että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yhtään mitään.
Ehkä tosiaan niin
69
1392
Vastaukset
- Anonyymi
Sepä se.
Oisko pitänyt?- Anonyymi
Mitä pitänyt? Tämän piti olla vuosisadan rakkaustarina, päättymätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ollut yhtään mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä sitten ollutkaan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ollut yhtään mitään?
En ole niin sanonut. Ei saa päättyä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eipä sitten ollutkaan…
Koska et halua sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole niin sanonut. Ei saa päättyä vaan.
Ap. Kirjoitti että rakkaustarina tuli tiensä päähän.
Eikös se tarkoita sitä että loppu tuli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. Kirjoitti että rakkaustarina tuli tiensä päähän.
Eikös se tarkoita sitä että loppu tuli.Niin mutta siinä oli ehkä. Se oli kysyvä ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta siinä oli ehkä. Se oli kysyvä ehkä.
Kyllä se oli vaan toteamus. Loppu tuli.
Mistä tällainen ajatus tuli,? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli vaan toteamus. Loppu tuli.
Mistä tällainen ajatus tuli,?No kun se ei halua minusta kuin roikottaa löysässä hirressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun se ei halua minusta kuin roikottaa löysässä hirressä.
Itse en kyllä sellaista halua tehdä.
Vaan haluan ihan oikeasti hänet koska♡
- Anonyymi
Ompa typetää tänne tuollaista kirjoittaa!
Miten voi tulla tiensä päähän jos ei ollut alkanutkaan?
Auttoiko kaverit kun et saanut itse tehtyää asian suhteen mitään?- Anonyymi
*typerää
- Anonyymi
Joku aina jättämässä palstaa, joka päivä sanoo heipat.
- Anonyymi
Eihän tuossa nyt palstasta ollut kyse. Meidän rakkaus roihui muualla ainakin mun mielestä
- Anonyymi
Nii se on ihan ätmin eli tämän ”jonkun” kirjoittama täkytrollaus jumahtaneille
- Anonyymi
Miten niin en tiennyt?
- Anonyymi
Jos et tiennyt. Tällä kukaan mitään tiedä, luulee vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tiennyt. Tällä kukaan mitään tiedä, luulee vaan.
En tiennyt täällä enkä muualla
- Anonyymi
Aika inhottavasti kirjoitit. :(
- Anonyymi
Tiesin että minusta meillä oli suhde kun katseltiin. Eikö se riitä? Olisin halunnut tutustua.
- Anonyymi
Kun katseltiin. Oli suhde. Mitä?
Mä nauran ääneen.
Oottekste päiväkotilapsia pihalla kädessä ämpäri ja lapio? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katseltiin. Oli suhde. Mitä?
Mä nauran ääneen.
Oottekste päiväkotilapsia pihalla kädessä ämpäri ja lapio?Ollaan sinulle sitten sellaisia. Meillä oli sentään toisemme kun sinä leikit yksin.
- Anonyymi
Ei ole nyt sinulle katselijalle tämä aloitus.
- Anonyymi
Niin minäkin. Enkä ole aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. Enkä ole aloittaja.
Kyllä tiedän eilisen tai tämän aamuisen keskustelujen perusteella että olet täällä. Sinä tiedät minut taas huomasin. Ja olen kirjoittanut sinusta paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedän eilisen tai tämän aamuisen keskustelujen perusteella että olet täällä. Sinä tiedät minut taas huomasin. Ja olen kirjoittanut sinusta paljon.
Kirjoititko sinä tuon aloituksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään kirjoittanut. En ole täällä tykittäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttiin minun romanttisuudesta ja kylvyistä. Miten romanttinen sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin romanttinen etten kestä tuollaisia aloituksia kun on ikävä ja muut läheisyys asiat mielessä. Haluaisin vaan olla kahdestaan jossain mukavassa ja rauhallisessa paikassa♡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla ihmeellisellä katselija naisella ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa. Sehän ei ole nähnyt kohdettaa vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkään ei ole aloittaja. Minä aloittaja en juttele teille kahdelle, ettei mua sotketa teihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin romanttinen etten kestä tuollaisia aloituksia kun on ikävä ja muut läheisyys asiat mielessä. Haluaisin vaan olla kahdestaan jossain mukavassa ja rauhallisessa paikassa♡
En minä aloitusta kirjoittanut ja kaipaan miestä. Tuskin käyttäisi sydäntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseltiin ja ei tutustuttu? En ole edelleenkään aloittaja vaan nainen tuossa ensimmäisessä kommentissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla ihmeellisellä katselija naisella ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa. Sehän ei ole nähnyt kohdettaa vuosiin.
Jos minua tarkoitat joka laitoi tuohon tekstin loppuun sydämen♡ niin ei pidä paikkaansa etten ole nähnyt kaipaamaani miestä vuosiin.
Näenhän minä häntä , viimeksi ohi mennen maanantaina. Normaalisti useinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole keskenäs rauhassa.
- Anonyymi
Semmosta se mielikuvittelu on. Ehkäpä kuitenkin tiesin...
- Anonyymi
Ehkä niin tiesitkin tai hän nyt ainakin.
- Anonyymi
Ei ne oo vielä eskarissä eli ikä ei ole edes 6 vuotta.
- Anonyymi
Taitaapi olla että meidän rakkaustarina kestää hautaan asti, haluttiiin sitä tai ei.
- Anonyymi
Mikä itseasiassa haluan sen kestävän.
- Anonyymi
Minä itseasiassa haluan sen kestävän. tuli väärin tuo toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itseasiassa haluan sen kestävän. tuli väärin tuo toinen.
Joo sama homma. Rakkaus on jees!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sama homma. Rakkaus on jees!
Rakkaus on parasta. Alkoi vaan äsken kiukuttaa, että mitä se meinaa kun rokottaa löysässä hirressä minua. Se rakas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on parasta. Alkoi vaan äsken kiukuttaa, että mitä se meinaa kun rokottaa löysässä hirressä minua. Se rakas!
roikottaa, ei rokota tietenkään.
- Anonyymi
Mielikuvitus kirous vaiko huvitus.
https://www.youtube.com/watch?v=rbBNrkUurto- Anonyymi
Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen.
Tiesitkö, että ihminen näkee sitä enemmän unia, mitä suurempi hänen älykkyysosamääränsä on?
Terveystalossa työskentelevän yleislääketieteen erikoislääkäri Jaakko Halosen mukaan tämän ajatellaan johtuvan siitä, että älykkään ihmisen aivoissa syntyy enemmän yhteyksiä päivittäin käsiteltävien asioiden välille.
- Älykkäät ihmiset myös prosessoivat päiväaikaista tietoa tehokkaammin unen aikana, hän kertoo.
https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014111118691651 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen.
Tiesitkö, että ihminen näkee sitä enemmän unia, mitä suurempi hänen älykkyysosamääränsä on?
Terveystalossa työskentelevän yleislääketieteen erikoislääkäri Jaakko Halosen mukaan tämän ajatellaan johtuvan siitä, että älykkään ihmisen aivoissa syntyy enemmän yhteyksiä päivittäin käsiteltävien asioiden välille.
- Älykkäät ihmiset myös prosessoivat päiväaikaista tietoa tehokkaammin unen aikana, hän kertoo.
https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014111118691651” Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen. ” En kyllä alkekirjoita tätä ainakaan palstan lapsellisten kuvitelmien perusteella esim kolme nauru emojia- tyyppi on joko vajaa tai psykoottinen ja siihen ei auta edes vasteeton ilmiantopolitiikkq jos mangutaan lopulta aivan turhaan itselleen ja omille totuuksille epämiellyttäviin tekstien poistoa. Se jos mikä on älyllisesti epärehellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Rikas mielikuvitus on parhautta ja unien näkeminen kertoo älykkyydestä. Rikas mielikuvitus ja unien näkeminen linkittyvät yhteen. ” En kyllä alkekirjoita tätä ainakaan palstan lapsellisten kuvitelmien perusteella esim kolme nauru emojia- tyyppi on joko vajaa tai psykoottinen ja siihen ei auta edes vasteeton ilmiantopolitiikkq jos mangutaan lopulta aivan turhaan itselleen ja omille totuuksille epämiellyttäviin tekstien poistoa. Se jos mikä on älyllisesti epärehellistä.
Niin aikansa ylläpito voi jopa paapoa tällaista tyyppiä kunnes poista ja tuo- spämmäämisestä ei tule loppua ja kontekstikin on vähän niin ja näin kun tarkemmin katsoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014111118691651Onneks on keskiverto tuo älykkyys ni ei tartti liikaa unia nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin aikansa ylläpito voi jopa paapoa tällaista tyyppiä kunnes poista ja tuo- spämmäämisestä ei tule loppua ja kontekstikin on vähän niin ja näin kun tarkemmin katsoo
Lopeta nyt tuo hokeminen konteksti.
Kyllä ymmärrämme viitekekyksessä, mitä tarkoitat ja missä valossa asiaa haluat tuoda esille.
Kirjoita yksinkertaisemmin.
Kirjallallisen tuotoksen ydin ja haaste on tekstin TIIVISTÄMINEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on päässä vähän niin ja näin.
Lopeta selvittely. Jengi tajuaa kyllä.
- Anonyymi
Kenekä kanssa sä olet fantasioinu olevas sun kaltanen ei pääsis mua metriä lähemmäs
- Anonyymi
Epälooginen ja epämääräinen ilmaisu...
Kenekä.....
Mene kesäyliopiston kirjoittajakurssille 3 tuntia/viikko.
- Anonyymi
Olisi varmaan kannattanut kertoa, jos molemmat vapaita, normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi
Mistä sitä kenenkään normaaliutta tietää? TroIIit sotkee kaiken täällä. Vaikea löytää oikeat kommentit noilta joita en lue.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Mitä sä ihan oikeasti haet sillä, että käyt naureskelemassa jotenkin jopa syyntakeettoman oloisena näille miehen provoille? Jotenkin luulen, ettei tuo pikakahvi pidä kauaa käynnissä ja piipahdat tasan sen verran että saat pidettyä uskoa yllä ja sitten äkkiä pois. Lisäksi luulen, että tuollaisten ihmisten kohdalla jos kukaan ei ns myötäelä tai tue harhakuvitelmia se vain pahentaa psyykkistä tilannetta ja uppoaa tänne netin illuusioon syvemmälle kokemaan itsensä niin tosi tosi kiusatuksi jos joku tipauttaa maanpinnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä ihan oikeasti haet sillä, että käyt naureskelemassa jotenkin jopa syyntakeettoman oloisena näille miehen provoille? Jotenkin luulen, ettei tuo pikakahvi pidä kauaa käynnissä ja piipahdat tasan sen verran että saat pidettyä uskoa yllä ja sitten äkkiä pois. Lisäksi luulen, että tuollaisten ihmisten kohdalla jos kukaan ei ns myötäelä tai tue harhakuvitelmia se vain pahentaa psyykkistä tilannetta ja uppoaa tänne netin illuusioon syvemmälle kokemaan itsensä niin tosi tosi kiusatuksi jos joku tipauttaa maanpinnalle.
Itse kyllä ajatelen että viesti on ihan vitsillä kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllä ajatelen että viesti on ihan vitsillä kirjoitettu.
Mikä viesti? Ai tämä miehen yksi tusinaprovoista joissa käydään aina vaan samaa aihetta läpi vai tämä teennäinen naureskelu? Uskon kyllä, että tämä naureskelija yrittää tulla sinuiksi vihan tunteidensa kanssa ja kokea edes hetken, että tämäkin aloitus on katkeruuden kohteensa kirjoittama. Jotain psykologista peliä on pelaavinaan mutta ei osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä viesti? Ai tämä miehen yksi tusinaprovoista joissa käydään aina vaan samaa aihetta läpi vai tämä teennäinen naureskelu? Uskon kyllä, että tämä naureskelija yrittää tulla sinuiksi vihan tunteidensa kanssa ja kokea edes hetken, että tämäkin aloitus on katkeruuden kohteensa kirjoittama. Jotain psykologista peliä on pelaavinaan mutta ei osaa
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Juu yritä yritä nauraa tämä kommentti piHalle😉 Strategian mestari
- Anonyymi
Nämä on siis sivusta kaikki. Ei liity mihinkään. En lukenut itse. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu yritä yritä nauraa tämä kommentti piHalle😉 Strategian mestari
Aloituksesta sen verran vielä. Että mikäs hätä tuossa kokeilee vaan uudestaan niin että se toinenkin tietää olevansa suhteessa . Ei mulla muuta tähän ole sanottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesta sen verran vielä. Että mikäs hätä tuossa kokeilee vaan uudestaan niin että se toinenkin tietää olevansa suhteessa . Ei mulla muuta tähän ole sanottavaa.
Ni, voihan sitä kuka tahansa vedättäjä kokeilla syöttää samaa tarinaa uudestaan ja uudestaan näistä aloittajista
- Anonyymi
Mitäpä noista etä-Anonyymi suhteista.
Ne jää aika etäisiksi ja tuntemattomiksikin. - Anonyymi
Omituinen rakkaustarina, jos sitä voi siksi sanoa. Jos ei tiedä, mitään ei ole ollutkaan. En usko tollaisiin juttuihin. Enempi kuulostaa hyväksikäytöltä, jos toinen ei tiedä.
- Anonyymi
Minusta se vaikutti enemmän vitsiltä liittyen tähän palsta kirjoitteluun kun kaikki rakastaa kaikkia ristiin. Eikä sinustakin?
- Anonyymi
Ja sellainen asia pitäis tutkia ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3433780Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2222614Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no4022550Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371747Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2331614Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651517- 281358
- 181241
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571052Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1291031