Jotta saat unelmiesi häät?
Menisitkö naimisiin lainarahalla..
67
586
Vastaukset
- Anonyymi
En unelmoi naimisiin menosta.
- Anonyymi
En minäkään. Ei ole unelmahäitä mietittynä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17880835h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
En, sitten vaikka säästellään. Tai pidetään pudjettiin sopivat pienet unelmahäät.🤗
- Anonyymi
1<39+2
Häbllanvakiozräkts
Hetkinen!!!! Aivan mahtava uusi ohjelmaformaatti, Unelmahäät Lainarahalla! Vain taivas rajana, mitään limiittiä ei ole, maksoi mitä maksoi!
- Anonyymi
Ainakin opin varoo toiveita
- Anonyymi
En tee enää mitään velaksi enkä haaveile unelmahäistä.
- Anonyymi
Häitä varten ei tarvitsisi lainailla. Pienimuotoiset häät riittää. Mekkokin sellainen mitä voi myöhemmin käyttää.
- Anonyymi
Jos unelmat ei ole ihan hirveen kalliit ja työ on varmasti pysyvää sorttia niin miksi ei, onhan sitä nyt turhempiinkin osamaksua käytetty.
- Anonyymi
Harvoin tuota turhempaan.
- Anonyymi
Ilmarahalla walking raadottaja
Vaikka radalla pitikömän iessanooless- Anonyymi
Onko ilma
Basistill paikkoja purukumista mittei michukas pieitioja
- Anonyymi
Jokin sellainen hauska peli siis game. Tyttösten kanssa. :DD
- Anonyymi
En. Ei se sitä onnea takaa.
- Anonyymi
Lainarahalla????? Uusavutonta touhua. Ei liitto kauan kestä.
- Anonyymi
Toivottavastiei vahinkoa sattuu huomaan vanhetessa vahing kon nainiloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavastiei vahinkoa sattuu huomaan vanhetessa vahing kon nainiloa
Dkikinatiewe
Voisin vaikka mennäkin =)) riippuu paljon ois korko =))
- Anonyymi
En mene naimisiin ”lainarahalla,”ja jos ei ole siihen varaa.
- Anonyymi
Äläkä ennen kuin jotai järisyttävämpää
Seimoligisetkin mittaritkisörkiss
- Anonyymi
Unelmoin häistä joskus, mutten niistä paljoa maksaisi. Kaunis puku ja lähinnä alkoholia vieraille, ei lapsia. Hyvää bilemusiikkia ja tyylikäs häämatka vaikka muutamaksi päiväksi Pariisiin. En ottaisi lainaa, maistraattiin jossei muuhun varaa. Mies voisi tuhlata timanttisormukseen Cartierilta.
Jos mies ja miehen perhe haluaisi isot häät, suostun kaikkeen minkä he maksavat😆 - Anonyymi
En ylipäänsä menisi naimisiin, en omilla enkä toisten rahoilla.
- Anonyymi
Unelmoin onnellisesta avioliitosta. En övereistä pintaliito häistä. Joku vaatimaton vuokratila ois kiva mut ei välttämätön. Olen ollut esim. kaverin häissä Kauppatorilla. Mitään ei maksanu. Avioon pääsivät.
- Anonyymi
En oo koskaan haaveillu häistä, miettisin varmaa, et mitä voitas tehä niil keinoil just nyt.
- Anonyymi
Mieti vähintään 5000 msksaa pienetkin häät ja kälynen timanttisormus ja sillä rahalla saa jo vaikka mitä hienoa ja 20 000 sillä jo ostelee ihan oikeeta taidetta.
En ite tykkää laittaa rahaa mihinkään minkä arvo ei säily. Joihinkin sukujuhliin nyt viimeiseks😆 - Anonyymi
Keinoo maistraattiin,
Häät kiinnosta. Nyyttis luonto.
Vapaatsiipatawek - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti vähintään 5000 msksaa pienetkin häät ja kälynen timanttisormus ja sillä rahalla saa jo vaikka mitä hienoa ja 20 000 sillä jo ostelee ihan oikeeta taidetta.
En ite tykkää laittaa rahaa mihinkään minkä arvo ei säily. Joihinkin sukujuhliin nyt viimeiseks😆No hitto, ku en oo miettiny, onneks mietit mun puolesta.
- Anonyymi
Ei lainarahalla.
- Anonyymi
Sisiliaan heinäkuussa kuherruskuukaudeksi.🥰
- Anonyymi
Oijoi! Erittäin hyvä valinta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi! Erittäin hyvä valinta!
49 mittarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
49 mittarissa.
Huhhuh..no menisin ite uudestaan vaikka olis 55.
- Anonyymi
Gamer the game :D
- Anonyymi
Mä olen kaikessa sitä mieltä että miksi pitää hankkia jos ei kerran ole siihen oikeesti varaa.
Tarkottaa asuntoja, autoja, opintolainoja, luottokortilla osteluja, osa-maksulla isoja hankintoja jne.
Sama koskee häitä. Useimmat avioliitot hajoaa, joten kyllä se varmaan vituttaa velkaantua jonkun prinsessaunelman takia ja saada ulosottovelat niskaan ja aviopuoliso hyppii vieraissa.
Käärijän biisiä mukaillen- Hirttää kiinni.
T. Karoliina- Anonyymi
Kauniisti. Hirtti
Seremonioin
Hyvin, soi, sekä resonoi
- Anonyymi
En. Nyt jos menisin naimisiin menisin kahdestaan jossain kauniissa paikassa. Intiimiä ja romanttista. Ei sukulaisia ei mitään turhaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Toki todistajat pitää olla paikalla.
- Anonyymi
Voisin jättää mutkittelevat suoleni. Kirjoittivinaan eipähänsiitkääkääksiis virhetitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Toki todistajat pitää olla paikalla.
OijO
- Anonyymi
Kirkossa pappi vihkii ja siunaa. Ei maksa mitään.
Kaksi todistajaa paikalle. Esim pari sukulaista tai neki kaksi henkilöstä ilmaiseksi kirkon puolesta.
Mikä naimisiinmenossa maksaa?
Ei mikään.
Hääjuhlia ei tarvita. - Anonyymi
En menisi naimisiin ollenkaan. En lainarahalla, enkä muillakaan rahoilla. Ei ole sellaista miestä vastaan tullut, jonka kanssa tahtoisin naimisiin. Surkeita ovat miehet olleet. Kaikilla outoja seksifetissejä, joita tahtovat vain tyydyttää. En edes tiedä mitä rakastelu on.
- Anonyymi
Tuskin olet ainoa nainen tuossa asiassa joka ei tuota tiedä
- Anonyymi
Yhdet unelmahäät läpikäyneenä ilman velkaa, ei tarvetta toisille!
- Anonyymi
En edes kovalla rahalla
- Anonyymi
Sulaa hulluutta tuo naimisiinmeno. Vielä paljon hullumpaa on velkaantua sen vuoksi.
- Anonyymi
Jos vielä naimisiin menen, niin seuraavan kerran vain aidosta rakkaudesta! Ja rahaa ei siihen rakkauteen tarvita!
- Anonyymi
Kauniisti sanottu!Minulla samat ajatukset asiasta.
- Anonyymi
No milläs sitä sitten laskuja makselee, jos ei yhtään rahaa ole. Ruokaakin pitää joskus ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No milläs sitä sitten laskuja makselee, jos ei yhtään rahaa ole. Ruokaakin pitää joskus ostaa.
Kaipa sitä yleensä töissä sen palkan takia käydään jolla maksetaan laskut ja eläminen ymmärtääkseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauteen ei pidä milloinkaan rahaa sotkea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauteen ei pidä milloinkaan rahaa sotkea!
Miksi sitten ensimäistä kertaa sanoit avioituneesi rahan takia, kun et kerran rakkaudesta?
- Anonyymi
Juhlani ylihimmillään vaikvastan tekoon lähtö ennen naimiskissjuttui
- Anonyymi
Ei ole järkeä mennä naimisiin pelkästään siksi, että tahtoo unelmiensa häät. Vain, jos oikeasti rakastaa toista syvästi. Ensihuuman aikaan ei ole hyvä avioitua, koska 5 vuoden päästä voi olla jo eri ääni kellossa.
- Anonyymi
42hubletescob
Hublenwaki - Anonyymi
Lainelevalainalauta. Hmm.
Powell peralta.
Baiko
Santa cruz - Anonyymi
Trukit kutenkin gulvingin. Saattaa värikin ratkaista
- Anonyymi
Eikö sitä velkaa ny voi ottaa johonkin fiksumpaan maistraatissakin pääsee vihille kaksi viikkoa ennen vai tietääkseni pitänee suomessa hakea kuulutukset ei onnaa nii kui vegasissa kaksin-naiminen sumessa sekin kun on ymmärtääkseni tietääkseni rikos mu viis vuotta kun on asunu samassa osoitteessa voi ottaa saman sukunimen muistelisin asiasta jostain lukeneeni uusia laki muutoksia mitä ohimennen satuin jossai huomaan
- Anonyymi
- Anonyymi
En erityisemmin välitä isoista juhlista, joissa olen itse keskipisteenä. Ylipäänsä jos järjestän juhlia, haluan keskustella ainakin hetken kaikkien kutsuvieraiden kanssa. Tuskin siis järjestäisin kovin kalliita häitä. Häämatkalle voisin lähteä luottokortin voimin, mutta tokkopa nykyisessä taloustilanteessa joutuisin ottamaan velkaa tätäkään varten.
- Anonyymi
Kyllä
Sitä sitten maksettiin vuosikausia ja elwttiin köyhästi - Anonyymi
Jyrkikö suvaitsee pankisssa en Alexadenrin lisäksi`Homoinstituutiota a ei makseta sillä rahalla Ei ikinä. Jumala nauraa hätäsi päivänä.
- Anonyymi
Hah. Aikoinaan kun menin naimajaisiin, otimme vaimon kanssa pakolliset 2 todistajaa mukaan ja pörräsimme maitstraattiin.
Suurin rahanmeno oli, kun tarjosin todistajille lounaan ravintolassa.
>simiti< - Anonyymi
Mitähän se kenellekään kuuluu
- Anonyymi
Kirkon Siunaus Jumalan edessä ei maksa. Ei vaadi mitään.
Ne kaksi todistajaakin löytyy, esim kirkon senhetkiset työntejät, puutarhuri, keittiöemäntä, suntio, siivooja... tai pari uskossa olevaa normiiohikulkijaa. Että näin.
Sinne voi mennä normivaatteissa vaikka pyörällä, kauppamatkalla.
Onko vaikeaa? - Anonyymi
En todellakaan! Pienimuotoiset häät sopisivat ihan hyvin. Jos ei ole rahaa, voi tehdä itse vaikka jotain keittoa. Ei tarvitse olla kallista ja hienoa. Ihmiset ja tunnelma tekevät kivat häät, ei suinkaan hienot ulkoiset puitteet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026