Ei ole isänmaata eikä enää aatetta on vain tyhjät ajatukset menneestä keskustasta. Kaikki hyvä on kadonnut menneisyyteen ei ole enää tähteä mikä ohjaisi eteenpäin on vain tyhjyyttä elämässä. Miksi näin? mietin edelleen niin hyvä puolue ja ideologia tuhottiin, oliko tekijöillä oikeat jauhot ja siemenet pussissa? Onko minä minä henkilön ideologia keskustan ideologia vai kannataisiko miettiä hetki olenko se minä, joka saa tämän perus juuren nousemaan ja kasvamaan uudestaan ylös.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Tuhollaiset on laitettava vastuuseen ja maksmaan puuttuvat 60% puoluetuesta tuhoasteensa perusteella. Vain selvä rahallinen vastuu toimii myös uuden valittanvan puoluejohdon kannustimena.
- Anonyymi
Sulla, persutrolli, tais väli merkit ja yhdys sanat jäädä persu kouluun!
- Anonyymi
Khihihi buaaaah, täällä ei ole mitään ylläpitoa, jos olis, niin 99 % avauksista poistettaisiin heti.
Tämähän on persujen propagandistien paskanheittopalsta. eikä pääosassa "keskusteluihin" edes mainita Keskustaa! - Anonyymi
Moni keskustalainen on ahistunut.
- Anonyymi
Sen verran koville otti kyllä tappio, että Perhon Ekit meinasin tehdä, ilman keskustaa ei ole elämää. Enää ei maistu lestaillatkaan.
- Anonyymi
Eilen meni nikki ja vähän aikaa bannissa, kyllä kyrsi ja oli pirullinen tilanne.
- Anonyymi
Kepu on saanut ansioittensa mukaisesti. Kun vuosikymmenet on laittanut veronmaksajien rahat eniten tappiota tuotavien toimintojen tukemiseen , on romuttatut maamme talouden ja hyvinvoinnin.
Nyt onkin sitten aika romuntua myös Keskustapuolueen talous ja hyvinvointi. - Anonyymi
Niin kyrsii minuakin keskustalaisena se, että Väyrynen ei ole meidän Kakkos Kekkonen. Väyrynen on niin YYA mies ja vihaa länsimaita.
- Anonyymi
Nämä Turtiaisen jumalalliset kannanotot ovat tällä hetkellä repimässä puoluetta kahtia (taas kerran). Puolueen vaikutusvaltaisimpiin henkilöihin kuuluva Ilkka Tiainen teki aloitteen, että puolue erottaa Ano Turtiaisen puheenjohtajan paikalta. Ylimääräinen puoluekokous on kutsuttu koolle 6.2.2023, jossa tämä asia käsitellään. Äänioikeus on kuitenkin vain puolueen varsinaisilla jäsenillä, eli Turtiaisen valikoimalla pienellä sisäpiirillä.
Kommunismin historiaa tuntevat voivat jo arvata, miten tässä käy. Tiainen erotetaan puolueesta, ja retusoidaan pois kaikista valokuvista puolueen historiikissa. Sen jälkeen lähtee Janne Kejo vasemmistolaisine hengenheimolaisineen, yhteensä melko suuri osa puolueen jäsenistä. Mutta mihin he lähtevät? Popcornit esiin, tästä tulee jännittävää. - Anonyymi
Minua myös kyrsii, Kreml luotti Väyryseen omana miehenään ja Väyrynen oli uskollinen Neuvostoliitolle, sieltä tuli vaalirahaakin ilman vastikevaatimuksia keskustalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493