Vaihtu taloyhtiöön telia toimittajaksi ja 100m netti onkin ollut tästä saakka alle 2m.... Jokusen aikaa ovat jo arponeet mitenkä korjata.... Ei ole tapahtunut yhtään mitään. Melkosta paskaa tämä telia, aivan onnetonta.
Telia on surkea
6
1164
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muilla ongelmaa vai pitäisikö sinun päivittää omat laitteesi tälle vuosikymmenelle?
- Anonyymi
Hämeenlinnassa on telialiikkeessä lihakauppias neuvomassa asiakkaita. Tyhmä kuin saapas sotkee asiakkaiden sopimukset ei oikeesti ymmärrä. Miten tälläinen liha kauppias saa olla töissä. Eikö asiantuntevaa väkeä löydy
- Anonyymi
Pistämässä teliaa lihoiksi? Paska firma se on aina ollut, milloin sonera milloin teliasonera, samaa kuraa ja paskemmaksi mennyt vuosi vuodelta. Asiakaspalvelu ei voisi olla enää huonompaa, ovatkin sen varmaan jo kokonaan lopettaneet. Eipä siis ihme, että lihakauppias hoitaa tai siis jättää hoitamatta työnsä.
- Anonyymi
Tosiaan - Telian kurssi tänään 1,8 joten puuhamaata vielä piisaa, että päästään esim. Elisan kurssimodifikaatioiden äärelle..
Kyllä se siitä, kun kaikki vaan on kohdillaan.- Anonyymi
jep ei edes lähetä lupaamaan lahjakortteja puoli vuotta jo tapellut urpojen kanssa
- Anonyymi
Aika kiero yhtiö. Sähköpostia tuli että olen tärkeä asiakas. Hehhhhh. Seuraavana päivänä tuli uusi sähköposti kun hinnat nousee ei tarvii minun tehdä mitään hintoja ensin kehutaan sitten nostetaan hintoja. Aika paska puhetta. Kaikki liittymät samaa paskaa. Ennen soittivat mutta nyt ilmoitetaan sähköpostilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919