Ja vieläpä mulle... 🤔
Kirjoititkohan koskaan täällä
32
675
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu vähän kuka olet. Ihan tuolla perusteella en osaa vastata.
- Anonyymi
Kirjoitin mun kaivatulle, vaikka nyt jo alkaa ehtyy jutut. Ikävä on vieläkin.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Enpä tiedä, itsekin sekoillut täällä luullen tunnistaneeni jonkun. Kenen olisi pitänyt kirjoitella täällä ja kenelle? Kerro vaikka etukirjaimet, niin saa vähän osviittaa.
- Anonyymi
Kirjoitan joka kerta vain sinulle mies.
- Anonyymi
Kirjoitin sulle kaikkea pahaa. Toivottavasti kärsit.
- Anonyymi
No sinähän olet oikea päivänsäde. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vähä sellanen fiilis taas. Et tekis mieli upottaa hampaat jonkun karvaseen käsivarteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vähä sellanen fiilis taas. Et tekis mieli upottaa hampaat jonkun karvaseen käsivarteen.
Mielenkiintoisia fiiliksiä sulla kyl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan olla vaan väsynyt. Ärsytti tuon jonkun huorasen miehen trollailut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, tämä sinun fanittamasi ätmi on kyllä kiukkuinen kaveri, hyvää matskua sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat puhua itsestäsi, mutta alku se on tuokin henkiselle kasvulle tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö sellaisen aiheen systemaattisesta psyykkaamisesta, että joku tietty kirjoittelisi randomeista pahaa vai onko kokemus sinulle todellinen? Kuinka spesifejä linjoja pyrit vetämään esim tuossa kommentissa tolle ja tossa tolle ajatusradan johdattelua? Ei ihan pyyteettömältä altruismilta vaikuta meinaan tämä enkä saa kyllä selvää siitäkään että kuinka aito näkemys on itsellesi on, eli uskotko näihin elämyksiin ja jos niin miksi oikeastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä mitään väsynyt ole! Sä oot super epävarma , kun hajoilet jo täällä! Suosittelen vihanhallinta-kurssia näin alkuun ja katokkin ettet pura tunteitasi viattomiin naisiin!
- Anonyymi
Jokainen joka kaipaa todella jotakuta kirjoittaa jollekin toiselle vastaavalle, itselleen (ei niinkään kaivatulle koska se viimeksi on täällä, lähtökohtaisesti ja realistisesti ei voi olla)
joten kyllä, ap. kirjoitin sulle, juuri sulle, juuri nyt - Anonyymi
Olen mä kirjoitellu tänne paljonkin mu tuskin just sulle ihan olen yleisellä tasolla kirjotellu kun yksin olles ole juurikaan muutakaan tekemistä ainakaan ennen kun saa asiat järkättyä niin et voi pankista lainan hakea ja ostaa kämpän
- Anonyymi
Olen kirjoitellut vain sinulle
- Anonyymi
Ööö... En, se oli se toinen senssipalsta.
- Anonyymi
Kyttääjät tämänkin selvittää, eipä hätää
- Anonyymi
Suhteellisuusperiaatteen mukaan varmaan. Jos esimerkiksi joka kommentti tarkistettaisiin ja aina viittaisi samaan jannuun, niin ehkä niin itsestäänselviä ei enää olisi niin järkeä anturoida läpi jotain pronssimitalia muille hakiessa
- Anonyymi
En, en edes käy täällä kaipaamassa kolmen T:n miestä.
- Anonyymi
No nyt sitten kirjoitit. ;D
- Anonyymi
Joo mut siitä on jo aikaa, ja sullahan on ne muut.
- Anonyymi
Nimenomaan juuri sulle, kelle muulle muka 👩🏼🦳
Kyllä tää varmaan jouluun mennessä loppuu..- Anonyymi
Öö, siis mikä loppuu jouluun meneessä? Tänne kirjoitteluko? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö, siis mikä loppuu jouluun meneessä? Tänne kirjoitteluko? -sivusta
Asiat tulee päätökseen kertaheitolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat tulee päätökseen kertaheitolla
Ahaa, no hetken ajattelit sitten vielä kuitenkin odotella asian selvittämistä, jos vasta jouluun mennessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, no hetken ajattelit sitten vielä kuitenkin odotella asian selvittämistä, jos vasta jouluun mennessä!
Ei ole multa tuo.
En myöskään selvittele mitään, ei sitä edes kysytty!!
👩🏼🦳
- Anonyymi
Just nytkin kirjoitan sulle! :)
- Anonyymi
ihastukseni.... aina sinulle
- Anonyymi
Jotain,, ehkä kuitenkin kuvitelmaa,, toi aloitus,, ap,, no tiedät sen etten sua voi koskaan unohtaa,, ja aina tulen sua rakastamaan,, t mp
- Anonyymi
Trollit sotkee..... sinä oot mun ihastus......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496401
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253816Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282991- 412780
- 512776
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262126Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711958Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511888- 291686
- 351660