Onko meillä pahaa verta?

Anonyymi-ap

Tunnetko että jotakin olisi väärin välillämme ja asiasta olisi hyvä vielä täällä sopia?

Vai onko kaikki jo hyvin, ettei sydäntä kalva mikään paha tässä meidän asiassa?

Ansaitsemme rauhan ja sovun, mutta en voi puhua kuin omasta puolestani kun en ole selvännäkijä.

103

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko vajaa kun haluat sopia jotain anonyymipalstalla?

      • Anonyymi

        Sinulla alkaa käydä argumentit vähiin anonyymipalstalla provoihin vastaillessa


      • Anonyymi

        En ole vajaa. Kiitos kysymästä.


    • Anonyymi

      Ei mitään käsitystä kuka olet. Hoida asiasi irl. En sovi asioita tietämättä kenen kanssa sovin.

      • Anonyymi

        Ottaisit tämän sitten harjoituksena, jos et muuta halua?


    • Anonyymi

      Kaikki on ihan ok. Se on muuten selvänäkijä, ei selvännäkijä. Nähdään pian? :)

      • Anonyymi

        Kiitos korjauksesta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Siis on ja voi nähdä täällä tähän kellon- ja vuodenaikaan selviä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis on ja voi nähdä täällä tähän kellon- ja vuodenaikaan selviä? :)

        Ei täällä kukaan varmaan ole selvä, ei ainakaan selväjärkinen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tunnen että olet tai olit merkittävä henkilö minulle. Siksi jäin kaipaamaan. Asiat meidän välillä ei menneet ihan putkeen täällä mutta toimin siinä tilanteessa parhaaksi mille se tuntui. Harmittaa vaan kun en tiedä kuulenko enää koskaan sinusta koska olit oikeasti minulle apuna.

      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Kiitos mistä? Oletko sinä se henkilö sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mistä? Oletko sinä se henkilö sitten?

        Siitä että sain olla apuna. Se on universaali kiitollisuuden osoitus. Hän on myös kiitollinen sanoistasi, vaikka hän ei olisikaan se joka tämän vastauksen kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä että sain olla apuna. Se on universaali kiitollisuuden osoitus. Hän on myös kiitollinen sanoistasi, vaikka hän ei olisikaan se joka tämän vastauksen kirjoitti.

        Olin minäkin hänelle apuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin minäkin hänelle apuna.

        Kiitollinen sinulle.


      • Anonyymi

        Et kuule enää minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuule enää minusta.

        Se on hyvä näin.


    • Anonyymi

      Ei mietitä mitään negatiivisiä juttuja enää. Kaikki ok.
      Kasvotusten jutellaan jos on tarvettä sopia jotain vielä.

      • Anonyymi

        Olemme sujut. Kiitos.


    • Anonyymi

      Sellanen homma on et kun mielessä on vaan bisse, bisse, bisse. Ei tähän tunnu kyllästyvän koskaan. En tieda voiko tän liiton väliin tulla ketään. Sen kyllä vähän pelottaakin.

      • Anonyymi

        Jokainen elää kuten haluaa ja se ei ole muilta pois. Hyviä bisse hetkiä sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen elää kuten haluaa ja se ei ole muilta pois. Hyviä bisse hetkiä sinulle!

        Niin mut itku kuitenkin seuraa aina pitkää iloa. Se on niin tragikoomista, että sitä aina luulee ja sitten kohta ei luullakaan mitään. Mutta kiva että joku yrittää ymmärtää, kun ihmiset yrittää elää täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut itku kuitenkin seuraa aina pitkää iloa. Se on niin tragikoomista, että sitä aina luulee ja sitten kohta ei luullakaan mitään. Mutta kiva että joku yrittää ymmärtää, kun ihmiset yrittää elää täällä.

        Kiitos. Arvostan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut itku kuitenkin seuraa aina pitkää iloa. Se on niin tragikoomista, että sitä aina luulee ja sitten kohta ei luullakaan mitään. Mutta kiva että joku yrittää ymmärtää, kun ihmiset yrittää elää täällä.

        Ei kyllä ole helppoa päihteettömänä elää tässä maailmassa. Kannabista menee hiukan, kun en osaa sitä lopettaakaan. Kai jokaisella se jokin oma risti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole helppoa päihteettömänä elää tässä maailmassa. Kannabista menee hiukan, kun en osaa sitä lopettaakaan. Kai jokaisella se jokin oma risti on.

        Ja kommentoin sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole helppoa päihteettömänä elää tässä maailmassa. Kannabista menee hiukan, kun en osaa sitä lopettaakaan. Kai jokaisella se jokin oma risti on.

        Ehkä jumala on viela armollinen meille elämään kadonneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jumala on viela armollinen meille elämään kadonneille.

        Hän on sanonut:

        "Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sanonut:

        "Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen."

        Kiitos tästä. 23:14


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen liitto?

        NATO vai mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen liitto?

        NATO vai mikä?

        No johan on monimutkaista. Jos on liitto sen litkun kanssa, niin silloin mennään sen pillin mukaan. Kuten tänäänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan on monimutkaista. Jos on liitto sen litkun kanssa, niin silloin mennään sen pillin mukaan. Kuten tänäänkin

        Elämä menee hukkaan juomalla. Aivot oppii olemaan ilman litkujakin, kunhan ensin pääsisit alkuun. Mutta turha se on täältä sivusta siitäkään huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä menee hukkaan juomalla. Aivot oppii olemaan ilman litkujakin, kunhan ensin pääsisit alkuun. Mutta turha se on täältä sivusta siitäkään huudella.

        Vai että menee hukkaan. Mutta entä kun on päästy alkuun, niin kuinka sen voi sitten pyäsyttää. Raivoraittiina sitten brassailtais ilosanomaa ympäriinsä säteillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että menee hukkaan. Mutta entä kun on päästy alkuun, niin kuinka sen voi sitten pyäsyttää. Raivoraittiina sitten brassailtais ilosanomaa ympäriinsä säteillen.

        Melkoisen mustavalkoista. Sellainen alkoholistinen maailmankatsomus, perus nega. Totta kai ilosanoman julistaminen on ainoa vaihtoehto. Julista sinä vaikka sitten, että ilo ilman viinaa on teeskentelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisen mustavalkoista. Sellainen alkoholistinen maailmankatsomus, perus nega. Totta kai ilosanoman julistaminen on ainoa vaihtoehto. Julista sinä vaikka sitten, että ilo ilman viinaa on teeskentelyä.

        Ei alkoholistisessa maailmankatsomuksessa kyllä ole mitään negaa, jos juominen tuntuu riemulta. Toisessa kädessä on ilo ja toisessa todellisuus. Ei se todellisuuskaan aina ole mitään juhlaa. Paljonhan siihen kuuluu kaikkea negaa just, joten voiko sellaisen julistaminen ilosanomana sitten olla kuinka aitoa.


    • Anonyymi

      Kaikki ok.

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Kaikki hyvin 🤗

      • Anonyymi

        Se on parasta mitä voi kuulla. Kiitos!


    • Anonyymi

      Kaikki on hyvin, Ei kaunaa, en ole vihainen tai ärsyyntynyt. Minuun saa yhteyden maililla niin kuin ennenkin, jos yhteyttä oikeasti haluaa.

      • Anonyymi

        Hyvä näin. Kiitos.


    • Anonyymi

      Jos olisit hän, niin toivoisin todella että asiat saataisiin sovittua ja saisin sanottua sinulle ne asiat mitä en aiemmin ylpeydeltäni ja peloltani pystynyt sanomaan. Ikävöin sinua valtavasti.

      • Anonyymi

        Ollaanko sujut ja annetaan olla? Sitä toivon ja tahdon. Anteeksi jos saan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko sujut ja annetaan olla? Sitä toivon ja tahdon. Anteeksi jos saan?

        Saat anteeksi, minkä sinä tälle voit. Anna minulle anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi, minkä sinä tälle voit. Anna minulle anteeksi?

        Saat anteeksi.


    • Anonyymi

      Mistä sellainen ylpeys ja ennakkoluulo?

      • Anonyymi

        Ei tässä ole kyse sellaisesta. Ymmärrystä kiitos.


    • Anonyymi

      Ja mitä pyydät anteeksi?

      • Anonyymi

        Jääräpäisyyttäni. Myös kaikkea sitä mahdotonta olettamista ja hetkiä joita ei voi ottaa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääräpäisyyttäni. Myös kaikkea sitä mahdotonta olettamista ja hetkiä joita ei voi ottaa takaisin.

        Ymmärsin häntä kyllä. En tiedä, kuka olet, mutta omasta tilanteestani käsin kirjoitan. Tajusin, että hän oli päättänyt jotain suhteeni. Hänestä tuli kylmä. Se, että se satutti minua, miten asiat meni, johtui monista tekijöistä.
        Tuntui sellainen seinä ja loukkaantuminen lopulta välillämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin häntä kyllä. En tiedä, kuka olet, mutta omasta tilanteestani käsin kirjoitan. Tajusin, että hän oli päättänyt jotain suhteeni. Hänestä tuli kylmä. Se, että se satutti minua, miten asiat meni, johtui monista tekijöistä.
        Tuntui sellainen seinä ja loukkaantuminen lopulta välillämme.

        Kuulostaa valitettavan tutulta myös omalla kohdallani.

        Eihän se mitään herkkua ikinä ollut, kun jatkuvasti oli jotain muuta. Yritin sietää ja niellä pahaa oloani, kun keskustelut ongelmista ei ikinä mihinkään johtaneet. Molemmilla oli omat ongelmansa, mutta avointa keskusteluyhteyttä emme ikinä onnistuneet saavuttamaan.

        Epäilys, puhumattomuus ja epätietoisuus (ehkä myös mustasukkaisuus?) ajoi meitä alusta asti erilleen. Lopulta olin itseni ja tunteideni kanssa niin solmussa, että en muuta keksinyt kuin sulkea toisen kokonaan pois. Osittain senkin takia, että hän sitä itse ääneen toivoi. Sen jälkeen mikään ei enää ollut ennallaan. Eikä tilannetta ainakaan helpottanut se, että lopulta nukuimme saman katon alla erillisissä sängyssä. Kylmyyden ja välinpitämättömyyden pystyi aistimaan.

        Sitä en vain ymmärrä, että vaikka asiat meni miten meni, niin miksi piti ruveta tosissaan ilkeäksi? Kun kaikki oli jo ohi, niin miks piti vielä kaikin voimin yrittää loukata? Itselleni jäi siitä todella paha olo, koska en vieläkään pysty käsittämään miten joku niin oikealta tuntuva ihminen haluaa väkisin yrittää loukata kaikin mahdollisin keinoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa valitettavan tutulta myös omalla kohdallani.

        Eihän se mitään herkkua ikinä ollut, kun jatkuvasti oli jotain muuta. Yritin sietää ja niellä pahaa oloani, kun keskustelut ongelmista ei ikinä mihinkään johtaneet. Molemmilla oli omat ongelmansa, mutta avointa keskusteluyhteyttä emme ikinä onnistuneet saavuttamaan.

        Epäilys, puhumattomuus ja epätietoisuus (ehkä myös mustasukkaisuus?) ajoi meitä alusta asti erilleen. Lopulta olin itseni ja tunteideni kanssa niin solmussa, että en muuta keksinyt kuin sulkea toisen kokonaan pois. Osittain senkin takia, että hän sitä itse ääneen toivoi. Sen jälkeen mikään ei enää ollut ennallaan. Eikä tilannetta ainakaan helpottanut se, että lopulta nukuimme saman katon alla erillisissä sängyssä. Kylmyyden ja välinpitämättömyyden pystyi aistimaan.

        Sitä en vain ymmärrä, että vaikka asiat meni miten meni, niin miksi piti ruveta tosissaan ilkeäksi? Kun kaikki oli jo ohi, niin miks piti vielä kaikin voimin yrittää loukata? Itselleni jäi siitä todella paha olo, koska en vieläkään pysty käsittämään miten joku niin oikealta tuntuva ihminen haluaa väkisin yrittää loukata kaikin mahdollisin keinoin?

        Ja lisäyksenä vielä, että en muistele millään tavalla pahalla tai muutenkaan ikävästi. Loppu oli vain sen verran järkyttävä, että se jätti syvät arvet. Samojen arpien takia pitkään toivoin edes jonkinlaista, vähän mukavampaa päätöstä koko hommalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin häntä kyllä. En tiedä, kuka olet, mutta omasta tilanteestani käsin kirjoitan. Tajusin, että hän oli päättänyt jotain suhteeni. Hänestä tuli kylmä. Se, että se satutti minua, miten asiat meni, johtui monista tekijöistä.
        Tuntui sellainen seinä ja loukkaantuminen lopulta välillämme.

        Anna anteeksi minulle tai hänelle. Kaikki me osataan kyllä sotkea ja satuttaa, mutta anteeksiantamisen lahja on harvassa.

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäyksenä vielä, että en muistele millään tavalla pahalla tai muutenkaan ikävästi. Loppu oli vain sen verran järkyttävä, että se jätti syvät arvet. Samojen arpien takia pitkään toivoin edes jonkinlaista, vähän mukavampaa päätöstä koko hommalle.

        Juuri tuollaisten tuntemusten saattelemana itse pitkän kipuilun jälkeen päätin välitä ymmärryksen ja hyväksymisen. Anteeksi anto hänelle ja itselleni. Menneisyyden kanssa tehdä sujut, ettei se syö tulevaisuutta.

        -aloittaja kommentoi nyt vähän sivullisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi minulle tai hänelle. Kaikki me osataan kyllä sotkea ja satuttaa, mutta anteeksiantamisen lahja on harvassa.

        -aloittaja

        Ihan totta, ja tottakai annan anteeksi, kyllä minussakin oli vikaa. Jokaisella meillä on omat syymme käytöksellemme. Tämä kyseinen, oma tapaukseni oli vain niin poikkeuksellinen, kun en ole ikinä vastaavaa kylmyyttä (halveksuntaa ja loukkaamista) saanut osakseni. Varsinkin, kun kaikki tapahtui niin äkkiä ja ilman mitään selkeämpää syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta, ja tottakai annan anteeksi, kyllä minussakin oli vikaa. Jokaisella meillä on omat syymme käytöksellemme. Tämä kyseinen, oma tapaukseni oli vain niin poikkeuksellinen, kun en ole ikinä vastaavaa kylmyyttä (halveksuntaa ja loukkaamista) saanut osakseni. Varsinkin, kun kaikki tapahtui niin äkkiä ja ilman mitään selkeämpää syytä.

        Luulen että purki vain omaa pahaa oloaan ja kädettömyyttään sinuun. Väärin tuollainen käytös on kuitenkin ja tehtyjä tekoja ei tekemättömiksi saa. Silloin ymmärrys ja anteeksiantaminen on rohtoja syville haavoille... ja tietenkin se aika. Kukaan meistä tuskin ikinä tulee täydelliseksi ja siitä me kaikki saamme kärsiä jossakin kohtaa elämäämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna anteeksi minulle tai hänelle. Kaikki me osataan kyllä sotkea ja satuttaa, mutta anteeksiantamisen lahja on harvassa.

        -aloittaja

        Annan anteeksi, silti tahtoisin ymmärtää, miksi kaikki tuo tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan anteeksi, silti tahtoisin ymmärtää, miksi kaikki tuo tapahtui.

        Oma mitättömyys peitetään syyttämällä toista kaikesta. Luulisin näin, mutta en voi tietää varmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin häntä kyllä. En tiedä, kuka olet, mutta omasta tilanteestani käsin kirjoitan. Tajusin, että hän oli päättänyt jotain suhteeni. Hänestä tuli kylmä. Se, että se satutti minua, miten asiat meni, johtui monista tekijöistä.
        Tuntui sellainen seinä ja loukkaantuminen lopulta välillämme.

        Avaisitko tuota hieman? Mitä tapahtui, että hänestä tuli kylmä. Kukaan ei muutu kylmäksi huvin vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaisitko tuota hieman? Mitä tapahtui, että hänestä tuli kylmä. Kukaan ei muutu kylmäksi huvin vuoksi.

        Ehkä hän vain ei välittänyt minusta.


    • Anonyymi

      Mulla ei ole kenenkään kanssa pahaa verta. En siis ole suutuksissa kenellekään. 🙂

      • Anonyymi

        Olet taitava asioissasi. Arvostan!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pahasta verestä juuri onkin kysymys. Kiitos ja hyvää yötä sinulle.


      • Anonyymi

        Hirveetä kuraa. Ei musiikkia. Ala-arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveetä kuraa. Ei musiikkia. Ala-arvoista.

        Mutta sanoma on nappiin tähän keissiin.


    • Anonyymi

      Ei ole pahaa verta. En jää ketään vihaamaan tai muuta negatiivista koskaan. Yksinkertaisesti ei ole mitään. En tuhlaa energiaa minulle turhiin ihmisiin.

      • Anonyymi

        Hyvä asenne. Arvostan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä asenne. Arvostan!

        ”Turhiin ihmisiin?”
        ”Hyvä asenne???”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Turhiin ihmisiin?”
        ”Hyvä asenne???”

        Hänelle turhiin ihmisiin. Ei tarkoita että kukaan olisi turha, mutta miksi ottaa kritiikkiä sellaiselta jolta ei ottaisi neuvojakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Turhiin ihmisiin?”
        ”Hyvä asenne???”

        Sellaiset ihmiset jotka eivät halua olla tekemisissä kanssani, ovat minulle turhia. Enkä usko että tässä tarkoitettiin kenenkään olevan turha ihmisenä, mutta turhaan sitä aikaansa tai mielenterveyttään rupeaa jokaiseen itselleen sopimattomaan ihmiskontaktiin yksipuolisesti tuhlaamaan. Eikä siinä ole mielestäni mitään väärää, kaikki eivät vain tule toimeen keskenään. Turha siitä on suuttua tai katkeroitua.

        Villisti voisin veikata, että jotain vastaavaa tuo toinenkin kirjoittaja tarkoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset ihmiset jotka eivät halua olla tekemisissä kanssani, ovat minulle turhia. Enkä usko että tässä tarkoitettiin kenenkään olevan turha ihmisenä, mutta turhaan sitä aikaansa tai mielenterveyttään rupeaa jokaiseen itselleen sopimattomaan ihmiskontaktiin yksipuolisesti tuhlaamaan. Eikä siinä ole mielestäni mitään väärää, kaikki eivät vain tule toimeen keskenään. Turha siitä on suuttua tai katkeroitua.

        Villisti voisin veikata, että jotain vastaavaa tuo toinenkin kirjoittaja tarkoitti.

        Juuri näin. "Minulle turhiin ihmisiin" ei tarkoita, että ihmiset olisi turhia yleisesti. Kaikilla ihmisillä on osa ja tarkoitus tässä maailmankainkeudessa.

        Kahden sanan lainaaminen joukosta lauseita ei täytä mitään tarkoitusperää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset ihmiset jotka eivät halua olla tekemisissä kanssani, ovat minulle turhia. Enkä usko että tässä tarkoitettiin kenenkään olevan turha ihmisenä, mutta turhaan sitä aikaansa tai mielenterveyttään rupeaa jokaiseen itselleen sopimattomaan ihmiskontaktiin yksipuolisesti tuhlaamaan. Eikä siinä ole mielestäni mitään väärää, kaikki eivät vain tule toimeen keskenään. Turha siitä on suuttua tai katkeroitua.

        Villisti voisin veikata, että jotain vastaavaa tuo toinenkin kirjoittaja tarkoitti.

        Veikkaa villisti rahapeleissä ja vuokranmaksussa ja velkojenmaksuissa, horat ja huim.läch.


    • Anonyymi

      Tämäkin aloitus pisti. Kalvaa ääneen lausumattomat tunteet häntä kohtaan.

      • Anonyymi

        Tästä tulee mieleen sanonta: "Olet sanomattomien sanojesi mestari, mutta sanomiesi sanojen orja."

        Että ei ne asiat aina niin huonosti ole, vaikka siltä voi joskus tuntua.


    • Anonyymi

      No laita mulle viestiä niin jutellaan

    • Anonyymi

      HV 😮

      • Anonyymi

        Hyvää Vappua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Vappua?

        Tai Hyvää Vointia? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Hyvää Vointia? -sivusta

        Eikun se on Hyvää Viikonloppua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun se on Hyvää Viikonloppua!

        Aa totta, miten en edes ajatellut tuota?


    • Anonyymi

      Kaikkien vuosien huijaukset, väärinkäytökset, lukuisat pahan olon purkamiset minuun yms. yms. yms. minua kohtaan kauttasi tehdyt vääryydet ja epäoikeudenmukaisuudet..

      Ei tästä ihmissuhteesta varmaan enää normaalia saa tekemälläkään, joten parempi lienee antaa olla ja sanoa näkemiin, koska vaikka anteeksi voi ja olen antanut, niin unohtaa en voi koskaan.

    • Anonyymi

      Laita henk koht viestiä.minulle

    • Anonyymi

      Takaisinmaksun aika "prinsessani".

      • Anonyymi

        Ätmel provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmel provo.

        Miksi ätmel sitten provoat? Niinpå.


      • Anonyymi

        Onkohan sulla kaikki ihan kunnnossa kun ensinnäkään kuvittelet, että tunnistat tämän aloittajan ja toisekseen koet, että sinulla on kenellekään mitään takaisinmaksettavaa ja kolmannekseen luulet vaikuttavasi ryhdikkäältä ihmiseltä kun uhkailet avoimesti naista julkisesti? Koira vaikka uskotella joku muukin fiilistelemään että netti on juuri teille puhetta pullollaan, kaksin aina kaunihimpi maksella takaisin vai miten psykot ny kelaileekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ätmel sitten provoat? Niinpå.

        Täältä sivusta totean, että tuo on ehkä köyhin vasta-argumentti pitkään aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sulla kaikki ihan kunnnossa kun ensinnäkään kuvittelet, että tunnistat tämän aloittajan ja toisekseen koet, että sinulla on kenellekään mitään takaisinmaksettavaa ja kolmannekseen luulet vaikuttavasi ryhdikkäältä ihmiseltä kun uhkailet avoimesti naista julkisesti? Koira vaikka uskotella joku muukin fiilistelemään että netti on juuri teille puhetta pullollaan, kaksin aina kaunihimpi maksella takaisin vai miten psykot ny kelaileekaan.

        Ja voihan se takaisinmaksu liittyä siihenkin jos kakka kääntyy omaa tuuletinta kohti, niin kuka käski alkaa yleisiä hyviä tapoja vastaan ja toimiiko logiikka ”sillä se lähtee millä on tullutkin” välttämättä silloin parhaiten


      • Anonyymi

        Voisi kuvitella että yhdellä jos toisella daamilla on ainakin teoriassa jonkintasoinen vendetta sinua kohtaan ätmi ottaen huomioon kuinka kauan olet palstallakin riehunut eri naisia esittäen ja uhkaillen. Kuinka monta lähestymiskieltoa on siunaantunut parturi kampaajalta ainakin yksi ja ärrä tädeiltä tusina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kuvitella että yhdellä jos toisella daamilla on ainakin teoriassa jonkintasoinen vendetta sinua kohtaan ätmi ottaen huomioon kuinka kauan olet palstallakin riehunut eri naisia esittäen ja uhkaillen. Kuinka monta lähestymiskieltoa on siunaantunut parturi kampaajalta ainakin yksi ja ärrä tädeiltä tusina

        ” Miksi ätmel sitten provoat? Niinpå.” Eipä tainnut olla sen projisaatio tällä kertaa…vaa ”jonku” toisen kehityshäiriöisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kuvitella että yhdellä jos toisella daamilla on ainakin teoriassa jonkintasoinen vendetta sinua kohtaan ätmi ottaen huomioon kuinka kauan olet palstallakin riehunut eri naisia esittäen ja uhkaillen. Kuinka monta lähestymiskieltoa on siunaantunut parturi kampaajalta ainakin yksi ja ärrä tädeiltä tusina

        Etkö saanut ätmi ärrätädiltä eilen edes hymyä, etkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saanut ätmi ärrätädiltä eilen edes hymyä, etkö.

        No tässä on jo itse päällikkö päätön asialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä on jo itse päällikkö päätön asialla

        Sun jutuissas koskaan ollu päätä eikä häntää ätmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voihan se takaisinmaksu liittyä siihenkin jos kakka kääntyy omaa tuuletinta kohti, niin kuka käski alkaa yleisiä hyviä tapoja vastaan ja toimiiko logiikka ”sillä se lähtee millä on tullutkin” välttämättä silloin parhaiten

        Sekavaa kirjailua. Epäselvää.

        Tiivistystä. Täsmennystä.

        Sitä on kirjoittamisen taito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kuvitella että yhdellä jos toisella daamilla on ainakin teoriassa jonkintasoinen vendetta sinua kohtaan ätmi ottaen huomioon kuinka kauan olet palstallakin riehunut eri naisia esittäen ja uhkaillen. Kuinka monta lähestymiskieltoa on siunaantunut parturi kampaajalta ainakin yksi ja ärrä tädeiltä tusina

        Mun kakka tyli ja meni nätisti pönddöön, kuten tapana on.


    • Anonyymi

      On mutta täällä ei sovita mitään. Liian pimeää anonyymina.

    • Anonyymi

      Ehkä sun ois ollu hyvä kertoa koko nimes jos tätä kautta olisit oikealta ihmiseltä vastauksen halunnu

      • Anonyymi

        Kuka hullu nyt niin tekisi?

        Ja sitä paitsi asia koskee vain palstalla tapahtunutta kommunikointia. Ei irl juttuja, sillä ne jo käsiteltiin ajat sitten.


    • Anonyymi

      Pahoin pelkään että tämä tässä pitkittyessään ja hieman väljähtyessään on tuonut esiin kitkeriäkin vivahteita ja ihmettelen jos et tuota ole sitten tullut yhtään aistineeksi. Sitä kaikkea salaperäistä kohinaa mikä uhkaa sortaa emotionaalisen korttitalon. Huolellinen tilanteen uudelleenjärjestely voisi kuitenkin tuoda esiin uuden ulottuvuuden tähän ja luoda energiaa, mutta tähänastinen hässäkköiden pyörittely synnyttää vain umpikujan toisensa perään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe