Sullahan on nainen

Anonyymi-ap

Varmasti kaikki mitä tarvitset, ei sinulta puutu kaiketi mitään?

108

2564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei puutu. On hyvä poikakaveri jolla on rahaa ja kallis auto. Muutamme pian yhteen.

      • Anonyymi

        Niin, mutta kysyttiin, et onko sulla nainen kaikki mitä tarvitset, mies ja sen auto eivät ole sun.


      • Anonyymi

        No se raha ja kallis autohan ne kruunaakin kaiken ,taidat olla rakastunu ulkokullaisuuteen et ihmiseen itseensä..ei tule kestämään.


    • Anonyymi

      Vain Sinä puutut♥️

    • Anonyymi

      Just mietin että tarviin irtopohjavuoan korkean neliön mallisen 24×10 Cm.

      • Anonyymi

        Mulla on irtopohjavuoka.

        En kyllä valmista tuotteia, joissa pelkästään vehnäjauhoa, rasvaa ja sokeria. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on irtopohjavuoka.

        En kyllä valmista tuotteia, joissa pelkästään vehnäjauhoa, rasvaa ja sokeria. 😁

        Mulla on montakin muttei neliötä. Mä leivon paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on montakin muttei neliötä. Mä leivon paljonkin.

        Mulkquu voi leipoo


      • Sitähän tuo lisko aivo just varmaan toivookin että maistuisi... 🤣


      • Anonyymi

        Jaa a ei hirveästi sun homostelut kiinnosta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitähän tuo lisko aivo just varmaan toivookin että maistuisi... 🤣

        Ei se oikein miltään maistu. Onneksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oikein miltään maistu. Onneksi.

        Kyllä ne touhutipat aika suolasilta maistuvat ja mällissä on makua. Tiedän kun olen maistanut omia tuotoksiani.


      • Ei se mitään kamalaa ole... Olen kuullut naistenkin kehuvan ettei ole pahaa. :D


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se mitään kamalaa ole... Olen kuullut naistenkin kehuvan ettei ole pahaa. :D

        Teen tällä tiedolla mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen tällä tiedolla mitä?

        No sinähän sen itse päätät mitä tällä tiedolla teet. Ja oma kokemus se kuitenkin on aina paras kokemus. Että älä vain usko pelkästään minua, vaan kokeile itse. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sinähän sen itse päätät mitä tällä tiedolla teet. Ja oma kokemus se kuitenkin on aina paras kokemus. Että älä vain usko pelkästään minua, vaan kokeile itse. :)

        Tiedän miltä mäli maistuu. Oliko muuta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän miltä mäli maistuu. Oliko muuta?

        No hyvä että tiedät.


    • Anonyymi

      Kaikki ruumiinosat ja elimet toimii eli kyllä.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä oikeen selität


      • Anonyymi

        Hannibal Lecterin kesäkeittiö 😁😁😁😁😁😁


    • Anonyymi

      Puuttuu sinut ja terve mieli?

      • Anonyymi

        Mitä sinulta mies sitten puuttuu? Veikkaan ettei mitään.


    • Anonyymi

      Puuttuu ainoastaan hän elämästäni, muuta en kaipaa. Mutta se on mahdotonta.

      • Anonyymi

        Miksi se on mahdotonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on mahdotonta?

        Koska kaikki yhteys loppui, eikä ole enää toivoakaan, että näkisin häntä jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kaikki yhteys loppui, eikä ole enää toivoakaan, että näkisin häntä jossain.

        Kyllä se sun muijas tinderistä löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sun muijas tinderistä löytyy

        Olen kyläkin itse nainen, eikä löydy.


      • Anonyymi

        Voitko olla sä? Mikä sun etunimi tai joku mistä tiiän. Love you


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko olla sä? Mikä sun etunimi tai joku mistä tiiän. Love you

        Kerro sinä ensin kuka sinä olet tai ketä kaipaat? Tai joku muu vinkki?


    • Anonyymi

      Luulo ei ole tiedon väärti.
      Ei pidä olettaa asioita toisesta ihmisestä kun ei tiedä /tunne läpikotaisin.

      • Anonyymi

        Minustakin aina luullaan kaikennäköistä, ja sitten ollaan ihan ihmeissään, kun totuus paljastuu, eikä välttämättä meinata uskoa sittenkään. Ehkä se on vähän se ulkokuori, minkä on vuosien saatossa rakentanut itselleen vähän kuin suojaksi. Ei halua paljastaa liikaa. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin aina luullaan kaikennäköistä, ja sitten ollaan ihan ihmeissään, kun totuus paljastuu, eikä välttämättä meinata uskoa sittenkään. Ehkä se on vähän se ulkokuori, minkä on vuosien saatossa rakentanut itselleen vähän kuin suojaksi. Ei halua paljastaa liikaa. -sivusta

        Kaikissa meissä on omat vikamme ja kummallisuudet lapsuuden traumoista lähtien.
        Eikä niitä välttämättä haluta näyttää muille vaikka nykymaailma on sallivampi ja hyväksyvämpi. Silti sekin on ok. Mutta itseään voi kehittää aina parempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa meissä on omat vikamme ja kummallisuudet lapsuuden traumoista lähtien.
        Eikä niitä välttämättä haluta näyttää muille vaikka nykymaailma on sallivampi ja hyväksyvämpi. Silti sekin on ok. Mutta itseään voi kehittää aina parempaan suuntaan.

        Miksi valehtelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa meissä on omat vikamme ja kummallisuudet lapsuuden traumoista lähtien.
        Eikä niitä välttämättä haluta näyttää muille vaikka nykymaailma on sallivampi ja hyväksyvämpi. Silti sekin on ok. Mutta itseään voi kehittää aina parempaan suuntaan.

        Jatkan vielä: Itselläni on ihan samanlaisia kokemuksia siitä että minusta oletetaan tiettyjä asioita . Kuitenkin jokainen on oma persoonansa.


      • Anonyymi

        Ja se yks Mies♡ puuttuu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet

        Mitä sekoilet???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet

        Voitko ystäävällisesti kertoa mitä mielestäsi valehtelen?


      • Anonyymi

        Ihan muita asioita ajattelin mutta mistäs minä voin muiden asioita tietää .


    • Anonyymi

      Semmonen sopiva mies puuttuu vielä,semmonen näpsäkän olonen paketti

      • Anonyymi

        Gayyyy. Biiiii.


    • Anonyymi

      Kaikki muuten hyvin,mutta ikävä on kova yhtä miestä.🤗💔

    • Anonyymi

      Puuttuu, voita ja vehnäjauhoja.
      Ajattelin tehdä raparperipiirakkaa huomenna. ☺️ Kiitos vaan kysymästä.

      • Anonyymi

        Mul on noi kaikki muut mut ei noita rabareita se nyt vähän kiukuttaa.


      • Anonyymi

        Hyyyiiiihhhhh


      • Anonyymi

        Mutta kaksi kiloa sokeria on. Onko varmasti?

        Voita, rrrasvaaa sulle pari kiloa ja valkoista turhaketta, epäterveellistä vehnäjauhoa.


    • Anonyymi

      Niin, mulla on lähes kaikki mitä tarvitsen paitsi hän mies puuttuu. Vaihtaisin kaiken häneen, jos pitäisi valita. Mutta ei tarvitse, pidän sen mitä mulla on ja katson jos hän tulisi lisäksi omakseni.

    • Anonyymi

      Siltä se ulkopuolisen silmissä näyttää..

    • Anonyymi

      On ruokaa ja katto pään päällä.

      Sitten jos ruvetaan pienempiä juttuja miettimään niin esim. uuni/liesi puuttuu. Se olisi kiva olla. Olisi helpompi laittaa suurempia määriä ruokaa kerralla ja sitten pakastaa, kun ei tarvitse air fryerin varassa toimia.

      • Anonyymi

        Voi kiesus. Ruoka, ruoka, ruoka......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiesus. Ruoka, ruoka, ruoka......

        Yksi elämän perustarpeista.


    • Anonyymi

      Ei minulla ole, kadotin jotain pari vuotta sitten...

    • Anonyymi

      Minulla on traumoja. Olisin aika onnellinen, jos pääsisin niistä irti. Olen rukoillut, että paranisin. Miksei Jumala kuule minua? Joka päivä yhtä helvettiä täällä. Viime yönä nukuin alle 5 tuntia, kiitos naapurin. Vanhat traumat nousi pintaan ajoilta, kun ei annettu nukkua.

    • Anonyymi

      Kävikö naapuri kylässä.

      • Anonyymi

        Onko sinulla pakkomielle omiin naapureihin, muiden naapureihin vai mikä homma tämä oikein on? Sivusta


      • Anonyymi

        Juu. Panomies.


    • Anonyymi

      Täällä mä oon kuulolla!

      • Anonyymi

        Joko pököttää?


    • Anonyymi

      Joku jumalkokemuksen omaava olis kyllä hyvä tuohon pönöttämään, sellainen joka kuvittelee hallitsevansa mm vuorovaikutussuhteita, asumiseen liittyviä asioita, rahaliikennettä, koko ”sotea” tai peräti ihan oikeusjärjestelmää

      • Anonyymi

        Em paa nimeä alle ei tule nimeä alle t jumala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Em paa nimeä alle ei tule nimeä alle t jumala

        Heips.
        T. Jumalatar


    • Anonyymi

      No rakas mies läheltä, vain Sinä puutut. On niin ikävä sinua. En voi unohtaa kaikkea mitä me koimme, olet rakas. 💖

    • Anonyymi

      Puuttuu rakas viereltä 😶

    • Anonyymi

      Sinä puutut, jos olet hän💔

    • Anonyymi

      Kaikki on ihan hyvin.

    • Anonyymi

      Yksi ihminen puuttuu,ikävä on kova,mut aattelin tehdä huomenna omena piirakkaa, kun ei ole raparperiä enää pakkasessa,mutta kohtahan sitäkin satoa saa.Vähän lohtu ruokaa tähän elämään. Laulussakin puhutaan kielletyistä tunteista. En ole tottunutkaan kovin korkeeseen elintasoon mutta selviän pakollisista kuluista ja se riittää mulle.Kiitos kysymästä.

      • Anonyymi

        Älä jauha leivonnaisista pökiö.


    • Anonyymi

      Sokeria, rasvaa, vehnäjauhoja ...

    • Anonyymi

      On minulla enemmän kuin osasin odottaa.
      Hyvä ammatti, oma koti ja lapsi. Muuta en tarvitsekaan.

      • Anonyymi

        Kuullostaa hyvältä!


    • Anonyymi

      Oliko tuo vitsi. Jos olisi kaikki, en olisi täällä palstalla.

    • Anonyymi

      Mies puuttuu

      • Anonyymi

        Nusima puuttuu


    • Anonyymi

      Rabarberit puuttuu edelleen

      • Anonyymi

        Ja paschat...

        Hedelmät, marjat ja vihannekset ok.

        Ei sokeria, vehnäjauhoa, rasvaa - paistettuna uunissa.

        Olen kyllä tehnyt ja OSAAN.
        En tee!


    • Anonyymi

      Ja berberi

    • Anonyymi

      Ja yks kävi sit vollottaa

    • Anonyymi

      Miehen tarpeeseen saa helposti.
      Aina on niin ollut ja yhtä helppoa edelleen.

      • Anonyymi

        Yksi sellainen mies tarpeeseen.Kiitos.


      • Anonyymi

        Joo kyllä miehiä aina saa kun tarvi, mutta koitas löytää RAPARPERIA!! 😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä miehiä aina saa kun tarvi, mutta koitas löytää RAPARPERIA!! 😁😁😁

        Helppo löytää kun sitä kasvaa omalla pihalla.


    • Anonyymi

      Ja on niitä lukumääräisesti tarvikkeina ollutkin melkoinen otos 😆

    • Anonyymi

      Ei puutu muuta, kuin rakkaus. Hyvin siis menee

    • Anonyymi

      No jos miehellä on nainen eihän häneltä puutu mitään. Ei hänen tarvi sillon palstoilla roikkua.

    • Anonyymi

      Jokainen nainen tarttis ittelleen poikaystävän, aviomiehen ja rakastajan. Tällä hetkellä ei ole yhtäkään edellä mainituista. Muutoin on kaikki ja vielä enemmänkin.

      • Anonyymi

        Oikein hyvin pärjää ilman noitakin. Ihan turhaa yleistää toisten puolesta.


      • Anonyymi

        Miksi tätä ei opeteta naisille koulussa?
        Mutta onko tuo aviomies pakollinen?
        Työlästä.


    • Anonyymi

      Voi kai sen noinkin sanoa, innokkaan ja hillittömän kaipauksen menettäminen jotakuta kohtaan tai perääntymättömän halun puute elämän merkittävinä pidettyihin tapahtumiin voi hämärtää satunnaisen kohtaamisen omituisen auran ja rauhoittavan sävyn.

    • Anonyymi

      Se vain näyttää siltä kun on tavallista parempi reagoimaan ahdistukseen osittamalla maailmaansa eli rajoittamalla tietoisuuden ahtaisiin rajoihin alueille, joita voi enemmän tai vähemmän hallita ja jotka antaa itseluottamusta.

    • Anonyymi

      Minulla on suunnaton määrä ideoita, toiveita, fantasioita mutta ne eivät tunnu vievän mihinkään. Sitä arvioi ympärillä olevia ja kuulee heidän puhuvan täsmällisesti itsestään ja ympäristöstään, mikä näyttäisi viittaavan heillä olevan täsmällisiäkin ajatuksia. Mutta alkaessa analysoida noita ideoita tulee huomanneeksi niiden heijastavan tuskin millään tavalla sitä todellisuutta, johon ne näyttävät viittaavan, ja mennessään vielä syvemmälle, huomaa ettei noita ideoita edes yritetä mukauttaa todellisuuteen. Päinvastoin, näiden käsitysten avulla itse muiden tavoin yrittää katkaista kaiken henkilökohtaisen näkemyksen todellisuudesta, omasta elämästään. Sillä elämä on kaaos, jossa on eksyksissä. Sitä osaa myös epäillä noista halkeamista fasadissaan, mutta pelätessään joutumista kasvokkain tämän kauhean todellisuuden kanssa sen yrittää peittää fantasiaverholla, jossa kaikki olisi selvää kuin pläkki. Se ei niinkään edes huoleta etteivät nämä kaikki ideat olisi totta kun niitä käyttää juoksuhautoinaan olemassaolonsa puolustamiseen, pelättiminä todellisuuden pelästyttämiseen. Selväpäinen vapautuisi näistä fantastisista ideoista ja katsoisi elämää kasvoihin tajuten kaiken siinä olevan ongelmallista ja tuntisi sitten olevansa auttamattomasti hukassa. Elämisen pitäisikin tuntua eksyksissä olemiselta, se olisi se vakaa maaperä miltä ponnistaa. Että haaksirikkoutuneen vaistolla etsisi ympäriltään jotakin, johon voisi tarttua. Ja silloin olisi myös tuo traaginen, häikäilemätön katse, joka on ehdottoman vilpitön, koska kyse on pelastuksesta. Se sama katse mikä toisi järjestyksen elämäni kaaokseen. Mikään määrä puhetta tai postausta ei tule tuomaan sovitusta. Oman todellisuuteni kohtaaminen on vielä aimo matkan päässä mutta tuo katse on joskus pilkistänyt esiin kaikessa alastomuudessaan.

      • Anonyymi

        Ei pysty lukemaan yhtä pötköä. Oikeasti. Vilisee silmissä.

        Otas nyt uudestaa. Stailaa ja tiivistä. Muista kappalejaot.


    • Anonyymi

      Se on hyvä että jonkun naisen luulet tuntevas noin hyvin ettei siltä muka mitään puutu

    • Anonyymi

      Ei mulla mitään naista ole.

    • Anonyymi

      Muistan kommentoineeni suhteesta rahaan... mielenköyhyys se vasta paha juttu onkin.
      Aina on ja aina voi puuttua. Ja ihan vaikka samaan aikaan. Kysymys on vaan siitä, miten asiaa katsoo.

    • Anonyymi

      Hän puuttuu jota kaipaan.T.past life's

    • Anonyymi

      Yksi puuttuu ja sen mukana kaikki

      • Anonyymi

        Näinpä juurikin. Se yksi puuttuu yhäkin ja sen myötä kaikki muukin. Lähes koko elämä :/


    • Anonyymi

      Mulla ei naista nyt ,kyllä piirakka maistuisi, mistähän löytyis?.Juuka /lähi alue.tv aulis.

    • Anonyymi

      Kyllä. Totta puhut tai kirjoitat. Multa ei puutu mitään.
      T: Onnellinen. Iloinen. Vapaa.

      🙃🙂🫠

    • Anonyymi

      "Yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan
      Yhtä en saa, mut mä pidän paikkaa
      Yhtä en saa, yhtä en vielä ainakaan
      Yhtä en saa ja muu on turhaa"

      *Jonna Tervomaa , Yhtä en saa

    • Anonyymi

      Kyllä mulla kaikki elämän välttämättömyydet on ja aika plajon luksustakin. Miksi kyselet?

    • Anonyymi

      Kyllä puuttuu, mutta varmasti tässä Maailmassa on vielä Paljon enemmän kun minulta tai täällä Suomessa.

      Ja on jatkuvaa pelkoa ja kurjuutta yhä vaan kurjempaa.

      Ne yksin kertaisektakin kuuluvat, asiat,

      Ruoka, juoma , raha, Jopa puhdas veden saanti, on monissa maissa edelleen se unelma.

      Sitten tulee Raha , rauha ja rakkaus ( rauha ja rakkaus ovat ,sitten asioita , jotka ovat Ovat sitten , jo niin moni mutkaisia asioita, täällä Maailmassa koskaan! Jotka ovst kyllä yksiä tärkeimpiä asioita. maailmassa!)


      Täällä Suomessa taas on rauha onneksi !

      Mutta se ei auta tuhansien ihmisten elämää ,

      Että maassamme ei sodita, täällä on Kansanedustajien , ministerien johdosta muuten, sitä kurjuutta , jopa Lapset ja nuoret voivat Henkisesti huonosti,

      Se ilmenee sillä, kun Jopa koululaiset käyttäytyvät erittäin väkivaltaisesti!

      Pukoottavat !ryöstävät .

      Ajatella ! Tässä hyvin voivassa Valtiossa , voidaan niin huonosti vauvasta- vaariin!!

      Itselläni ei ole semmoisia asioita jotka olisivat ehkä rikastutraneet elämääni, kun olen perheettön ,

      Niin se elämä vaan minuakin kurittanut on .

      .. Mutta on puhdasta, vettä , ruokaa saa ostaa kaupasta, mutta kyllä sitä saa katsoa mitä sitä oikein ostaa kun , kaikki on niin kallista!

      S- ryhmän kauppiaat ottavat itselleen Alle 30% puna laputettuja tuotteita.

      Kyllä kauppiaat ottavat ne itselle ja se on Väärin .







      Seuraavaksi tulee kaikki se

    • Anonyymi

      Ei ole enää

    • Anonyymi

      Et tunne minua yhtään sitten💔

    • Anonyymi

      Puuttuu sellainen toimintakykyinen mies jonka kanssa voi tehdä , nimenomaan tehdä kaikenlaisia asioita ja joka myös oma toimisesti osaa tehdä asioita.
      Myös tunneäly on suotavaa.
      Rakkautta ja intohimoa
      Mitä muuta...
      -purjevene
      -merenrantamökki

      Tällaisia puutteita .

    • Anonyymi

      Ei ole kaikkea. Rakkaus puuttuu vaikka suhteessa olenkin. Kulissia kaikki.

    • Anonyymi

      Minulla velvollisuuksia, en tiedä ovatko sitten kulissia nekin.
      Olen ollut tässä liitossa vuosia ja olin ihan tyytyväinen elämääni, en kai osannut muuta kaivata.
      Sitten tapahtui se odottamaton : ihastuin, rakastuin, tunsin onnea, himoa kaipausta, KAIKKEA! En voinut kuitenkaan ryhtyä mihinkään, karkoitin miehen elämästäni ennenkuin mitään tapahtuisi.
      Se oli virhe.
      Nyt kun muutama vuosi on kulunut, ikävä on kasvanut sietämättömäksi, loukkasin miestä niin etten voi edes yhteyttä enää ottaa.
      Jos mies nyt ottaisi yhteyttä minuun, en enää häntä torjuisi.
      Eihän minulta tosiaankaan mitään elämästäni puutu, paitsi mies jota rakastan.

    • Anonyymi

      Jos minut yhtään paremmin tuntee, niin tietäisi, ettei asia todellakaan ole noin... -nainen sivusta

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe