En missannut vihjettäsi

Anonyymi-ap

Sinä osasit varmasti arvata, että mikäli viestisi osuu silmiini, minä ymmärrän sinut kirjoittajaksi.

93

2149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt pitäisi sitten vaan miettiä, että onko se hyvä vai huono asia, että niin kävi... 🤔

      • Anonyymi

        Ja nyt pitäisi sitten myös miettiä, että kukahan tämä aloittaja on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt pitäisi sitten myös miettiä, että kukahan tämä aloittaja on...

        Niin, toisaalta kutkuttaa mieltä, mutta samaan aikaan pelottaa jo ajatuskin...


      • Anonyymi

        Jos molemmat kaipaavat toisiaan niin silloin hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos molemmat kaipaavat toisiaan niin silloin hyvä juttu.

        Silloin varmasti onkin, mutta muussa tilanteessa ei ehkä niinkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin varmasti onkin, mutta muussa tilanteessa ei ehkä niinkään...

        Ei se muussakaan tapauksessa maailman pahin asia olisi, kun törmäilyä on niin harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muussakaan tapauksessa maailman pahin asia olisi, kun törmäilyä on niin harvoin.

        Mikä on harvoin mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, toisaalta kutkuttaa mieltä, mutta samaan aikaan pelottaa jo ajatuskin...

        Mitentottakuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on harvoin mielestäsi?

        Lesstässii


      • Anonyymi

        Millä sä mies mietit?
        Mieti ensin sitä.
        Ei taida juttu selvitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä sä mies mietit?
        Mieti ensin sitä.
        Ei taida juttu selvitä.

        En ole mies, mutta ok... 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on harvoin mielestäsi?

        Pari kertaa viikossa - VAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari kertaa viikossa - VAAN.

        No on se silti melko usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos molemmat kaipaavat toisiaan niin silloin hyvä juttu.

        Rekkaamattomalla kirjoittajalla on IT_tuuleen huutamisen jalotaito.


    • Anonyymi

      Sehän kertoo vain siitä, että sinäkin käyt täällä lukemassa näitä. Kaipaatko sinäkin siis?

      • Anonyymi

        Jokainen palstalla vieraileva kaipaa. Riippumatta siitä oliko tunnustanut sitä itselleen vai ei. Minäkin kaipaan, tosin en ole asian suhteen itseäni huijannutkaan missään vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen palstalla vieraileva kaipaa. Riippumatta siitä oliko tunnustanut sitä itselleen vai ei. Minäkin kaipaan, tosin en ole asian suhteen itseäni huijannutkaan missään vaiheessa.

        Tätä mä ajattelinkin, että jokainen täällä käyvä kaipaa jotakuta. Siksi kirjoitin tuon noin tuohon. Itsenikään ei ole todellakaan tarvinnut huijata itseäni tämän ikäväni kanssa. Se on ollut selvä asia koko ajan. Ja läsnä, niiiiin läsnä.


    • Anonyymi

      En minä tunteissani noin selkeä ole. Kirjoitan enkä itsekään tiedä 10 min päästä tarkoitanko sitä vai en. Ei näitä anonyymijuttuja kannata itselleen omia. Kirjoittajakin voi olla jonkinlaisessa tunnepuuskassa ja katua jälkeenpäin.

    • Anonyymi

      no haittaako se?

      • Anonyymi

        Ei minua todellakaan haittaa, mutta en kuitenkaan tee asialle mitään, kun en voi varmuudella sanoa olevani kyseisen kaipausviestin kohde. Se olisi vain hyvä jos hän huomaisikin kaipaavansa minua, tuntisimme samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua todellakaan haittaa, mutta en kuitenkaan tee asialle mitään, kun en voi varmuudella sanoa olevani kyseisen kaipausviestin kohde. Se olisi vain hyvä jos hän huomaisikin kaipaavansa minua, tuntisimme samoin.

        jos olisit varma asiasta, niin mitä tekisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olisit varma asiasta, niin mitä tekisit?

        Mietin tässä samaa just. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olisit varma asiasta, niin mitä tekisit?

        En olisi kirjoittanut tänne mitään. Suoraan olisin ollut yhteyksissä häneen, soittanut tai viestinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olisit varma asiasta, niin mitä tekisit?

        Entäitejormana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäitejormana

        varmasti jormailisin😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmasti jormailisin😅

        No en Usko, Toivo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi kirjoittanut tänne mitään. Suoraan olisin ollut yhteyksissä häneen, soittanut tai viestinyt.

        Ite en voi edes olla kun hän ei osaa kännykkää käyttää, mutta söpö hän silti on. Hoitokodin numeroa mulla ei oo eikä hänen vanhempansa.


        Hän oli mun unelmien kumppani,mutta en voi häntä saada.

        Mutta silti muistan hänet ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite en voi edes olla kun hän ei osaa kännykkää käyttää, mutta söpö hän silti on. Hoitokodin numeroa mulla ei oo eikä hänen vanhempansa.


        Hän oli mun unelmien kumppani,mutta en voi häntä saada.

        Mutta silti muistan hänet ikuisesti.

        Kerran löydöt rakkauden.

        Kerran löydät ihmisen,jonka sinun vanhemmat hyväksyy.

        Kerran saat onnea ja rakkautta,mutta minä se en ole.

        Olisin sinua rakastanut todella paljon.

        Olisin ollut valmis muuttumaan sellaiseksi että olisin kelvannut sinun vanhemmallesi.


        Mutta enää ei tarvi.

        Olet vaan hyvä muisto siitä kuinka voin rakastua ihmiseen jota en voi saada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran löydöt rakkauden.

        Kerran löydät ihmisen,jonka sinun vanhemmat hyväksyy.

        Kerran saat onnea ja rakkautta,mutta minä se en ole.

        Olisin sinua rakastanut todella paljon.

        Olisin ollut valmis muuttumaan sellaiseksi että olisin kelvannut sinun vanhemmallesi.


        Mutta enää ei tarvi.

        Olet vaan hyvä muisto siitä kuinka voin rakastua ihmiseen jota en voi saada

        Et tällä sivulla pyöri. Kun netti on sinulle ni vaikea paikka. Voi kunpa sinun vanhempasi näkisivät kuinka ihana ja söpö olet ja olet juuri sellainen jollekulle täydellinen kumppani.

        Mutta eivät he hyväksy sinua sellaisenaan ku eivät he tajua että kehitysvammainen voi olla fiksumpi kuin me normaalit .

        Miksi he halusivat sinua muuttaa???

        Olit täydellinen sellaisenaan ku olit.... olit täysin omaitsesi ja todella söpö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tällä sivulla pyöri. Kun netti on sinulle ni vaikea paikka. Voi kunpa sinun vanhempasi näkisivät kuinka ihana ja söpö olet ja olet juuri sellainen jollekulle täydellinen kumppani.

        Mutta eivät he hyväksy sinua sellaisenaan ku eivät he tajua että kehitysvammainen voi olla fiksumpi kuin me normaalit .

        Miksi he halusivat sinua muuttaa???

        Olit täydellinen sellaisenaan ku olit.... olit täysin omaitsesi ja todella söpö..

        Hoitokoti muutti sinun personaan ja luonnettasi ja ennen ni söpö ja kultainen ihminen Ei ole enää söpö.

        Hoitokoti teki sinulle hallaa ku ei hoitokodin henkilökunta osannee arvostaa sinua sellaisenaan ku olit..

        Muutuit ihanasta ihmisestä kylmäksi ja et enää välittänyt ihmisistä jotka sinua rakasti.

        En tiedä mitä tapahtui?


        Surettaa ku meistä ois voinu tulla pari ilman sinun vanhempasi ja hoitokodin ja avustajan nihkeää suhtautumista minuun..

        En kelvannut heille.


        Olisinpa saanut sinua rakastaa ja olla kumppanisi ni oisin ollut todella onnellinen..

        Ei mikään raha voi tehdä minua onnelliseksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitokoti muutti sinun personaan ja luonnettasi ja ennen ni söpö ja kultainen ihminen Ei ole enää söpö.

        Hoitokoti teki sinulle hallaa ku ei hoitokodin henkilökunta osannee arvostaa sinua sellaisenaan ku olit..

        Muutuit ihanasta ihmisestä kylmäksi ja et enää välittänyt ihmisistä jotka sinua rakasti.

        En tiedä mitä tapahtui?


        Surettaa ku meistä ois voinu tulla pari ilman sinun vanhempasi ja hoitokodin ja avustajan nihkeää suhtautumista minuun..

        En kelvannut heille.


        Olisinpa saanut sinua rakastaa ja olla kumppanisi ni oisin ollut todella onnellinen..

        Ei mikään raha voi tehdä minua onnelliseksi...

        Vaan muistot sinun hymystä. Mutta jatkan elämää...

        Kerran vaan ihminen rakastuu täysin.


        Mutta pakko minun on hyväksyä...


        Kiitos että edes hetken sain kuulua sinun elämääsi ja edes hetken sain sinun hymyä nähdä.


    • Anonyymi

      Mikä vihje? Tai mihin liittyi?

    • Anonyymi

      Huomaan sinustakin
      kirjoitusasus niin
      ihmeellisen samallainen Yksylisi

    • Anonyymi

      Minutkin hän (nainen) tunnistaisi joistakin viesteistä hyvin suurella varmuudella. Ihan hyvä siis, ettei todennäköisesti täällä pyöri, kun ei todellakaan ole kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Oletko aivan varma asiasta, vai kenties oletat että näin asia olisi??? Tunnistaa tai ei, ihan sama. Kiinnostunut sinusta (mies)ehkäpä mutta sitä kun sinä et tiedä niin se sinua harmittaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aivan varma asiasta, vai kenties oletat että näin asia olisi??? Tunnistaa tai ei, ihan sama. Kiinnostunut sinusta (mies)ehkäpä mutta sitä kun sinä et tiedä niin se sinua harmittaa....

        Olen ollut yhteydessä irl, joten tiedän kiinnostuksen puutteen ja tietysti harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut yhteydessä irl, joten tiedän kiinnostuksen puutteen ja tietysti harmittaa.

        Juu ei kiinostabi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei kiinostabi

        Harvaa täällä tosiaan erityisemmin kiinnostaa täysin random anonyymien jutut.


    • Anonyymi

      Mitäs lienee yrität tällä kaivella luulitko olevas ovela

      • Anonyymi

        En luule mitään. Oveluudeltani olen juuri sillä tasolla, että hänen vinkkinsä jää haaviini jos hän niin on tarkoittanut ja minä satun palstalla vierailemaan, kun hänen viestinsä on vielä ensimmäisillä sivuilla. Ei siihen sen kummempaa vaadita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule mitään. Oveluudeltani olen juuri sillä tasolla, että hänen vinkkinsä jää haaviini jos hän niin on tarkoittanut ja minä satun palstalla vierailemaan, kun hänen viestinsä on vielä ensimmäisillä sivuilla. Ei siihen sen kummempaa vaadita.

        Ainvaan
        Uskomattomambaa
        R akstan
        A initniankaikvaikvatasasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainvaan
        Uskomattomambaa
        R akstan
        A initniankaikvaikvatasasti

        Mielenkiintoista... 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainvaan
        Uskomattomambaa
        R akstan
        A initniankaikvaikvatasasti

        Aura on hyvä olut. Se nelonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule mitään. Oveluudeltani olen juuri sillä tasolla, että hänen vinkkinsä jää haaviini jos hän niin on tarkoittanut ja minä satun palstalla vierailemaan, kun hänen viestinsä on vielä ensimmäisillä sivuilla. Ei siihen sen kummempaa vaadita.

        Millä ensimmäisillä sivuilla?
        T. Uusi lukijaselailija


    • Anonyymi

      Onko se kyseisen viestin kirjoittaja siis mies vai nainen? Tai hän, jonka oletat sen kirjoittaneen?

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle keneltä, mutta minua kiinnostavat tummatukkaiset suunnilleen ikäiseni miehet. Ovat sellaisia jotka saavat hyviä tuntemuksia aikaan, joka kerta kun sellaisen miehen näen.

    • Anonyymi

      Mikähän on tämän viestin virhemarginaali.

      • Anonyymi

        010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        010

        007


      • Anonyymi

        0 se on


    • Anonyymi

      Mää tiedän! Lähetät sille jonkun randomin jutun suomi24:n keskustelupalstalta, ja kysyt käykö se täällä! 🤣

      • Anonyymi

        Kuulostaa tarpeex
        Pimeeäältä
        S iunmaukkaalta. Eikä taho yass negat irrota


      • Anonyymi

        Opettelecood


    • Anonyymi

      En jaksa enää näitä arvuutteluja ja leikkimisiä. Anteeksi. Olet rakas mutta minä en jaksa enää tätä.

      • Anonyymi

        Tiedän tunteen... Ei jaksa arvuutteluja, ei jaksa tätä palstaa. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen... Ei jaksa arvuutteluja, ei jaksa tätä palstaa. -sivusta

        Aina kun ainoa nakin muutkin kuspis kupissa


    • Anonyymi

      laitoin kuitenkin viestin, vaikka ajattelin etten pysty.
      Totuus on etten voi jättää väliin vaikken sitä varsinaista yhteyttä ole saanutkaan uudelleen avattua.

      • Anonyymi

        Oletko siis ap vai joku muu?


      • Anonyymi

        Huoleti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoleti

        Yhtymäkohdan hakeeverseumista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis ap vai joku muu?

        Ei ap ku aina Pee Aa = perse auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtymäkohdan hakeeverseumista

        Universumista kolmannen asteen yhteys


      • Anonyymi

        Hyvä että laitoit. Mikä on suurin syy yhteyden uudelleen avaamisen vaikeudelle?


    • Anonyymi

      Miksi et sitten mitään tehnyt jos näit vihjeeni?

      • Anonyymi

        Tässä se tuhannen taalan kysymys. Ehkä nauttii siitä, että jättää toisen roikkumaan?

        sivulta vaan pohdin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se tuhannen taalan kysymys. Ehkä nauttii siitä, että jättää toisen roikkumaan?

        sivulta vaan pohdin

        Miten siitä voi saada nautintoa kun ei se vaikuttanut mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se tuhannen taalan kysymys. Ehkä nauttii siitä, että jättää toisen roikkumaan?

        sivulta vaan pohdin

        Puuhun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten siitä voi saada nautintoa kun ei se vaikuttanut mihinkään?

        Ehkä, jos olisit vastannut, se olisi vaikuttanut paremmin? Tai edes kertonut tähän, mistä siinä tunnisteessa oli kyse? Tai kenties antanut itse tunnisteen? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten siitä voi saada nautintoa kun ei se vaikuttanut mihinkään?

        Jos toinen ikävöi sinua, niin älä jätä tunnisteellista viestiä häneltä huomioimatta/vastaamatta. Jos ei sydän tuota sinulle kerro, niin järjen nyt ainakin pitäisi kertoa.

        Ellei sitten tarkoituksesi nimenomaan ollut satuttaa ensin jättämällä viesti huomioimatta ja sitten vielä satuttaa uudelleen tekemällä siitä erikseen aloituksen, jossa muistutat häntä siitä, että jätit alun perin vastaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, jos olisit vastannut, se olisi vaikuttanut paremmin? Tai edes kertonut tähän, mistä siinä tunnisteessa oli kyse? Tai kenties antanut itse tunnisteen? -sivusta

        Ehkä minulle ei vastattu vaikka lähestyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minulle ei vastattu vaikka lähestyin.

        Oletko siis ap? Miten lähestyit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis ap? Miten lähestyit?

        En ole ap ja ihan lähestymällä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap ja ihan lähestymällä vain.

        Ok, no tuo viestini oli enempikin suunnattu ap:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no tuo viestini oli enempikin suunnattu ap:lle.

        Kaipailen yhtä miestä jos sillä nyt mitään merkitystä on.


      • Anonyymi

        Olin jo vastannut ylempänä. Koska en voi varmuudella sanoa olevani sen viestin kohde.


    • Anonyymi

      Vastasitko sitte siihe alotukseen?

      Jos et. niin mikset?

      • Anonyymi

        Puskiss


      • Anonyymi

        Ei o motia ny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei o motia ny

        jotain rotia 😊😅


    • Anonyymi

      Tällaiset aloitukset on tosi sairaita. Sopii joka ikiseen viestiin ja kirjoittajaan palstlala kun mitään ei sanota. Hyi jos kaivattuni on tuollainen.

      • Anonyymi

        Palstlala
        Tralalalatralalalaaaaaaa


    • Anonyymi

      No vihjaa minulle vähän myös. Mihin aloitukseen viesti liittyy?

    • Anonyymi

      Ei varmaan ollut mulle naiselle, mutta jotain tähän viittaavaa tapahtui mulle. Minä en arvannut vaan toivoin, että hän ymmärtäisi normitunnareiden puuttumisesta huolimatta.

    • Anonyymi

      Ajattelinkin että tavoitteessaan menisi perille, kesti melkein puoli tuntia kirjoittaa tuo viesti. Ja vielä viisitoista minuuttia poistaa kaikki asiat, jotka voisit tulkita epäselvyydeksi, epätoivoksi tai viittauksiksi historiaamme, johon ei enää ole pääsyä.

    • Anonyymi

      Tietysti ymmärsit. Se vinkkihän tuli mun puhelimesta sulle.

    • Anonyymi

      Älä höpsi.

    • Anonyymi

      En osannut arvata, koska en oleta kenenkään täällä kirjoittavan minulle. Seuraava on vihje, mutta ei palstalaisille. Kesälomalla korvat kuulevat paremmin, koska kuulokeet pois.

    • Anonyymi

      Mistä hän voisi tuon tietää onko sulla useinkin tapana elää haaveissa toiveissasi huomaamatta että haaveet ei toteudu jos ei niiden eteen tee jotain toivoakin voi vaikka ja mitä mutta jopa toiveensa eteenkin pitää vähintää nähdä vaiva edes yrittää

    • Anonyymi

      Hienoa, että aloittaja ei missannut vihjettä hänen suuntaansa, mutta ei antanut mitään vihjettä itsestään. 😶

    • Anonyymi

      Mitä siinä aloituksessa luki? Kaikkihan täällä pyrkii omia kaivattujaan kaivamaan esiin tunnistein..

      • Anonyymi

        Turha vaiva, ei se uskalla kertoa. Yritin jo itse eilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha vaiva, ei se uskalla kertoa. Yritin jo itse eilen.

        Eli mitään aloitusta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mitään aloitusta ei ole.

        Paljon mahdollista sekin. Kalastelee jotain omiaan, niinkuin nää trollit täällä välillä.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe