Ehkä tosiaan niin

Anonyymi-ap

että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yhtään mitään.

69

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sepä se.
      Oisko pitänyt?

      • Anonyymi

        Mitä pitänyt? Tämän piti olla vuosisadan rakkaustarina, päättymätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitänyt? Tämän piti olla vuosisadan rakkaustarina, päättymätön.

        Miksei ollut yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitänyt? Tämän piti olla vuosisadan rakkaustarina, päättymätön.

        No, eipä sitten ollutkaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei ollut yhtään mitään?

        En ole niin sanonut. Ei saa päättyä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, eipä sitten ollutkaan…

        Koska et halua sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole niin sanonut. Ei saa päättyä vaan.

        Ap. Kirjoitti että rakkaustarina tuli tiensä päähän.
        Eikös se tarkoita sitä että loppu tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. Kirjoitti että rakkaustarina tuli tiensä päähän.
        Eikös se tarkoita sitä että loppu tuli.

        Niin mutta siinä oli ehkä. Se oli kysyvä ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta siinä oli ehkä. Se oli kysyvä ehkä.

        Kyllä se oli vaan toteamus. Loppu tuli.
        Mistä tällainen ajatus tuli,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli vaan toteamus. Loppu tuli.
        Mistä tällainen ajatus tuli,?

        No kun se ei halua minusta kuin roikottaa löysässä hirressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se ei halua minusta kuin roikottaa löysässä hirressä.

        Itse en kyllä sellaista halua tehdä.
        Vaan haluan ihan oikeasti hänet koska♡


    • Anonyymi

      Ompa typetää tänne tuollaista kirjoittaa!
      Miten voi tulla tiensä päähän jos ei ollut alkanutkaan?
      Auttoiko kaverit kun et saanut itse tehtyää asian suhteen mitään?

      • Anonyymi

        *typerää


    • Anonyymi

      Joku aina jättämässä palstaa, joka päivä sanoo heipat.

      • Anonyymi

        Eihän tuossa nyt palstasta ollut kyse. Meidän rakkaus roihui muualla ainakin mun mielestä


      • Anonyymi

        Nii se on ihan ätmin eli tämän ”jonkun” kirjoittama täkytrollaus jumahtaneille


    • Anonyymi

      Miten niin en tiennyt?

      • Anonyymi

        Jos et tiennyt. Tällä kukaan mitään tiedä, luulee vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tiennyt. Tällä kukaan mitään tiedä, luulee vaan.

        En tiennyt täällä enkä muualla


    • Anonyymi

      Aika inhottavasti kirjoitit. :(

    • Anonyymi

      Tiesin että minusta meillä oli suhde kun katseltiin. Eikö se riitä? Olisin halunnut tutustua.

      • Anonyymi

        Kun katseltiin. Oli suhde. Mitä?
        Mä nauran ääneen.

        Oottekste päiväkotilapsia pihalla kädessä ämpäri ja lapio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katseltiin. Oli suhde. Mitä?
        Mä nauran ääneen.

        Oottekste päiväkotilapsia pihalla kädessä ämpäri ja lapio?

        Ollaan sinulle sitten sellaisia. Meillä oli sentään toisemme kun sinä leikit yksin.


      • Anonyymi

        Ei ole nyt sinulle katselijalle tämä aloitus.


      • Anonyymi

        Niin minäkin. Enkä ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Enkä ole aloittaja.

        Kyllä tiedän eilisen tai tämän aamuisen keskustelujen perusteella että olet täällä. Sinä tiedät minut taas huomasin. Ja olen kirjoittanut sinusta paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän eilisen tai tämän aamuisen keskustelujen perusteella että olet täällä. Sinä tiedät minut taas huomasin. Ja olen kirjoittanut sinusta paljon.

        Kirjoititko sinä tuon aloituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoititko sinä tuon aloituksen?

        En tietenkään kirjoittanut. En ole täällä tykittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoititko sinä tuon aloituksen?

        Puhuttiin minun romanttisuudesta ja kylvyistä. Miten romanttinen sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiin minun romanttisuudesta ja kylvyistä. Miten romanttinen sinä olet?

        Just niin romanttinen etten kestä tuollaisia aloituksia kun on ikävä ja muut läheisyys asiat mielessä. Haluaisin vaan olla kahdestaan jossain mukavassa ja rauhallisessa paikassa♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoititko sinä tuon aloituksen?

        Tuolla ihmeellisellä katselija naisella ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa. Sehän ei ole nähnyt kohdettaa vuosiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiin minun romanttisuudesta ja kylvyistä. Miten romanttinen sinä olet?

        Tämäkään ei ole aloittaja. Minä aloittaja en juttele teille kahdelle, ettei mua sotketa teihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin romanttinen etten kestä tuollaisia aloituksia kun on ikävä ja muut läheisyys asiat mielessä. Haluaisin vaan olla kahdestaan jossain mukavassa ja rauhallisessa paikassa♡

        En minä aloitusta kirjoittanut ja kaipaan miestä. Tuskin käyttäisi sydäntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin romanttinen etten kestä tuollaisia aloituksia kun on ikävä ja muut läheisyys asiat mielessä. Haluaisin vaan olla kahdestaan jossain mukavassa ja rauhallisessa paikassa♡

        Katseltiin ja ei tutustuttu? En ole edelleenkään aloittaja vaan nainen tuossa ensimmäisessä kommentissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ihmeellisellä katselija naisella ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa. Sehän ei ole nähnyt kohdettaa vuosiin.

        Jos minua tarkoitat joka laitoi tuohon tekstin loppuun sydämen♡ niin ei pidä paikkaansa etten ole nähnyt kaipaamaani miestä vuosiin.
        Näenhän minä häntä , viimeksi ohi mennen maanantaina. Normaalisti useinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin romanttinen etten kestä tuollaisia aloituksia kun on ikävä ja muut läheisyys asiat mielessä. Haluaisin vaan olla kahdestaan jossain mukavassa ja rauhallisessa paikassa♡

        Ole keskenäs rauhassa.


    • Anonyymi

      Semmosta se mielikuvittelu on. Ehkäpä kuitenkin tiesin...

      • Anonyymi

        Ehkä niin tiesitkin tai hän nyt ainakin.


    • Anonyymi

      Ei ne oo vielä eskarissä eli ikä ei ole edes 6 vuotta.

    • Anonyymi

      Taitaapi olla että meidän rakkaustarina kestää hautaan asti, haluttiiin sitä tai ei.

      • Anonyymi

        Mikä itseasiassa haluan sen kestävän.


      • Anonyymi

        Minä itseasiassa haluan sen kestävän. tuli väärin tuo toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä itseasiassa haluan sen kestävän. tuli väärin tuo toinen.

        Joo sama homma. Rakkaus on jees!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama homma. Rakkaus on jees!

        Rakkaus on parasta. Alkoi vaan äsken kiukuttaa, että mitä se meinaa kun rokottaa löysässä hirressä minua. Se rakas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on parasta. Alkoi vaan äsken kiukuttaa, että mitä se meinaa kun rokottaa löysässä hirressä minua. Se rakas!

        roikottaa, ei rokota tietenkään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen.

        Tiesitkö, että ihminen näkee sitä enemmän unia, mitä suurempi hänen älykkyysosamääränsä on?

        Terveystalossa työskentelevän yleislääketieteen erikoislääkäri Jaakko Halosen mukaan tämän ajatellaan johtuvan siitä, että älykkään ihmisen aivoissa syntyy enemmän yhteyksiä päivittäin käsiteltävien asioiden välille.

        - Älykkäät ihmiset myös prosessoivat päiväaikaista tietoa tehokkaammin unen aikana, hän kertoo.

        https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014111118691651


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen.

        Tiesitkö, että ihminen näkee sitä enemmän unia, mitä suurempi hänen älykkyysosamääränsä on?

        Terveystalossa työskentelevän yleislääketieteen erikoislääkäri Jaakko Halosen mukaan tämän ajatellaan johtuvan siitä, että älykkään ihmisen aivoissa syntyy enemmän yhteyksiä päivittäin käsiteltävien asioiden välille.

        - Älykkäät ihmiset myös prosessoivat päiväaikaista tietoa tehokkaammin unen aikana, hän kertoo.

        https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014111118691651

        ” Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen. ” En kyllä alkekirjoita tätä ainakaan palstan lapsellisten kuvitelmien perusteella esim kolme nauru emojia- tyyppi on joko vajaa tai psykoottinen ja siihen ei auta edes vasteeton ilmiantopolitiikkq jos mangutaan lopulta aivan turhaan itselleen ja omille totuuksille epämiellyttäviin tekstien poistoa. Se jos mikä on älyllisesti epärehellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen. ” En kyllä alkekirjoita tätä ainakaan palstan lapsellisten kuvitelmien perusteella esim kolme nauru emojia- tyyppi on joko vajaa tai psykoottinen ja siihen ei auta edes vasteeton ilmiantopolitiikkq jos mangutaan lopulta aivan turhaan itselleen ja omille totuuksille epämiellyttäviin tekstien poistoa. Se jos mikä on älyllisesti epärehellistä.

        Niin aikansa ylläpito voi jopa paapoa tällaista tyyppiä kunnes poista ja tuo- spämmäämisestä ei tule loppua ja kontekstikin on vähän niin ja näin kun tarkemmin katsoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen.

        Tiesitkö, että ihminen näkee sitä enemmän unia, mitä suurempi hänen älykkyysosamääränsä on?

        Terveystalossa työskentelevän yleislääketieteen erikoislääkäri Jaakko Halosen mukaan tämän ajatellaan johtuvan siitä, että älykkään ihmisen aivoissa syntyy enemmän yhteyksiä päivittäin käsiteltävien asioiden välille.

        - Älykkäät ihmiset myös prosessoivat päiväaikaista tietoa tehokkaammin unen aikana, hän kertoo.

        https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014111118691651

        Onneks on keskiverto tuo älykkyys ni ei tartti liikaa unia nähdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin aikansa ylläpito voi jopa paapoa tällaista tyyppiä kunnes poista ja tuo- spämmäämisestä ei tule loppua ja kontekstikin on vähän niin ja näin kun tarkemmin katsoo

        Lopeta nyt tuo hokeminen konteksti.

        Kyllä ymmärrämme viitekekyksessä, mitä tarkoitat ja missä valossa asiaa haluat tuoda esille.

        Kirjoita yksinkertaisemmin.

        Kirjallallisen tuotoksen ydin ja haaste on tekstin TIIVISTÄMINEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin aikansa ylläpito voi jopa paapoa tällaista tyyppiä kunnes poista ja tuo- spämmäämisestä ei tule loppua ja kontekstikin on vähän niin ja näin kun tarkemmin katsoo

        Sinulla on päässä vähän niin ja näin.
        Lopeta selvittely. Jengi tajuaa kyllä.


    • Anonyymi

      Kenekä kanssa sä olet fantasioinu olevas sun kaltanen ei pääsis mua metriä lähemmäs

      • Anonyymi

        Epälooginen ja epämääräinen ilmaisu...
        Kenekä.....
        Mene kesäyliopiston kirjoittajakurssille 3 tuntia/viikko.


    • Anonyymi

      Olisi varmaan kannattanut kertoa, jos molemmat vapaita, normaaleja ihmisiä.

      • Anonyymi

        Mistä sitä kenenkään normaaliutta tietää? TroIIit sotkee kaiken täällä. Vaikea löytää oikeat kommentit noilta joita en lue.


    • Anonyymi

      😂😂😂

      • Anonyymi

        Mitä sä ihan oikeasti haet sillä, että käyt naureskelemassa jotenkin jopa syyntakeettoman oloisena näille miehen provoille? Jotenkin luulen, ettei tuo pikakahvi pidä kauaa käynnissä ja piipahdat tasan sen verran että saat pidettyä uskoa yllä ja sitten äkkiä pois. Lisäksi luulen, että tuollaisten ihmisten kohdalla jos kukaan ei ns myötäelä tai tue harhakuvitelmia se vain pahentaa psyykkistä tilannetta ja uppoaa tänne netin illuusioon syvemmälle kokemaan itsensä niin tosi tosi kiusatuksi jos joku tipauttaa maanpinnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä ihan oikeasti haet sillä, että käyt naureskelemassa jotenkin jopa syyntakeettoman oloisena näille miehen provoille? Jotenkin luulen, ettei tuo pikakahvi pidä kauaa käynnissä ja piipahdat tasan sen verran että saat pidettyä uskoa yllä ja sitten äkkiä pois. Lisäksi luulen, että tuollaisten ihmisten kohdalla jos kukaan ei ns myötäelä tai tue harhakuvitelmia se vain pahentaa psyykkistä tilannetta ja uppoaa tänne netin illuusioon syvemmälle kokemaan itsensä niin tosi tosi kiusatuksi jos joku tipauttaa maanpinnalle.

        Itse kyllä ajatelen että viesti on ihan vitsillä kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä ajatelen että viesti on ihan vitsillä kirjoitettu.

        Mikä viesti? Ai tämä miehen yksi tusinaprovoista joissa käydään aina vaan samaa aihetta läpi vai tämä teennäinen naureskelu? Uskon kyllä, että tämä naureskelija yrittää tulla sinuiksi vihan tunteidensa kanssa ja kokea edes hetken, että tämäkin aloitus on katkeruuden kohteensa kirjoittama. Jotain psykologista peliä on pelaavinaan mutta ei osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä viesti? Ai tämä miehen yksi tusinaprovoista joissa käydään aina vaan samaa aihetta läpi vai tämä teennäinen naureskelu? Uskon kyllä, että tämä naureskelija yrittää tulla sinuiksi vihan tunteidensa kanssa ja kokea edes hetken, että tämäkin aloitus on katkeruuden kohteensa kirjoittama. Jotain psykologista peliä on pelaavinaan mutta ei osaa

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Juu yritä yritä nauraa tämä kommentti piHalle😉 Strategian mestari


      • Anonyymi

        Nämä on siis sivusta kaikki. Ei liity mihinkään. En lukenut itse. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu yritä yritä nauraa tämä kommentti piHalle😉 Strategian mestari

        Aloituksesta sen verran vielä. Että mikäs hätä tuossa kokeilee vaan uudestaan niin että se toinenkin tietää olevansa suhteessa . Ei mulla muuta tähän ole sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksesta sen verran vielä. Että mikäs hätä tuossa kokeilee vaan uudestaan niin että se toinenkin tietää olevansa suhteessa . Ei mulla muuta tähän ole sanottavaa.

        Ni, voihan sitä kuka tahansa vedättäjä kokeilla syöttää samaa tarinaa uudestaan ja uudestaan näistä aloittajista


    • Anonyymi

      Mitäpä noista etä-Anonyymi suhteista.

      Ne jää aika etäisiksi ja tuntemattomiksikin.

    • Anonyymi

      Omituinen rakkaustarina, jos sitä voi siksi sanoa. Jos ei tiedä, mitään ei ole ollutkaan. En usko tollaisiin juttuihin. Enempi kuulostaa hyväksikäytöltä, jos toinen ei tiedä.

      • Anonyymi

        Minusta se vaikutti enemmän vitsiltä liittyen tähän palsta kirjoitteluun kun kaikki rakastaa kaikkia ristiin. Eikä sinustakin?


      • Anonyymi

        Ja sellainen asia pitäis tutkia ehdottomasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe