vain koska siitä on sinulle hyötyä. Ei sulla mitään tunteita ole etkä ole kiinnostunut minusta millään tasolla. Et edes kysy minulta mitään, koska sinua ei kiinnosta. En halua enää osallistua tähän omaan ihastumiseeni. Pesen käteni tästä ja sinusta. Yritän vaan unohtaa sinut jatkossa. Hymyillään jos tavataan vaikka niin tuskin enää käy.
Olet ystävällinen
34
644
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä siis myöskään oleta, että kaipaat minua tai luet tämän. Kunhan puran tätä pahaa mieltä pois. (jatkoa aloitukseeni)
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17882393y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No tuskin minulle, koska me kyllä tavataan. Eikä hänestä ole mulle "hyötyä". En ajattele asiaa ollenkaan siitä näkökulmasta. Tykkään koska tykkään. Helpompi olis olla tykkäämättä.
- Anonyymi
Miksi hän tuota lukisi, jolle aloitus. Ei hän kuvittele minua tänne. Kaikki kuvitelmat lähti omista tunteistani.
- Anonyymi
Tuo KYSYMYTTÖMYYS muuten paljastaa paljon.
Osa ihmisistä ei tajua että keskustelu ei ole vain reagoimista siihen mitä toinen sanoo tai keskusteluun osallistumista sen alkamisen jälkeen vaan keskustelun aloittamista, kyselyä mitä toiselle kuuluu ja mitä ajattelee, tarkentavia kysymyksiä.
Sillä tavoin syntyy AKTIIVINEN KUUNTELIJA.
Ei siis vain läpäläpäläpä-minä-mä-ja-mun vaan toiselle täytyy antaa puheenvuoro MYÖS OMISTA ASIOISTAAN.l
Monella naisella tässä petraamisen varaa tai jos todella haluat antaa ymmärtää ETTEI KIINNOSTA niin tuo on se keino.
En ainakaan itse tuhlaa yhtään aikaa naisiin jotka ei kysy, eli eivät osaa tai viitsi kysyä mitään.
Miksi olisin parisuhteessa jossa keskitytään vain muijiin ja hänen fiiliksiin tai muijaa ei kiinnosta MINÄ IHMISENÄ.
Mutta hei se on aina me miehet joita kiinnostaa vain naisten ulkonäkö, EIKÖS JUU?- Anonyymi
Ja ne jotka alkavat vääntää tähän vastaan että "no se muija ei ollut vaan susta kiinnostunut".
No, jälkikäteen on parikin sanonut että olivat. Kumma kyllä eivät osaa vain keskustella. Joskus ns." jäätymisen" ymmärtää, mutta on se omituista jos keskustelu takkuaa koko ajan ja muiden kanssa (myös miesten) juttu lentää.
Toisaalta, se on hyvä tapa ilmoittaa ETTEI OLE kiinnostunut.
Sama juttu myös Somessa tai viestimissä, JOS ET OSAA VASTATA AJOISSA tai keskustelut loppuvat kuin seinään => Sinua ei kiinnosta, kiitos. - Anonyymi
Olen huomannut saman miehissä. Puhutaan itsestä ja jos toinen puhuu väliin itsestään, niin vilkaistaan vaan tylysti. Älä siis yleistä sukupuolelle. Noita on molemmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut saman miehissä. Puhutaan itsestä ja jos toinen puhuu väliin itsestään, niin vilkaistaan vaan tylysti. Älä siis yleistä sukupuolelle. Noita on molemmissa.
On toki, mutta heteromiehenä olen kiinnostunut vain naisista.
Miehetkin tekevät noin, mutta en odota muuta heiltä koska heidän ei ole tarkoituskaan osoittaa olevansa minusta kiinnostunut heteroina eikä myöskään rakentaa suhdetta kanssani.
Jos nainen ei tajua että parhaillaan siinä rakennetaan sitä suhdetta eikä vain etsitä jotain kivoja kokemuksia läpättämällä itsestä ja että parisuhteessa kiinnostus suuntautuu ULOSPÄIN toiseen ihmiseen, EI SISÄÄNPÄIN omaan itseensä. (ei mitään tekemistä ulkonäön kanssa)
Totta helvetissä yleistän kun voisi kuvitella että suurin osa naisista on tuollaisia ja ihmettelvät sitten että "Mikä sulle tuli?"
JOKAINEN kaipaa huomiota. Myös mies. Ei se tee miehestä mitään pikkupoikaa joka kaipaa äitiä tai kaipaa VAIN huomiota.
Parisuhteessa annetaan ja otetaan vastaan yhtä lailla.
Mutta suurin osa naisista hakee jotain kevyttä kaveriseksi suhdetta nykyään joten mitä väliä tälläkään keskustelulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toki, mutta heteromiehenä olen kiinnostunut vain naisista.
Miehetkin tekevät noin, mutta en odota muuta heiltä koska heidän ei ole tarkoituskaan osoittaa olevansa minusta kiinnostunut heteroina eikä myöskään rakentaa suhdetta kanssani.
Jos nainen ei tajua että parhaillaan siinä rakennetaan sitä suhdetta eikä vain etsitä jotain kivoja kokemuksia läpättämällä itsestä ja että parisuhteessa kiinnostus suuntautuu ULOSPÄIN toiseen ihmiseen, EI SISÄÄNPÄIN omaan itseensä. (ei mitään tekemistä ulkonäön kanssa)
Totta helvetissä yleistän kun voisi kuvitella että suurin osa naisista on tuollaisia ja ihmettelvät sitten että "Mikä sulle tuli?"
JOKAINEN kaipaa huomiota. Myös mies. Ei se tee miehestä mitään pikkupoikaa joka kaipaa äitiä tai kaipaa VAIN huomiota.
Parisuhteessa annetaan ja otetaan vastaan yhtä lailla.
Mutta suurin osa naisista hakee jotain kevyttä kaveriseksi suhdetta nykyään joten mitä väliä tälläkään keskustelulla.Älä saarnaa niin hirveästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä saarnaa niin hirveästi.
Yhden lauseen paskakommentti ilman mitään järkisisältöä on yleensä aivoiltaan häiriintyneen elämässään epäonnistuneen luuseri käsialaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden lauseen paskakommentti ilman mitään järkisisältöä on yleensä aivoiltaan häiriintyneen elämässään epäonnistuneen luuseri käsialaa.
Unohdit lisätä nimesi loppuun, kuten yleensä teet. Tavastasi kirjoittaa ei kuitenkaan voi erehtyä: someraivo päällä, aina.
Sivusta.
- Anonyymi
Mitä hyötyä on hyödystä, jota ei saa? Mietippä aloittaja sitä. Ystävällisyys on osoitusta tunteista, jotka ovat inhimillisiä ja yksilökohtaisia. m>n
- Anonyymi
Mutta hän saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän saa.
Saako kysyä millaista hyötyä vai meneekö liian henkilökohtaiseksi?
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyä millaista hyötyä vai meneekö liian henkilökohtaiseksi?
Sivusta.Ei kun unohdetaan tämä. Syytös oli sitä paitsi liian kova. En tiedä onko noin. Nukuin tosi huonosti ja olin aamupäivällä jotenkin liian pahalla tuulella.
- Anonyymi
Meinasin kysyä, mutta en sitten kehdannu tänään voisin kysyä jos tulee sopiva tilanne ja voithan säkin tulla juttelee...
- Anonyymi
Ei me nähdä enää. Miksi et lukenut aloitusta?
- Anonyymi
Enhän minä ole sulle edes ystävällinen. Susta on vaikea hyötyä enää mitään. Oot lähinnå kiusallinen muisto.
- Anonyymi
Niin kun et ole hän. Luulet että sinua joku täällä kaipaa. Tuskinpa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun et ole hän. Luulet että sinua joku täällä kaipaa. Tuskinpa vaan.
Hyvä jos näin on. Mun mielest täällä kaipailu tai kaivatuksi tuleminen (ilman irl) ei sinällään ole mikään meriitti. Lähinnä surullisia kohtaloita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos näin on. Mun mielest täällä kaipailu tai kaivatuksi tuleminen (ilman irl) ei sinällään ole mikään meriitti. Lähinnä surullisia kohtaloita...
Sitähän se on ja selittää sen miksi itken aina välillä täällä ollessani.
- Anonyymi
Jos musta on kyse niin, välitän kyllä oikeasti. Vaikkei se viesteistä selviä. Mutta tapaamiset jne olen luovuttanut. Ei etene suuntaan ei toiseen. 3kk mennyt, ei mitään. No on omaakin syytä kyllä. Mutta mun mieleeni jäätte pelkästään positiivisessa mielessä, ja lämpimät ajatukset on aina teistä. Älkää nyt ainakaan mun perässä juosko koska en ole niin ihmeellinen,ei se riitä rakkauteen että on kiva. Tarvitaan muutakin. maailmassa riittää hyviä miehiä kyllä,älkää luovuttako. Tyttö on mulle aina tärkein, mikään ei sitä viä pois.
- Anonyymi
Mulla olis ainakin paljon kysyttävää yhdeltä jota en saa pois mielestä
- Anonyymi
Mikset kysy?
- Anonyymi
Kysy sitten häneltä jotain. Älä jätä häntä samaan uskoon kuin "ihana" jätti minut!
- Anonyymi
En kestä näitä aloituksia kun ei tiedä keneltä on.
Jos olis mulle niin ei pidä paikkaansa millään tavalla.- Anonyymi
Pitää vaan ajatella että ei se ole sinulle. eikä olekaan.
Pyydän anteeksi ja rauhoitun pian, en kirjoittele enää kohta. Jätän palstan muille.
- Anonyymi
Mitä hyötyä hänelle oli ystävällisyydestään? Eikö voi olla ystävällinen vain siksi, että on yksinkertaisesti ystävällinen kaikille ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia? 🤔
- Anonyymi
Ihan kaikille ei voi olla ystävällinen. Ei koskaan yhdellekään sellaiselle, joka on seuraillut tekemisiäsi ja tunkenut useita kertoja samaan paikkaan, koska sellainen on stalkkaamista ja se vaurioittaa henkisesti ja fyysisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikille ei voi olla ystävällinen. Ei koskaan yhdellekään sellaiselle, joka on seuraillut tekemisiäsi ja tunkenut useita kertoja samaan paikkaan, koska sellainen on stalkkaamista ja se vaurioittaa henkisesti ja fyysisesti.
Tämä ei ole ap vaan joku muu! En ajattele noin hänestä tietenkään.
- Anonyymi
On ihmisiä, jotka osaavat tosi hyvin käyttää hyväksi toisen ihastumisen tunteita esim. pyytämällä pieniä palveluksia. Totuus paljastuu silloin, kun teet saman toisin päin, eli pyydätkin häneltä palvelusta, aikaa ja vaivaa. Vastaako hän tasavertaisesti vai alkaako keksiä verukkeita ja tekosyitä miksi ei voikaan tulla?
- Anonyymi
En pyytäisi keneltäkään palvelusta ilmaiseksi. Maksan aina jos joku minua auttaa.
- Anonyymi
Vastapalvelun pystyy AINA tekemään toiselle niin halutessaan.
- Anonyymi
Exäni eli semmoista elämää josta en halunnut tietää tai kysellä yhtään lisää
Mitä hän itse siitä halusi kertoa mutta tämä viesti vois olla häneltä.
Oli todella kärkäs arvostelemaan mm sosiaalisia taitojani jotka on muussa seurassa hyvät
Mutta tökki hänen kanssaan…. Siinä sopii todellakin miettiä kumman
Sosiaalinen osaaminen olikaan perseellään
Muutenkin se mies eli vähä semmoisella mulle kaikki muille ei mitään asenteella…
Oliko edes miettinyt oikesti mihin tarvii naisen elämässä
Siis muuhun kun niihin himoihin .
Mitä hän olisi valmis jakamaan ja antaman siihen… Minun kanssani vain hänen oma ilonsa merkitsi.
Ei siis kunnon pohjaa suhteelle tai tarvetta.
Joku muukin mies kiinosti mutta se mies teki joskus selväks etten kiinosta paljoakaan
Tunteita ei oo joten en lähteny rakentamaan asiaa siihen suuntaa…
joten empä sitte kysellyt hänelläkään paljoa … turha vaiva …
Hauskaa ja kuumia ja kinkistä jutunjuurta riitti silti …
Mutta melko pinnallisesti …
Mutta ei tunteiden kanssa … ja voin sanoa et se on kylmettäny mua ihmisenä…
Ku romantiikalla ja tunteilla ei tee mitää eikä oo kohdetta jonka kanssa niitä jakaa se
puoli kuihtuu elämästä tarpeettomana pois…
Kyllä olisin minäki nuorena romantiikkaa kaivannu …
Syvällisiä keskusteluja ja yhteyttä mutta.
En saanu sitä osaks elämääni… Vaan asiat meni toisin …
Naiselta Miehille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731