Haluaisin pitkästä aikaa ihastua ja rakastua. Muistan kokeneen ihastumista silloisen poikkiksen kanssa v 2007. Sen jälkeen oli yks pitkäaikainen, mutta en kokenut voimakasta ihastusta. Rakastumista oli lopulta, mutta oli väärä lopulta. Siksi siis se ihastuminen ei tullut alunperin. Joskus mietin, kulutinko elämäni ihastumiskiintiön siihen yhteen henkilöön aikoinaan, kun en kokenut sitä edellisen kanssa. Nyt olen ollut vuoden sillain, että kaipaisin jotakuta ja haluaisin kokea ihastusta, ja ihanan miehen siis
Olisi ihana rakastua
4
428
Vastaukset
Siis minä en edes muista tarkalleen, koska olen viimeksi ollut ihastunut… ehkä pari, kolme vuotta sitten on ollut jotain? Näimme usein työpaikalla, eikä kyllä mitään muuta kuin moikattu. Kerran taisin puhua hänen kanssaan puhelimessa, ihan työasioissa siis mutta siitä tuli kiva mieli 🤭
Minä en yleensä ihmisiin ihastu, tai sanotaanko että se on järin harvinaista minun taholtani. Se on mukava tunne ja yhtä haaveiluaan se on myös…
Rakastunut en ole ollut ikinä.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17878977q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mäkin haluaisin ihanan miehen.
- Anonyymi
Mä ihastun harva se päivä, tosin silleen viattomasti, aattelen että joku tietty ihminen on kovin ihastuttava.
Olisi kyllä tervetullutta ihastua niin, että sukat valuu makkaralle, vatsassa kuplii uuden odotus ja yöunet on ruusunpunaisia. Eilen pyörin ruokakaupassa ja yhtäkkiä totesin murisevani kassajonossa, kun oli liikaa ihmisiä, tahmeeta ja hiki ja kuuma. Että mä sanattomasti viestitän kanssaihmisille, että painuvat niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja mielellään jo eilen. Silloin aattelin, että nyt pitää telepaattisesti huhuilla ihastusta paikalle, jospa joku kuulee signaalin ja karauttaa ennen pitkää törmäyskurssille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839