Hei,
Olisi mukava kuulla tuulipukuihin liittyvistä fantasioista/tarinoita.
Itse olen tuulipuvuista ja satiinista kiinnostunut ja kiihottuva nainen.
Olenko ainoa nainen maailmassa, joka tykkää tuulipuvun tai satiininn kosketuksesta ihoa vasten?
Entäs miehet, mitä te ajattelette nähdessänne tuulipukuun puetun naisen?
Tuulipuku nainen
23
1803
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F6s5P3
- Anonyymi
Täällä yksi tuulipuvuista koko ikänsä syttynyt tyyppi. Tai enimmäkseen housuista 😊 Tuulipukunaiset kääntävät aina katseen 😏
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y0t1J1
- Anonyymi
Mitä kiiltävämpi ja kahisevampi tuulipuku, sen parempi, varsinkin jos on esim. punainen tai pinkki eikä se ainainen musta väri :)
- Anonyymi
Tuulipukuun pukeutunut nainen....se kahina....ja takaapäin :).
Kyllä kiitos kiinnostaisi :).
Olen ollut tuulipukujen perään jo 1980-luvulta nuoresta klopista lähtien....- Anonyymi
Minulla vasta 1990-luvulta lähtien 😊
Kyllä, ehdottomasti.
Tuulipuku naisen päällä.....tai oikeastaan nainen tuulipuvun sisällä :).
Kiihottava ajatus. En tiedä, mikä siinä saa kierrokset nousemaan....
Olisi mukava tutustua naiseen tuulipuvussa ;)- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A8p4L5
- Anonyymi
Ihanalta näyttää, jos on kiiltävä tuulipuku pelkästään päällä. Samoin satiinitakki ja satiinihousut. Veisin veneilemään ja nauttitaisiin kahistelusta ja orkutusesta luonnon helmassa.
- Anonyymi
On ihana hinkata tuulipuvun housuihin pukeutuneen naisen haaraväliä pillun päältä, kunnes pillu kostuu housujen läpi ja nuuhkia sen jälkeen märkää haaraväliä.
- Anonyymi
Tuulipuvun läpi olisi mukava tunnustella, että minkä malliset pikkuhousut naisella on vai onko ollenkaan..
- Anonyymi
Mukavaa kuulla, että kiinnostusta löytyy. Tiedän siis katseiden seuraavan tuulipuku pyllyäni ja rintoja
- Anonyymi
Autoin kaverini systeriä pihatöissä. Käytin työshortseina Puman punaisia satiinishortseja. Sain häneltä lainaksi punaiset hiukan liian pienet hai saappaat. Hän näytti pitävän punaisesta ja toi mulle työtakiksi vanhan Karhu-Titan tuulitakin. Pieni sekin. Vetoketjua ei saanut kiinni vaan se jäi puoliväliin. Takin nylon kangas tuntui hyvältä ihoa vasten. Nostaessamme isoa kukkalaatikkoa takki suorastaan räjähti riekaleiksi. Ko. tilanne kiihotti meitä molempia. Illemmalla selvisi, että hän piti myös satiini ja nylon vaatteista. Päivän uurastus palkittiin liukkaasti 😎
- Anonyymi
Itsellä (olen mies) yöshortseina Puman punaiset isot satiinishortsit, verkkomalliset sisähousut tietysti pois leikattuna :) Monesti näiden kanssa on nautiskeltu, usein yöllä tuntee kun kalu seisoo, aamuisin shortsit telttana, kyllä tykkään näistä shortseista :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä (olen mies) yöshortseina Puman punaiset isot satiinishortsit, verkkomalliset sisähousut tietysti pois leikattuna :) Monesti näiden kanssa on nautiskeltu, usein yöllä tuntee kun kalu seisoo, aamuisin shortsit telttana, kyllä tykkään näistä shortseista :D
Mulla myös XXL kokoiset punaiset Puma Stripet. Sisähousut on vielä paikallaan. Laitan välillä telttakepin ympärille muutamat addun pikkuventexit. Niissä saa terskan kivasti takataskuun. Aamutelttailun yhteydessä on kiva purskauttaa niihin satsi tai kaksi. Näin Pumat pysyy puhtaina :D
- Anonyymi
Et käsityötä saanut tytöltä?😂
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z6m2N3
- Anonyymi
Parhaimman orgasmin ja kovimman stondiksen saa, kun pukee jalkaansa tyttöystävän liukaspintaiset tuulipuvun housut, jotka tuoksuvat ihanasti naiselle niiden sisäpuolelta. Nuo jalassa kun makaa sängyllä ja hyväilee jäykkää terskaa ja kovia palleja ei tarvitse kauaa jatkaa kun spermat lentävät.
- Anonyymi
Tyttöystävän tuulihousut eivät mahdu itselle päälle. Itsekseen ollessa housuihin tulee usein runkkailtua. Usein tuulihousut menevät pesuun, mutta välillä jätän huomaamattoman tahran lahkeeseen tai haaroihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöystävän tuulihousut eivät mahdu itselle päälle. Itsekseen ollessa housuihin tulee usein runkkailtua. Usein tuulihousut menevät pesuun, mutta välillä jätän huomaamattoman tahran lahkeeseen tai haaroihin.
Juu, haaroihin asti vetämälläkin saa hyviä kiksejä tai hyväilemällä itseään vaikka ei olisi niiden sisällään kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten tuulihousut, kiiltävät sellaiset, on parhaita käsityöhousuja :D
Itselle mahtuu 42 koosta ylöspäin naisten tuulihousut silleen sopivasti, 38 on ihan siinä ja siinä ihonmyötäisenä, mutta ei mukavasti. 40 koko vähän väljempi, mutta mieluiten alkaen 42 koosta, mitä isompi, sen parempi :D
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B2i2E4
- Anonyymi
Rehellisesti sanottuna mitä kireämmät housut naisen päällä niin on tosi sexy
Etenkin wet look mallina.
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751