Ennakoiva huoltokorjaamo kävisi auton läpi mitä vikoja löytisi kun veisi auton katsatukseen .korjaus kehoitus korjattavasta kohteesta ,tilataako aika meille vai vietkö jonnekin muuhun korjaamolle .🤔☺️😊
Vielä olisi tarvetta autokorjaamolle yhdelle
17
2008
Vastaukset
- Anonyymi
Antikan korjaamolla jo melko kova google arvosana en vihti laittaa 5.0 kyllä 4.9 on ihan riittävä siellä autokorjaamossa jossa olen yleensa korjauttanut oli kiinni ,homma toimi ja nopeeta oli laatu erittäin hyvä ei näkynyt jälkeä että osa olisi vaihdettu ,tarkkaan piti katsoa oli osa vaihdettu ja se vielä toimikin.Huolto kirjaan laittettu leima ilman erillistä sanomista .Ennen tein itse remontit kun ei ollut rahaa nyt eläkkeellä tottonut siihen että tulee priimaa eikä sekundaa .
- Anonyymi
Raiten korjaamolla pätevä nuori mies korjaa sen mitä pitääkin ja ehkä vielä enempikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raiten korjaamolla pätevä nuori mies korjaa sen mitä pitääkin ja ehkä vielä enempikin.
Jep jep ja piha on kuin kaatopaikka
- Anonyymi
Miten sitä voi edes muokata, käsittääkseni arvosana muodostuu arvosteluiden perusteella, itse en ainakaan kehtaisi mennä muokkaamaan jos ei paikkansa pidä se mitä on arvosteltu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei ole ollut noin todellakaan! Jäi pikkuisen kaivelemaan, kun yli -laskutti isommasta remontista about 100-150€, kun tajusi, että pakkoraossa olin ja muualle en päässyt! Eli siis, aika vittumaista toimintaa!
On muuten ihan merkillistä, että tuommoinen romuläjien keskellä toimiva yrittäjä, saa sotkea ja lisätä, vuosi vuodelta, aina vaan, romujaan ympäri ämpäri, kuin jossain ryysyrannassa ja julkisella paikalla vielä!
Kaupunki haloo!!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep ja piha on kuin kaatopaikka
Miten se piha vaikuttaa huollon laatuun?
- Anonyymi
..siinähän ois teboililla tilatkin valmiina, kahvila ja ravintola pystyyn, ois dynamometrit ja kokoustilat ihan käyttämättöminä... kun ei saada päätöksiä aikaan, leikitään lillukan varsista säästöjä ja tuloja miettien.. haloo ihmiset ja vaatijat.. myös kaupunki !
- Anonyymi
Ja samalla tuetaan Venäjää!!
- Anonyymi
Sen voi pakkolunastaa ei tartte maksaa mitään Suomen petrooli oli omistaja alku aikoina
- Anonyymi
nopeasti sait huollon. Mitä sä vingut? kake palaa kuukauden päätä kuten aina! Tupla hinta ois pitänyt ottaa, kun et joutunut viikkoja odottamaan. kakellakin aina 300-500e ku vanhusta remppaa. Kaippa se auton arvo on jopa 1500.
- Anonyymi
Raitella useimmiten, mutta joskus Ojan Autosähkössäkin korjautan kulkuneuvoa. Aikaisemmin Paavo Ojalla.
Tuosta Raiten pihasta usein moititaan. Sekö se on tärkeintä? Ja käykääpä katsomassa. Nyt on pihaa siivottu autoromuista huomattavasti.
Kyllä on totta, että Teboilin tiloihin pitäisi saada kunnon toimintaa. Liian hyvä paikka seisomaan tyhjillään keskeisellä paikalla. - Anonyymi
Eipä ole enää monta autokorjaamo oulaisissa jäljellä enään ja nekin yli puukattuja ainakin ojan autosähkö ,myös antikan korjaamo sinne olisin vienyt auto korjattavaksi seuraavasi jos en olisi saanut ,aikaa ojan autosähköstä koska olen siellä käyttänyt autoja huollossa kymmenien vuosien ajan .
- Anonyymi
minä olen käyttänyt ojan auto sähköllä jo 75 vuotta autoja , nimi oli silloin vielä puron autosähkö
- Anonyymi
Raiten korjaamon pätevä nuori mies uudessa työpaikassa, piha siellä tyhjätty eli vissiin lopettanut tämä korjaamo toimintansa.
- Anonyymi
Toiminnassa vielä on,ratamestarintiellä.
- Anonyymi
Toivottavasti Raiten korjaamo jatkaa uudessa paikassa samoin kuin entisessä. Oulaisissa tarvitaan korjaamoja. Lähes kaikki autoilevat ja aina silloin vikoja löytyy. Raite on tähän asti autoni korjannut.
- Anonyymi
Teboililla oli aikoinaan hyvä autokorjaaja, nuori ja pätevä kaveri. Siellä käyttäsin edelleen jos sama toiminta olis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196