mummoutumisestasi huolimatta.
Kaipaan silti
29
662
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla sitten pirun kaunis mummo.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan silti. Tai kaipaan meidän keskusteluja.
- Anonyymi
Mahtaako olla se ryhävalas? Kerro!
- Anonyymi
Lesbo hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbo hiljaa.
Ihmisten kategorisoiminen on paitsi tyhmää, niin myös turhaa. Kaikki ovat yksilöitä ja erilaisia.
- Anonyymi
Ite oot mummoutunut. Tää mummo näyttää vielä ..
- Anonyymi
Jos toisesta tykkää, niin kaipaa ja päinvastoin.
- Anonyymi
No mut se on ihanaa. Koska kaikki me vanhetaan
- Anonyymi
En ole vielä saanut lapsenlapsia...
- Anonyymi
Perin harmillista. Onko sulla siis isoäidin kaipuu?
- Anonyymi
Hitto on ollut raskas vuosi! Oon ihan puhki, mutta entistä kovempi tekijä. Joskus elämä vaatii uhrauksia yhdellä saralla, kun joutuu tsemppaan toisaalla.
Mut voisitko auttaa ja kertoo vinkin millä saan youtubesta pois tenamainokset ilman et tarvii maksaa? Saatana kokoajan tulee kun yritän keskittyä oleen vaan oma itteni. - Anonyymi
Himan noita kihtipolvia kivistää mutta sain minä uuden pitsiliinan jo virkattua jouluksi. Minkä väriset villasukat tekisin sinulle seuraavaksi? Laitetaanko tekohampaat samaan lasiin yöksi?
- Anonyymi
ikäneito on kaunniimmin ilmasiu
https://youtu.be/1q8ukSgxj8g
.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä harjoitettiin sellaista haureutta, jota näillä sivuilla ei haluta nähdä.
Rahala saa ja köyhät itkee.
- Anonyymi
Haukuit mua kerran mummoksi. Sanoit, että mummohan sä olet, vaikka en ole vielä edes vaihdevuosi-iässä.
- Anonyymi
Ihan kivasti sanottu oikeastaan. Mutta onko hän siis jo huomattavan "mummoutunut" kun sen näin esille toit
- Anonyymi
Ja kysymysmerkki perään.
- Anonyymi
Kiitos t, mummohtava miekkonen
- Anonyymi
Löperömies voi olla hiljaa, ettei häpäise itseään. Enempää.
- Anonyymi
En halua tavata enkä puhua.
- Anonyymi
Minä en tähän vastannut. Tiedosta se!
- Anonyymi
En ala sua enään 👌🇫🇮🌸🚙➕ℹ️
- Anonyymi
Mutta silmiin voisin sua kerran vielä katsoa, se hetki oli täynnä taikaa 💗
- Anonyymi
No yritä nyt tsempata ettei noin olis, johan sulle nauraa naapurin persikkaperseetkin.
- Anonyymi
Voi kui suloist toivottavasti saatte toisenne
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista,
mummoutuminenkin tai sitten ei.
En tiedä. - Anonyymi
Tämä voisi olla minulle. Tuota ikää kertynnä jo sen verran🤭😅. Mutta olen edelleen vehreä "kolmekymppinen" vaikka ny joka paikkaa aamusin kolottaakin - tietääpä olevan hengissä😆🌞. Mummo kaipaa nuorikko, mutta hän ei kyllä tietääkseni palstalla pyöri.
- Anonyymi
Näyttäisi monesta miehestä tulevan yllättävän nuorena jääräpäisiä ja sisäänpäin kääntyneitä ukkoja. Heille ei mikään kelpaa ja kaikki naisetkin on heidän mielestään ihan perseestä 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486348Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki824429- 484015
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213306- 1973010
- 402742
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202586- 1531566
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519