KHO: ”Jos tuulivoimalan toiminnasta saattaa ympäristössä aiheutua eräistä naapuruussuhteista annetun lain 17 §:ssä tarkoitettua kohtuutonta rasitusta meluhaitan vuoksi, hankkeen toteuttaminen edellyttää rakennusluvan lisäksi ympäristönsuojelulain mukaista ympäristölupaa.”
Kunnan poliittinen voimasuhde antaa ympäristöluvan tuulivoimaloille tiedostamatta yhtään mitään haitoista joita pilviä hipovat tuulivoimalat saavat aikaan, ja valtion ympäristöviranomaiset huokaavat helpotuksesta kun ei tarvitse liata käsiään eikä mainettaan, haitallisen tuulivoima bisneksen sallimiseksi. – poliitikot ei vastuuta kanna, vastuu siirtyy aina äänestäjille jotka nämä koijarit päättäjiksi ovat valinneet valtuustoihin.
Nyt tiedetään mitä tästä opittiin, – tuulivoiman hyväksyttävyyttä edistettiin miljoonien edestä, sujuvoitettiin lupamenettelyjä, valitusten hinnat tuplattiin, KHO:n valitukseen pitää anoa ensin lupa. Sitten Pekkarinen ja syöttötariffilaki maaliskuussa 2011 päästi helvetin irti ja teki Suomesta EU:ssa ns. ”energiayritysten” El Doradon ja tuulivoimalan rakennusluvasta tuli lupa painaa seteleitä. Tieto nopeasta rikastumisesta minkä ansiosta voi toteuttaa kaikki salaiset unelmat levisi nopeasti maailmalla. – Jälki on rumaa..
Anonyymi-ap
2023-06-04 15:17:15
Pyhäjärvi palstalla
Tuulivoimakaava kaikkine tykötarpeineen aiheuttaa haittoja(kin)
9
311
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se valitettavasti on!
- Anonyymi
Onneksi Pyhäjärvellä voimalat tulevat niin syrjään, että haittoja ei tule,
"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "tedrakk aasi", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, ihan kuten menneessäkin, aina, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
- Anonyymi
Missä yo tuulivomakaavat käsitellään?
- Anonyymi
Lukiolla.
- Anonyymi
Tähän väliin linkki asiantuntija sanomaan:
https://www.hs.fi/talous/art-2000009611362.html- Anonyymi
Nämä on niitä ruususen unelmia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on niitä ruususen unelmia!
Nämä eivät ole:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/99f2418f-506a-46d1-b8ea-7630987c9596
Mut ku persuilla on ihana Putin! Anonyymi kirjoitti:
Nämä eivät ole:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/99f2418f-506a-46d1-b8ea-7630987c9596
Mut ku persuilla on ihana Putin!"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.
Häiriö on psykoottinen tila,
...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut luotsi kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056