Piiskaa ja vieraita miehiä

Anonyymi-ap

Pitkän vuosikymmeniä jatkuneen avioliittomme salaisuus on siinä, että olemme löytäneet tapamme toteuttaa seksualisuutemme.
Olen itse kiltti, vastuuntuntoinen, huolehtiva, mutta vaativaa työtä tekevä. Olen ollut esimies vuosikymmeniä ja se on erittäin kuormittavaa, jos sen haluaa tehdä hyvin.
Seksielämästä meillä päättää vaimoni, toki minun suostumuksella ja toivesta.
Jo heti nuorempana ilmoitin, että minun vaimoni pitää naida muita ja antaa aina pillua kenelle haluaa. Vaimo on nainutkin tosi paljon, eikä ole pilluaan minultakaan koskaan säästänyt. Toki kaksi vakavaa rakastumistakin on ollut. Ne olivat minulle tuskallisia, mutta niidenkin aikana minäkin sain naida. Ja vaimolla oli kaksi kiihkeää miestä. Nyt nämä tapaukset lähinnä kiihoittavat.
Sitten se piiskaus. Sitä olemme harrastaneet aina, siis minä saan remmiä kunnolla. Vaimoni ei ollenkaan. Vaimo antaa nykyään usein remmiä, saan sitä pyytää.
Minulle remmin saaminen, kunnon 100 lyönnin satsi on ihan normi. Siihen liittyy olennaisesti hellyys, rakkaus, hyväksyntä, halaukset ja suukottelu. Olemme aina molemmat kiihoittuneita.
Yhdyntään pystyn nykyään harvoin kunnolla, mutta tyydytän vaimoni käsin ja suulla. Siksi vaimoni käy edelleen vieraissa.
Suurin juhla on edessä kun vaimo tulee kotiin ja pyytää minut eteiseen ja sanoo hymyille ja kujeillen; mua on naitu. Mua on pantu oikein kunnolla, annoin vieraalle, halusin olla tuhma.
Kiihoittavinta mitä tiedän.
Ja tästä seuraa aina kunnon remmitys ja saan yrittää naida. Remmiä tulee useamman päivän ajan.
Vaimolla on aina remmiä antaessaan, stayup sukat, sukkanauhaliivit tai ns avosukkahousut sekä korkokengät.

18

1666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin vaimos vaikuttaa ?

    • Anonyymi

      upeaa, meillä vaimo antaa ja piiskaa kunnolla ja nuolettaa sen jälkeen orkun itselleen.
      minä olen ollut siveysvyössä nyt jo 5 kuukautta lukuunottamatta pesu taukoja.
      piiskaa tulee noin 4 kertaa viikossa. vaimo on myös uhkaillut vieraasta miehestä mutta ei ole vielä toteuttanut.
      kaikki alkoi kun jäin uutena vuotena kiinni pettämisestä, sen jälkeen en ole lauennut kertaakaan

      • Anonyymi

        Ihan hyvä varmaan noinkin. Minä olen aina saanut myös pillua vaikka vaimo nainut tosi paljon vieraita.
        Päästä vaimosi vieraisiin, saat ehkä itsekin.


      • Anonyymi

        Eihän sulla spedellä laukea ku paskat housuissa buaahaa


    • Anonyymi

      sanoi että tänä vuonna en pillua saa jos meinaan että avioelämä jatkuu

    • Anonyymi

      kovin tuntuu ahdistavan

    • Anonyymi

      Ihan mahtavaa seksielämää. Moni nainen saisi hyvin tahtonsa läpi, kun opettelee alistamaan miestään, kannattaa kyllä. Itsekin haluaisin tulla alistetuksi.

    • Anonyymi

      kunnon piiskaus pitää mielen nöyränä, jos vielä sen jälkeen joutuu nuolemaan spermat pois vaimon pillusta niin tietää että vaimolla on hyvä mieli ainakin huomiseen

    • Anonyymi

      meillä myös piiskaus on noussut yleiseksi seksin muodoksi. rouva ei nauti minun puolijäykästä munasta joka voisi kuulemma olla myös kookkaampi.
      nyt saan sitten piiskaa ja rouva tyydyttää itsensä sellaisella klitoris imurilla tai sitten nuolen hänelle orgasmin.
      on myös puhunut että kesän asuntovaunu retkellä olisi kiva kokeilla kolmatta meidän leikkeihin.
      tämä ajatus on kiihottanut minut kovasti, toivon että se toteutuu

    • Minä olen kateellinen sinua!

    • Anonyymi

      Me ollaan nuor kihlapari ja meillä yhteinen isäntä joka piiskaa, alistaa, nöyryyttää meitä kumpaakin tietyin väliajoin.
      Naiseni on erittäin hyvän näköinen ja seksikäs eikä vierailija miehistä näissä sessioissa ole ollut todellakaan pulaa.
      Jännittäviä leikkejä on joka kerta herramme luona vierailulla tiedossa ja ollaan tultu jo hieman riippuvaisiksi tämän armottoman vanhemman herran käsittelyistä.
      Antti20

      • Anonyymi

        Kiinnostaako teitä ottaa vastaan mies orja joka alistuisin vaimolle ja sinulla tai vaimosi alistaisi molempia..
        Pmukava77 Gmail com


    • Anonyymi

      Vaimo päättää meillä kaikesta. Rouva on alistanut minut palvelijakseen ja tehtäväni on tehdä kotityöt.
      Rouva piiskaa minut monta kertaa viikossa ja pitää kovaa kuria.
      Vaimolla on seksielämä muiden miesten kanssa ja hän on nussinut monen miehen kanssa.
      Rouva on käskenyt, että minulla saa olla vain miesten välistä seksiä. Ja niin, että minä olen se, mikä imee munaa ja on nussittavana. Vaimo on usein katsomassa, että palvelen miestä tyydyttävästi.
      Rouva nauttii kun on alistanut minut orjaksi ja homoksi.

    • Anonyymi

      Meillä kanssa vaimo tulee kotiin illanvietosta ja ilmoittaa että sitä on pantu. Se nauttii kun saa moittia itseään pillua jakavaksi huoraksi kun nain sitä. Meidän kiihotusta vielä lisää jos mies on laskenut lastinsa sisään.

    • Ite ollu joskus vastaavissa leikeissä se vieras mies. Vanhemmat rouvat tykkää kun nuorempi kyvykäs mies siementää kunnolla kun kotona oleva iäkkäämpi aisuri ei siihen oikein enää välttämättä pysty. Todella kiihottava asetelma olla vanhemman parin mukana ja se nuori sonni joka rouvan tyydyttää kaikin tavoin.

      • Anonyymi

        Moni pari etsii nuorempaa vaimolle, mies vanhempi seksiin kykene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni pari etsii nuorempaa vaimolle, mies vanhempi seksiin kykene.

        Niin se on ja niin sen pitää ollakki. Onneksi me nuoret autetaan mielellämme.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse kauhean paljon vanhempikaan olla, meilläkin ollaan neljänkympin molemminpuolin ja rouva saa säännöllisesti vierasta, kun taas oma roolini on seurata vierestä ja pääsen aktin jälkeen nuolemaan rouvani puhtaaksi. Meillä tosin käy sama herra kylässä ja tässä tapauksessa vanhempi, noin viisikymppinen mies.


    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe