Ristiriitaiset signaalit.
Olet silti mies ihana.
Haluaisin sinut, en omistaa, tai ikuisiksi ajoiksi, mutta hetkiä. Sekin on ehkä liikaa pyydetty.
Anteeksi omituinen käytös
45
1008
Vastaukset
- Anonyymi
Saat mut vaikka heti, kun otat yhteyttä numerooni......
- Anonyymi
Eikö se pallo ole nyt sinulla mies? -sivusta
- Anonyymi
Pano seuraa dot com.
- Anonyymi
😡 Onko pakko sanoa asioita noin?
Toisen voi haluta vierelleen hetkeksi muuten vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen voi haluta vierelleen hetkeksi muuten vain.Ei pösilöillä ole muuta sanaa kuin se pano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pösilöillä ole muuta sanaa kuin se pano.
Pakkomielle ruuminaukkoihin ja prostituutiosatuihin ynnä muuta rasvaista röhinää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen voi haluta vierelleen hetkeksi muuten vain.No mihin muuhun hetken seuraa käytetään? Säästä puhumiseen?
- Anonyymi
on kyllä.. ihme ihmisellä leikkimistä
- Anonyymi
Millä tavalla koet, että anonyymi leikkii toisilla ihmisillä- onko ajatuksesi ihan realistinen? Jos tarkoitat aikuisen miehen trollailua naista esittäen, niin kyllä mutta ehkä tässä toisessakin puolessa on vikaa mikäli joku rassaa. Maalituksen tuntua tässä kommentoinnissa, kuin haluaisit osoitella jotakin yksilöä sormella
- Anonyymi
Kyllä hyvä nais seura muutenvaan ajan viettoonvaan olisikin hyvä juttu
- Anonyymi
Saahan sitä veivata asioita ihan miten haluaa, mutta saa varautua sitten siihenkin, että toinen saa veivaamisesta tarpeekseen ja jäät nuolemaan näppejäsi.
- Anonyymi
Nainen veit sanat suustani.
- Anonyymi
Te kaks voisitteki hook up kun toiveet kerta kohtaa
- Anonyymi
Sitten kun nähdään seuraavan kerran, niin tuot sen jotenkin ilmi? Olen vastaanottavainen tilanteessa. Sopiiko?❤️👍
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei sovi, koska aloitus pätee vain tuohon naiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi, koska aloitus pätee vain tuohon naiseen.
Aloitus meni kyllä miehelle.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus meni kyllä miehelle.
Sivusta.Hyvä korjaus omaan kommenttiisi trollaava mies tämä on kyllä hauskaa kun tulee näitä sammakoita suusta ns ja kukaan muka tajua mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä korjaus omaan kommenttiisi trollaava mies tämä on kyllä hauskaa kun tulee näitä sammakoita suusta ns ja kukaan muka tajua mitään
Olet silti mies ihana. Näin lukee aloituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liene
Midimeijjä
T uijat
OokoO - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet silti ihana on mies mantra mitä hoet itsellesi jostain naisesta jota ei selvästi kiinnosta ja sinun tapauksessa ristiriitainen signaali voi olla vaikka lähestymiskieltohakemus käräjäoikeuteen
- Anonyymi
Koska seuraavan kerran nähdään, kun ei olla mitään sovittu?
- Anonyymi
Riippunee keneltä kysyt ja luultavasti sun pitänee hänelle tarkentaa kuka olet
- Anonyymi
Minä olen vastannut vain kerran ja se on eka...
- Anonyymi
Pääsitkö hänen kanssaan yhteyteen vai miten kävi?
- Anonyymi
Minäkin sinut haluaisin hetkittäin. Tykkään siitä, että puhutaan suoraan, niin ei tarvii miettiä, että mitähän.... Voi asioista jutella suoraan ilman, että tarvii mitään tapahtua.
- Anonyymi
Minä haluan sinut kokonaan omakseni mies. En lainaksi hetkeksi vaan kumppaniksi ja rakkaimmaksi. (sivusta miehelle)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan sinut kokonaan omakseni mies. En lainaksi hetkeksi vaan kumppaniksi ja rakkaimmaksi. (sivusta miehelle)
Kenen miestä nyt vokotgelet mies, häpeä!
- Anonyymi
No laita minulle sitten sitä viestiä äläkä ole arka
- Anonyymi
No sepä se ,tarvis viesti laittaa jonnekin muualle kuin tänne.
- Anonyymi
Ei muuta kuin viestiä laittamaan.
- Anonyymi
Ymmärrän. Minäkin olen alkanut ajatella, että emme ehkä olisi toisillemme oikeat valinnat loppuiäksi, mutta meillä voisi olla hauskaa väliaikaisesti. Vaikka sitten friends with benefitsin tmv. merkeissä aina siihen asti, että jommankumman tilanne muuttuu. Se olisi varmaan molemmille hyväksi. Saataisiin tehtyä tälle vielä kaunis loppu ja jätettyä molemmille hyviä muistoja. En näe syytä, miksi ei voitaisiin tehdä niin, jos kerran molemmilla on samanlainen tilannekuva.
- Anonyymi
Ei kiitos. Vetäkää kätöseen sitä oikeaa odotellessa.
- Anonyymi
Muistellaanpa miten tämä tilanne sai alkunsa. Sellaista ei ole näköpiirissä.
- Anonyymi
Ei, koska ei enää nähdä.
- Anonyymi
Unohda sitten, ei riitä minulle pelkästään sinun satunnainen huomio haku.
- Anonyymi
Hetki hetketkin saada kokea että joku välittää on yllättävän arvokkaita jos elämässä ei ole ketään joka edes välittäisi
- Anonyymi
Hyvis asiois mäki uskallan toivoo nousuu
- Anonyymi
Jokakyläst löytyyttypeski paraati s 2×exblownentineall
- Anonyymi
Ominainnainen
- Anonyymi
Sulla on joka aloituksessa tuo signaali. Kirjoitit sen ensin singnaali. Opit palstalla jotain siis.
- Anonyymi
Sinulla on myös miespuolisen trollajan eli aloittajan kanssa samat maneerit eli tätä muiden kieliopin ym verkkokurssittamista sekä ihan vaan pikkuisen kitkerän oloista viimeisen sanan hakemista joka provoon, eli jos ätmel ei nosta itse aloitustaan kuin sinä teet sen. Ei tuo pakerrus muuta faktoja jos sitä kuvittelet kun vaikutat hieman lyhytjänteiseltä sekä maagiselta ajattelijalta. Tässäkö ne sun loppuelämän julkaisut nyt sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on myös miespuolisen trollajan eli aloittajan kanssa samat maneerit eli tätä muiden kieliopin ym verkkokurssittamista sekä ihan vaan pikkuisen kitkerän oloista viimeisen sanan hakemista joka provoon, eli jos ätmel ei nosta itse aloitustaan kuin sinä teet sen. Ei tuo pakerrus muuta faktoja jos sitä kuvittelet kun vaikutat hieman lyhytjänteiseltä sekä maagiselta ajattelijalta. Tässäkö ne sun loppuelämän julkaisut nyt sitten?
Ja sulla on lempisanana tuo ätmi. 🤣😂🤣 Iiiihan joka paikkaan.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla on lempisanana tuo ätmi. 🤣😂🤣 Iiiihan joka paikkaan.
Sivusta.Eihän tarvii koko ajan olla kylki kyljessä kiinni
Se henkinen varmuus sydänten yhteydestä tärkein
Mut ei saa vainota
Se on niiiin loukkaavaa
Rikollista
Luottamukseen perustuu
Vainoaminen kertoo sen toisen luvattomista tekosista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561