Harrastin vuosien tauon jälkeen seksiä. Ei rajua, eikä siinä ollut mitään kummallista. Paitsi, että tovin jälkeen huomasin, että olemme kumppanin kanssa aivan veressä ja sänky veressä. Ja sitä oli paljon. Vuosin noin 3 tuntia session jälkeen.
Siltä seisomalta hakeuduin päivystykseen. Pääsin naistenosastolle, jossa oli gynekologi paikalla.
Hän tutki paikat, ja ultrasi. Mitään viitteitä siitä, mistä vuoto voisi johtua ei löytynyt.
Kehoitti elämään normaalia elämää.
Mutta nyt mietin pitäisikö mennä otattamaan papa, vaikka se on 11 kk sitten otettu normaalein löydöksin.
Voiko myooma jäädä näkemättä ultrassa? Olen täynnä kysymyksiä ja huolta siitä, että uskallanko enää koskaan harrastaa seksiä...
Runsas verenvuoto kesken yhdynnän
Anonyymi-ap
5
418
Vastaukset
- Anonyymi
Kuivat limakalvot. Käytä voiteita eli pitempiä esileikkejä. Myooma ei vuoda.
- Anonyymi
oon samaa mieltä että kuivat limakalvot.
- Anonyymi
Eipä taida olla syynä.
Muistan gynen maininneen, että limakalvot "niin siistit kuin voi olla".
- Anonyymi
Kyllä ne myoomat tavallisesti näkyy ultrassa ,
Olisko joku limakalvojen aiheuttava vuoto sillä limakalvotkin kuivuu ihmisillä- Anonyymi
Niin kuivuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173802Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403027Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102924IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm412242Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791029
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul363970- 47935
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211866Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135833