Vielä olisi tarvetta autokorjaamolle yhdelle

Anonyymi-ap

Ennakoiva huoltokorjaamo kävisi auton läpi mitä vikoja löytisi kun veisi auton katsatukseen .korjaus kehoitus korjattavasta kohteesta ,tilataako aika meille vai vietkö jonnekin muuhun korjaamolle .🤔☺️😊

11

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antikan korjaamolla jo melko kova google arvosana en vihti laittaa 5.0 kyllä 4.9 on ihan riittävä siellä autokorjaamossa jossa olen yleensa korjauttanut oli kiinni ,homma toimi ja nopeeta oli laatu erittäin hyvä ei näkynyt jälkeä että osa olisi vaihdettu ,tarkkaan piti katsoa oli osa vaihdettu ja se vielä toimikin.Huolto kirjaan laittettu leima ilman erillistä sanomista .Ennen tein itse remontit kun ei ollut rahaa nyt eläkkeellä tottonut siihen että tulee priimaa eikä sekundaa .

      • Anonyymi

        Raiten korjaamolla pätevä nuori mies korjaa sen mitä pitääkin ja ehkä vielä enempikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raiten korjaamolla pätevä nuori mies korjaa sen mitä pitääkin ja ehkä vielä enempikin.

        Jep jep ja piha on kuin kaatopaikka


      • Anonyymi

        Miten sitä voi edes muokata, käsittääkseni arvosana muodostuu arvosteluiden perusteella, itse en ainakaan kehtaisi mennä muokkaamaan jos ei paikkansa pidä se mitä on arvosteltu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raiten korjaamolla pätevä nuori mies korjaa sen mitä pitääkin ja ehkä vielä enempikin.

        Aina ei ole ollut noin todellakaan! Jäi pikkuisen kaivelemaan, kun yli -laskutti isommasta remontista about 100-150€, kun tajusi, että pakkoraossa olin ja muualle en päässyt! Eli siis, aika vittumaista toimintaa!

        On muuten ihan merkillistä, että tuommoinen romuläjien keskellä toimiva yrittäjä, saa sotkea ja lisätä, vuosi vuodelta, aina vaan, romujaan ympäri ämpäri, kuin jossain ryysyrannassa ja julkisella paikalla vielä!

        Kaupunki haloo!!?


    • Anonyymi

      ..siinähän ois teboililla tilatkin valmiina, kahvila ja ravintola pystyyn, ois dynamometrit ja kokoustilat ihan käyttämättöminä... kun ei saada päätöksiä aikaan, leikitään lillukan varsista säästöjä ja tuloja miettien.. haloo ihmiset ja vaatijat.. myös kaupunki !

      • Anonyymi

        Ja samalla tuetaan Venäjää!!


    • Anonyymi

      Sen voi pakkolunastaa ei tartte maksaa mitään Suomen petrooli oli omistaja alku aikoina

    • Anonyymi

      nopeasti sait huollon. Mitä sä vingut? kake palaa kuukauden päätä kuten aina! Tupla hinta ois pitänyt ottaa, kun et joutunut viikkoja odottamaan. kakellakin aina 300-500e ku vanhusta remppaa. Kaippa se auton arvo on jopa 1500.

    • Anonyymi

      Raitella useimmiten, mutta joskus Ojan Autosähkössäkin korjautan kulkuneuvoa. Aikaisemmin Paavo Ojalla.
      Tuosta Raiten pihasta usein moititaan. Sekö se on tärkeintä? Ja käykääpä katsomassa. Nyt on pihaa siivottu autoromuista huomattavasti.
      Kyllä on totta, että Teboilin tiloihin pitäisi saada kunnon toimintaa. Liian hyvä paikka seisomaan tyhjillään keskeisellä paikalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe