Mitä haluaisit tarjota?
Tai minkälaista aamiasta tykkäät yleensä syödä?
Mies , mitä tekisit meille aamupalaksi jos olisin luonasi?
132
1537
Vastaukset
- Anonyymi
Kuivaa hapankorppua kenties lievästi mädäntyneillä tomaateilla ja sukkahikijuustolla.
- Anonyymi
Jäikö sulla lapsena lelut patterin väliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö sulla lapsena lelut patterin väliin?
Olisikin ollut peljät lelut. Jäi koko käsikin, ja tuli palovammoja. 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin ollut peljät lelut. Jäi koko käsikin, ja tuli palovammoja. 😥
Ompa kamalaa , palovammat on pahoja. Jäikö pahat jäljet käteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa kamalaa , palovammat on pahoja. Jäikö pahat jäljet käteen?
Jonkin verran jäi, mutta olin sen verran pieni vielä, että parani kohtuullisen hyvin. Mutta sitten poltin saman käden myöhemmin uudelleen. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkin verran jäi, mutta olin sen verran pieni vielä, että parani kohtuullisen hyvin. Mutta sitten poltin saman käden myöhemmin uudelleen. 😔
Voi ei. Tuntuu pahalta puolestasi.
- Anonyymi
Vettä kukkalautaselta!
- Anonyymi
Teetä, gluteenitonta kaurapuuroa marjoilla tai ilman ja sokeroimattoman mustikkakeiton kanssa. Siinä jotain.
- Anonyymi
Terveellistä , nam!
- Anonyymi
Eikö kaikki kaurapuuro ole gluteenitonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paitsi jos kauran sekaan on joutunut valmistusprosessissa muita viljoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paitsi jos kauran sekaan on joutunut valmistusprosessissa muita viljoja.
No sitä minäkin.
Keliakia on hankala sairaus. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä minäkin.
Keliakia on hankala sairaus. :(Niin ja näin ollen ostan yleensä aina kaurapuuron gluteenittomana, koska sitä tuo gluteeniton kaurapuuro tarkoittaa, että se on puhdasta kauraa eli siinä ei pitäisi olla muita viljoja mukana ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä gluteeniton kaura on erikseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveellistä , nam!
Ja nykyisin pakastemustikoiden kanssa, koska tuossa edellämainitussa mustikkakeitossa on keinotekoisia makeutusaineita ja niitä tahdon välttää.
- Anonyymi
Toi on ihan hyvä. Aamulla kevyttä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on ihan hyvä. Aamulla kevyttä vaan.
On joo ja pakastemansikoiden kanssa myös. Sulaa mukavasti siihen kuumaan puuroon.
- Anonyymi
Mentäisiin hotelliin aamiaiselle.
- Anonyymi
Hyvä vaihtoehto sekin.
- Anonyymi
Eeeeiiiii nyt joka päivä. Ja olen aamu-uninen pöljäke.
- Anonyymi
Mentäisiin hotelliin aamiaiselle.
Valehtelija,puhu totta! - Anonyymi
Ei lähelläsi ole yhtään hotellia rakas. Haluan olla kaksin ja rauhassa.
- Anonyymi
Armeijan kaurapuuroa ja näkkileipää..
- Anonyymi
Oletko armeijassa siis?
- Anonyymi
Kahavit keittäisin. Munia.
- Anonyymi
Kahavia täytyy kyllä aamulla saada. Ihan ehdoton.
Ja muniakin vielä :) - Anonyymi
Ei , kun pitää olla vähän löysä keltuainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei , kun pitää olla vähän löysä keltuainen.
No olkoon menneeksi!
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Haluan munan kovana sitten😊😉
- Anonyymi
Kelepaa mulle tämä eväs 🥚☕
- Anonyymi
En yleensä syö aamupalaa ja se mitä osaan keittiössä tehdä ne tietää keiden se tarvinnee tietää
- Anonyymi
Ekköhä keitä omat puurosi, joset kykene ni syä vaikka kusiaisia, miehines, moro.
Aamuja......
https://m.youtube.com/watch?v=76xnQjaLocY Täysjyvä paahtoleipää, juustoa, munia, salaatinlehtiä. Proteiinivanukasta, kahvia. Joskus harvoin jotain pullaa toisen kahvikupin kanssa.
- Anonyymi
lasi a-vitamiinipitoista tuoremehua, ruisleipä viipale kuivalla kalkkunaleikkeellä sekä kurkku+tomaatti+juusto, kahvi ja puolikkaan lusikkakreipin, halauksen ja vaihto t-paidan tomaattisiemenien tai roiskahtaneen kreippimehun johdosta.
- Anonyymi
Mahtavaa :D
- Anonyymi
Erittäin hyvä. Koettu ja todettu.
Arvosana 10 1/2. Erinomainen.
...jajaja tuohon tottuu nopeasti. Tarjoiltu on vuosia.
Kaunis Kiitos. 🫠😙
Se on ihanaa.
🌻💛💛💛 - Anonyymi
Jotenkin tosi nipoa. Oletko oikeasti mies?
- Anonyymi
Tämä on totta. 😪
- Anonyymi
Nämä miehet on liian äidillisiä.
Missä on vastaus jossa lukee aamukahvi?
En mä ainakaan kaipaa viiden tähden hotelliaamiaista jonka valmistamiseen menee 30 -45 min pilkkomisineen ja keittämisineen.
Kahvi ja jääkaapista purkki jogurttia. Se riittää. Kahvin keittää keitin muutamas minsas. Jogurtti on valmiina jääkaapis
Ehtii syödä ja sit tekeen nopeen lähdön töihin.
Kellä aamusta on aikaa kokata pitkällä linjalla? Tietty jos herää klo 3 jos aamulla töis pitää olla klo 6
T: Karoliina- Anonyymi
Hyvä Karolinus.
- Anonyymi
Jos kyse on sunnuntai aamusta, jolloin naisystävä on jäänyt lauantai-illan vietosta, yökylään. Silloin luontevasti aamusuukon ja hiusten pörröittelyjen jälkeen, valmistaa mieleiselleen naiselle parasta, mitä omasta vaatimattomasta jääkaapin sisällöstä saa aikaiseksi, Kaunis nainen tarvitsee aamuunsa vitamiineja, voileivän ja kahvikupposen, halauksen hymyä kirvoittamaan, ja pitkän kaavan heräämisen. Suihku rauhan ja pehmeän pyyhkeen, sen jälkeen on mukava suunnitella pyhäpäivän yhteisiä liikunta ja ravinto asioita. Arkena naisilla usein kuluu aamuaika itsensä ehostamisiin, laiminlyödään terveen aamupalan merkitys ja ollaan kiireellisiä. Maailmassa parasta on mutustella voileipä naisystävän kanssa samassa pöydässä, katsella naisen kosteita hiuksia ja tuntea olevansa kiireetön.
https://youtu.be/kitiWDhw4cs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Karolinus.
Oletko kovinkin kiintynyt tähän ätmin netti re-inkarnaation?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kovinkin kiintynyt tähän ätmin netti re-inkarnaation?
Oletko eimia feikki?
Laits housut alas. Epäilen ettet ole nainen
T: Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyse on sunnuntai aamusta, jolloin naisystävä on jäänyt lauantai-illan vietosta, yökylään. Silloin luontevasti aamusuukon ja hiusten pörröittelyjen jälkeen, valmistaa mieleiselleen naiselle parasta, mitä omasta vaatimattomasta jääkaapin sisällöstä saa aikaiseksi, Kaunis nainen tarvitsee aamuunsa vitamiineja, voileivän ja kahvikupposen, halauksen hymyä kirvoittamaan, ja pitkän kaavan heräämisen. Suihku rauhan ja pehmeän pyyhkeen, sen jälkeen on mukava suunnitella pyhäpäivän yhteisiä liikunta ja ravinto asioita. Arkena naisilla usein kuluu aamuaika itsensä ehostamisiin, laiminlyödään terveen aamupalan merkitys ja ollaan kiireellisiä. Maailmassa parasta on mutustella voileipä naisystävän kanssa samassa pöydässä, katsella naisen kosteita hiuksia ja tuntea olevansa kiireetön.
https://youtu.be/kitiWDhw4csNyt puhut täyttä asiaa.
Mikäs sen ihanampaa kuin kiireetön viikonloppu aamiainen kullan kanssa. Hyvä kunnon aamiaiset ja ehkä vielä peiton alle pussaileen :)
Ja kaikkea muuta mukavaa päivään.
T:Ap.
(Kiireettömät aamut vapaalla on tärkeä juttu kun arki on normaalisti kiireistä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko eimia feikki?
Laits housut alas. Epäilen ettet ole nainen
T: KaroliinaMinä tiedän ettet sinä ole, jaksamisia nyt kovasti
- Anonyymi
Läskikeittoa.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Mulla oli äsken aamukahvissa iso paarma. Onneksi huomasin ennenkuin join. Vähän kuin elämäni rakkaustarina, tuli vaan paarmaa suuhun. sivusta
- Anonyymi
Paarma tai ampiainen on ikävä öttiäinen suussa pyörimässä.
- Anonyymi
Maitoperut.
- Anonyymi
Maitopierut? Narraatko?
- Anonyymi
Rasvakastikeen dippaukseen kuivia leivän kannikoita.
- Anonyymi
Ensin munaa.
Sotte kaffee. - Anonyymi
Saisit ihan itse laittaa aamupalasi niistä tarvikkeista, mitä nyt mahdollisesi sattuisi löytymään huushollistani.
T. Arska Liperistä.- Anonyymi
Tämä kuulostaa reilulta, mutta Liperiin asti en lähde!
- Anonyymi
Paistaisin pannulla munia pekonia ja tomaattia. Vähän suolaa ja pippuria päälle
- Anonyymi
Suolan voit jättää multa pois. Haluan paistetun munan ilman sitä.
- Anonyymi
Olen aamupuuro (kaura) miehiä. Sellaisen seikan huomannut, tykkään leikkeleistä, ostin kerran leivän päälle kalkkunaleikkelettä (eines). Mausta tuli mieleen -80- luvun lauantaimakkara. En ole sitä sen jälkeen syönyt, nyt söin toistamiseen, enkä osta enää kalkkunaleikkelettä eineksenä (ostin kokeeksi tarjouksesta).
Ymmärrän, että näin lauantaimakkarasta saa paremman hinnan, mikä on valmistajalle ja kaupalle hyvästä. Laadukasta ei saa aina halvalla, paitsi puuro on aina edullista, siihen vähän marjoja ja raejuustoa niin, en parempaa aamupalaa tiedä kotioloissa nautittavaksi.- Anonyymi
Osta kalkkunafileestä tehtyä leikettä ja varmista asia vielä paketin tuoteselosteesta, lihan koostumus, niin saat oikeaa.
- Anonyymi
Kaurapuuro on minustakin hyvää. Vielä kun siihen laittaa mustikoita päälle.
T:Ap. - Anonyymi
Kalkkunaleikkeitä on erilaisia. Osa ei todellakaan muistuta lauantaimakkaraa. Enemmänkin kinkkua.
- Anonyymi
Sulle aamupuuro voi silimäll. Itelle kahvi neljällä verenpaine napilla.
- Anonyymi
Itse syön joskus Elovena-pikapuuron, sitten kahvia 2 kuppia ja pari paahtoleipää, ehkä jogurttia ja siihen jotain marjoja. Tai jonkin hedelmän. Yleensä se on pari kuppia kahvia ja leipää. Ei siis mitään erikoista. Samanlaista tarjoaisin. Leivän päällä juustoa, leikkelettä, kurkkua, suippopaprikaa.
- Anonyymi
Kelpaa mulle sama kuin sulle kultainen.
- Anonyymi
Niin,oletko sen arvoinen? Vai omanlainen ihminen..
Kaikki on Rakkauden arvoisia mutta kuka on aamupalan arvoinen nainen?- Anonyymi
En tiedä aloittajasta mutta minä olen.
- Anonyymi
Vettä saisit ranasta ilmatteeksi,muutoin ulos persharakka!
- Anonyymi
Kylläpä olit ilkeä :(
Tämä oli minun tekemä aloitukseni.
Jostain sinullakin kumpuaa tuo pahamielesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä olit ilkeä :(
Tämä oli minun tekemä aloitukseni.
Jostain sinullakin kumpuaa tuo pahamielesi.Kyllä se on aika läpinäkyvää pahanmielinen mies, että keskustelet itseksesi. Hyvä jos tuo helpotusta edes hetken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on aika läpinäkyvää pahanmielinen mies, että keskustelet itseksesi. Hyvä jos tuo helpotusta edes hetken
Kyllä se on aika läpinäkyvää tuo sun korvien väli.
Taskulampulla valaisee korvaan nii valo kajastaa toisesta ulos.
- Anonyymi
Ranasta vai rannasta?
- Anonyymi
Minä en sitten mies syö aamupäivisin muuta kuin välipalakaurakeksejä eikä ne saa olla suklaisia. Laita korvan taa.
- Anonyymi
Sinä et olekaan aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole niin väittänytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65 kommenttia. Jotenkin en usko, että jokaisen luo olet ap yöksi menossa. Mutta saatan toki erehtyäkin 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65 kommenttia. Jotenkin en usko, että jokaisen luo olet ap yöksi menossa. Mutta saatan toki erehtyäkin 😄
Suurimman osan kommenteista olet luultavasti apmies kirjoittanut itse ja nyt ikäänkuin sheimaat tätä fiktiivistä aloittajaa luultavasti siksi koska tiedät ettei yksikään nainen tule istumaan kanssasi samassa aamiaispöydässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt naisen mielipidettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimman osan kommenteista olet luultavasti apmies kirjoittanut itse ja nyt ikäänkuin sheimaat tätä fiktiivistä aloittajaa luultavasti siksi koska tiedät ettei yksikään nainen tule istumaan kanssasi samassa aamiaispöydässä
Voithan sinä kuvitella omassa päässäsi kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt naisen mielipidettä.
En ole nainen! Olet huvittava pikku tyttö aloitustesi kanssa. Mene vahtimaan että kukaan sivullinen ei syö aamiaistasi. Hopi hopi!
- Anonyymi
Puuro mikrossa, sekaan marjoja ja vettä.Pähkinöitä, leipää ja kahvia.
Sulle lisäksi kananmunia miel.ei paistettuja, mehua.- Anonyymi
Kelpaa rakas mies. Odotan tätä innolla. Aamulla en halua mitään raskasta paitsi joskus krapulassa. Sitten en ole krapulassa.
- Anonyymi
Yleensä puuron, leivän ja kananmunan syön.. 👏
- Anonyymi
Se on aika paljon. Mulle riittää noista yksi.
- Anonyymi
Ei ole ollut naista niin pitkään aikaan, että taitaisi jäädä aamupalat väliin.
Menisi koko yö siinä rakastellessa pitkästä aikaa ja herättäisiin varmaan joskus iltapäivällä ja saattaisi mennä sittenkin sen syömisen kanssa iltaan asti.
Mutta normaalisti sitten varmaan kahvia, leipää, puuroa, mistä tykkäätkin, itse pärjään pelkällä kahvilla, en ole tottunut syömään aamupalaa.
No, saahan sitä haaveilla.- Anonyymi
Toivottavasti ei ole sellainen nainen, jota rupeaa oksettamaan jos ei saa aamupalaa ja verensokeri laskee liian matalalle...
- Anonyymi
Pari salmiakkikossua ja kaljaa. Lähtee mukavasti päivä käyntiin.
- Anonyymi
Ei rakas, sinä ajat mut kotiin aamupalan jälkeen. Itse otan kossupaukut että uskallan tulla kyytiisi.
- Anonyymi
Ittelle iso kuppi teetä vehnänen ja 2 leipäpalaa. Ehkä sulle kaurapuuroa,leipää,kananmunia ja tomaattia.
- Anonyymi
Pitää olla melkoinen raskaan ruumiillisen työn raataja, että noin raskaan aamupalan tarvitsee. Puuro takertuu mulla aamulla kurkkuun. Otan munan ja tomaattia pari siivua. Se riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla melkoinen raskaan ruumiillisen työn raataja, että noin raskaan aamupalan tarvitsee. Puuro takertuu mulla aamulla kurkkuun. Otan munan ja tomaattia pari siivua. Se riittää.
😧😧😧😧😧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuro on osa normaalia suomalaista aamupalaa.
Esim. kaurapuuro on tosi terveellistä ja sitä kannattaa höystää marjoilla ja pähkinöillä. Laskee verenpainetta esim. Ja vatsalle on hyväksi.
Puurolla myös jaksaa hyvin.
Aika moni suomalainen tekee fyysisesti raskasta työtä joten puuro on kyllä silloin paikallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. kaurapuuro on tosi terveellistä ja sitä kannattaa höystää marjoilla ja pähkinöillä. Laskee verenpainetta esim. Ja vatsalle on hyväksi.
Aika moni suomalainen tekee fyysisesti raskasta työtä joten puuro on kyllä silloin paikallaan.Totta. enkä ole muuta väittänyt, mutta hän oli tarjoamassa sen lisäksi vielä "kaurapuuroa,leipää,kananmunia ja tomaattia". Liika on liikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni suomalainen tekee fyysisesti raskasta työtä joten puuro on kyllä silloin paikallaan.Mä syön kaurapuuroa, mut kiisselillä.
- Anonyymi
Ihan sivusta pakko. Kävisin itse penkokomassa keittiötä ja pistäsin kahvin tippumaan.. Sitten palaisin takaisin sänkyyn ja söisin sen miehen, kun kerta vihdoinkin olen niin lähelle Häntä päässyt. Sen jälkeen vois juoda kahvit yhdessä.
Ja en ole ap. - Anonyymi
Itse tykkään hemmotella. Sekoitan illalla nopean sämpylätaikinan jääkaappiin, aamulla lusikoin taikinan paistinpannulle ja 15 min sämpylät valmiit. Tarjoilen voin ja kotitekoisen marmeladin kanssa. Tarjoan myös kreikkalaista jugurttia marjoilla tai hedelmillä, tuorepuristettua mehua, ja kupillisen ranskalaista kahvia, jossa lusikka seisoo. Tapaamani mies on ollut tyytyväinen.
- Anonyymi
Panee sua ruuan takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panee sua ruuan takia.
Ei pane, tykkää minusta muutoinkin ;). Ja kun itse tykkään hänestä, miksi en hemmottelisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panee sua ruuan takia.
Kun tekiskin niin. Oisin ikionnellinen
- Anonyymi
Mies , mitä tekisit meille aamupalaksi jos olisin luonasi?
Tilaisin taksin ja maksat ite,eli häivy!
Olet lortto..- Anonyymi
Varsinainen Lortto olenkin :D
En edes muista milloin olen seksiä harrastanut saati rakastellut..
Sinulla itselläsi on niin paska olo että haluat toista painaa alas siksi.
Minuun ei tehoa tuollaiset alatyyliset kirjoittelut.
Enemmän ne kertoo sinusta ja sinun pahoinvoinnista kuin minusta.
Tuskin on pelkoa että eksyisin luoksesi.
T: Aloit. nainen.
- Anonyymi
Syöminen on yliarvostettua.
- Anonyymi
Napakymppiä pidät näköjään. Annetaan herra C:n vastata. Tuota noin. Voisitko tullessasi käydä kaupassa? Suolakurkut pääsi loppumaan. Heh heh heh!
- Anonyymi
Murukahvista plöröt jossa omaa kotiviiniä:)
- Anonyymi
Huomenaamulla ois tarjolla kahvia aamupalalle. Jäätelön ja minun kanssa. Myöhemmin ehkä puuroa ja kahvia. Tai sitten kahvia minulla.
- Anonyymi
Jäätelöä aamupalaksi? Mikä ettei. Italialainen tuttavani syö pastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäätelöä aamupalaksi? Mikä ettei. Italialainen tuttavani syö pastaa.
Kasviskeittoa/kasvislientä/kasvissosekeittoa noin 1 dl.
- Anonyymi
Pekoni sämpylä paprikalla juustolla ja kanan munalla
- Anonyymi
Aina sitä ruokaa. Ei.
- Anonyymi
Iso maitokahvi riittää.
Lasi tuoremehua.
Silmiin tuijotus. - Anonyymi
Tee/Kahvi, paahtoleipää juustolla ja paistetulla munalla, jogurttia mustikoilla
tai vadelmilla höystettynä... Jälkiruuaksi haluaisin maistella huuliasi pitkällä
suudelmalla...Katsella kauniita kasvojasi... Siinä miehelle potku uuteen päivään.
Ihastukselleni m>n- Anonyymi
Sanoisin että tuollaisessa kohtaamisessa rakkaan miehen kanssa voisi olla minulla niin kova tunne lataus että ehkä pyörtyisin. :D
Eipä ole tullut edes suudeltua vähään aikaan. (En edes muista milloin viimeksi).
T:Aloit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että tuollaisessa kohtaamisessa rakkaan miehen kanssa voisi olla minulla niin kova tunne lataus että ehkä pyörtyisin. :D
Eipä ole tullut edes suudeltua vähään aikaan. (En edes muista milloin viimeksi).
T:Aloit.Eipä ole tullut edes suudeltua vähään aikaan.
Voi hitto,kyllä sulle pusut pitää löytää..On mukavia!
Vaikka taidan itsekkin olla unohtanu ne..
- Anonyymi
3 min muna
- Anonyymi
Samia
- Anonyymi
Tehtäisiin yhdessä hodari.
- Anonyymi
Mulla olis se nakki... sulla sämpylä...
- Anonyymi
Ei jäänyt epäselväksi :D
- Anonyymi
Jos olisit luonani yötä, niin minä en tekisi aamupalaa, vaan sinä aamuvirkumpana keittäisit kahvin.
- Anonyymi
Itse kyllä mielellään tekisin hänelle , kultamussukka miehelle kunnon aamupalan ja keittäisin kahvit.
Hemmottelisin häntä muutenkin kaikin tavoin♡♡♡♡- Anonyymi
Ei sitä miestä huvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä miestä huvita.
Se mies rakastaa kun saa hemmottelua ja huomiota.
T:Aloit.
- Anonyymi
Sori... En juo kahvia
- Anonyymi
Osaisithan sinä aikuinen kai itse oman aamupalasi ottaa kaapeista. Sanoisin että ole kuin kotonasi.
- Anonyymi
naisen reisi voissa paistettuna ja palan oikeata aivolohkoa
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043