enkä puhu nyt aurinkolaseista. Käytät niitä liian harvoin. Olin ihan sulaa vahaa, kun katsoit mua. Tästä on jo useampi viikko. Kaipaan sua❤️
Näytät hyvältä niillä laseilla
15
875
Vastaukset
- Anonyymi
Tää kyllä ohittaa mun älyn kerta toisensa jälkeen. Sen sijaan, että sanois toiselle wau näytätpä hyvältä, valitaan kertoa asia kuolevalla keskustelupalstalla joskus viikkojen päästä.
- Anonyymi
Jep. Ei ihme että on vaikeaa kohdata. Rasittaa tää lepakkojen kursailu kun mitään myönteistäkään ei uskalleta kertoa toiselle.
On niinnpqljon helpompaa siirt heteroelämään takaisin. - Anonyymi
Juuri näin. Sen sijaan, että sanottaisiin kasvotusten, että hei wau näytätpä hyvältä päätetäänkin kirjoittaa nettiin, että hyi stna näytit aivan karsealta. Eipä ihme jos seuraa ei löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ei ihme että on vaikeaa kohdata. Rasittaa tää lepakkojen kursailu kun mitään myönteistäkään ei uskalleta kertoa toiselle.
On niinnpqljon helpompaa siirt heteroelämään takaisin.No sittenpä neito on hyvä ja siirtyy täältä tuonne heteroiden puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Sen sijaan, että sanottaisiin kasvotusten, että hei wau näytätpä hyvältä päätetäänkin kirjoittaa nettiin, että hyi stna näytit aivan karsealta. Eipä ihme jos seuraa ei löydy.
Eihän ap kirjoittanut mitään negatiivista eikä maininnut hakeeko hän kyseistä henkilöstä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ap kirjoittanut mitään negatiivista eikä maininnut hakeeko hän kyseistä henkilöstä seuraa.
Eli tietojenkalastelua ja vakoilua sitten.
- Anonyymi
Olen kehunut häntä monet kerrat. Tunteet pääsivät vain yllättämään ja olen ollut vähän hiljaista naista viime aikoina 🙈-ap
- Anonyymi
Onhan tää naisten kesken väliin vaikeaa. Etenkin jos toisen suuntautuminenkin epäselvä. Ja omat tunteetkin yllättää.
Mut kaiken kivan sanominen kannattaa AINA! - Anonyymi
Voisit olla eräs tuttuni ja minä voisin olla hän joka käyttää liian harvoin laseja. Vaan enpä tiedä. Ehkäpä vain toivon. Voisin silti kysyä, että missä kohtasitte tai kohtaatte yleensä ja millaiset teidän välinne on? Sitten voisin vielä rohkeammin kysyä, että, jos sattuisitkin olemaan hän, että miksi etäännyit? Ja nyt seuraavaksi pyydän sinua nyt laittamaan mulle viestiä ja aivan henkilökohtaiseen numeroon ja puhumaan aivan suoraan, kiitos. 😊 Ja vinkkinä vielä, että minua saa myös lähestyä fyysisesti. Tiedät missä asun ja lähden mielelläni vaikka kävelylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit olla eräs tuttuni ja minä voisin olla hän joka käyttää liian harvoin laseja. Vaan enpä tiedä. Ehkäpä vain toivon. Voisin silti kysyä, että missä kohtasitte tai kohtaatte yleensä ja millaiset teidän välinne on? Sitten voisin vielä rohkeammin kysyä, että, jos sattuisitkin olemaan hän, että miksi etäännyit? Ja nyt seuraavaksi pyydän sinua nyt laittamaan mulle viestiä ja aivan henkilökohtaiseen numeroon ja puhumaan aivan suoraan, kiitos. 😊 Ja vinkkinä vielä, että minua saa myös lähestyä fyysisesti. Tiedät missä asun ja lähden mielelläni vaikka kävelylle.
En ole koskaan käynyt hänen luonaan. En tiedä ihan tarkkaan missä hän asuu, mutta uskon että löytäisin perille. Taidat etsiä siis jotakuta töistä. Harmillista.
Hänen kanssa kohdataan töissä. Nykyään harvemmin. Meillä on selkeästi kemiaa, mutta työpaikka kun kyseessä, se tekee asioista mutkikkaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan käynyt hänen luonaan. En tiedä ihan tarkkaan missä hän asuu, mutta uskon että löytäisin perille. Taidat etsiä siis jotakuta töistä. Harmillista.
Hänen kanssa kohdataan töissä. Nykyään harvemmin. Meillä on selkeästi kemiaa, mutta työpaikka kun kyseessä, se tekee asioista mutkikkaita.Ei kukaan nainen kirjoita harmillista. Miesten käyttämä sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan nainen kirjoita harmillista. Miesten käyttämä sana.
Öö ok😅 en olekaan mikään perinteinen nainen. Tuskin tuo silti mikään sukupuolisidonnainen sana on✌️
- Anonyymi
Ei mielestäni paha kun naisystävällä on lasit. Joskus on niillä erityinen vaikutus ; minulla oli kumppani jonka täytyi joskus siristää silmiä koska linssit eivät olleet tarpeeksi vahvoja. Nämät hetket olivat minun fetissi ...
Naisten seksitouhuissa katsekontakti on tärkeä sekä jotkut tarvitsevat laseja myös sängyssä .- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Jaa no kyllä mä olen käsikopelollakin pärjäillyt 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103