Tietääkö se tietty henkilö tunteitasi?

Anonyymi-ap

Illan ratoksi pohdin täällä mitenkä muilla. Oma "kohteeni" ei tiedä mitään. Tunteeni tulisi aivan yllätyksenä. Mitenkä muilla? Oletteko kertoneet/näyttäneet tunteenne?

135

2567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietää se kun tänään kerroin. Ei tullut vastarakkautta tällä kertaa valitettavasti. Itken nyt aikani ja yritän olla illalla miettimättä miten haluan suudella häntä. Kyllä tämä tästä.

    • Anonyymi

      No, en ole varma. Saattaahan se olla näkynyt minusta, vaikka sitä olen välillä vähän peitellytkin. Johtuen sekä ympäristöstä, jossa nähdään, sekä siitä, etten tiedä onko se vain yksipuolista. Kertonut en hänelle ole.

      • Anonyymi

        Mulla vähän sama...


    • Anonyymi

      Ei tiedä, en tiedä edes hänen nimeään. Muutamasta ikäisestäni olen kiinnostunut, mutta en ole ollut tekemisissä kenenkään kanssa. Jospa kesälomalla olisi mahdollisuus tutustua, sitä toivon.

    • Anonyymi

      Uskon, että tietää, mutta luulen, että epäilee silti omia tulkintojaan.

      • Anonyymi

        Tää voisin olla niin minä kyllä. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää voisin olla niin minä kyllä. -sivusta

        Minäkin olen kyllä ihan samassa jamassa kuin epäilen toisen olevan... Jotenkin se on vain niin hankala uskoa, että toinen voisi oikeasti välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen kyllä ihan samassa jamassa kuin epäilen toisen olevan... Jotenkin se on vain niin hankala uskoa, että toinen voisi oikeasti välittää.

        Joo, olen itsekin epäillyt sitäkin mahdollisuutta, että se toinenkin epäilee oonko itse kiinnostunut. Hankalaa tämä homma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olen itsekin epäillyt sitäkin mahdollisuutta, että se toinenkin epäilee oonko itse kiinnostunut. Hankalaa tämä homma...

        Ei se kuule varmaan auta kuin heittäytyä. Luottaen siihen, että on väärässä ja toinen välittääkin jostain kumman syystä takaisin. :) Jos tulee takkiin, niin sitten tulee takkiin. Jotenkin siitäkin sydämen pirstoutumisesta luultavasti(?) selviää. Ja jos ei tule takkiin, niin sitten siitä kohtaamisesta saattaa tulla jotain ainutkertaista. Niin kauan kuin se mahdollisuus johonkin ainutkertaiseen on, en itse ainakaan haluaisi luovuttaa. En haluaisi jäädä loppuelämäksi katumaan sitä, etten koskaan ottanut asiasta selvää...


      • Anonyymi

        Nämä on ihan pska viestejä, kun me kaikki jotka ei saatukaan vastarakkautta siltä maailman ihanimmalta saadaan näistä turhaa toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuule varmaan auta kuin heittäytyä. Luottaen siihen, että on väärässä ja toinen välittääkin jostain kumman syystä takaisin. :) Jos tulee takkiin, niin sitten tulee takkiin. Jotenkin siitäkin sydämen pirstoutumisesta luultavasti(?) selviää. Ja jos ei tule takkiin, niin sitten siitä kohtaamisesta saattaa tulla jotain ainutkertaista. Niin kauan kuin se mahdollisuus johonkin ainutkertaiseen on, en itse ainakaan haluaisi luovuttaa. En haluaisi jäädä loppuelämäksi katumaan sitä, etten koskaan ottanut asiasta selvää...

        Niin, aion kyllä jotenkin ottaa itsekin asiasta vielä selvää. Tapa on vaan vielä toistaiseksi vähän hukassa. :) Ehkä se tästä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, aion kyllä jotenkin ottaa itsekin asiasta vielä selvää. Tapa on vaan vielä toistaiseksi vähän hukassa. :) Ehkä se tästä...

        Sama täällä. Kyllä se tästä. :)


      • Anonyymi

        Olen tasan varma omista tulkinnoistani. Melkein tarjosin hänelle itseäni tarjottimella ja vastaanotto oli vähintäänkin nuiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Kyllä se tästä. :)

        Palstahöpinää. Te ette tule koskaan tekemään mitään sen asian eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstahöpinää. Te ette tule koskaan tekemään mitään sen asian eteen.

        Olen tuo toinen keskustelija noista, ja olen kyllä alkanut jo tekemään. Homma vaan niin sanotusti alussa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstahöpinää. Te ette tule koskaan tekemään mitään sen asian eteen.

        Ja minä olen se toinen. Pistin tuon kommenttisi kirjanmerkkeihin. Tulen kertomaan sitten myöhemmässä vaiheessa oliko lopputulos positiivinen vai negatiivinen (yksityiskohtiin mitenkään menemättä, koska yksityisyydensuoja).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä olen se toinen. Pistin tuon kommenttisi kirjanmerkkeihin. Tulen kertomaan sitten myöhemmässä vaiheessa oliko lopputulos positiivinen vai negatiivinen (yksityiskohtiin mitenkään menemättä, koska yksityisyydensuoja).

        Haha, laitoinpa huvikseni itsekin kirjanmerkkeihin. Tuun sitte kattoo täältä mikä on lopputulos! Jos muistan... ehkä laitan itsekin päivitystä. -toi toinen keskustelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, laitoinpa huvikseni itsekin kirjanmerkkeihin. Tuun sitte kattoo täältä mikä on lopputulos! Jos muistan... ehkä laitan itsekin päivitystä. -toi toinen keskustelija

        😂 Minä palaan ehkä tässä kuukauden sisään asiaan omalta osaltani. -toinen keskustelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Minä palaan ehkä tässä kuukauden sisään asiaan omalta osaltani. -toinen keskustelija

        Itse en nyt osaa mitään aikataulua antaa. 😅Millainen teidän kuvio muuten on? Oletko mies vai nainen, kaipaatko miestä vai naista ja mistä tunnette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä olen se toinen. Pistin tuon kommenttisi kirjanmerkkeihin. Tulen kertomaan sitten myöhemmässä vaiheessa oliko lopputulos positiivinen vai negatiivinen (yksityiskohtiin mitenkään menemättä, koska yksityisyydensuoja).

        Minä palstahöpinöistä puhuja en ole täällä enää sitä lukemassa. Olen sinä pari vuotta sitten. Täynnä intoa siitä miten toimin ja hoidan homman kotiin. Olen varoittava esimerkki. Hoitakaa ne suhteet heti, älkääkö jääkö näille palstoille. Minä lähden täältä heti kun napanuori palstasta katkeaa ja se on jo irtoamassa nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en nyt osaa mitään aikataulua antaa. 😅Millainen teidän kuvio muuten on? Oletko mies vai nainen, kaipaatko miestä vai naista ja mistä tunnette?

        Olen nainen, joka kaipaa miestä. Tiemme ovat olosuhteiden pakosta erkanemassa pian, joten se pakottaa aikataulun. On vähän sellainen nyt tai ei koskaan -tilanne, joten ei auta... Entäs teidän tilanteenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, joka kaipaa miestä. Tiemme ovat olosuhteiden pakosta erkanemassa pian, joten se pakottaa aikataulun. On vähän sellainen nyt tai ei koskaan -tilanne, joten ei auta... Entäs teidän tilanteenne?

        Ok, itsekin olen nainen ja miestä kaipaan. Ollaan tavallaan töissä samassa paikassa. Ja mulla on kyllä myös hänen puhelinnumeronsa ja viestitellään välillä, joten sinällään ei nyt ole siksi mitään tarkkaa pakkoaikataulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, itsekin olen nainen ja miestä kaipaan. Ollaan tavallaan töissä samassa paikassa. Ja mulla on kyllä myös hänen puhelinnumeronsa ja viestitellään välillä, joten sinällään ei nyt ole siksi mitään tarkkaa pakkoaikataulua.

        Pidä sitä viestittelyä yllä, jos vain siltä tuntuu. Toivottavasti se siitä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuule varmaan auta kuin heittäytyä. Luottaen siihen, että on väärässä ja toinen välittääkin jostain kumman syystä takaisin. :) Jos tulee takkiin, niin sitten tulee takkiin. Jotenkin siitäkin sydämen pirstoutumisesta luultavasti(?) selviää. Ja jos ei tule takkiin, niin sitten siitä kohtaamisesta saattaa tulla jotain ainutkertaista. Niin kauan kuin se mahdollisuus johonkin ainutkertaiseen on, en itse ainakaan haluaisi luovuttaa. En haluaisi jäädä loppuelämäksi katumaan sitä, etten koskaan ottanut asiasta selvää...

        Parempi yrittää kuin loppuelämänsä katua että ei edes yrittänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on ihan pska viestejä, kun me kaikki jotka ei saatukaan vastarakkautta siltä maailman ihanimmalta saadaan näistä turhaa toivoa.

        Ja kukahan tämä tällainen maailman ihanin muka omasta mielestään on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tasan varma omista tulkinnoistani. Melkein tarjosin hänelle itseäni tarjottimella ja vastaanotto oli vähintäänkin nuiva.

        Tarkoittaneeko tuo si sitä että häntä ei kiinnostanu mu ajattele positiivisesti ainakaan sun ei tarvi katua ettet edes yrittäny ja lopulta saattoi olla jopa hänen menetyksensä saatoit säästyä monelta harmilta tulevaisuudessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstahöpinää. Te ette tule koskaan tekemään mitään sen asian eteen.

        Ei kaikki ole yhtä saamattomia vätyksiä kun sinä etkö ole kuullu sanontaa hitaasti hyvä tulee tai jot hosumal ei tule kun kusipäisiä kakaroita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä olen se toinen. Pistin tuon kommenttisi kirjanmerkkeihin. Tulen kertomaan sitten myöhemmässä vaiheessa oliko lopputulos positiivinen vai negatiivinen (yksityiskohtiin mitenkään menemättä, koska yksityisyydensuoja).

        Ihmisillä ny vai on asioita joita ei halua aivan kaikille kertoa siksi on monesti hyvä tiedostaa kenelle kertoo ja mitä kertoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä ny vai on asioita joita ei halua aivan kaikille kertoa siksi on monesti hyvä tiedostaa kenelle kertoo ja mitä kertoo

        Jos tänne tulee joku random anomuumi sanomaan, että "pakit tuli mutta tulipahan yritettyä" tai "me mennään kahville ens viikolla omg lol", niin ei se kenenkään yksityisyyttä loukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tänne tulee joku random anomuumi sanomaan, että "pakit tuli mutta tulipahan yritettyä" tai "me mennään kahville ens viikolla omg lol", niin ei se kenenkään yksityisyyttä loukkaa.

        Niinpä, tuskin oli tarkoitus alkaa kaikkia yksityiskohtia koko nimiä ja osoitteita myöden kertomaan... 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaneeko tuo si sitä että häntä ei kiinnostanu mu ajattele positiivisesti ainakaan sun ei tarvi katua ettet edes yrittäny ja lopulta saattoi olla jopa hänen menetyksensä saatoit säästyä monelta harmilta tulevaisuudessa

        En vastaa sinulle asiaa. Inhoan tuota nykivää kirjoitustyyliäsi. Vaikutat tyhmältä.


    • Anonyymi

      Varmaan arvannut kun katselen niin paljon häntä. Mutta eipä näytä kiinnostavan vaikka tuossa lähellä on koko ajan

      • Anonyymi

        Tarjoa apua. Ei kaikki naiset tykkää liiasta itsenäisyydestä,ritareita tarvitaan vielä. Älä missään nimessä suoraan sano heti ihastuneesi häneen. Viettele. Ota rohkaisuryyppy jos olet ujo.Tietynlainen salaperäisyys kiehtoo varsinkin vähän varttuneempaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoa apua. Ei kaikki naiset tykkää liiasta itsenäisyydestä,ritareita tarvitaan vielä. Älä missään nimessä suoraan sano heti ihastuneesi häneen. Viettele. Ota rohkaisuryyppy jos olet ujo.Tietynlainen salaperäisyys kiehtoo varsinkin vähän varttuneempaa ihmistä.

        Mietityttää tuo rohkaisuryyppy. Toisille se voi tarkoittaa kännejä. - sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietityttää tuo rohkaisuryyppy. Toisille se voi tarkoittaa kännejä. - sivust

        Joopa joo, paitsi tuo oli miehelle. Siksi ajattelinkin että tulisi sanomaan jos haluais jotain enemmän


    • Anonyymi

      Kyllä hän on tietoinen, en saanut vastakaikua. Luin merkit väärin.

      • Anonyymi

        Kyllä hän on tietoinen!


    • Anonyymi

      Ei sillä ole mitään käsitystä asiasta.

      • Anonyymi

        Äläs puhu balduria.


    • Anonyymi

      Mulla on vaan vahva toivo. Ei mitään varmaa!

    • Anonyymi

      Ehkä hän tietää, jos on tuijotukseni ymmärtänyt kiinnostukseksi. Mutta minusta tuntuu, että ei hän ole sitä niin ajatellut.

      • Anonyymi

        En viitsi vastata. 😉😏


    • Anonyymi

      Todennäköisesti mies on kulmakunnan pahimpia panomiehiä, johon minäkin tyhmä tyttö menin sitten rakastumaan päätä pahkaa. Ne ei hätää, ei se multa mitään halunnut. Sillä on paremmat patjat muualla.

      • Anonyymi

        Milläs perusteilla väität häntä kulmakunnan pahimmaksi panomieheksi silläkö että et itse saanut vaikka itseäsi kuinka hänelle tyrkytit tsemppiä sulla on luultavasti kylillä vähintäänkin jakorasian maine ellei jopa ihan huoran onnea sen selvittelyyn kenen ansiosta olet sen kylillä saanu mu omalla käytökselläsikin lienee osuutta asiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs perusteilla väität häntä kulmakunnan pahimmaksi panomieheksi silläkö että et itse saanut vaikka itseäsi kuinka hänelle tyrkytit tsemppiä sulla on luultavasti kylillä vähintäänkin jakorasian maine ellei jopa ihan huoran onnea sen selvittelyyn kenen ansiosta olet sen kylillä saanu mu omalla käytökselläsikin lienee osuutta asiaan

        Et ole terve!


    • Anonyymi

      miettinyt joskus että taitaa olla omia harhatulkintoja, pidän kyllä hänestä ja niistä kivoista vahvoista asioista, joita joutuu varistelemaan nutusta.
      https://youtu.be/_W2jONIjrM0

    • Anonyymi

      Tietää että jotain on mutta tunteiden syvyyttä en uskonut itsekkään

    • Anonyymi

      En tiedä. En usko, koska olen erittäin hyvä välttelemään ihastustani jos sattumalta törmäämme. Enkä ole lainkaan varma hänen ajatuksistaan. Mielestäni yritän antaa mahdollisuuksia tarttua johonkin esimerkiksi viestiessämme mutta kun mihinkään hienovaraiseen vieheeseen ei tartuta, en tiedä mikä on lopulta tilanne. Onko meitä vain kaksi yhtä ujostelijaa vai tulkitsenko kaiken väärin?

      • Anonyymi

        Me miehet ollaan sellaisia et turha vihjailla jos mies on oikeasti ihastunu ni hän on varovainen ettei pilaa mahdollisuuksiaan tutustua suhun


    • Olen katsonut häntä pitkään silmiin. ❤️☺️ Haluaisin vain tuijottaa niitä.
      Hän on katsonut minua pitkään silmiin ja tuijottanut. En tiennyt oliko se hänen tapa osoittaa kiinnostus?

      Sitten panikoin ja vetäydyin … en tiedä onko pitkä katse suoraan silmiin merkki?

      • Anonyymi

        Näin työn puolesta nätti nainen jota oli kiva katsoa silmiin niin harvinaista herkkua! Mutta ei enään nähdä. Nähtiin yli kymmenen vuotta. Ikävä jäi!


    • Ja luulen hänen huomanneen katseeni ja on tuntunut kuin meidän välillä olisi jotakin. ❤️☺️ Harmi että sitten vetäydyin.

    • Anonyymi

      Ei tiedä mutta epäilee vahvasti ja aivan kuten minäkin, joten kumpi uskoo, kumpi ei
      Uskomattominta on se että aikusena toiminnat on kuin teineillä, yhtä haparoivia ja hitaita, jokin sisimmässä vetää hihnat kiinni tyyliin ooh, tuo tuollainen, mitäs tää nyt on ja mitävittua ja ei voi olla ja onko ja ei ole.

      • Anonyymi

        Voisin väittää, että nuo nykyajan teinit on rohkeampia. Me vaan ei uskalleta ottaa riskiä, tulla sieltä mukavuusalueelta pois.


      • Anonyymi

        Kivasti kirjoitettu. Tunnistan itseni tuosta täysillä. Tapasin vaan miehen, jota en usko saavani mutta haluan silti. Siinä mun selitys/puolustus. sivusta


    • Anonyymi

      Mä luulen, että hän kuvittelee, että olen sellainwn ihminen, ystävällinen, avoin ja hymyilevä. Oikeasti olin/olen todella ihastunut häneen.

      Ongelma on, etten ole varma, mitä hän tuntee tai vaikka tuntisikin jotakin, tarkoittaako se mitään hänelle. Ehkä hänkin katsoo sillä tavalla kaikkia silmiin ja hymyilee? Ehkä se, kuinka hän jännittyi seurassani, johtui siitä, että tilanne oli epäselvä. Sain niin ristiriitaisia singnaaleja, etten voi tietää. Välillä hän ei edes tervehtinyt, välillä oli yliasiallinen, välillä hymyili ja katsoi silmiin ja välillä oli hermostunut.

      • Anonyymi

        Toisaalta juuri nuo merkit hermostuksesta ja ristiriitaisuudesta saattaa tarkoittaa, että on kiinnostunut. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta juuri nuo merkit hermostuksesta ja ristiriitaisuudesta saattaa tarkoittaa, että on kiinnostunut. -sivusta

        Kyllä hän oli/on kiinnostunut sinusta.


    • Anonyymi

      Voi olla myös, että hän huomasi, että minä ihastuin ja hän yritto kertoa, että häntä ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Voi olla, mutta itse ainakin taidan käyttäytyä nimenomaan tuolla lailla hieman ristiriitaisesti ollessani ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta itse ainakin taidan käyttäytyä nimenomaan tuolla lailla hieman ristiriitaisesti ollessani ihastunut.

        Naiset varmaan käyttäytyykin, mut musta miehet on yleensä suoraviivaisempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset varmaan käyttäytyykin, mut musta miehet on yleensä suoraviivaisempia.

        No, on sitä kai erilaisia persoonia miehissäkin... Mutta niin, en tiedä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset varmaan käyttäytyykin, mut musta miehet on yleensä suoraviivaisempia.

        Eikä ole. Miehet ovat vaan tyrkyllä ja kohti kun tykkäävät mut eivät tosiaan sano mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, on sitä kai erilaisia persoonia miehissäkin... Mutta niin, en tiedä. :)

        Vähän tilannejuttu, paikka saattaa olla epäsopiva...sitä voi olla monia syitä jarrutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tilannejuttu, paikka saattaa olla epäsopiva...sitä voi olla monia syitä jarrutella.

        Totta tämäkin.


    • Anonyymi

      Mun tunteista ei tiedä kun lapseni ainoat joille voin aidot tunteeni näyttää he kun eivät voi itse sille mitään että ovat lapsiani

    • Anonyymi

      Hassu juttu, tuntuu kuin tämä nainen olisi kuin peilikuva, reagoi ihan samalla tavalla

      • Anonyymi

        Inhimillinen reaktio


      • Anonyymi

        Siis sinä nainen vai se nainen? Vähän täsmällisyyttä ilmaisuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinä nainen vai se nainen? Vähän täsmällisyyttä ilmaisuun.

        Me Tarzan , she Jane :)


      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että reagoi samalla tavalla kuin sinä? Toisen "peilaaminen" on nimittäin yksi merkki kiinnostuksesta... -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että reagoi samalla tavalla kuin sinä? Toisen "peilaaminen" on nimittäin yksi merkki kiinnostuksesta... -sivusta

        Kyllä, lisäksi tuntuu että teemme samoja asioita aina samalla ajoituksella. Kiinnostusta on selkeästi, vielä kun laatu käy selväksi. Ympäristö on vain hiiskatin huono


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, lisäksi tuntuu että teemme samoja asioita aina samalla ajoituksella. Kiinnostusta on selkeästi, vielä kun laatu käy selväksi. Ympäristö on vain hiiskatin huono

        Huono on paljon parempi kuin mahdoton. Enemmän sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, lisäksi tuntuu että teemme samoja asioita aina samalla ajoituksella. Kiinnostusta on selkeästi, vielä kun laatu käy selväksi. Ympäristö on vain hiiskatin huono

        Millä tavalla ympäristö on huono? Terveisin yksi joka huomaa käytöksen peilaamista ärsyttävän paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla ympäristö on huono? Terveisin yksi joka huomaa käytöksen peilaamista ärsyttävän paljon.

        Hälinää, vilinää, vastakysymys: huomaatko itse peilaavasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hälinää, vilinää, vastakysymys: huomaatko itse peilaavasi?

        Huomaan. Siksipä tilanne onkin huvittavan ärsyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan. Siksipä tilanne onkin huvittavan ärsyttävä.

        Ihan sivusta, mutta huomaan itsekin toisinaan peilaavani/tekeväni samoja asioita samaan aikaan "kohteeni" kanssa. Joskus sitten koitan olla tekemättä sitä tietoisesti huomattuani sen, kun alan pelkäämään, että hän tajuaa sen. Mikä sinällään on vähän huvittavaa, kun tavallaan haluaisinkin hänen tietävän kiinnostuksestani, mutta kun en ole varma hänen kiinnostuksen laadustaan, niin sitten tavallaan en halua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta, mutta huomaan itsekin toisinaan peilaavani/tekeväni samoja asioita samaan aikaan "kohteeni" kanssa. Joskus sitten koitan olla tekemättä sitä tietoisesti huomattuani sen, kun alan pelkäämään, että hän tajuaa sen. Mikä sinällään on vähän huvittavaa, kun tavallaan haluaisinkin hänen tietävän kiinnostuksestani, mutta kun en ole varma hänen kiinnostuksen laadustaan, niin sitten tavallaan en halua...

        Taino en nyt ihan sivusta ollut, kun kirjoitinhan tuon yhden kommentin tuohon väliin siitä, että voi kertoa kiinnostuksesta. -edelleensivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan. Siksipä tilanne onkin huvittavan ärsyttävä.

        Niinpä :), tismalleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä :), tismalleen

        Joo, eilenkin join vahingossa smoothieta samaan aikaan ja sit tajusin että pitää lopettaa, ettei joku vaikka huomaa... Huvittavaa silloin, kun sen huomaa itsekin ja sit iskee pieni paniikki, että eikai kukaan huomaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sivusta, mutta huomaan itsekin toisinaan peilaavani/tekeväni samoja asioita samaan aikaan "kohteeni" kanssa. Joskus sitten koitan olla tekemättä sitä tietoisesti huomattuani sen, kun alan pelkäämään, että hän tajuaa sen. Mikä sinällään on vähän huvittavaa, kun tavallaan haluaisinkin hänen tietävän kiinnostuksestani, mutta kun en ole varma hänen kiinnostuksen laadustaan, niin sitten tavallaan en halua...

        Juurikin pitkälti näin koen itsekin, väliin väistöliikkeitä :D. Musta kyllä tuntuu että imago on jo pettänyt pariin kertaan, olen nimittäin pari kertaa huomannut pari pientä piiloteltua hymynväläystä nähtäessä ja epäilen joutuneeni myös kuvatuksi. Johtopäätös on se että minusta tehdään pelleä jossain tai sitten ollaan oikeasti kiinnostuneita, noh aika näyttää...🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eilenkin join vahingossa smoothieta samaan aikaan ja sit tajusin että pitää lopettaa, ettei joku vaikka huomaa... Huvittavaa silloin, kun sen huomaa itsekin ja sit iskee pieni paniikki, että eikai kukaan huomaa...

        Tämä ei ollut sitten tuo edellinen peilaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut sitten tuo edellinen peilaaja.

        Juu ei, olin tuo sivusta-tyyppi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei, olin tuo sivusta-tyyppi. :)

        Sivusta tai ei, taisin vastata kumpaisellekin, terveisin originaali peilailija 🤡. tuumin tuossa että pitäisikö ottaa motokseen: "Ohi menee ja vauhdilla" :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta tai ei, taisin vastata kumpaisellekin, terveisin originaali peilailija 🤡. tuumin tuossa että pitäisikö ottaa motokseen: "Ohi menee ja vauhdilla" :D

        Joo, ei se oo niin tarkkaa! :) -sivusta taikka ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei se oo niin tarkkaa! :) -sivusta taikka ei

        Niinhän se kirkakin aikoinaan lauleskeli: Peilaillaan...tai ainakin jotain sinnepäin?? Saatan muistaa väärinkin 🤡


    • Anonyymi

      Olen kertonut hänelle tunteeni vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Joskus kannattaa muistutella...


      • Anonyymi

        Sen jälkeen on ollut hiljaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kannattaa muistutella...

        Joo, onhan siitä aikaa, ja ei kai hän siitä ainakaan pahastuisi.

        Ja melkein olen muistuttanutkin, mutta omituisesti joku varovaisempi puoli minussa kuitenkin varoittaa, että ”sitä rakkautta on aivan sopimatonta tuputtaa, jos ei kerran ole asiasta myönteistä palautetta annettu!!!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, onhan siitä aikaa, ja ei kai hän siitä ainakaan pahastuisi.

        Ja melkein olen muistuttanutkin, mutta omituisesti joku varovaisempi puoli minussa kuitenkin varoittaa, että ”sitä rakkautta on aivan sopimatonta tuputtaa, jos ei kerran ole asiasta myönteistä palautetta annettu!!!”

        Tämähän nyt ei koske minua, mutta uteliaisuuttani kysyn: sanoinko suoraan tunteista vai vihjailtko vain?
        Joskus ne vihjailut ei mene perille.


    • Anonyymi

      En ole kertonut, mutta uskon hänen ymmärtäneen miksi käyttäydyn miten käyttäydyn. Välillä olen osannut olla lähellä, katsonut häntä paljon, hymyillyt, nauranut hänen jutuilleen. Sitten taas olen vältellyt suurien tunteiden vuoksi, kun en tiedä miten olisin. Punastellut, ollut hermostunut, sekoillut sanoissani. En usko että hän yllättyisi, mutta tuskin uskoo tunteideni olevan ihan näin suuria..

      • Anonyymi

        Oletko nainen, vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nainen, vai mies?

        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen

        Näin epäilinkin.


    • Anonyymi

      Kyllä tiedetään molemmat, että tykätään toisistamme, mutta ei voida silti olla yhdessä.

      • Anonyymi

        Sehän on hyvin ikävää se.


      • Anonyymi

        En osaa kuvitella mikä olisi sellainen syy mikä tuon estäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa kuvitella mikä olisi sellainen syy mikä tuon estäisi.

        Paitsi jos olette tyyliin sisko ja veli...


      • Anonyymi

        Ette tykkää "riittävästi"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa kuvitella mikä olisi sellainen syy mikä tuon estäisi.

        Esim. toinen on naimisissa.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. toinen on naimisissa.
        Sivusta.

        Naimisissa oleva ikävöi toista? Keskittyisi omaan parisuhteeseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naimisissa oleva ikävöi toista? Keskittyisi omaan parisuhteeseensa.

        Mutta jos se ei toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. toinen on naimisissa.
        Sivusta.

        Ei se ole mikään este , se on hidaste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naimisissa oleva ikävöi toista? Keskittyisi omaan parisuhteeseensa.

        Jos se vaikka ei toimi ja siksi tunteet leiskahtaneet toiseen , eikä ole ehtinyt erota vielä.
        Jos avioliitto ei toimi niin ei sitä päätä kannata väkisin seinään iskeä.


    • Anonyymi

      Eipä taida 👩🏼‍🦳

    • Anonyymi

      Mun tunteista ei tiedä kukaan muu kun lapseni mä luotan ihmisiin siihen asti ennen kun ne pettää mun luottamuksen mu en laske ketään liian lähelle ennen kun olen varma tämän aikeista eli suhtaudun ihmisiin varauksella joka taas osaltaan kai tarkoittaa sitä että mä varaudun siihen että toinen ei ymmärtämättömyyttään luota muhun

    • Anonyymi

      Ei puhuta tunteista. Ne on turhia.

    • Anonyymi

      Tietää. Olen missannut monta mahdollisuutta, kun en ole uskaltanut puhua tunteistani. Tämän kohdalla sain kerättyä rohkeutta puhua tunteistani. Tämä kertoi olevansa varattu, mutta ei tuntunut olevan tästä mitenkään järkyttynyt. Nyt jännittää, mitä siitä tulee, kun tavataan taas seuravalla kerralla. Harmittaa, kun tämä on poikkeuksellisen kaunis ja ihana ihminen. ☹️

      • Anonyymi

        Mitään tunteita ole kun kohteita on noin paljon. Kyse taitaa olla panetuksesta sinulla.


    • Anonyymi

      Tunnemme toisemme tuntematta toisiamme. Tiedän hänen nimensä, ja hän tietää minun. Tunnistamme toisemme käytävillä ja tiedämme sen. Meidän välillämme on jotain, side. Erityinen side että kukaan ei tiedä. Se on vain hän ja minä. Jätämme toisiamme aktiivisesti huomioimatta. Viihdytämme toisinaan tavoin joita ei moni uskoisi. Epäilemättä tietää etten ole vailla tunteita, mutta minä olen se, jolla on kaikki avaimet kädessäni. Voi olla että jäämme varjoihin.

      • Anonyymi

        Luettuani jäin pitkään miettimään tätä. Nyt täytyy kuitenkin poistua. En unohda. Sivusta.


      • Anonyymi

        Sopisi kyllä. Varjoihin en haluaisi jäädä. Alkaako etunimenne samalla kirjaimella?


    • Anonyymi

      Jatkat vaan ja teet. Jotkut voi olla tosi ujoja ja epäillä tai tulkita että voiko olla että hän tykkää todella ellei keskustele rauhallisesti toiselle että hei: Tykkään sinusta. xD Ihan älyttömästi.

    • Anonyymi

      Tietää 🤗 Kerroin.

    • Anonyymi

      Voi aavistaa, mutta ei ehkä halua olla tekemisissä kanssani

    • Anonyymi

      Tiesi silloin ainakin jollain tasolla, sellaisella, jolla pystyi ymmärtämään mua (- omien ja mun erikoisuuksien takia ei ehkä ihan pystynyt, tai meidän erilaisuuden takia, mutta kukapa toisaalta koskaan täysin ainakaan pystyiskään, mutta juttu ei sitten mm. noista samaisista syistä edennyt). Tapaaminen oli kaikkeen ennen sitä kirjoitettuun nähden vähintäänkin ehkä hieman ristiriitainen. Ajattelen kirjoittelevaa häntä persoonallisuuden puolesta (- koska ulkonäöllä ei kummempaa merkitystä eikä yhteyden kanssa mitään tekemistä -) "todellisempana" hänenä; ja edelleen on häntä toisinaan ikävä.

    • Anonyymi

      Hän tietää, että välitän. Muusta en ole kertonut ja tuskin tulen kertomaankaan.

      • Anonyymi

        Miksi et kertoisi? Miksi jätät asian tuohon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kertoisi? Miksi jätät asian tuohon?

        En halua menettää häntä kokonaan elämästäni ja haluan hänelle vain parasta. En usko, että syvemmät tunteet ovat molemminpuolisia. Sitten on vielä muita käytännön syitä. Kokonaisuus ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua menettää häntä kokonaan elämästäni ja haluan hänelle vain parasta. En usko, että syvemmät tunteet ovat molemminpuolisia. Sitten on vielä muita käytännön syitä. Kokonaisuus ratkaisee.

        Mul taas o välimatka meil. Ja enkä usko,että hän ei oo hetero.Hän seurustelee,joten siks tiedän,että hän o hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua menettää häntä kokonaan elämästäni ja haluan hänelle vain parasta. En usko, että syvemmät tunteet ovat molemminpuolisia. Sitten on vielä muita käytännön syitä. Kokonaisuus ratkaisee.

        Hän on jo iso osa elämääsi? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on jo iso osa elämääsi? Sivusta

        Ei iso, mutta tärkeä. Sen olen hänelle kertonutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei iso, mutta tärkeä. Sen olen hänelle kertonutkin.

        Sanoin jotka hän ymmärtää ja tilanteessa että hän ehtii tiedostaa sanomasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin jotka hän ymmärtää ja tilanteessa että hän ehtii tiedostaa sanomasi?

        Kyllä. Ja useampaan kertaan. Ei ole epäselvä asia hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ja useampaan kertaan. Ei ole epäselvä asia hänelle.

        Minäkin väitän monesta henkilöstä mutta ei siinä ihastumista tai rakastumista ole


    • Anonyymi

      En voi Kertoa hänelle. Emme tule enää näkemään. Hyväksyn sen vaikka kauan yritin itseäni muuttaa jotta olisin kelvannut hänen vanhemmille...

      Hän tarvitsee vanhempansa tukea tai apua elämässä.

      Hän ei pärjää omillaan ja asuu hoitokodissa.


      Se juuri on mahdottomuus... kunpa Hän ei olisi muuttanut hoitokotiin vaan asunnut vanhempansa kanssa ni ehkä silloin olisi edes mahdollisuus....

      Hoitokodissa on tiukat säännöt....

      Siellä ei hyvällä katsota jos asiakas seurustelee normaalin kanssa...

    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi kertoa, jos molemmat vapaat ja suhtkoht normaaleja ihmisiä.

      • Anonyymi

        Emme tule enää näkemään.

        Hän asuu hoitokodissa.
        Hän ei ole normaali ihminen eikä pärjää omillaan ja asuu hoitokodissa ja tarvitsee vanhempansa apua ja tukea. Siks vanhempien hyväksyntä olisi ollut tärkeää. Hän tarvitsee paljon tukea elämässä eikä pysty elämään itsenäistä elämää. Hän ei voi asua omillaan. Hän ei pärjää,mutta juuri siks Hän onkin söpö, kun ei ole normaali.

        Eikä meidän suhde olisi mitenkään mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme tule enää näkemään.

        Hän asuu hoitokodissa.
        Hän ei ole normaali ihminen eikä pärjää omillaan ja asuu hoitokodissa ja tarvitsee vanhempansa apua ja tukea. Siks vanhempien hyväksyntä olisi ollut tärkeää. Hän tarvitsee paljon tukea elämässä eikä pysty elämään itsenäistä elämää. Hän ei voi asua omillaan. Hän ei pärjää,mutta juuri siks Hän onkin söpö, kun ei ole normaali.

        Eikä meidän suhde olisi mitenkään mahdollista.

        Ihastuin koska hän oli erilainen eikä ole normaali. Hän ei mieti tylsiä normaalin ihmisen murheita. Hän elää vain tässä hetkessä


    • Anonyymi

      Tietää kyllä varmasti asian laidan. Paljastin itseni aika selvästi yrittämällä säilyttää häneen yhteyden vielä teidemme erottuakin. Hienovaraisesti antoi pakit, ei tarvinnut suoraan sanoa ettei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Puhun tunteista.

    • Anonyymi

      Kyllä luulen, että tietää kun olen sen osoittanut omalla tavallani, onhan se optimistista mutta niin sen kai kuuluu ollakin

    • Anonyymi

      En usko että tietää..
      Ei häntä kiinnosta enää, mutta kunhan joskus kirjoittelen ajan kuluksi.
      Onhan täällä muitakin palstoja joissa olla ja vaihtaa mielipiteitä ihmisten kanssa.
      En ole noita jankkaajia enkä puutu toisten asioihin yrittämällä neuvoa ketään.
      Muistin koko paikan olemassaolonkin vasta joskus Maaliskuussa. Sitä ennen kirjoitellut tänne vuosia sitten ja silloinkin varmaan jonkun yksittäisen jutun..
      Jos hän joskus luulee minut täältä tunnistavansa niin toivoisin että ottaa sitten yhteyttä ihan IRL kun täällä ei kukaan oikeasti toistaan tunnista, pelkkää hakuammuntaa.
      Olen mielummin palstoilla missä ihmisiä ei maaliteta ja osataan muutenkin käytöstavat.
      Oikein hyvää kesää kaikille sukupuoleen katsomatta.
      - nAinen -

    • Anonyymi

      Olen kertonut ja näyttänyt ja sain vaan siipeeni . Edelleen pyörii aika ajoin lähellä ja tunne hänen seurassaan on ihan parasta. En tiedä tietääkö kuinka paljon välitän mutta ei hän välitä. Olen vaan liian helposti "saatavilla" ja ei taida tietää että nämä hetket ovat ohi, ansaitsen 100 kertaa parempaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe