voisi olla potentiaalia sellaiseen avoimuuteen, jossa kaiken henkisen lastin voi pudottaa, jolla tavalla ihminen voi tulla tasapainoiseksi. Toki suurin alkutyö on aina tehtävä itse, eikä toisesta saa tulla välinettä oman olon helppotamiseksi. En tiedä, että kuinka paljon meillä olisi matkaa jäljellä tuollaisen saavuttamiseen ja haluammeko molemmat ottaa viimeisetkin askeleet. Seksuaalisella tasolla kaikki on täysin selvää, että sopisimme toisillemme.
https://www.youtube.com/watch?v=DF6W1XD25Dc
Kyllä meillä
7
716
Vastaukset
- Anonyymi
Kauanko tätä potentiaalia on mietitty?
- Anonyymi
Tiedän myös yhden kenen kanssa kaikki on seksuaalisesti kirkasta ja selvää. Loput onkin sitten jonkun korkeamman hallussa
- Anonyymi
En syö enää nauhojani
Helpommin voi päästä huonoista tavoistaan
Toinen antaa voimaa, vaikka itekin tietää, miten tulisi toimia
Miten sulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syö enää nauhojani
Helpommin voi päästä huonoista tavoistaan
Toinen antaa voimaa, vaikka itekin tietää, miten tulisi toimia
Miten sullaTosi selkeää. Toivottavasti teema jatkuu pitkään?
- Anonyymi
Onko aloittaja ilmaissut hänelle suoraan noista ajatuksista?
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Mietin vain omalta kohdaltani, että pitkä taival on omassa itsessäni vielä edessä. Että jos minulle esitettäisiin tiettyjä edellytyksiä mitä pitää vielä saavuttaa, niin tulisiko siitä sittenkään ikinä valmista? Mutta tietynlainen ideaalihan tuollainen suhde olisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199334
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266168- 1045006
- 624896
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262946- 432731