Näytät hyvältä niillä laseilla

Anonyymi-ap

enkä puhu nyt aurinkolaseista. Käytät niitä liian harvoin. Olin ihan sulaa vahaa, kun katsoit mua. Tästä on jo useampi viikko. Kaipaan sua❤️

15

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää kyllä ohittaa mun älyn kerta toisensa jälkeen. Sen sijaan, että sanois toiselle wau näytätpä hyvältä, valitaan kertoa asia kuolevalla keskustelupalstalla joskus viikkojen päästä.

      • Anonyymi

        Jep. Ei ihme että on vaikeaa kohdata. Rasittaa tää lepakkojen kursailu kun mitään myönteistäkään ei uskalleta kertoa toiselle.
        On niinnpqljon helpompaa siirt heteroelämään takaisin.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Sen sijaan, että sanottaisiin kasvotusten, että hei wau näytätpä hyvältä päätetäänkin kirjoittaa nettiin, että hyi stna näytit aivan karsealta. Eipä ihme jos seuraa ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ei ihme että on vaikeaa kohdata. Rasittaa tää lepakkojen kursailu kun mitään myönteistäkään ei uskalleta kertoa toiselle.
        On niinnpqljon helpompaa siirt heteroelämään takaisin.

        No sittenpä neito on hyvä ja siirtyy täältä tuonne heteroiden puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Sen sijaan, että sanottaisiin kasvotusten, että hei wau näytätpä hyvältä päätetäänkin kirjoittaa nettiin, että hyi stna näytit aivan karsealta. Eipä ihme jos seuraa ei löydy.

        Eihän ap kirjoittanut mitään negatiivista eikä maininnut hakeeko hän kyseistä henkilöstä seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ap kirjoittanut mitään negatiivista eikä maininnut hakeeko hän kyseistä henkilöstä seuraa.

        Eli tietojenkalastelua ja vakoilua sitten.


    • Anonyymi

      Olen kehunut häntä monet kerrat. Tunteet pääsivät vain yllättämään ja olen ollut vähän hiljaista naista viime aikoina 🙈-ap

      • Anonyymi

        Onhan tää naisten kesken väliin vaikeaa. Etenkin jos toisen suuntautuminenkin epäselvä. Ja omat tunteetkin yllättää.
        Mut kaiken kivan sanominen kannattaa AINA!


      • Anonyymi

        Voisit olla eräs tuttuni ja minä voisin olla hän joka käyttää liian harvoin laseja. Vaan enpä tiedä. Ehkäpä vain toivon. Voisin silti kysyä, että missä kohtasitte tai kohtaatte yleensä ja millaiset teidän välinne on? Sitten voisin vielä rohkeammin kysyä, että, jos sattuisitkin olemaan hän, että miksi etäännyit? Ja nyt seuraavaksi pyydän sinua nyt laittamaan mulle viestiä ja aivan henkilökohtaiseen numeroon ja puhumaan aivan suoraan, kiitos. 😊 Ja vinkkinä vielä, että minua saa myös lähestyä fyysisesti. Tiedät missä asun ja lähden mielelläni vaikka kävelylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit olla eräs tuttuni ja minä voisin olla hän joka käyttää liian harvoin laseja. Vaan enpä tiedä. Ehkäpä vain toivon. Voisin silti kysyä, että missä kohtasitte tai kohtaatte yleensä ja millaiset teidän välinne on? Sitten voisin vielä rohkeammin kysyä, että, jos sattuisitkin olemaan hän, että miksi etäännyit? Ja nyt seuraavaksi pyydän sinua nyt laittamaan mulle viestiä ja aivan henkilökohtaiseen numeroon ja puhumaan aivan suoraan, kiitos. 😊 Ja vinkkinä vielä, että minua saa myös lähestyä fyysisesti. Tiedät missä asun ja lähden mielelläni vaikka kävelylle.

        En ole koskaan käynyt hänen luonaan. En tiedä ihan tarkkaan missä hän asuu, mutta uskon että löytäisin perille. Taidat etsiä siis jotakuta töistä. Harmillista.
        Hänen kanssa kohdataan töissä. Nykyään harvemmin. Meillä on selkeästi kemiaa, mutta työpaikka kun kyseessä, se tekee asioista mutkikkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan käynyt hänen luonaan. En tiedä ihan tarkkaan missä hän asuu, mutta uskon että löytäisin perille. Taidat etsiä siis jotakuta töistä. Harmillista.
        Hänen kanssa kohdataan töissä. Nykyään harvemmin. Meillä on selkeästi kemiaa, mutta työpaikka kun kyseessä, se tekee asioista mutkikkaita.

        Ei kukaan nainen kirjoita harmillista. Miesten käyttämä sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nainen kirjoita harmillista. Miesten käyttämä sana.

        Öö ok😅 en olekaan mikään perinteinen nainen. Tuskin tuo silti mikään sukupuolisidonnainen sana on✌️


    • Anonyymi

      Ei mielestäni paha kun naisystävällä on lasit. Joskus on niillä erityinen vaikutus ; minulla oli kumppani jonka täytyi joskus siristää silmiä koska linssit eivät olleet tarpeeksi vahvoja. Nämät hetket olivat minun fetissi ...
      Naisten seksitouhuissa katsekontakti on tärkeä sekä jotkut tarvitsevat laseja myös sängyssä .

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Jaa no kyllä mä olen käsikopelollakin pärjäillyt 😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      41
      3021
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1473
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1331
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1241
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe