. Ja pientä toimintaa pidän yllä ja yritän olla mahd. vähän netissä. Kiitos vastauksesta, bye :)
Ole hyvä. Välillä on kiva pitää palstavapaata monta päivääkin. Sitten taas on ihan kiva lueskella juttuja:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. Välillä on kiva pitää palstavapaata monta päivääkin. Sitten taas on ihan kiva lueskella juttuja:))
Juuh, saunomaan kohta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh, saunomaan kohta :)
Mul on tässä pyykinpesu menossa. Viiden tunnin pyykkivuoro.
UFF tasarahapäivät! Vedin tilin sileeksi kirpputoreilla, nyt joudun syömään pelkkää hernekeittoa ja mysliä taas. Mut päivä kerrallaan:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on tässä pyykinpesu menossa. Viiden tunnin pyykkivuoro.
UFF tasarahapäivät! Vedin tilin sileeksi kirpputoreilla, nyt joudun syömään pelkkää hernekeittoa ja mysliä taas. Mut päivä kerrallaan:)Ok, mutta varmaan oli tarpeeseen :) Päivän kerrallaan, se riittää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mutta varmaan oli tarpeeseen :) Päivän kerrallaan, se riittää :)
Tuli tarpeeseen. Väsyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mutta varmaan oli tarpeeseen :) Päivän kerrallaan, se riittää :)
No ei ehkä ollut mulla on iltavaatteita kaappi täynnä ja jo neljä pitkää iltapukua😄
Mut ei helvetti jos tulee hieno vaate tms vastaan, niin kyllä ostan. Tuntuu, et voisin yhtä hyvin olla kuollut jossen tuhlaisi kaikkeen turhaan. Itekkin oon täysin turha, mut muakin silti joku varmaan ehkä rakastaa.
Sori, tämmönen mä oon. Laihtuupa taas sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ehkä ollut mulla on iltavaatteita kaappi täynnä ja jo neljä pitkää iltapukua😄
Mut ei helvetti jos tulee hieno vaate tms vastaan, niin kyllä ostan. Tuntuu, et voisin yhtä hyvin olla kuollut jossen tuhlaisi kaikkeen turhaan. Itekkin oon täysin turha, mut muakin silti joku varmaan ehkä rakastaa.
Sori, tämmönen mä oon. Laihtuupa taas sitten.Olet hyvä just omana itsenäsi varmasti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355000
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253356Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132674- 472318
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201536- 281510
- 181229