Älä liikaa sure.
Mulla on jo toinen.
Hyvät yöt!
..,
Olet vanhentunut.
36
541
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tietysti kun ikää tulee lisää mutta olethan sinäkin komistus vain komistunut iän myötä.
- Anonyymi
Olen paremmassa kunnossa kuin monikaan ei muuta.
- Anonyymi
Kumpaa? Vanheneminen ei kyllä ole kivaa 👩🏻🦳
- Anonyymi
Tiedän ja mulla on yksi kevennys tuosta vanhenemisesta häntä kaipaillessa. En vaan laita kun en ole varma miehen huumorista, mihin se riittää. Pitää tutustua lisää ensin.
- Anonyymi
Oleks vajakki? Fraukka luulee hjuumoriksi. Ihan tarkoitin kirjaimellisesti mitä sanoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleks vajakki? Fraukka luulee hjuumoriksi. Ihan tarkoitin kirjaimellisesti mitä sanoin.
En luule aloitusta huumoriksi vaan puhuin omasta tilanteestani. Aloitus ei liity minuun.
- Anonyymi
Niin olet sinäkin! Onnea. Toivottavasti kehityit myös henkisesti.
- Anonyymi
Sinä olet vain komistunut iän myötä.
- Anonyymi
Laitas nyt kuvaa ensin ku alat itsees kehumaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitas nyt kuvaa ensin ku alat itsees kehumaa
Minä olen vanha nainen jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vanha nainen jo.
Tarkoitat varmaan vanha mies
Näin se menee. Onneksi kuolema korjaa pois. ⚰️☠️✝️
- Anonyymi
Koitas ny olla sit varovaisempi ettei päädy iltikseen sen jälkeen on lynkkaajat ovella
- Anonyymi
prinsessa tulee suden hautajaisiin kóska on ainut ihminen jonka kanssa susi juttelee.
Anonyymi kirjoitti:
Koitas ny olla sit varovaisempi ettei päädy iltikseen sen jälkeen on lynkkaajat ovella
Ai jos kuolen itse pois? Siitä ei juuri lehdissä kirjoitella.
- Anonyymi
Oi oi, olipa tylysti sanottu toiselle. Jokainen vanhenee. Toivottavasti ei tulisi koko ajan epäkohteliaammaksi tai tylymmäksi. Siihen voi jokainen vaikuttaa.
- Anonyymi
Tää voi olla mulle. Kiitti!
- Anonyymi
Niin kun ikää tulee tulee myös vaurautta karismaakin sen myötä kun pää toimii kädet ja jalat. Painokin pysyy nuoruus mitoissa. Ei enempää voi odottaa.
- Anonyymi
Kolmas jalka toimii joskus, värähtää, siinä se.
- Anonyymi
Mitä vaurautta? Kerro.
- Anonyymi
Maijat ei hypi silmille tähän lisäys.
- Anonyymi
Kyllä Maijoja varmaan nyt pelottaa 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Maijoja varmaan nyt pelottaa 😂😂
Jos uhkaaja on miesten mies, niin sitten kyllä🤭 Naisten uhkailijat on hieman pohjasakkaa normaalien keskuudessa
- Anonyymi
Kiven sisällä vanhenee ja ku saa koko ajan kuunnella sitä pää aukomista K
- Anonyymi
Prööt
- Anonyymi
Kulli voi olla hiljaa ei kysytä
- Anonyymi
Tosihan se on näillä spekseillä voi valita jättää rannalle suurimman osan jos tilanne tulee vielä vastaan.
- Anonyymi
Suoraa puhetta arvostan
- Anonyymi
Mitähän hyvää näillä pilkkaviesteilläsi itsellesi saat? Kunnioitusta?Arvostusta? Rakkautta? 💩
- Anonyymi
Totuuden öitä
- Anonyymi
Totuuden öitä. MV?
- Anonyymi
Harhamaailmassa tarvitaan totuus
päivässä. - Anonyymi
Nyt kyllä susihukka munasi maineensa. Noin ala-arvoinen tyhjäpää.
Ei se oikea MIES olekaan. Aavistellut.
Nyt vahvistus. - Anonyymi
Päivälläkin hän on sama.
- Anonyymi
Sinä myös ja kaljuuntunut rumasti. Toimiiko sentään? Pidä huolta siitä, kun muuten sulla ei ole arvoa arvojesi tähden. Rahalla saa jotain, mutta ei sillä rakkautta saa.😆
- Anonyymi
Pienen lapsen puhetta vanhalle pehmolelulleen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281