Stihlissä voimaa käyttämättä, onko se liimattu vai puristettu sylinteriin..
Kaasutin ei irtoa
18
364
Vastaukset
- Anonyymi
Laita irrotusöljyä tankkiin.
- Anonyymi
Ei ole liimattu, siellä on joku prikka.
- Anonyymi
Mitä yrität sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yrität sanoa?
Tiedäthän reikä, josta sinutkin on kiskottu ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedäthän reikä, josta sinutkin on kiskottu ulos.
Mitä yrität sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yrität sanoa?
Biz
- Anonyymi
Rikka irtoo välikannesta
- Anonyymi
Sitä sanotaan kurkuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sanotaan kurkuksi.
Rikkaa vai välikantta?
- Anonyymi
Pitääkö olla rikkaimuri irroitukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö olla rikkaimuri irroitukseen?
Pitää olla.
- Anonyymi
Onko tämä olennaista jos voit kerran käyttää voimaakin?
Huom. Jos irroitat kaasuttimen, et voi silloin kaasuttaa. Silloin koneestasi ei ole hyötyä.- Anonyymi
Kaasuttimen voi laittaa takaisin jolloin kaasuttaminen onnistuu jälleen loistavasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuttimen voi laittaa takaisin jolloin kaasuttaminen onnistuu jälleen loistavasti!
Puukaasutin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puukaasutin
Voihan kaasuttimen veistellä puustakin jos metallinen menee irroitettaessa rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan kaasuttimen veistellä puustakin jos metallinen menee irroitettaessa rikki.
Voi sen puustakin veistellä mutta ostamalla uusi kaasutin saha toimii!
- Anonyymi
Saako kaasuttimeen pyramiittiläppää?
- Anonyymi
Josko kopauttaisi johonkin kylkeen vasaralla lähtisikö liikkeelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848