Onko rakkautta vielä

Anonyymi-ap

Näin kuvasi netistä, katselin ja huomasin, että en tuntenut mitään. Onko tämä kymmenen vuotta viimein tehnyt tehtävänsä? Toivon sitä, jos en sinua koskaan saa. Mietteliäänä toivon sinulle mies, hyvää elämää.

22

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitatko rakkautta vaiko pelkkää rakkautta?

      • Anonyymi

        Johdatteletko mies usein omissa aloituksissa itseäsi ja miten reagoit, jos joku muu kyselee tarkennuksia- kiivastutko tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johdatteletko mies usein omissa aloituksissa itseäsi ja miten reagoit, jos joku muu kyselee tarkennuksia- kiivastutko tms?

        Hassunhauska tämä mummelitarha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassunhauska tämä mummelitarha.

        Tulkitsen vastauksen myöntäväksi. Ehkä pistät pari tunteisiin vetoava aloitusta inhottavasta forssalaisista harhamummoista tms kaikkien yhteistä asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassunhauska tämä mummelitarha.

        Älä muuta sano, oliko mummotkin tarkoitus mitätöidä? Älykkäämpi tulkitsisi mutinasi ihan myöntävänä vastauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassunhauska tämä mummelitarha.

        Eiköhän se tullut selväksi ihan ikärasismin kera


    • Anonyymi

      "Onko rakkautta vielä"

      Rakkaus lopahtaa kun naisen vaihdevuodet alkavat. Jäljelle jää vain pelkkä rakkaus.

    • Anonyymi

      10 v. olet jotain kaivannut? Jättänyt elämättä kokematta monta hyvää juttua. Hyvä vihdoin tajusit.Kaikki on ollut harhaa.

      • Anonyymi

        Miksi luulet, että en ole nauttinut elämästä ja elänyt sitä? Alusta asti tiennyt, ettei meistä tule mitään. Tunne vain kestänyt liian pitkään. Onneksi nyt on ohi.


    • Anonyymi

      Odota vielä toiset 10v. Olen tänä aikana höylännyt misukkaa niin monta etten ees muista

      • Anonyymi

        Sen uskon ja en välitä. Arvaa, mitä itse olen tehnyt?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiitos Mintsukka..! Tätä olen jo odottanutkin.. Ei ole tunteesi ollut kovin terveellä tasolla näiden vuosien aikana, mutta olen iloinen sinun puolestasi, että et enää tunne mitään minua kohtaan..

      • Anonyymi

        Voi Hanskuliini ei sinun Minskuliinisi ole täällä. Minskulla on jo toinen mies.


      • Anonyymi

        Toisen ihmisen tunteiden arvosteleminen on loukkaavaa. Miten voit sanoa, että aloittajan tunteet eivät ole olleet tervettä? Tai sinun Mintsukkasi? Jokainen kokee tunteensa eri tavalla ja niiden käsittely saattaa kestää kauan. Erotessa voi jätetty osapuoli jäädä suremaan moneksi vuodeksi tai kuolleen puolison puoliso jättää elämän elämättä surun vuoksi. Kaipuuta ja ikävää nämäkin. Samoin, kuin rakkaudessa, joka jää elämään ilman vastaparia.


      • Anonyymi

        Ihan samalla tavalla kirjoitti mies, jota rakastin. Kuvitteli, että en ole terve ja ehdotti psykologia. Hän oli mies, joka ei osannut rakastaa kuin itseään. Ei ymmärtänyt toisen ihmisen tunteita. Käytti pisteitä ja huutomerkkejä samalla tavalla kirjoittaessaan.


    • Anonyymi

      Olisitpa tullut aivan vähän vastaan ja näyttänyt jotain viitteitä romanttisista tunteista.

      • Anonyymi

        Tulin vastaan ja kerroin tunteeni, tein kaiken mahdollisen.


    • Anonyymi

      Tietoisku, sormiennapsautus.

      Rakkautta ei ole.

      • Anonyymi

        Asuimme yhdessä, mutta erosimme. Rakkautta oli silloin ja tunteita oli liian pitkään vielä eronkin jälkeen.
        Aloittajalta.


    • Anonyymi

      Tällä miehellä ainakin on rakkautta yhäkin. Se ei ole kadonnut eivätkä tunteeni ole haalistuneet ja kuvia katsellessa sieltä, minne niitä olen taltioinut, eivät ainakaan vähennä ei rakkautta eikä tunteita, ja ikäväni pysyy. Se pysyy, vaikken kuvia katselisikaan. Joskus en yksinkertaisesti edes pysty katsomaan ainoataan kuvaa. Tekee niin kipeää ja niin syvällä, etten olisi ikinä voinut uskoakaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe