Hyvää yötä minulle tänne.
Hyvää yötä yksinäisyys
11
254
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se yksinäistä jos aikoo läheisistään eroon päästä lopullisesti.
- Anonyymi
Ja lapsistaan korjaan. Ajaan heidät rekan alle.
- Anonyymi
susi tuntee itsensä yksinäiseksi uudessa parisuhteessa. Onko prinsessa sulle se oikea kun tunnet yksinäisyyttä.
Menkää nyt vittuun kaikki harakat.
- Anonyymi
mä olen niin läski etten mä mahdu kenenkään vaginaan
- Anonyymi
Mitä olet niin paska. Ei kukaan jaksa tuollaista. Sietämättömältä vaikutat. Ehkä osa näistä "yksinäisistä" voisi katsoa peiliin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Millä tavalla minä olen paska? Mitä olen tehnyt? Kerropa se. Mikä minusta teki nyt paskan?
Jani itse olet haukkunut itseäsi paskaksi. Miten se eroaa jos joku muu sanoo sua paskaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Jani itse olet haukkunut itseäsi paskaksi. Miten se eroaa jos joku muu sanoo sua paskaksi.
Ei tuo ole mikään peruste.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tuo ole mikään peruste.
No miksi ite saat haukkua itseäsi paskaksi mutta muut ei saa haukkua. miten tuo eroaa siitä sun omasta haukkumisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004546565- 262481
- 2162425
- 1391713
- 1141688
- 741103
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601093IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62887