Juhannukseksi mökki varattu. 50 vee pariskunta. Toisen parin seura kiinnostaa, johtaa se mihin vain. Kokemusta ei vielä mutta varmoilla puheilla..
Juhannus 23. Hossa/Kylmäluoma
19
1784
Vastaukset
- Anonyymi
Up!
- Anonyymi
Meillä myös mökki varattu Savonlinnassa myös toinen pari tulossa viettää Jussia. Parin vaihtoa unohtamatta, molemmilla kokemusta ennestään. Pari 45v
- Anonyymi
Idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti.
Diu diu pus pus 😘
- Anonyymi
Käykö pelkästään mies
- Anonyymi
Jos olet spede niuvanniemestä
- Anonyymi
Aloittajat. Millainen mies olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet spede niuvanniemestä
Taitaa tämä nivanniemen jankkaaja olla itse sieltä avohoidossa. Joka ketjussa oksentamassa.
- Anonyymi
47 v hyvin säilynyt ukm 18/5 kalu
- Anonyymi
Tuokin mitta sitten tuulitunneli buaahaa
- Anonyymi
Uppista. Eikö löydy aikuista paria meille Jussin viettoon?
- Anonyymi
28-vuotias rouva ja 31-vuotias mies olisi valmis seksiin kimppa sekä parinvaihto.
- Anonyymi
Hyvää Juhannusviikon alkua aivan kaikille Caravaanareille että mökkijuhannusta viettäville. Olemme pari M51v N48v tullaa Iisalmi Runni viettää Juhannusta,jo torstai aikaa ,tavoite parinvaihto, kuten myös miesvieraat saavat tulla kylää asuntovaunuun,
oikeesti ottaa naimaa vaimoo,tätä me tarviimme haluamme.toivomme tosi halua kestävyyttä ottaa tehdä töitä vaimo reisie,haaroje välissä.
Tavataanko näissä merkeissä ,Iisalmi Runni.
Toivoo himokas halukas terve Aviopari.- Anonyymi
Runnin kylpylän parkissa meillä vaunu parkissa, Kiuruveden tapahtuman yhteydessä. Ihania muistoja useemmasta miehestä jotka näytteille asettajia tapahtumassa. Pari 50v
- Anonyymi
Näyttäis siltä ettet pillua koskaan saanut edes huoralta, etkä ääliö edes tiedä mikä sellainen on.🖕🖕
- Anonyymi
Olisko Iisalmelainen 17/5 kaluinen mies sopiva kimppaan.
- Anonyymi
Tuokin tuulitunneli mitta korvien välissä 🤣😆
- Anonyymi
Hei. Runnin kävijät? Löytyikö ketään kaveriksi?
Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808