Mies , mitä tekisit meille aamupalaksi jos olisin luonasi?

Anonyymi-ap

Mitä haluaisit tarjota?
Tai minkälaista aamiasta tykkäät yleensä syödä?

130

1432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuivaa hapankorppua kenties lievästi mädäntyneillä tomaateilla ja sukkahikijuustolla.

      • Anonyymi

        Jäikö sulla lapsena lelut patterin väliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäikö sulla lapsena lelut patterin väliin?

        Olisikin ollut peljät lelut. Jäi koko käsikin, ja tuli palovammoja. 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikin ollut peljät lelut. Jäi koko käsikin, ja tuli palovammoja. 😥

        Ompa kamalaa , palovammat on pahoja. Jäikö pahat jäljet käteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa kamalaa , palovammat on pahoja. Jäikö pahat jäljet käteen?

        Jonkin verran jäi, mutta olin sen verran pieni vielä, että parani kohtuullisen hyvin. Mutta sitten poltin saman käden myöhemmin uudelleen. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkin verran jäi, mutta olin sen verran pieni vielä, että parani kohtuullisen hyvin. Mutta sitten poltin saman käden myöhemmin uudelleen. 😔

        Voi ei. Tuntuu pahalta puolestasi.


      • Anonyymi

        Vettä kukkalautaselta!


    • Anonyymi

      Teetä, gluteenitonta kaurapuuroa marjoilla tai ilman ja sokeroimattoman mustikkakeiton kanssa. Siinä jotain.

      • Anonyymi

        Terveellistä , nam!


      • Anonyymi

        Eikö kaikki kaurapuuro ole gluteenitonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kaikki kaurapuuro ole gluteenitonta?

        On paitsi jos kauran sekaan on joutunut valmistusprosessissa muita viljoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paitsi jos kauran sekaan on joutunut valmistusprosessissa muita viljoja.

        No sitä minäkin.
        Keliakia on hankala sairaus. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä minäkin.
        Keliakia on hankala sairaus. :(

        Niin ja näin ollen ostan yleensä aina kaurapuuron gluteenittomana, koska sitä tuo gluteeniton kaurapuuro tarkoittaa, että se on puhdasta kauraa eli siinä ei pitäisi olla muita viljoja mukana ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kaikki kaurapuuro ole gluteenitonta?

        Ei, kyllä gluteeniton kaura on erikseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveellistä , nam!

        Ja nykyisin pakastemustikoiden kanssa, koska tuossa edellämainitussa mustikkakeitossa on keinotekoisia makeutusaineita ja niitä tahdon välttää.


      • Anonyymi

        Toi on ihan hyvä. Aamulla kevyttä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on ihan hyvä. Aamulla kevyttä vaan.

        On joo ja pakastemansikoiden kanssa myös. Sulaa mukavasti siihen kuumaan puuroon.


    • Anonyymi

      Mentäisiin hotelliin aamiaiselle.

      • Anonyymi

        Hyvä vaihtoehto sekin.


      • Anonyymi

        Eeeeiiiii nyt joka päivä. Ja olen aamu-uninen pöljäke.


      • Anonyymi

        Mentäisiin hotelliin aamiaiselle.

        Valehtelija,puhu totta!


      • Anonyymi

        Ei lähelläsi ole yhtään hotellia rakas. Haluan olla kaksin ja rauhassa.


    • Anonyymi

      Armeijan kaurapuuroa ja näkkileipää..

      • Anonyymi

        Oletko armeijassa siis?


    • Anonyymi

      Kahavit keittäisin. Munia.

      • Anonyymi

        Kahavia täytyy kyllä aamulla saada. Ihan ehdoton.
        Ja muniakin vielä :)


      • Anonyymi

        Ei , kun pitää olla vähän löysä keltuainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei , kun pitää olla vähän löysä keltuainen.

        No olkoon menneeksi!


      • Anonyymi

        Hyvä.


      • Anonyymi

        Haluan munan kovana sitten😊😉


      • Anonyymi

        Kelepaa mulle tämä eväs 🥚☕


    • Anonyymi

      En yleensä syö aamupalaa ja se mitä osaan keittiössä tehdä ne tietää keiden se tarvinnee tietää

    • Anonyymi
    • Täysjyvä paahtoleipää, juustoa, munia, salaatinlehtiä. Proteiinivanukasta, kahvia. Joskus harvoin jotain pullaa toisen kahvikupin kanssa.

    • Anonyymi

      lasi a-vitamiinipitoista tuoremehua, ruisleipä viipale kuivalla kalkkunaleikkeellä sekä kurkku+tomaatti+juusto, kahvi ja puolikkaan lusikkakreipin, halauksen ja vaihto t-paidan tomaattisiemenien tai roiskahtaneen kreippimehun johdosta.

      • Anonyymi

        Mahtavaa :D


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä. Koettu ja todettu.
        Arvosana 10 1/2. Erinomainen.


        ...jajaja tuohon tottuu nopeasti. Tarjoiltu on vuosia.
        Kaunis Kiitos. 🫠😙
        Se on ihanaa.
        🌻💛💛💛


      • Anonyymi

        Jotenkin tosi nipoa. Oletko oikeasti mies?


      • Anonyymi

        Tämä on totta. 😪


    • Anonyymi

      Nämä miehet on liian äidillisiä.

      Missä on vastaus jossa lukee aamukahvi?

      En mä ainakaan kaipaa viiden tähden hotelliaamiaista jonka valmistamiseen menee 30 -45 min pilkkomisineen ja keittämisineen.

      Kahvi ja jääkaapista purkki jogurttia. Se riittää. Kahvin keittää keitin muutamas minsas. Jogurtti on valmiina jääkaapis

      Ehtii syödä ja sit tekeen nopeen lähdön töihin.
      Kellä aamusta on aikaa kokata pitkällä linjalla? Tietty jos herää klo 3 jos aamulla töis pitää olla klo 6

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Hyvä Karolinus.


      • Anonyymi

        Jos kyse on sunnuntai aamusta, jolloin naisystävä on jäänyt lauantai-illan vietosta, yökylään. Silloin luontevasti aamusuukon ja hiusten pörröittelyjen jälkeen, valmistaa mieleiselleen naiselle parasta, mitä omasta vaatimattomasta jääkaapin sisällöstä saa aikaiseksi, Kaunis nainen tarvitsee aamuunsa vitamiineja, voileivän ja kahvikupposen, halauksen hymyä kirvoittamaan, ja pitkän kaavan heräämisen. Suihku rauhan ja pehmeän pyyhkeen, sen jälkeen on mukava suunnitella pyhäpäivän yhteisiä liikunta ja ravinto asioita. Arkena naisilla usein kuluu aamuaika itsensä ehostamisiin, laiminlyödään terveen aamupalan merkitys ja ollaan kiireellisiä. Maailmassa parasta on mutustella voileipä naisystävän kanssa samassa pöydässä, katsella naisen kosteita hiuksia ja tuntea olevansa kiireetön.
        https://youtu.be/kitiWDhw4cs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Karolinus.

        Oletko kovinkin kiintynyt tähän ätmin netti re-inkarnaation?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kovinkin kiintynyt tähän ätmin netti re-inkarnaation?

        Oletko eimia feikki?

        Laits housut alas. Epäilen ettet ole nainen

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kyse on sunnuntai aamusta, jolloin naisystävä on jäänyt lauantai-illan vietosta, yökylään. Silloin luontevasti aamusuukon ja hiusten pörröittelyjen jälkeen, valmistaa mieleiselleen naiselle parasta, mitä omasta vaatimattomasta jääkaapin sisällöstä saa aikaiseksi, Kaunis nainen tarvitsee aamuunsa vitamiineja, voileivän ja kahvikupposen, halauksen hymyä kirvoittamaan, ja pitkän kaavan heräämisen. Suihku rauhan ja pehmeän pyyhkeen, sen jälkeen on mukava suunnitella pyhäpäivän yhteisiä liikunta ja ravinto asioita. Arkena naisilla usein kuluu aamuaika itsensä ehostamisiin, laiminlyödään terveen aamupalan merkitys ja ollaan kiireellisiä. Maailmassa parasta on mutustella voileipä naisystävän kanssa samassa pöydässä, katsella naisen kosteita hiuksia ja tuntea olevansa kiireetön.
        https://youtu.be/kitiWDhw4cs

        Nyt puhut täyttä asiaa.
        Mikäs sen ihanampaa kuin kiireetön viikonloppu aamiainen kullan kanssa. Hyvä kunnon aamiaiset ja ehkä vielä peiton alle pussaileen :)
        Ja kaikkea muuta mukavaa päivään.
        T:Ap.
        (Kiireettömät aamut vapaalla on tärkeä juttu kun arki on normaalisti kiireistä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko eimia feikki?

        Laits housut alas. Epäilen ettet ole nainen

        T: Karoliina

        Minä tiedän ettet sinä ole, jaksamisia nyt kovasti


    • Anonyymi

      Läskikeittoa.

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Mulla oli äsken aamukahvissa iso paarma. Onneksi huomasin ennenkuin join. Vähän kuin elämäni rakkaustarina, tuli vaan paarmaa suuhun. sivusta

      • Anonyymi

        Paarma tai ampiainen on ikävä öttiäinen suussa pyörimässä.


    • Anonyymi

      Maitoperut.

      • Anonyymi

        Maitopierut? Narraatko?


    • Anonyymi

      Rasvakastikeen dippaukseen kuivia leivän kannikoita.

    • Anonyymi

      Ensin munaa.
      Sotte kaffee.

    • Anonyymi

      Saisit ihan itse laittaa aamupalasi niistä tarvikkeista, mitä nyt mahdollisesi sattuisi löytymään huushollistani.
      T. Arska Liperistä.

      • Anonyymi

        Tämä kuulostaa reilulta, mutta Liperiin asti en lähde!


    • Anonyymi

      Paistaisin pannulla munia pekonia ja tomaattia. Vähän suolaa ja pippuria päälle

      • Anonyymi

        Suolan voit jättää multa pois. Haluan paistetun munan ilman sitä.


    • Anonyymi

      Olen aamupuuro (kaura) miehiä. Sellaisen seikan huomannut, tykkään leikkeleistä, ostin kerran leivän päälle kalkkunaleikkelettä (eines). Mausta tuli mieleen -80- luvun lauantaimakkara. En ole sitä sen jälkeen syönyt, nyt söin toistamiseen, enkä osta enää kalkkunaleikkelettä eineksenä (ostin kokeeksi tarjouksesta).

      Ymmärrän, että näin lauantaimakkarasta saa paremman hinnan, mikä on valmistajalle ja kaupalle hyvästä. Laadukasta ei saa aina halvalla, paitsi puuro on aina edullista, siihen vähän marjoja ja raejuustoa niin, en parempaa aamupalaa tiedä kotioloissa nautittavaksi.

      • Anonyymi

        Osta kalkkunafileestä tehtyä leikettä ja varmista asia vielä paketin tuoteselosteesta, lihan koostumus, niin saat oikeaa.


      • Anonyymi

        Kaurapuuro on minustakin hyvää. Vielä kun siihen laittaa mustikoita päälle.
        T:Ap.


      • Anonyymi

        Kalkkunaleikkeitä on erilaisia. Osa ei todellakaan muistuta lauantaimakkaraa. Enemmänkin kinkkua.


    • Anonyymi

      Sulle aamupuuro voi silimäll. Itelle kahvi neljällä verenpaine napilla.

    • Anonyymi

      Itse syön joskus Elovena-pikapuuron, sitten kahvia 2 kuppia ja pari paahtoleipää, ehkä jogurttia ja siihen jotain marjoja. Tai jonkin hedelmän. Yleensä se on pari kuppia kahvia ja leipää. Ei siis mitään erikoista. Samanlaista tarjoaisin. Leivän päällä juustoa, leikkelettä, kurkkua, suippopaprikaa.

      • Anonyymi

        Kelpaa mulle sama kuin sulle kultainen.


    • Anonyymi

      Niin,oletko sen arvoinen? Vai omanlainen ihminen..
      Kaikki on Rakkauden arvoisia mutta kuka on aamupalan arvoinen nainen?

      • Anonyymi

        En tiedä aloittajasta mutta minä olen.


    • Anonyymi

      Vettä saisit ranasta ilmatteeksi,muutoin ulos persharakka!

      • Anonyymi

        Kylläpä olit ilkeä :(
        Tämä oli minun tekemä aloitukseni.
        Jostain sinullakin kumpuaa tuo pahamielesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä olit ilkeä :(
        Tämä oli minun tekemä aloitukseni.
        Jostain sinullakin kumpuaa tuo pahamielesi.

        Kyllä se on aika läpinäkyvää pahanmielinen mies, että keskustelet itseksesi. Hyvä jos tuo helpotusta edes hetken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on aika läpinäkyvää pahanmielinen mies, että keskustelet itseksesi. Hyvä jos tuo helpotusta edes hetken

        Kyllä se on aika läpinäkyvää tuo sun korvien väli.
        Taskulampulla valaisee korvaan nii valo kajastaa toisesta ulos.


    • Anonyymi

      Ranasta vai rannasta?

    • Anonyymi

      Minä en sitten mies syö aamupäivisin muuta kuin välipalakaurakeksejä eikä ne saa olla suklaisia. Laita korvan taa.

      • Anonyymi

        Sinä et olekaan aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et olekaan aloittaja.

        En ole niin väittänytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et olekaan aloittaja.

        65 kommenttia. Jotenkin en usko, että jokaisen luo olet ap yöksi menossa. Mutta saatan toki erehtyäkin 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        65 kommenttia. Jotenkin en usko, että jokaisen luo olet ap yöksi menossa. Mutta saatan toki erehtyäkin 😄

        Suurimman osan kommenteista olet luultavasti apmies kirjoittanut itse ja nyt ikäänkuin sheimaat tätä fiktiivistä aloittajaa luultavasti siksi koska tiedät ettei yksikään nainen tule istumaan kanssasi samassa aamiaispöydässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        65 kommenttia. Jotenkin en usko, että jokaisen luo olet ap yöksi menossa. Mutta saatan toki erehtyäkin 😄

        En kysynyt naisen mielipidettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimman osan kommenteista olet luultavasti apmies kirjoittanut itse ja nyt ikäänkuin sheimaat tätä fiktiivistä aloittajaa luultavasti siksi koska tiedät ettei yksikään nainen tule istumaan kanssasi samassa aamiaispöydässä

        Voithan sinä kuvitella omassa päässäsi kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kysynyt naisen mielipidettä.

        En ole nainen! Olet huvittava pikku tyttö aloitustesi kanssa. Mene vahtimaan että kukaan sivullinen ei syö aamiaistasi. Hopi hopi!


    • Anonyymi

      Puuro mikrossa, sekaan marjoja ja vettä.Pähkinöitä, leipää ja kahvia.
      Sulle lisäksi kananmunia miel.ei paistettuja, mehua.

      • Anonyymi

        Kelpaa rakas mies. Odotan tätä innolla. Aamulla en halua mitään raskasta paitsi joskus krapulassa. Sitten en ole krapulassa.


    • Anonyymi

      Yleensä puuron, leivän ja kananmunan syön.. 👏

      • Anonyymi

        Se on aika paljon. Mulle riittää noista yksi.


    • Anonyymi

      Ei ole ollut naista niin pitkään aikaan, että taitaisi jäädä aamupalat väliin.
      Menisi koko yö siinä rakastellessa pitkästä aikaa ja herättäisiin varmaan joskus iltapäivällä ja saattaisi mennä sittenkin sen syömisen kanssa iltaan asti.
      Mutta normaalisti sitten varmaan kahvia, leipää, puuroa, mistä tykkäätkin, itse pärjään pelkällä kahvilla, en ole tottunut syömään aamupalaa.

      No, saahan sitä haaveilla.

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei ole sellainen nainen, jota rupeaa oksettamaan jos ei saa aamupalaa ja verensokeri laskee liian matalalle...


    • Anonyymi

      Pari salmiakkikossua ja kaljaa. Lähtee mukavasti päivä käyntiin.

      • Anonyymi

        Ei rakas, sinä ajat mut kotiin aamupalan jälkeen. Itse otan kossupaukut että uskallan tulla kyytiisi.


    • Anonyymi

      Ittelle iso kuppi teetä vehnänen ja 2 leipäpalaa. Ehkä sulle kaurapuuroa,leipää,kananmunia ja tomaattia.

      • Anonyymi

        Pitää olla melkoinen raskaan ruumiillisen työn raataja, että noin raskaan aamupalan tarvitsee. Puuro takertuu mulla aamulla kurkkuun. Otan munan ja tomaattia pari siivua. Se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla melkoinen raskaan ruumiillisen työn raataja, että noin raskaan aamupalan tarvitsee. Puuro takertuu mulla aamulla kurkkuun. Otan munan ja tomaattia pari siivua. Se riittää.

        😧😧😧😧😧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla melkoinen raskaan ruumiillisen työn raataja, että noin raskaan aamupalan tarvitsee. Puuro takertuu mulla aamulla kurkkuun. Otan munan ja tomaattia pari siivua. Se riittää.

        Puuro on osa normaalia suomalaista aamupalaa.
        Esim. kaurapuuro on tosi terveellistä ja sitä kannattaa höystää marjoilla ja pähkinöillä. Laskee verenpainetta esim. Ja vatsalle on hyväksi.
        Puurolla myös jaksaa hyvin.
        Aika moni suomalainen tekee fyysisesti raskasta työtä joten puuro on kyllä silloin paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuro on osa normaalia suomalaista aamupalaa.
        Esim. kaurapuuro on tosi terveellistä ja sitä kannattaa höystää marjoilla ja pähkinöillä. Laskee verenpainetta esim. Ja vatsalle on hyväksi.
        Puurolla myös jaksaa hyvin.
        Aika moni suomalainen tekee fyysisesti raskasta työtä joten puuro on kyllä silloin paikallaan.

        Totta. enkä ole muuta väittänyt, mutta hän oli tarjoamassa sen lisäksi vielä "kaurapuuroa,leipää,kananmunia ja tomaattia". Liika on liikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuro on osa normaalia suomalaista aamupalaa.
        Esim. kaurapuuro on tosi terveellistä ja sitä kannattaa höystää marjoilla ja pähkinöillä. Laskee verenpainetta esim. Ja vatsalle on hyväksi.
        Puurolla myös jaksaa hyvin.
        Aika moni suomalainen tekee fyysisesti raskasta työtä joten puuro on kyllä silloin paikallaan.

        Mä syön kaurapuuroa, mut kiisselillä.


    • Anonyymi

      Ihan sivusta pakko. Kävisin itse penkokomassa keittiötä ja pistäsin kahvin tippumaan.. Sitten palaisin takaisin sänkyyn ja söisin sen miehen, kun kerta vihdoinkin olen niin lähelle Häntä päässyt. Sen jälkeen vois juoda kahvit yhdessä.
      Ja en ole ap.

    • Anonyymi

      Itse tykkään hemmotella. Sekoitan illalla nopean sämpylätaikinan jääkaappiin, aamulla lusikoin taikinan paistinpannulle ja 15 min sämpylät valmiit. Tarjoilen voin ja kotitekoisen marmeladin kanssa. Tarjoan myös kreikkalaista jugurttia marjoilla tai hedelmillä, tuorepuristettua mehua, ja kupillisen ranskalaista kahvia, jossa lusikka seisoo. Tapaamani mies on ollut tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Panee sua ruuan takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panee sua ruuan takia.

        Ei pane, tykkää minusta muutoinkin ;). Ja kun itse tykkään hänestä, miksi en hemmottelisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panee sua ruuan takia.

        Kun tekiskin niin. Oisin ikionnellinen


    • Anonyymi

      Mies , mitä tekisit meille aamupalaksi jos olisin luonasi?
      Tilaisin taksin ja maksat ite,eli häivy!
      Olet lortto..

      • Anonyymi

        Varsinainen Lortto olenkin :D
        En edes muista milloin olen seksiä harrastanut saati rakastellut..
        Sinulla itselläsi on niin paska olo että haluat toista painaa alas siksi.
        Minuun ei tehoa tuollaiset alatyyliset kirjoittelut.
        Enemmän ne kertoo sinusta ja sinun pahoinvoinnista kuin minusta.
        Tuskin on pelkoa että eksyisin luoksesi.

        T: Aloit. nainen.


    • Anonyymi

      Syöminen on yliarvostettua.

    • Anonyymi

      Napakymppiä pidät näköjään. Annetaan herra C:n vastata. Tuota noin. Voisitko tullessasi käydä kaupassa? Suolakurkut pääsi loppumaan. Heh heh heh!

    • Anonyymi

      Murukahvista plöröt jossa omaa kotiviiniä:)

    • Anonyymi

      Huomenaamulla ois tarjolla kahvia aamupalalle. Jäätelön ja minun kanssa. Myöhemmin ehkä puuroa ja kahvia. Tai sitten kahvia minulla.

      • Anonyymi

        Jäätelöä aamupalaksi? Mikä ettei. Italialainen tuttavani syö pastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätelöä aamupalaksi? Mikä ettei. Italialainen tuttavani syö pastaa.

        Kasviskeittoa/kasvislientä/kasvissosekeittoa noin 1 dl.


    • Anonyymi

      Pekoni sämpylä paprikalla juustolla ja kanan munalla

    • Anonyymi

      Aina sitä ruokaa. Ei.

    • Anonyymi

      Iso maitokahvi riittää.
      Lasi tuoremehua.
      Silmiin tuijotus.

    • Anonyymi

      Tee/Kahvi, paahtoleipää juustolla ja paistetulla munalla, jogurttia mustikoilla
      tai vadelmilla höystettynä... Jälkiruuaksi haluaisin maistella huuliasi pitkällä
      suudelmalla...Katsella kauniita kasvojasi... Siinä miehelle potku uuteen päivään.
      Ihastukselleni m>n

      • Anonyymi

        Sanoisin että tuollaisessa kohtaamisessa rakkaan miehen kanssa voisi olla minulla niin kova tunne lataus että ehkä pyörtyisin. :D
        Eipä ole tullut edes suudeltua vähään aikaan. (En edes muista milloin viimeksi).
        T:Aloit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että tuollaisessa kohtaamisessa rakkaan miehen kanssa voisi olla minulla niin kova tunne lataus että ehkä pyörtyisin. :D
        Eipä ole tullut edes suudeltua vähään aikaan. (En edes muista milloin viimeksi).
        T:Aloit.

        Eipä ole tullut edes suudeltua vähään aikaan.

        Voi hitto,kyllä sulle pusut pitää löytää..On mukavia!
        Vaikka taidan itsekkin olla unohtanu ne..


    • Anonyymi

      3 min muna

    • Anonyymi

      Samia

    • Anonyymi

      Tehtäisiin yhdessä hodari.

    • Anonyymi

      Mulla olis se nakki... sulla sämpylä...

      • Anonyymi

        Ei jäänyt epäselväksi :D


    • Anonyymi

      Jos olisit luonani yötä, niin minä en tekisi aamupalaa, vaan sinä aamuvirkumpana keittäisit kahvin.

    • Anonyymi

      Itse kyllä mielellään tekisin hänelle , kultamussukka miehelle kunnon aamupalan ja keittäisin kahvit.
      Hemmottelisin häntä muutenkin kaikin tavoin♡♡♡♡

      • Anonyymi

        Ei sitä miestä huvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä miestä huvita.

        Se mies rakastaa kun saa hemmottelua ja huomiota.

        T:Aloit.


    • Anonyymi

      Sori... En juo kahvia

    • Anonyymi

      Osaisithan sinä aikuinen kai itse oman aamupalasi ottaa kaapeista. Sanoisin että ole kuin kotonasi.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe