Kiuruvesi kyttääjien kaupunki

Anonyymi-ap

Eikö Kiuruvetisillä ole muuta elämää kuin kytätä mitä muut tekevät? Pankkiautomaatille menevä kuljettaja jolla ei ollut invaliidilupaa ajoi invapaikalle nostakseen rahaa pankkiautomaatista, havainto 3.6-23.Tämmöisiä vitun Urpoja me Kiuruvedellä me ollaan mutta ei huomata mitä virheitä itse tehdään ennen kuin täältä saamme itsestämme lukea.

18

1910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras oes vaen taevaalle katella ja vähä jalakoehisa.

    • Anonyymi

      Ja nuoriso on niin väsynyttä ja ajotaidotonta etteivät osaa pysäköidä kuin invapaikoille tai ajoväylälle. Ainakin S-marketin parkkipaikalla.

      • Anonyymi

        mulla on oikeus parkkeerata pitkä mersuni minne haluan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on oikeus parkkeerata pitkä mersuni minne haluan!

        Sinä oot niin pikkunen että kuvittelet mersuasi pitkäksi.


    • Anonyymi

      Kyttääjistä sen verran että ratatyötä tekevät urakoitsijat taitavat olla varsinaisia kyttääjiä. Seuraavat radan varsilla touhuavaa ja asuvaa väkeä ja räkättävät niin että kuuluu kilometrin päähän. Ilmankos homma hitaasti sujuu.

    • Anonyymi

      lapsellisia ihmisiä paljon sekä kateellisia kiuruvedellä oma elämä helvetin köyhää monella nähtävästi

    • Anonyymi

      Sama itkuvirsi näky olevan jokaisen paikkakunnan keskustelupalstalla.
      Asialla on jotkut herkkähipiäiset jotka kuvittelee että heitä kytätään.

    • Anonyymi

      Kyttääjien paratiisi moni toimii välitystoimistonakin todistettavasti kyllä niillä sellaisilla täytyy oma elämä olla köyhää?

      • Anonyymi

        Teboililla osa paskahousuista istuu!
        Ee istu pitkään:)


    • Anonyymi

      Muutamasta vielä purkamattomasta kerrostalolta löytyy ammattitaitoisin kyttääjä seurueineen.Kävelipä milloin hyvänsä tai ajaa ohi niin tupakkapenkillä pää kääntyy ja jalat heiluu tuolilla.On sitä mieltä hänen talo hänen piha ja koko alue.On sen myös sanonut ,osaa myös irvistellä .Savu vaan nousee varmaaa jo korvistakin.

      • Anonyymi

        Hyi se slummi joutaa purkaa kaikki siitä kohdasta


    • Anonyymi

      Missään lähikunnissa ei ole niin kateellista sisäänpäin lämpeneviä ihmisiä kuin Kiuruvedellä se on tosi jos oma elämä köyhää niin kytätään toisten elämisiä menemisiä sata lasissa

    • Anonyymi

      Kiuruvedellä saa Pitää omastaan huolen siellä viedään kumppanit toisilta ihmisiltä tai ainakin huo_ _ _ _ _n vaikka lenkkipolulla... Ollut monen miehen eikä varmaan tähän nykyiseenkään jää. Löytyy miehestäkin samoja piirteitä...Ikänsä samanlainen luuhaaja ollut vaikka ei päälisinpuolin uskoisi.

    • Anonyymi

      Kyllä kiuruvetiset ottautuu Facebook puskaradio Iisalmi keskusteluihin. Kyttäävät ja kyyläävät.
      Iisalmelainen kysyy: Missä täällä Iisalmessa ?
      Kiuruvetin vastaa: Kiuruvedellä.
      Ja varsinkin yksi kokoajan vastailee siellä.
      Ja ahkerasti monilla muillakin FB:kin sivuilla.

    • Anonyymi

      Ihmisellä pitää olla selkärankaa,ettei aloita laittomuuksia . Näistä invapaikalle ajavista kehkeytyy suurempia roistoja ajan mittaan. Jos ei rajoja laiteta. Miehelläni on invakortti,mutta yksin liikkeellä ollessani EN aja invapaikalle. Jos kaupassa saan liikaa rahaa takaisin,annan sen liian kassalle takaisin.

    • Anonyymi

      Onneksi kieroveden ohi voi ajaa pysähtymättä lainkaan.

    • Anonyymi

      Joka paikkakunnan palstalla sama itku! "Eikö ole muuta tekemistä kuin kytätä"

    • Anonyymi

      s marketin pihalle jätetään bemari poikittain tielle, tehnyt sen jo monesti.
      entä kun lähden nyykkärillä tuosta parkkipaikasta ja väärin,taakseni pysäköitynyt bemari siirtyykin traktorin voimasta sinne alarinteeseen asti?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe