voisi olla potentiaalia sellaiseen avoimuuteen, jossa kaiken henkisen lastin voi pudottaa, jolla tavalla ihminen voi tulla tasapainoiseksi. Toki suurin alkutyö on aina tehtävä itse, eikä toisesta saa tulla välinettä oman olon helppotamiseksi. En tiedä, että kuinka paljon meillä olisi matkaa jäljellä tuollaisen saavuttamiseen ja haluammeko molemmat ottaa viimeisetkin askeleet. Seksuaalisella tasolla kaikki on täysin selvää, että sopisimme toisillemme.
https://www.youtube.com/watch?v=DF6W1XD25Dc
Kyllä meillä
7
705
Vastaukset
- Anonyymi
Kauanko tätä potentiaalia on mietitty?
- Anonyymi
Tiedän myös yhden kenen kanssa kaikki on seksuaalisesti kirkasta ja selvää. Loput onkin sitten jonkun korkeamman hallussa
- Anonyymi
En syö enää nauhojani
Helpommin voi päästä huonoista tavoistaan
Toinen antaa voimaa, vaikka itekin tietää, miten tulisi toimia
Miten sulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syö enää nauhojani
Helpommin voi päästä huonoista tavoistaan
Toinen antaa voimaa, vaikka itekin tietää, miten tulisi toimia
Miten sullaTosi selkeää. Toivottavasti teema jatkuu pitkään?
- Anonyymi
Onko aloittaja ilmaissut hänelle suoraan noista ajatuksista?
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Mietin vain omalta kohdaltani, että pitkä taival on omassa itsessäni vielä edessä. Että jos minulle esitettäisiin tiettyjä edellytyksiä mitä pitää vielä saavuttaa, niin tulisiko siitä sittenkään ikinä valmista? Mutta tietynlainen ideaalihan tuollainen suhde olisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887