Heräsin, enkä saa enää unta

Anonyymi-ap

Seikkailet ajatuksissani, mietin olisiko kaikki toisin - olisitko saatavilla? Kuuluisiko linjalta muutakin kuin rahinaa? Kuuluisinko suurien muutosten elämääsi? - Jos en olisi varattu...?

Mikä oli tämän kaiken tarkoitus...miksi ajauduttiin samalle radalle ja suistiin sitten ulos erikiertoradoille vauhdissa .
- Muistutat joka päivä itsestäsi...En voi unohtaa, vaikka kuinka yritän💔.

- Montako vuotta tarvitaan, että kyyneleet kuivaa....?

20

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et olisi varattu....

    • Anonyymi

      Varattu on varattu ja sillä sipuli! Tavoittelekin muita niin koet helvetin tulen!😂😂😂

      • Anonyymi

        Näin on.
        Se hommaa itselleen katastrofia.


    • Anonyymi

      Vaikka et olisi enää varattu niin yhtään luotettavammaksi et silti tule. Huijari on huijari huomennakin.

    • Anonyymi

      Pistä pää tyynyyn ,,kohta tulen

      • Anonyymi

        Tuletko olan takaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko olan takaa?

        Ai Olavin vai, en tunne


      • Anonyymi

        Olet rakas mieheni vessassa runqulla ja aamuyön pissalla. Tiedän. Olet ällö.
        Pussit tyhjänä sitten viereen kuorsaamaan.
        On se ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Olavin vai, en tunne

        Virran Ola.


    • Anonyymi

      Ei kuulun mitää kun joku aika si joku soitti vaikka puhelu sen kahdeksan sekunttia kesti mulla ei ole tapana soitella takasin jos kerkeän vastata eikä toisessa päässä mitään sanota vaikka nimeni vastatessa sanon jos on ennestään tuntematon numero mulle tuntemattomiin tulee osin senkin takia vastattua että poliisi yleensä soittaa tuntemattomasta jos niillä on jotain asiaa

    • Anonyymi

      Elämä on sellaista, välillä ihan paskaa mutta silti hienoa. Ei ole pystyynyt nukkumaan kunnolla pitkään aikaan

    • Anonyymi

      Kyllä sä saat vaikka olet varattu. En nirsoile tässä asiassa ollenkaan, Saat vaikka tänään

    • Anonyymi

      Kuka lähtee varatun matkaan varsinkaan jos tämä sanoo että tapa ittes, jos ei saa seksiä? Tai miltä tuntuu kun hän kehottaa sinua vetämään kissasi hirteen? Tai kertoi potkineensa tussua lounaalla? Kiinnostuisitko sellaisesta miehestä? Miten luonnehtisit tuon kaltaista miestä?

      Olisitko 'saatavilla'? Miksi? Toisen käytettävänä?

      • Anonyymi

        Hah,hah, haa joku on tainnut olla, ainakin kirjoitat siihen malliin. Ole iloinen, olet itsekin saanut samalla. Eiks niin ja hyvältä se on tuntunut silloin vaikka nyt vituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah,hah, haa joku on tainnut olla, ainakin kirjoitat siihen malliin. Ole iloinen, olet itsekin saanut samalla. Eiks niin ja hyvältä se on tuntunut silloin vaikka nyt vituttaa.

        Nauramalla osoitat olevasi samanlainen psykopaatti kuin tarinan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauramalla osoitat olevasi samanlainen psykopaatti kuin tarinan mies.

        Minä sinun saa kuvittelemaan ettei tuo ns tarinan mies olisi itse tuo ontto naureskelija? Tai tarkemmin ätmi omissa sfääreissään


    • Anonyymi

      Ikävä sua mies.. 😽

    • Anonyymi

      Ei ole ikävä miestä eikä naista.

    • Anonyymi

      Mikä toi katti viestin perässä?

      Onko tämä kirjeenvaihtopalsta eskarilaisille vai ihan koulun ekaluokkalaisille tarkoitettu?

      Mulla on jo ikää.

    • Anonyymi

      Ei ne kuivu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe