Mistä löytäisi maksullisen naisen parille kolmenkimppaan ?
Parille nainen kolmanneksi
15
884
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisi myös meitä. Olemme pitkään etsineet naista kolmanneksi, mutta ei ole löytynyt. Maksullista mietittiin myös me.
- Anonyymi
Olisi 28-vuotias 167cm 54kg rouva joka voisi lähteä myös parin seuraan.
Kokemust ei ole mutta kiinnostus kokeilla. T Hämeen rouva- Anonyymi
Kerro Hämeen rouva enemmänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro Hämeen rouva enemmänkin
Joo, mä oon rouva, mutta mun ukko tulisi filmaamaan, sitten kun me ollaan kolmistaan. Kai tämä sopii teille? Tavataanko torilla, vaikka Lahdessa? Ilmoita aika ja tarkka paikka?
Nimim. isotissinen ja halukas. - Anonyymi
Täällä näyttää feikki vastanneen jo puolestani.
T. 28-vuotias rouva Kanta-Hämeestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä näyttää feikki vastanneen jo puolestani.
T. 28-vuotias rouva Kanta-HämeestäKerro jotain itsestäsi. Itse olen N45v, 156cm/42kg. Paikka pohjois- Savo. Mitä haet, millaisesta tykkäät ?
- Anonyymi
Kiinnostaako N55 ja M52 pari ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako N55 ja M52 pari ?
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Myös tänne naista kolmanneksi. N45
- Anonyymi
Haluatko tulla parille kolmanneksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua. Etsimme naista, kuten kirjoitin, emme paria. Unelmissa löydän 20v "lelun" miehelleni ja Minulle. Tahdon olla edes yhden päivän naisen ja oman mieheni vapaassa käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitossakaan yök
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4313673Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1161446
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851409Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591326- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891169Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331037- 40975