Sinä osasit varmasti arvata, että mikäli viestisi osuu silmiini, minä ymmärrän sinut kirjoittajaksi.
En missannut vihjettäsi
93
2118
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt pitäisi sitten vaan miettiä, että onko se hyvä vai huono asia, että niin kävi... 🤔
- Anonyymi
Ja nyt pitäisi sitten myös miettiä, että kukahan tämä aloittaja on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt pitäisi sitten myös miettiä, että kukahan tämä aloittaja on...
Niin, toisaalta kutkuttaa mieltä, mutta samaan aikaan pelottaa jo ajatuskin...
- Anonyymi
Jos molemmat kaipaavat toisiaan niin silloin hyvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin varmasti onkin, mutta muussa tilanteessa ei ehkä niinkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin varmasti onkin, mutta muussa tilanteessa ei ehkä niinkään...
Ei se muussakaan tapauksessa maailman pahin asia olisi, kun törmäilyä on niin harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se muussakaan tapauksessa maailman pahin asia olisi, kun törmäilyä on niin harvoin.
Mikä on harvoin mielestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, toisaalta kutkuttaa mieltä, mutta samaan aikaan pelottaa jo ajatuskin...
Mitentottakuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesstässii
- Anonyymi
Millä sä mies mietit?
Mieti ensin sitä.
Ei taida juttu selvitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä sä mies mietit?
Mieti ensin sitä.
Ei taida juttu selvitä.En ole mies, mutta ok... 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari kertaa viikossa - VAAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari kertaa viikossa - VAAN.
No on se silti melko usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekkaamattomalla kirjoittajalla on IT_tuuleen huutamisen jalotaito.
- Anonyymi
Sehän kertoo vain siitä, että sinäkin käyt täällä lukemassa näitä. Kaipaatko sinäkin siis?
- Anonyymi
Jokainen palstalla vieraileva kaipaa. Riippumatta siitä oliko tunnustanut sitä itselleen vai ei. Minäkin kaipaan, tosin en ole asian suhteen itseäni huijannutkaan missään vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen palstalla vieraileva kaipaa. Riippumatta siitä oliko tunnustanut sitä itselleen vai ei. Minäkin kaipaan, tosin en ole asian suhteen itseäni huijannutkaan missään vaiheessa.
Tätä mä ajattelinkin, että jokainen täällä käyvä kaipaa jotakuta. Siksi kirjoitin tuon noin tuohon. Itsenikään ei ole todellakaan tarvinnut huijata itseäni tämän ikäväni kanssa. Se on ollut selvä asia koko ajan. Ja läsnä, niiiiin läsnä.
- Anonyymi
En minä tunteissani noin selkeä ole. Kirjoitan enkä itsekään tiedä 10 min päästä tarkoitanko sitä vai en. Ei näitä anonyymijuttuja kannata itselleen omia. Kirjoittajakin voi olla jonkinlaisessa tunnepuuskassa ja katua jälkeenpäin.
- Anonyymi
no haittaako se?
- Anonyymi
Ei minua todellakaan haittaa, mutta en kuitenkaan tee asialle mitään, kun en voi varmuudella sanoa olevani kyseisen kaipausviestin kohde. Se olisi vain hyvä jos hän huomaisikin kaipaavansa minua, tuntisimme samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua todellakaan haittaa, mutta en kuitenkaan tee asialle mitään, kun en voi varmuudella sanoa olevani kyseisen kaipausviestin kohde. Se olisi vain hyvä jos hän huomaisikin kaipaavansa minua, tuntisimme samoin.
jos olisit varma asiasta, niin mitä tekisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tässä samaa just. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi kirjoittanut tänne mitään. Suoraan olisin ollut yhteyksissä häneen, soittanut tai viestinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäitejormana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäitejormana
varmasti jormailisin😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varmasti jormailisin😅
No en Usko, Toivo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi kirjoittanut tänne mitään. Suoraan olisin ollut yhteyksissä häneen, soittanut tai viestinyt.
Ite en voi edes olla kun hän ei osaa kännykkää käyttää, mutta söpö hän silti on. Hoitokodin numeroa mulla ei oo eikä hänen vanhempansa.
Hän oli mun unelmien kumppani,mutta en voi häntä saada.
Mutta silti muistan hänet ikuisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite en voi edes olla kun hän ei osaa kännykkää käyttää, mutta söpö hän silti on. Hoitokodin numeroa mulla ei oo eikä hänen vanhempansa.
Hän oli mun unelmien kumppani,mutta en voi häntä saada.
Mutta silti muistan hänet ikuisesti.Kerran löydöt rakkauden.
Kerran löydät ihmisen,jonka sinun vanhemmat hyväksyy.
Kerran saat onnea ja rakkautta,mutta minä se en ole.
Olisin sinua rakastanut todella paljon.
Olisin ollut valmis muuttumaan sellaiseksi että olisin kelvannut sinun vanhemmallesi.
Mutta enää ei tarvi.
Olet vaan hyvä muisto siitä kuinka voin rakastua ihmiseen jota en voi saada - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran löydöt rakkauden.
Kerran löydät ihmisen,jonka sinun vanhemmat hyväksyy.
Kerran saat onnea ja rakkautta,mutta minä se en ole.
Olisin sinua rakastanut todella paljon.
Olisin ollut valmis muuttumaan sellaiseksi että olisin kelvannut sinun vanhemmallesi.
Mutta enää ei tarvi.
Olet vaan hyvä muisto siitä kuinka voin rakastua ihmiseen jota en voi saadaEt tällä sivulla pyöri. Kun netti on sinulle ni vaikea paikka. Voi kunpa sinun vanhempasi näkisivät kuinka ihana ja söpö olet ja olet juuri sellainen jollekulle täydellinen kumppani.
Mutta eivät he hyväksy sinua sellaisenaan ku eivät he tajua että kehitysvammainen voi olla fiksumpi kuin me normaalit .
Miksi he halusivat sinua muuttaa???
Olit täydellinen sellaisenaan ku olit.... olit täysin omaitsesi ja todella söpö.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tällä sivulla pyöri. Kun netti on sinulle ni vaikea paikka. Voi kunpa sinun vanhempasi näkisivät kuinka ihana ja söpö olet ja olet juuri sellainen jollekulle täydellinen kumppani.
Mutta eivät he hyväksy sinua sellaisenaan ku eivät he tajua että kehitysvammainen voi olla fiksumpi kuin me normaalit .
Miksi he halusivat sinua muuttaa???
Olit täydellinen sellaisenaan ku olit.... olit täysin omaitsesi ja todella söpö..Hoitokoti muutti sinun personaan ja luonnettasi ja ennen ni söpö ja kultainen ihminen Ei ole enää söpö.
Hoitokoti teki sinulle hallaa ku ei hoitokodin henkilökunta osannee arvostaa sinua sellaisenaan ku olit..
Muutuit ihanasta ihmisestä kylmäksi ja et enää välittänyt ihmisistä jotka sinua rakasti.
En tiedä mitä tapahtui?
Surettaa ku meistä ois voinu tulla pari ilman sinun vanhempasi ja hoitokodin ja avustajan nihkeää suhtautumista minuun..
En kelvannut heille.
Olisinpa saanut sinua rakastaa ja olla kumppanisi ni oisin ollut todella onnellinen..
Ei mikään raha voi tehdä minua onnelliseksi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitokoti muutti sinun personaan ja luonnettasi ja ennen ni söpö ja kultainen ihminen Ei ole enää söpö.
Hoitokoti teki sinulle hallaa ku ei hoitokodin henkilökunta osannee arvostaa sinua sellaisenaan ku olit..
Muutuit ihanasta ihmisestä kylmäksi ja et enää välittänyt ihmisistä jotka sinua rakasti.
En tiedä mitä tapahtui?
Surettaa ku meistä ois voinu tulla pari ilman sinun vanhempasi ja hoitokodin ja avustajan nihkeää suhtautumista minuun..
En kelvannut heille.
Olisinpa saanut sinua rakastaa ja olla kumppanisi ni oisin ollut todella onnellinen..
Ei mikään raha voi tehdä minua onnelliseksi...Vaan muistot sinun hymystä. Mutta jatkan elämää...
Kerran vaan ihminen rakastuu täysin.
Mutta pakko minun on hyväksyä...
Kiitos että edes hetken sain kuulua sinun elämääsi ja edes hetken sain sinun hymyä nähdä.
- Anonyymi
Mikä vihje? Tai mihin liittyi?
- Anonyymi
Huomaan sinustakin
kirjoitusasus niin
ihmeellisen samallainen Yksylisi - Anonyymi
Minutkin hän (nainen) tunnistaisi joistakin viesteistä hyvin suurella varmuudella. Ihan hyvä siis, ettei todennäköisesti täällä pyöri, kun ei todellakaan ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Oletko aivan varma asiasta, vai kenties oletat että näin asia olisi??? Tunnistaa tai ei, ihan sama. Kiinnostunut sinusta (mies)ehkäpä mutta sitä kun sinä et tiedä niin se sinua harmittaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aivan varma asiasta, vai kenties oletat että näin asia olisi??? Tunnistaa tai ei, ihan sama. Kiinnostunut sinusta (mies)ehkäpä mutta sitä kun sinä et tiedä niin se sinua harmittaa....
Olen ollut yhteydessä irl, joten tiedän kiinnostuksen puutteen ja tietysti harmittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä irl, joten tiedän kiinnostuksen puutteen ja tietysti harmittaa.
Juu ei kiinostabi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kiinostabi
Harvaa täällä tosiaan erityisemmin kiinnostaa täysin random anonyymien jutut.
- Anonyymi
Mitäs lienee yrität tällä kaivella luulitko olevas ovela
- Anonyymi
En luule mitään. Oveluudeltani olen juuri sillä tasolla, että hänen vinkkinsä jää haaviini jos hän niin on tarkoittanut ja minä satun palstalla vierailemaan, kun hänen viestinsä on vielä ensimmäisillä sivuilla. Ei siihen sen kummempaa vaadita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule mitään. Oveluudeltani olen juuri sillä tasolla, että hänen vinkkinsä jää haaviini jos hän niin on tarkoittanut ja minä satun palstalla vierailemaan, kun hänen viestinsä on vielä ensimmäisillä sivuilla. Ei siihen sen kummempaa vaadita.
Ainvaan
Uskomattomambaa
R akstan
A initniankaikvaikvatasasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainvaan
Uskomattomambaa
R akstan
A initniankaikvaikvatasastiMielenkiintoista... 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainvaan
Uskomattomambaa
R akstan
A initniankaikvaikvatasastiAura on hyvä olut. Se nelonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä ensimmäisillä sivuilla?
T. Uusi lukijaselailija
- Anonyymi
Onko se kyseisen viestin kirjoittaja siis mies vai nainen? Tai hän, jonka oletat sen kirjoittaneen?
- Anonyymi
En tiedä kenelle keneltä, mutta minua kiinnostavat tummatukkaiset suunnilleen ikäiseni miehet. Ovat sellaisia jotka saavat hyviä tuntemuksia aikaan, joka kerta kun sellaisen miehen näen.
- Anonyymi
Mikähän on tämän viestin virhemarginaali.
- Anonyymi
010
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
010
007
- Anonyymi
0 se on
- Anonyymi
Mää tiedän! Lähetät sille jonkun randomin jutun suomi24:n keskustelupalstalta, ja kysyt käykö se täällä! 🤣
- Anonyymi
Kuulostaa tarpeex
Pimeeäältä
S iunmaukkaalta. Eikä taho yass negat irrota - Anonyymi
Opettelecood
- Anonyymi
En jaksa enää näitä arvuutteluja ja leikkimisiä. Anteeksi. Olet rakas mutta minä en jaksa enää tätä.
- Anonyymi
Tiedän tunteen... Ei jaksa arvuutteluja, ei jaksa tätä palstaa. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tunteen... Ei jaksa arvuutteluja, ei jaksa tätä palstaa. -sivusta
Aina kun ainoa nakin muutkin kuspis kupissa
- Anonyymi
laitoin kuitenkin viestin, vaikka ajattelin etten pysty.
Totuus on etten voi jättää väliin vaikken sitä varsinaista yhteyttä ole saanutkaan uudelleen avattua.- Anonyymi
Oletko siis ap vai joku muu?
- Anonyymi
Huoleti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoleti
Yhtymäkohdan hakeeverseumista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis ap vai joku muu?
Ei ap ku aina Pee Aa = perse auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtymäkohdan hakeeverseumista
Universumista kolmannen asteen yhteys
- Anonyymi
Hyvä että laitoit. Mikä on suurin syy yhteyden uudelleen avaamisen vaikeudelle?
- Anonyymi
Miksi et sitten mitään tehnyt jos näit vihjeeni?
- Anonyymi
Tässä se tuhannen taalan kysymys. Ehkä nauttii siitä, että jättää toisen roikkumaan?
sivulta vaan pohdin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se tuhannen taalan kysymys. Ehkä nauttii siitä, että jättää toisen roikkumaan?
sivulta vaan pohdinMiten siitä voi saada nautintoa kun ei se vaikuttanut mihinkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivulta vaan pohdinPuuhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siitä voi saada nautintoa kun ei se vaikuttanut mihinkään?
Ehkä, jos olisit vastannut, se olisi vaikuttanut paremmin? Tai edes kertonut tähän, mistä siinä tunnisteessa oli kyse? Tai kenties antanut itse tunnisteen? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siitä voi saada nautintoa kun ei se vaikuttanut mihinkään?
Jos toinen ikävöi sinua, niin älä jätä tunnisteellista viestiä häneltä huomioimatta/vastaamatta. Jos ei sydän tuota sinulle kerro, niin järjen nyt ainakin pitäisi kertoa.
Ellei sitten tarkoituksesi nimenomaan ollut satuttaa ensin jättämällä viesti huomioimatta ja sitten vielä satuttaa uudelleen tekemällä siitä erikseen aloituksen, jossa muistutat häntä siitä, että jätit alun perin vastaamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, jos olisit vastannut, se olisi vaikuttanut paremmin? Tai edes kertonut tähän, mistä siinä tunnisteessa oli kyse? Tai kenties antanut itse tunnisteen? -sivusta
Ehkä minulle ei vastattu vaikka lähestyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minulle ei vastattu vaikka lähestyin.
Oletko siis ap? Miten lähestyit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis ap? Miten lähestyit?
En ole ap ja ihan lähestymällä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap ja ihan lähestymällä vain.
Ok, no tuo viestini oli enempikin suunnattu ap:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, no tuo viestini oli enempikin suunnattu ap:lle.
Kaipailen yhtä miestä jos sillä nyt mitään merkitystä on.
- Anonyymi
Olin jo vastannut ylempänä. Koska en voi varmuudella sanoa olevani sen viestin kohde.
- Anonyymi
Vastasitko sitte siihe alotukseen?
Jos et. niin mikset?- Anonyymi
Puskiss
- Anonyymi
Ei o motia ny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei o motia ny
jotain rotia 😊😅
- Anonyymi
Tällaiset aloitukset on tosi sairaita. Sopii joka ikiseen viestiin ja kirjoittajaan palstlala kun mitään ei sanota. Hyi jos kaivattuni on tuollainen.
- Anonyymi
Palstlala
Tralalalatralalalaaaaaaa
- Anonyymi
No vihjaa minulle vähän myös. Mihin aloitukseen viesti liittyy?
- Anonyymi
Ei varmaan ollut mulle naiselle, mutta jotain tähän viittaavaa tapahtui mulle. Minä en arvannut vaan toivoin, että hän ymmärtäisi normitunnareiden puuttumisesta huolimatta.
- Anonyymi
Ajattelinkin että tavoitteessaan menisi perille, kesti melkein puoli tuntia kirjoittaa tuo viesti. Ja vielä viisitoista minuuttia poistaa kaikki asiat, jotka voisit tulkita epäselvyydeksi, epätoivoksi tai viittauksiksi historiaamme, johon ei enää ole pääsyä.
- Anonyymi
Tietysti ymmärsit. Se vinkkihän tuli mun puhelimesta sulle.
- Anonyymi
Älä höpsi.
- Anonyymi
En osannut arvata, koska en oleta kenenkään täällä kirjoittavan minulle. Seuraava on vihje, mutta ei palstalaisille. Kesälomalla korvat kuulevat paremmin, koska kuulokeet pois.
- Anonyymi
Mistä hän voisi tuon tietää onko sulla useinkin tapana elää haaveissa toiveissasi huomaamatta että haaveet ei toteudu jos ei niiden eteen tee jotain toivoakin voi vaikka ja mitä mutta jopa toiveensa eteenkin pitää vähintää nähdä vaiva edes yrittää
- Anonyymi
Hienoa, että aloittaja ei missannut vihjettä hänen suuntaansa, mutta ei antanut mitään vihjettä itsestään. 😶
- Anonyymi
Mitä siinä aloituksessa luki? Kaikkihan täällä pyrkii omia kaivattujaan kaivamaan esiin tunnistein..
- Anonyymi
Turha vaiva, ei se uskalla kertoa. Yritin jo itse eilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha vaiva, ei se uskalla kertoa. Yritin jo itse eilen.
Eli mitään aloitusta ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitään aloitusta ei ole.
Paljon mahdollista sekin. Kalastelee jotain omiaan, niinkuin nää trollit täällä välillä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea! Tauski Peltonen ja ex-vaimo Henna ovat menneet uudelleen naimisiin!
Tauno ”Tauski” Peltosen tunnetuimpia hittejä ovat mm. Ilman sua, Sinä vain ja Haavemaa. Artisti muistetaan myös kohuotsi412551Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit2132237Oikeasti nainen, ei millään pahalla
Mutta voi hemme tti mikä fiasko tämä keissi on. Ja tiesin silloin kauan sitten että tämä menee näin. Ja tiesin että en v602054Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .1591248Sai pakit! Maajussi-Kalle ei lannistu - Mielii venäjänkielisen Veran perään: "Jos hänet saisi..."
Yrittänyttä ei laiteta… vai miten se meni… Maajussi-Kalle etsii puolisoa rinnalleen ja on iskenyt silmänsä "merenneito"121194Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti561034Kauhajoki taas otsikoissa
Melkoisesti siellä K:joella sattuu ja tapahtuu. Nyt siellä ollaan puukko hippaista !!261011Minkälaisia ovat "vaikeat asiat" parisuhteessa joista pitäisi voida tai osata puhua?
Tämä vaatimus yleensä osoitetaan miehelle, ymmärtääkseni.44899Provinssi joutuu sakkomaksuun
Poliisi epäilee Provinssi-rock tapahtumaa syrjinnästä Juha Mäenpäätä kohtaan tehdystä pakkopoistosta. Voi tuottaa sakot78887Tämä rakkaus sinuun on uskomatonta
Kun se ei lopu. Olen sinun loppuelämäni ajan, jos sinäkin minut haluat ja jos päästään joskus "käyntiin". Miehelle29840