Onkos niitä jotka saa mielihyvää runkkauksesta sade/työkamppeissa?
Itse välillä puen Dimexit tai sadeasun päälle, otan melan käteen ja helpotan painetta pusseissa...
Sade/työkamppeissa runkkaus
16
909
Vastaukset
- Anonyymi
Kamppeet tekee miehen.
- Anonyymi
Niinkö millaiset kamppeet pitää olla. Missä voi liikkua. Millaiset kumisaappaat?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla kontiot jalassa
Usein tulee runkkailtua sadekamppeissa. Muutoinkin tulee aika usein pidettyä sadekamppeita :)
- Anonyymi
Rainbeard kirjoitti:
Mukava kuulla!
Sikailua
- Anonyymi
Armeijan sadeasu on passeli runkkaukseen. Toki muitakin sadeasuja tulee pidettyä. Tällä hetkellä on Grundensin Hekules sadeasu yllä.
Rainbeard kirjoitti:
Mukava kuulla! Onko millainen kokoelma asuja?
On niitä kertynyt aikamoinen määrä. Kaikkia ei tule edes pidettyä
- Anonyymi
FetishGay kirjoitti:
On niitä kertynyt aikamoinen määrä. Kaikkia ei tule edes pidettyä
Diibadaaba liibalaaba trallallaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G0r3L3
itsellä pitkät kalastajankumisaappaat , kumiset housut ja sadetakki
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488