Omiin ihmisuhteisiin ja niiden hoitamiseen muita ihmisiä? Eikö omat taidot riitä vai mikä on? Mieleenkään tulisi kysyä kavereilta jos omasta suhteesta kyse.
Selittäkää miksi jotkut sotkevat
15
398
Vastaukset
Vastuun ulkoistaminen. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17882978Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olen joskus kysynyt neuvoja eräältä kaverilta naisten kanssa viestittelyyn. Hän on tosi taitava naisten kanssa puhumisessa. Jotkut neuvot ovat toimineet, jotkut eivät.
- Anonyymi
Joskus on hyvä kysyä apua.
- Anonyymi
Minkälaista apua?
- Anonyymi
Ja missä tilanteessa
- Anonyymi
Itse huomannut siinä vaiheessa kun kaverit sotketaan niihin suhteisiin ja niitä asioita aletaa niiden kanssa puida ennen kuin selvitetään keskenään. Päädytään monesti eroon. Kaverit aina puolueellisia ja kuulevat vain toisen käsityksen asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse huomannut siinä vaiheessa kun kaverit sotketaan niihin suhteisiin ja niitä asioita aletaa niiden kanssa puida ennen kuin selvitetään keskenään. Päädytään monesti eroon. Kaverit aina puolueellisia ja kuulevat vain toisen käsityksen asiasta.
Se on juurikin näin. Kaikki neuvoo oman mielipiteensä kautta (inhimillistä, ei tarkoituksenmukaista/tahallista). Objektiivisuus ihmissuhteissa on vaikea laji.
- Anonyymi
Todelliseen hätään tarvii joskus ulkopuolista apua.
Mutta typerää on uskoo kavereihin kuin ylijumaliin. Varsinkin jos ne kaverit elää itse hyvin sotkusessa suhdekuviossa sillä hetkellä.
Itse laitan aina hiukan kyseenalaiseksi kaverien taidot neuvoo jos itse elää parisuhdekriisiä, hyppii vieraissa tms.
T: Karoliina - Anonyymi
Sotkeentuminen on usein valheuden levittämistä. Rikkinäinen puhelin lue kaikille tuttu leikki lapsuudesta. Juoruilevat, ripustautuvat ja kyttäävät kaverit saa saman aikaan itsellekin. Cheers to that!
- Anonyymi
Sarjahukuttaja sai psyykattua toisen jopa väkivallantekoon koska halusi tulla kahden ihmisen väliin. Toimii ainakin spurgujen keskuudessa, en tiedä miten helposti päihdeongelmaton on psyykattavissa ja mihin, jankuttamaan toisten valheita nyt ainakin. Joka paikka tarvitsee yhden jukeboksin
- Anonyymi
Ihmetellyt itsekin, kun saanut jollekin vääntää itsestään selvää toisen näkyvää pettämistä ja poissaoloa. Eikä tajua vaikka hälytyskellot rummuttavat ja soivat päivätolkulla.
- Anonyymi
Näkökulmien laajentamista, mutta myös yleensä vain viihdettä ja huomion hakua. Juoruilua.
Ikäväkyllä yleensä.
Tämänlaisilla ihmisillä suhteen markkina-arvo ja viihdyttävyys tarinoissa on se prioriteetti numero 1 parisuhde ja sen oheiset ovat vain materiaalia siihen vaikka saattaa siitä kumppanista pitää omalla tavallaan kun palvelee kuitenkin omia päämääriä.
Aika tavallista kun on sopimusliitto. - Anonyymi
Ei halua kohdata sitä toista oikeasti.
- Anonyymi
👊👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244