Ehkä itken turhaan, ehkä kaikki on hyvin. Minkä voin sille että tarviin lämpöä ja rakkauttas :( tuntuu pahalta kun en saa sitä enää. En minä oo saanu ikinä keltään rakkautta niin ku sulta ja en sitä muilta haluiskaan. Kun en saa lukea sua mulla on ikävä. Kun sanot mulle että rakastat musta tuntuu niin hyvältä ja hymyilen maailman leveiten.
Illan mietteitä multa vaan
12
461
Vastaukset
- Anonyymi
Keneltä?
- Anonyymi
Vaikkei mulle oo, mut ehkä jollekkin toiselle tärppää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikkei mulle oo, mut ehkä jollekkin toiselle tärppää
Tyhjää haroa
Ei silloin puhuta rakkaudesta
Jotain muuta - Anonyymi
Joltakin vain. Mutta hänelle haluun sanoa, miä rakastan sinuu
- Anonyymi
Pisti silmään kans :D Missä liä puhutaan noin?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883144s
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sano sille suoraan
- Anonyymi
Olet rakas on helpoin yleiskäsitys sen voi sanoa ihan kenelle tahansa tarkoittamatta mitään sen kummempaa se kun voi tarkoittaa ihan vai sitäkin että välittää toisesta
- Anonyymi
"Olet rakas" on kiertotie pahasta tilanteesta, kun toinen vilpittömästi kertoo ja sanoo sinulle "minä rakastan sinua".
Kokemusta on.
Koskaan et sanonut mulle "minä rakastan sinua" etkä puhutellut, hellitellyt minua sanalla "rakas".
Terv: tiedät kuka- Anonyymi
Juu no en tiedä minä ainakaan kuka olet.
- Anonyymi
🙂❤️
- Anonyymi
Kyl mä sua hellittelen
Sitku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601