Kyynel vierähtää silmäkulmaan

Anonyymi-ap

Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä realisoidu, mutta tekisin kaiken uudestaan ja paremmin. Rakkaudella sulle nainen

45

1336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastan sinuakin rakas mies olet niin kaukana.

    • Anonyymi

      Ei ,välein meni mutta tunteellisuus heikompia kohtaan ei ole kiellettyä ,vaikka sitä nyt moni yrittääkin

    • Anonyymi

      Hups väärin meni pitu kirj

    • Anonyymi

      Ei tuu mitään, en kestä
      Kyynel virtaa poskella
      Taas kerran
      Tuntuu että hengitys sattuu

      • Anonyymi

        Koita kestää! 🥺 -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita kestää! 🥺 -sivusta

        Vaikeeta on, tuntuu että viikonloppu on ollut supervaikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeeta on, tuntuu että viikonloppu on ollut supervaikea.

        En tiennyt että sydänsuru voi tuntua näin pahalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt että sydänsuru voi tuntua näin pahalta

        Mistä sydänsurusi on tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sydänsurusi on tullut?

        Ei mulla ole ikinä oikeen ketään ollut. Ja nyt mulla on niin voimakas rakkaus naiseen ja pelkään että meidän yhteys on hiipunut. Sydämeen saattuu. Sanokaa mitä lystäätte mut minä itken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole ikinä oikeen ketään ollut. Ja nyt mulla on niin voimakas rakkaus naiseen ja pelkään että meidän yhteys on hiipunut. Sydämeen saattuu. Sanokaa mitä lystäätte mut minä itken.

        Onko sulla hänen puhelinnumeroa? Laittaisit vaikka viestiä huomenna hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla hänen puhelinnumeroa? Laittaisit vaikka viestiä huomenna hänelle?

        Tavallaan on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan on

        Miten numero voi olla tavallaan? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten numero voi olla tavallaan? 🤔

        Voi olla muitakin yhteyksiä, ei ole numeroo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla muitakin yhteyksiä, ei ole numeroo.

        Ahaa, okei. No laitat sitten sellasta muuta reittiä viestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, okei. No laitat sitten sellasta muuta reittiä viestiä?

        Olen laittanut mutta kuten sanoin, yhteys taitaa olla katkennut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laittanut mutta kuten sanoin, yhteys taitaa olla katkennut

        Okei, ikävää sitten. 😔


      • Anonyymi

        Onko sulla korona?
        Tee pikatesti kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole ikinä oikeen ketään ollut. Ja nyt mulla on niin voimakas rakkaus naiseen ja pelkään että meidän yhteys on hiipunut. Sydämeen saattuu. Sanokaa mitä lystäätte mut minä itken.

        Jääpuikko sulaa


      • Anonyymi

        Hengitä syvään, ei hätää.


    • Anonyymi

      Mitä teillä on sitten ollut?

      • Anonyymi

        Ei mitään jos et kerran muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään jos et kerran muista.

        Oletat siis, että minun täytyy olla se henkilö? Ilman, että tiedät yhtään kuka olen. Ok.


    • Anonyymi

      Varmaan jotku krotiilin kyyneleet kun palstalla vaikeroit🐊 Nämä illan ja yön postaukset ovat niitä niin uskottavia, että voi voi.

      • Anonyymi

        Aivan vtun sama mitä sinä siellä valitat ja kitiset. Muhun sattuu ja se on nyt purettava jonnee koska tuntuu pskalta.


    • Anonyymi

      Vollottaminen on heikkouden merkki sano Orpo säätytalolt. vai oliks se Purra

      • Anonyymi

        Sit on. En ole ikinä välittänyt muiden mielipiteistä, paitsi rakkaiden ihmisten.


    • Anonyymi

      Harmittaa etten uskaltanut tehdä mitään aloitetta. Pelkäsin liikaa sitä ettei hän pidä minusta sillä tavalla. Nyt kuitenkin asia jäi kaihertamaan. Olisimpa edes sen puhelinnumeron uskaltanut sujauttaa vaihvihkaa.. -naiselta miehelle

    • Anonyymi

      Toivottavasti tää nyt ei johdu mun aiemmasta viestistä . En halua ketään itkettää. Tai että siitä nyt pitäisi paha olla tulla mun on vaan ikävä.

    • Anonyymi

      Tuon luettuani lopputulos olis sama mu hieman nopeutettuna jotain teit vituiksi kun eroon lopulta päädyitte kuitenkin ja uudestaan tekemällä mu paremmin olis ero väistämätön hieman nopeammin ja nyt voit miettiä omaasi tai minun kirjoitusta ni mahdatko edes ymmärtää mitä minä tarkoitan tai tiedostatko itse omasta kirjoituksestasi mikä siitä tekee naurettavan

    • Anonyymi

      Eeeiiiii. Eeeeeiii.

      Nyt uusi valoisa ihana koti.
      Uusi ihastus.
      Uudet suunnitelmat.

      Terv: Nainen 💛

    • Anonyymi

      Tämän viestin sisältö on miettimisen arvoinen? Elämä on parhaimmillaan upeita kokemuksia, ja kokemuksista parhaita on sydänmeen saadut osumat. Tavallisessa arjessa sattuvat ilot ja odotukset, toiseen ihmiseen liittyvät ajatukset, kohtaamiset jotka tuntuvat rinta-alasssa, ovat elämässä kantavaa voimaa. Kaikki asiat eivät elämässä realisoidu parhaalla mahdollisella tavalla, vaaditaan monia hetkiä, tapahtumia jotka liittää ihmiset toisiinsa. Jotkut saattavat viettää avioliitossa kymmeniä vuosia, kokematta syvempiä tunteita toista kohtaan, joku saattaa törmätä ihmiseen, joka samalla hetkellä tuntuu jollakin tavalla rakkaalta, olematta edes tuttu. Joskus ihaillaan naapurin kaunista ihmistä, tunnetaan hyvää mieltä tervehdyksen jälkeen, työssä katsellaan vieressä työskentelevää ihanaa ihmistä kiinnostuneesti. Tämä kaikki on elämän kosketusta, normaalit ihmiset pitävät toisistaan. Joukosta nousee yleensä esille se, jonka kohdalla ajatuksiin liittyvät yhteisiä elämän jakamisia, tunne että haluan sinut, enempää en elämältä tahdo. Aina ei tarvitse paljon olla, sen yhteisen tunteen kyllä tunnistaa, se kestää vuodet ja takaiskut. Usein rakkaudessa ihastutaan voimakkaasti, silloin saattaa hämärtyä tosiasiat ja sopimattomat päättyvät sokeudessaan yhteen, seuraukset ovat usein surullisia. Usein myös ajatellaan että asioiden tekeminen toisin, toisi toisenlaisen lopputuleman, mutta asioilla on tapana järjestyä jos ne on järjestyäkseen, varsinkin jos molemminpuoleinen rakkaus ja toisen kunnioitus on taustalla. Joskus voi käydä silleen ettei sitä omantuntuista ihmistä löydykään, kiireinen elämäntapa, liika suuret vaatimukset kumppanille tai muuten ympäristössä ei löydy tunteiden herättäjää, silloin vähäisetkin törmäämiset vastakkaisen sukupuolen kanssa tuntuvat mukavilta ja pitävät toivoa yllä, että jotain oikeaa on vielä kokematta. Jos kokee enemmän kuin kenenkään toisen kanssa, päättyy pari ennemmin tai myöhemmin toistensa luokse.
      https://youtu.be/SOYCFBJ6olg

      • Anonyymi

        Kauhee.
        Ei pystynyt lukemaan.
        Ei kappalejakoja.
        Sanat ja rivit vilisee vaan.
        Turha työ joltain.

        Kouluarvosanoin tuotos 4. Jäät luokalle.

        Kirjoita uudrstaan ajatuksesi.


      • Anonyymi

        Kiva biisi. Olin jo unohtanut. Kuunnellut pitkään aikaan.
        Kiitos.


    • Anonyymi

      Kun tilanne on oikea niin tekisitkö kaiken paremmin? Selkä suorana ja asioita kiertelemättä?

    • Anonyymi

      Otat nyt ne muut

    • Anonyymi

      No yks naine sai maistaa omaa lääkettään, harmi et piti puottaa maanpinnalle..

      • Anonyymi

        ..puottaa... WTF?
        Suomessa suomenkielisyys.


      • Anonyymi

        Eihän se koskaan pudonnut 🤭😁


    • Anonyymi

      Niin, eipä meillä ollut hänen mielestään flirttiä kummempaa..💔

    • Anonyymi

      Mistäs tiedät?

    • Anonyymi

      Se oli narrausta. Myös mun puolelta. 🤪

    • Anonyymi

      Näki potentiaalia ja ajatteli, että rakkautensa muuttaisi jotain. Siinä testasi rajoja, ajatellen että tämä jää. Tiesi satuttavansa muttei osannut jakaa muuta kuin kipua. Viihtyi vain kaaoksessa. Vaati sielua aina ennen kuin omaansa vaadittiin. Teeskennellyllä vilpittömyydellä imi jokaisen pisaran. Silloin tumma sydämensä alkoi piiloutua.
      Antaisi vielä silittää sieluaan, jossa kaikki on rakkautta, tunnetta ja antautumista. Avoin, alttiina petokselle. Ei ollut koskaan ajatellut, ettei tämä halu olisi rakkautta.
      Siitä tuli sokaiseva tapa nähdessään vain sen mitä halusi tapahtuvan. Kasvoi epäilys että pyrkisi aina minimoimaan hajoamisensa riskin, salaisuutensa paljasti sen. Arvosti sielunsa yksityisyyttä enemmän kuin läheisyyttä, joten piti etäisyytensä hinnalla millä hyvänsä. Tämän huomattuaan heitti rakkauden kasvoilleen. Jossain syvällä, labyrintissään, sielunsa synkimmässä osassa tuli nauttineeksi sekasorrosta. Tunsi olevansa etuoikeutettu omatessaan elämässään tällaisen intohimon joka sekoitti ydintään, kiellettyä paikkaa. Mutta jokin ei silti ollut oikein. Silmänsä olivat kovin kylmät ja tummat. Energiansa ennallaan kun nauroi hänelle ja tempuilleen, kertoi olevan yksi sotku. Etsi rakkautta, joka piileskelisi silmissään, kasvoissaan, asentossaan, eikä löytänyt kuin halveksuntaa. Silloin sydämensä pysähtyi.

    • Anonyymi

      Otahan yhteyttä sittennmuhun ja ole nätisti niin voisi meidän jutusta jotain tullakkin

    • Anonyymi

      Säälittävintä on toisen tunteilla leikkiminen, tapahtuipa se anonyymisti netissä tai oikassa elämässä.
      -väärään ihastuneelta.

      • Anonyymi

        Ootko mun rakas? Kerro mikä on vialla oikeesti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4120
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3982
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3855
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2627
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2445
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2042
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1900
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1569
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe