Oletko rakastunut/ihastunut minuun myös T?

Hei,

Jos olet täällä T kerro oletko ihastunut minuun.
Olen aivan rakastunut sinuun?!?! ❤️❤️ Olen miettinyt sinua nyt kohta 9 kk, en saa sinua mielestä.

Olet varattu ja minä olen, mutta haluan sinua ja haluan sulkea sinut syliini. Haluan katsoa uskomattomia silmiäsi. Olet kuin minä, ihan erikoisella tavalla.

Jos luet tämän ja tunnet samoin!! Kerro se minulle viestillä tai töissä. Tuntuu kuin kuuluisimme yhteen.

Katseesi on uskomaton, siksi en aina voi katsoa, koska paljastan itseni. Mutta mitä sinun katseesi kertoo?

-K

23

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos näet tämän viestin ja uskot että se olet sinä..kerro nimesi. T:llä alkaa Ja minun K:lla

      • Anonyymi

        Sinä itse kirjoitit sen äsken toiseen aloitukseen. Kuka tahansa troIIi voi nyt esiintyä hänenä helposti.


    • Anonyymi

      Suomi on täynnä T kirjaimella alkavia nimiä- miehiä ja naisia. Moni kävijäkin ajan kuluksi .Kaipauksista kannattaisi päästä eroon ja ottaa haltuun oikean elämän .On kesäkuu 2023.Et vilustu jos lähdet ulos ihmisten ilmoille.Ulkoilu on ilmaista ja piristää sinuakin.Helsinki pyörä ja kävelytiet on puumi.Mieht lähestyy naisia.Yrittävät ainakin livenä.Huomaneet netin kautta ihan turhaa.Tavlven selän uimahallit. Siinä vinkki jokaiselle.

      • Anonyymi

        Niin ei se mikään henkisen romahduksen paikka ole jos tällainen kirjain esiintyy ellei ole psyykkisiä ongelmia ym


    • Anonyymi

      On siinä kaks vastenmielistä tapausta, varatut ei pokaile toisiaan.

      • Anonyymi

        No näin luulisi tottakai terveellä moraalilla ja tunteilla ajattelevan ihmisen toimivan. Valitettavasti, mitä tuota tinder lihatiski meininkiä seurannut niin monelle kumppani on kuin käytetty auto tai käsilaukku. Pitää olla tietyn näkönen ja sisältää tiettyjä herkkuja. Ensin tuote kilpailutetaan, verrataan muihin ja kun ominaisuuden on tulleet jo tutuiksi/ arki astuu peliin niin onkin aika alkaa jo leikkimään muilla leluilla.


    • Anonyymi

      Voi kun tämä olisi minulle, mutta ei ole kirjain väärä ja se ketä mietin ei rakasta minua..

    • Anonyymi

      💞 Olenhan minä .... T

      • Anonyymi

        Voin kuvitella että olet oikea henkilö. ☺️😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kuvitella että olet oikea henkilö. ☺️😅

        Osu ja upposi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osu ja upposi 😉

        No kuka olet? ☺️ Oletko se mun kaivattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka olet? ☺️ Oletko se mun kaivattu?

        Olen kaipaamasi T, Laita vaan viestiä s postilla tulemaan. Mietitään yhdessä miten edetään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaipaamasi T, Laita vaan viestiä s postilla tulemaan. Mietitään yhdessä miten edetään...

        Kerro sinun nimen viimeinen kirjain ja minun? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaipaamasi T, Laita vaan viestiä s postilla tulemaan. Mietitään yhdessä miten edetään...

        Laita minulle T viesti puhelimeen tänään 😘 kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita minulle T viesti puhelimeen tänään 😘 kiitos.

        Sun nimen viimeinen tavu on -ja. Toivon sen olevan niin kovasti 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun nimen viimeinen tavu on -ja. Toivon sen olevan niin kovasti 😉

        Harmi. Ei ole 🥲joten en ole minun T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Ei ole 🥲joten en ole minun T

        Harmi, no toivon kuitenkin hyvää kesää sinulle, toivottavasti löydät sen oikean T:n 😀


    • Anonyymi

      Ai että, T:n kanssa olisi ihanaa istua lähekkäin. Silittäisin hiuksia ja halaisin. Antaisin kosketuksen näyttää hänelle, kuinka kosketus voi tuntua hyvälle. Tää hetki olisi kuin hetki ennen maailmanloppua. Se olisi kiva läheinen hetki.

    • Anonyymi

      😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊🤗🤗😍😍🥰🥰😘

      • Anonyymi

        Kato! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato! :)

        I do

        I do I do I do

        I do


    • Anonyymi

      Tule käymään rakas. Leivon kaurapuusteja ja laitan makoisaa raparperimehua ihanasti pusi suukko toivoo T

      • Anonyymi

        Sun vuoro

        Ekkö muista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe