Kirjoitin sulle parikin viestiä

Anonyymi-ap

ja pyyhin pois. En saa sanoja nyt järkevästi. Koitatko sä mulle päin mies? Jos olet mua parempi siinä.

65

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelin laittaa yhdelle naiselle viestin, mutta en tätä kautta enkä vielä tänään.

      • Anonyymi

        En tarkoittanut tätä kautta minäkään. Kännykässä olin lähettämässä ja pyyhin pois ne.


      • Anonyymi

        Miksi ei tänään?

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei tänään?

        Sivusta

        Tänäänkin voisi, mutta ajattelin itse lähinnä huomista päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin voisi, mutta ajattelin itse lähinnä huomista päivää.

        Tiedän sen. Ja aloitus oli multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sen. Ja aloitus oli multa.

        Joo ymmärsin kyllä, että tuo toinen oli sivusta, jolle vastasin niin ap sinua varten se kuitenkin oli tai niin, kun naista häntä varten siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärsin kyllä, että tuo toinen oli sivusta, jolle vastasin niin ap sinua varten se kuitenkin oli tai niin, kun naista häntä varten siis.

        Olet ihana 💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin voisi, mutta ajattelin itse lähinnä huomista päivää.

        Millon olet laittanut viestiä viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin voisi, mutta ajattelin itse lähinnä huomista päivää.

        Miksi siirtää huomiseen, kun voi tehdä sen tänään 😁 Siivousta voi siirtää huomiseen, mut viestit asap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon olet laittanut viestiä viimeksi?

        Eilen laitoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siirtää huomiseen, kun voi tehdä sen tänään 😁 Siivousta voi siirtää huomiseen, mut viestit asap

        Siivousta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen laitoin.

        Ok et olekaan hän. Peruutan että olet ihana. Unohda se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen laitoin.

        Minäpä laitoin tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä laitoin tänään.

        Mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista.

        Olen sekaisin rakkaudesta. Onko sekin mielenkiintoista?
        Aloitus ei siis pidäkään ollenkaan paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sekaisin rakkaudesta. Onko sekin mielenkiintoista?
        Aloitus ei siis pidäkään ollenkaan paikkaansa.

        Voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok et olekaan hän. Peruutan että olet ihana. Unohda se.

        Entäs mä? Sekava lyhyt kirjoitus ikävästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs mä? Sekava lyhyt kirjoitus ikävästä

        Ai että oletko sinä ihana? Ehkä, en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen laitoin.

        Toivottavasti mulle tulisi viesti huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin voisi, mutta ajattelin itse lähinnä huomista päivää.

        No laitoitko viestin?


    • Anonyymi

      Ei anonyymit voi laittaa anonyymeille mitään henkilökohtaista viestiä palstalla. Jos ei uskalla livenä, on parempi unohtaa.

      • Anonyymi

        En minä palstasta puhunutkaan.


      • Anonyymi

        Ei kaikki ole aina noin helppoa. Itsekin kamppailen sen asian kanssa miten kysyä. Pelkään että on varattu tai olen ymmärtänyt väärin. Jos taas levitellään asia kaikille ja nauretaan vastaantullessa päin naamaa ja näytellään kaikkia merkkejä. En halua enää kokea sitä,olen ollut yli kymmenen vuotta hiljaa piilossa mutta vieläkin, ihmiset ovat todella sairaita,keskittyisivät omaan elämään eivätkä sekaantuisi muiden elämään. On ollut ilkivaltaa ym. Ei vaan perkele uskalla jos se kaikki taas räjähtää käsiin. Kaipaan häntä, läheisyyttä ja yhdessäoloa, parin elämää. Kun kaikki on ja kaikkea muuta on ja ainoa paheeni on ollut erehtyä kun on kusetettu porukalla niin kynnys ylittää se ja mennä kysymään naiselta että miten olis....ei vaan onnistu 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki ole aina noin helppoa. Itsekin kamppailen sen asian kanssa miten kysyä. Pelkään että on varattu tai olen ymmärtänyt väärin. Jos taas levitellään asia kaikille ja nauretaan vastaantullessa päin naamaa ja näytellään kaikkia merkkejä. En halua enää kokea sitä,olen ollut yli kymmenen vuotta hiljaa piilossa mutta vieläkin, ihmiset ovat todella sairaita,keskittyisivät omaan elämään eivätkä sekaantuisi muiden elämään. On ollut ilkivaltaa ym. Ei vaan perkele uskalla jos se kaikki taas räjähtää käsiin. Kaipaan häntä, läheisyyttä ja yhdessäoloa, parin elämää. Kun kaikki on ja kaikkea muuta on ja ainoa paheeni on ollut erehtyä kun on kusetettu porukalla niin kynnys ylittää se ja mennä kysymään naiselta että miten olis....ei vaan onnistu 😢

        Niin teillä on jotain ollut aikaisemminkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teillä on jotain ollut aikaisemminkin?

        Ei ole, nuo ovat niitä vanhoja juttuja joita luulin että olisi kiinnostusta, mutta kaikki oli vaan isoa vedätystä, piiripienipyörii jne. kaikki lähestymisyritykset tyrmättiin välittömästi, olin väärä, olin erehtynyt, oli varattu, ei vastausta, ym. siitä alkoi se paskamylly pyörimään jota tuossa yllä kuvasin. En vaan uskalla uskoa että joku nainen olisi tosissaan kiinnostunut minusta, enkä uskalla enää keneltäkään kysyä, ei vaan pysty. Ehkä mä olen koko elämäni yksin, kiitos niiden naisien joka sai kaiken sen aikaan. Olisin mielestäni ihan hyvä mies, ei ole paheita eikä muutenkaan olisi ollut sytä näin kohdella, en ole koskaan mitään pahaa tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, nuo ovat niitä vanhoja juttuja joita luulin että olisi kiinnostusta, mutta kaikki oli vaan isoa vedätystä, piiripienipyörii jne. kaikki lähestymisyritykset tyrmättiin välittömästi, olin väärä, olin erehtynyt, oli varattu, ei vastausta, ym. siitä alkoi se paskamylly pyörimään jota tuossa yllä kuvasin. En vaan uskalla uskoa että joku nainen olisi tosissaan kiinnostunut minusta, enkä uskalla enää keneltäkään kysyä, ei vaan pysty. Ehkä mä olen koko elämäni yksin, kiitos niiden naisien joka sai kaiken sen aikaan. Olisin mielestäni ihan hyvä mies, ei ole paheita eikä muutenkaan olisi ollut sytä näin kohdella, en ole koskaan mitään pahaa tehnyt.

        Minkä ikäinen olet? Kuulostaa meinaan aika oudolta touhulta nuo hommat aikuisten puuhiksi? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Kuulostaa meinaan aika oudolta touhulta nuo hommat aikuisten puuhiksi? -sivusta

        Silloin olin 35-40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin olin 35-40

        siis noin 35


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, nuo ovat niitä vanhoja juttuja joita luulin että olisi kiinnostusta, mutta kaikki oli vaan isoa vedätystä, piiripienipyörii jne. kaikki lähestymisyritykset tyrmättiin välittömästi, olin väärä, olin erehtynyt, oli varattu, ei vastausta, ym. siitä alkoi se paskamylly pyörimään jota tuossa yllä kuvasin. En vaan uskalla uskoa että joku nainen olisi tosissaan kiinnostunut minusta, enkä uskalla enää keneltäkään kysyä, ei vaan pysty. Ehkä mä olen koko elämäni yksin, kiitos niiden naisien joka sai kaiken sen aikaan. Olisin mielestäni ihan hyvä mies, ei ole paheita eikä muutenkaan olisi ollut sytä näin kohdella, en ole koskaan mitään pahaa tehnyt.

        Niin että ei ole viestiä Slle lähdössä, ehkä ymmärrät tai sitten et? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että ei ole viestiä Slle lähdössä, ehkä ymmärrät tai sitten et? :(

        Mikä sinun kirjaimesi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun kirjaimesi on?

        Se minkä hän kirjoitti paperille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se minkä hän kirjoitti paperille

        Sitten ei osu kohdalle tässä juuri, mutta sanon kuitenkin:
        Se, että jotkut ovat joskus käyttäytyneet hirveällä tavalla sinua kohtaan, ei tarkoita sitä, että kaikki tekisivät niin jatkossa. On olemassa ihmisiä, joilla on hyvä sydän, ja joku niistä osuu vielä kohdalle, siihen uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että ei ole viestiä Slle lähdössä, ehkä ymmärrät tai sitten et? :(

        Jep. sanon vaan sivusta tähän, että aloitukseen ei liity kukaan S mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei osu kohdalle tässä juuri, mutta sanon kuitenkin:
        Se, että jotkut ovat joskus käyttäytyneet hirveällä tavalla sinua kohtaan, ei tarkoita sitä, että kaikki tekisivät niin jatkossa. On olemassa ihmisiä, joilla on hyvä sydän, ja joku niistä osuu vielä kohdalle, siihen uskon.

        Mut naapureittenasiat ei teille kuulu, huutaa, ei ikinä ole oltu missään tekemisissä!


    • Anonyymi

      Olisi helppoa sanoa, että laita vaan, ei siinä sen ihmeempää mutta itsekään en saa suutani auki erään naisen suhteen. Aikuisia kumminkin ollaan. Vaikeaa. Sivusta.

      • Anonyymi

        On tämä vaikeaa mullekin miehen suhteen. Siitä ei pääse mihinkään.


      • Anonyymi

        Sitä vaan miettii et mikähän siinä on niin vaikeaa. Muutama sana. Toisaalta asioille saisi päätöksen. Jos toista ei kiinnosta, niin voisi jatkaa matkaa, unohtaa. Voisihan siinä käydä hyvinkin. Ei voi tietää, jos ei kokeile. Mutta kuten totesit, helppo neuvoa.

        Sivusta seuraaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan miettii et mikähän siinä on niin vaikeaa. Muutama sana. Toisaalta asioille saisi päätöksen. Jos toista ei kiinnosta, niin voisi jatkaa matkaa, unohtaa. Voisihan siinä käydä hyvinkin. Ei voi tietää, jos ei kokeile. Mutta kuten totesit, helppo neuvoa.

        Sivusta seuraaja

        Helppoahan se on teoriassa, mutta todellisuudessa ne tunteet ja ajatukset mutkistaa asioita monesti niin pahasti, että alkaa tuntua kaikki vähän ylivoimaiselta. Oikeastihan olisi varmasti tavallaan helpompaa selvittää asia kerralla, mutta itsellä ainakin jokin itsesuojeluvaisto sen estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppoahan se on teoriassa, mutta todellisuudessa ne tunteet ja ajatukset mutkistaa asioita monesti niin pahasti, että alkaa tuntua kaikki vähän ylivoimaiselta. Oikeastihan olisi varmasti tavallaan helpompaa selvittää asia kerralla, mutta itsellä ainakin jokin itsesuojeluvaisto sen estää.

        Sivusta siis tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppoahan se on teoriassa, mutta todellisuudessa ne tunteet ja ajatukset mutkistaa asioita monesti niin pahasti, että alkaa tuntua kaikki vähän ylivoimaiselta. Oikeastihan olisi varmasti tavallaan helpompaa selvittää asia kerralla, mutta itsellä ainakin jokin itsesuojeluvaisto sen estää.

        Olen samaa mieltä. Ja kaikkeen yhteydenottoon pitää olla tekosyy vaikka toinen varmaan nähnyt ihasteluni jo ajat sitten. Tämä ei ole sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ja kaikkeen yhteydenottoon pitää olla tekosyy vaikka toinen varmaan nähnyt ihasteluni jo ajat sitten. Tämä ei ole sivusta.

        Niin totta... ihan sama juttu täälläkin. Monesti ne tekosyyt ovat kyllä vielä niin typeriä, mutta kun ei parempaakaan keksi! -tuo edellinen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ja kaikkeen yhteydenottoon pitää olla tekosyy vaikka toinen varmaan nähnyt ihasteluni jo ajat sitten. Tämä ei ole sivusta.

        Niin, onko oikeasti nähnyt? Sinä naisena olet miehelle mystinen olento josta ei saa selvää. Eli oletko varma, että olet näyttänyt sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta... ihan sama juttu täälläkin. Monesti ne tekosyyt ovat kyllä vielä niin typeriä, mutta kun ei parempaakaan keksi! -tuo edellinen sivusta

        Niinpä. Mulla yksi tekosyy oli sellainen, että olisi yhtä hyvin voinut sanoa vaan, että ikävä on, haluan nähdä. Kaipa tuo sen tajusi sanomattakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mulla yksi tekosyy oli sellainen, että olisi yhtä hyvin voinut sanoa vaan, että ikävä on, haluan nähdä. Kaipa tuo sen tajusi sanomattakin.

        Joo, vähän sama mulla yhden syyn kanssa, oli sen verran typerä, että olisi melkein voinut jättää senkin viestin laittamatta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, onko oikeasti nähnyt? Sinä naisena olet miehelle mystinen olento josta ei saa selvää. Eli oletko varma, että olet näyttänyt sen?

        En tietenkään ole varma kysymättä häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vähän sama mulla yhden syyn kanssa, oli sen verran typerä, että olisi melkein voinut jättää senkin viestin laittamatta. :D

        Eikö se ole ihan hyväkin, että toinen tajuaa? Tai niin minä nyt ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole ihan hyväkin, että toinen tajuaa? Tai niin minä nyt ajattelen.

        No, mikäli ne tunteet olisi molemminpuolisia, niin varmasti silloin olisikin. Muuten ei välttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mikäli ne tunteet olisi molemminpuolisia, niin varmasti silloin olisikin. Muuten ei välttämättä.

        Mutta vain sillä tavallahan se (onko molemminpuolista) selviää kun toinen tajuaa, että tuo taitaa olla ihastunut. Jos ei kukaan mitään tajua eikä sano niin ei mitään koskaan selviäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vain sillä tavallahan se (onko molemminpuolista) selviää kun toinen tajuaa, että tuo taitaa olla ihastunut. Jos ei kukaan mitään tajua eikä sano niin ei mitään koskaan selviäkään.

        Niinhän se vähän on. Mieluummin se vaan menisi niinpäin, että minulle selviäisi hänen olevan ihastunut, kuin toisinpäin. 😅 Mutta siihen, että moista uskoisin, tarvittaisiinkin kyllä jo melko radikaalit tai suorat keinot käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vähän sama mulla yhden syyn kanssa, oli sen verran typerä, että olisi melkein voinut jättää senkin viestin laittamatta. :D

        Jättäkää meidätRAUHAAN, tai tulee rikosilmoitus jatkuvasta nettihäirinnästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättäkää meidätRAUHAAN, tai tulee rikosilmoitus jatkuvasta nettihäirinnästä!

        mene hoitoon paIIi!


    • Anonyymi

      Eipäs hennkiloloiduta

    • Anonyymi

      Tais mennä väärää n mroo ku ei kuulu viestii

      • Anonyymi

        Ei mennyt. Ihan oikeaan osoitteeseen meni.


    • Anonyymi

      Laita nyt jo.sitä viestiä älä ole niin arka koska se on sun vuorosi laittaa viestiä

    • Anonyymi

      Paa lappu postilaatikkoon, niin Kari ei lue sun puhelimesta niitä.

    • Anonyymi

      Onko kukaan palstalainen vielä onnistunut kirjoittamaan viestin ja lähettämään sen?

      • Anonyymi

        Itse olen lähettänyt montakin viestiä, mutta en kyllä ihan tästä aiheesta... Ja sitä tässä varmaan ahettiin. -sivusta


      • Anonyymi

        Minä aloittaja laitoin viestin silloin kun kirjoitin tuon aloituksenkin. Siellähän se lukee. Aloitus on vaan tosi vanha, viikonlopulta!


    • Anonyymi

      Niin missä kummastako johtuu että joudutte viestittelemään kuinkako tulisi toimia

      • Anonyymi

        Miehestä johtuu kaikki (mies on tässä tarinassa se ihana kaivattu) eikä enää edes viestitellä. 😭
        Aloitus on tosi vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä johtuu kaikki (mies on tässä tarinassa se ihana kaivattu) eikä enää edes viestitellä. 😭
        Aloitus on tosi vanha.

        Tosi vanha? Kaksi päivää? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vanha? Kaksi päivää? -sivusta

        Kaksi päivää on joskus ikuisuus. Niin paljon ehtii tapahtua parissa päivässä välillä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe