Harrastin vuosien tauon jälkeen seksiä. Ei rajua, eikä siinä ollut mitään kummallista. Paitsi, että tovin jälkeen huomasin, että olemme kumppanin kanssa aivan veressä ja sänky veressä. Ja sitä oli paljon. Vuosin noin 3 tuntia session jälkeen.
Siltä seisomalta hakeuduin päivystykseen. Pääsin naistenosastolle, jossa oli gynekologi paikalla.
Hän tutki paikat, ja ultrasi. Mitään viitteitä siitä, mistä vuoto voisi johtua ei löytynyt.
Kehoitti elämään normaalia elämää.
Mutta nyt mietin pitäisikö mennä otattamaan papa, vaikka se on 11 kk sitten otettu normaalein löydöksin.
Voiko myooma jäädä näkemättä ultrassa? Olen täynnä kysymyksiä ja huolta siitä, että uskallanko enää koskaan harrastaa seksiä...
Runsas verenvuoto kesken yhdynnän
Anonyymi-ap
5
414
Vastaukset
- Anonyymi
Kuivat limakalvot. Käytä voiteita eli pitempiä esileikkejä. Myooma ei vuoda.
- Anonyymi
oon samaa mieltä että kuivat limakalvot.
- Anonyymi
Eipä taida olla syynä.
Muistan gynen maininneen, että limakalvot "niin siistit kuin voi olla".
- Anonyymi
Kyllä ne myoomat tavallisesti näkyy ultrassa ,
Olisko joku limakalvojen aiheuttava vuoto sillä limakalvotkin kuivuu ihmisillä- Anonyymi
Niin kuivuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627176
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264138- 473497
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473190- 512926
- 452325
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262316Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732029Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551985- 291886