Meillä on tullut perinteeksi "ostaa" mökille polttopuut viereiseltä maatalosta. Tänä keväänä oli pojat vaihtunut mutta maksu oli pysynyt samana.
Oli kesän alku ja menimme mökille mieheni kanssa.
Oltiin tilattu puita mökille kipeiksi tehtynä.
Naapuri sanoi että sanoo pojalleen että tulee pilkkomaan puut.
Poika tulikin seuraavana aamuna kaverinsa kanssa..
Juotiin kahvit ja järjestin että olin tarkailun kohteena minulla minulla ei ollut rintsikoita..tissit näkyi läpi kuten pikkuhousut kesämekko ei juurikaan peittänyt.
Hymyilin ja miehenikin huomasi saman.
Pojat menivät halko hommiin ja minä aloin tekemän ruokaa.
Mieheni tuli käymään tuvassa ja kertoi että tissit näkyy läpi ota pikkuhousutkin pois niin saat kunnolla munaa pirullinen hymy kasvoilla.
Jos kerran miehelleni sopii niin miksi ei.
Mies meni takas halko työmaalle.
Hetken kuluttua puhelin soi..mieheni pyysi minua tuomaan juotavaa.
Katsoin että ruoka sai jäädä kypsymään.
Mietin hetken ja riisuin pikkuhousut pois ja heitin ne vessan pyykkikoriin...ne olivat kastuneet hunajastani.
Otin olutta jääkaapista ja menin halkosavotalle.
Mua kiitettiin janoisten pelastajaksi.
Mieheni huomasi ensimmäisenä pikkuhousujen kadonneen.
Katselin naapurin nuorta miestä kun hän huomaa että pikkuhousut ei ole enään jalassani..hänen naamaan tuli pieni puna. Hän laskeutui alemmas makaamaan maahan ja alkoi juttelee mulle kaikkea ja tuijotti jalkoihin.
Hitaasti levitin jalkoja ja annoin hänelle täysin peittämättömän näyn pilluun.
Minullekin nousi puna kasvoille tunsin kun kiima otti minut.
Mieleni teki sanoa että naikaa minut tähän.
Halon teko jatkui..ja minä menin ruuantekoon.
Urakka oli suoritettu ja porukka tuli syömään.
Pojat kävivät pesemässä kätensä ja tulivat hymyillen pois ja supattivat..
Silloin vasta muistin pikkuhousut.
Toinen mievistä meni uudestaan vessaan ja tiedän kyllä miksi.
Söimme ja mieheni kehotti poikia saunaan,kävin pyyhkeet ja sanoin että olutta on eteisen nurkassa.
Mieheni kysyi että onko maksu sama.
Yksi pojista sanoi hymyillen että kunhan rouva maksaa luonnossa.
Menin punaiseksi..
En vastannut mitään.
Pojat lähti saunaan katsellen minua.
Otin pyyhkeet ja lisää olutta eteisestä ja menin saunalle..
Kuulin mikä olen.
Pojat teki tilaa pyllylleni ja istuin pieneen väliin katsoen kuinka naapurin pojalla alkoi kulli kovettua ..
Ja toisella puolella oli sama tilanne.
Ei pysynyt millään piilossa vanhasta tottumuksesta oli tissini sai käsittelyn ja pilluani tutkittiin kahden miehen toimesta
Miehet oli tosi kiimassa ja minäkin nautin heidän käsittelyssä.
Saunakamarissa meni koko yö.
Nyt tuli maksettua täysi hinta kun aiemmin olin päässyt vähemmällä.
Tällä kertaa nautin eniten maksamisesta.
Puutalkoot ja maksu
Anonyymi-ap
1
1622
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926