Harrastin vuosien tauon jälkeen seksiä. Ei rajua, eikä siinä ollut mitään kummallista. Paitsi, että tovin jälkeen huomasin, että olemme kumppanin kanssa aivan veressä ja sänky veressä. Ja sitä oli paljon. Vuosin noin 3 tuntia session jälkeen.
Siltä seisomalta hakeuduin päivystykseen. Pääsin naistenosastolle, jossa oli gynekologi paikalla.
Hän tutki paikat, ja ultrasi. Mitään viitteitä siitä, mistä vuoto voisi johtua ei löytynyt.
Kehoitti elämään normaalia elämää.
Mutta nyt mietin pitäisikö mennä otattamaan papa, vaikka se on 11 kk sitten otettu normaalein löydöksin.
Voiko myooma jäädä näkemättä ultrassa? Olen täynnä kysymyksiä ja huolta siitä, että uskallanko enää koskaan harrastaa seksiä...
Runsas verenvuoto kesken yhdynnän
Anonyymi-ap
5
527
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kuivat limakalvot. Käytä voiteita eli pitempiä esileikkejä. Myooma ei vuoda.
- Anonyymi
oon samaa mieltä että kuivat limakalvot.
- Anonyymi
Eipä taida olla syynä.
Muistan gynen maininneen, että limakalvot "niin siistit kuin voi olla".
- Anonyymi
Kyllä ne myoomat tavallisesti näkyy ultrassa ,
Olisko joku limakalvojen aiheuttava vuoto sillä limakalvotkin kuivuu ihmisillä- Anonyymi
Niin kuivuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448