Mistä löytäisi maksullisen naisen parille kolmenkimppaan ?
Parille nainen kolmanneksi
15
852
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisi myös meitä. Olemme pitkään etsineet naista kolmanneksi, mutta ei ole löytynyt. Maksullista mietittiin myös me.
- Anonyymi
Olisi 28-vuotias 167cm 54kg rouva joka voisi lähteä myös parin seuraan.
Kokemust ei ole mutta kiinnostus kokeilla. T Hämeen rouva- Anonyymi
Kerro Hämeen rouva enemmänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro Hämeen rouva enemmänkin
Joo, mä oon rouva, mutta mun ukko tulisi filmaamaan, sitten kun me ollaan kolmistaan. Kai tämä sopii teille? Tavataanko torilla, vaikka Lahdessa? Ilmoita aika ja tarkka paikka?
Nimim. isotissinen ja halukas. - Anonyymi
Täällä näyttää feikki vastanneen jo puolestani.
T. 28-vuotias rouva Kanta-Hämeestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä näyttää feikki vastanneen jo puolestani.
T. 28-vuotias rouva Kanta-HämeestäKerro jotain itsestäsi. Itse olen N45v, 156cm/42kg. Paikka pohjois- Savo. Mitä haet, millaisesta tykkäät ?
- Anonyymi
Kiinnostaako N55 ja M52 pari ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako N55 ja M52 pari ?
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Myös tänne naista kolmanneksi. N45
- Anonyymi
Haluatko tulla parille kolmanneksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua. Etsimme naista, kuten kirjoitin, emme paria. Unelmissa löydän 20v "lelun" miehelleni ja Minulle. Tahdon olla edes yhden päivän naisen ja oman mieheni vapaassa käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitossakaan yök
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895