Seikkailet ajatuksissani, mietin olisiko kaikki toisin - olisitko saatavilla? Kuuluisiko linjalta muutakin kuin rahinaa? Kuuluisinko suurien muutosten elämääsi? - Jos en olisi varattu...?
Mikä oli tämän kaiken tarkoitus...miksi ajauduttiin samalle radalle ja suistiin sitten ulos erikiertoradoille vauhdissa .
- Muistutat joka päivä itsestäsi...En voi unohtaa, vaikka kuinka yritän💔.
- Montako vuotta tarvitaan, että kyyneleet kuivaa....?
Heräsin, enkä saa enää unta
21
433
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et olisi varattu....
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178833558
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Varattu on varattu ja sillä sipuli! Tavoittelekin muita niin koet helvetin tulen!😂😂😂
- Anonyymi
Näin on.
Se hommaa itselleen katastrofia.
- Anonyymi
Vaikka et olisi enää varattu niin yhtään luotettavammaksi et silti tule. Huijari on huijari huomennakin.
- Anonyymi
Pistä pää tyynyyn ,,kohta tulen
- Anonyymi
Tuletko olan takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko olan takaa?
Ai Olavin vai, en tunne
- Anonyymi
Olet rakas mieheni vessassa runqulla ja aamuyön pissalla. Tiedän. Olet ällö.
Pussit tyhjänä sitten viereen kuorsaamaan.
On se ihana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Olavin vai, en tunne
Virran Ola.
- Anonyymi
Ei kuulun mitää kun joku aika si joku soitti vaikka puhelu sen kahdeksan sekunttia kesti mulla ei ole tapana soitella takasin jos kerkeän vastata eikä toisessa päässä mitään sanota vaikka nimeni vastatessa sanon jos on ennestään tuntematon numero mulle tuntemattomiin tulee osin senkin takia vastattua että poliisi yleensä soittaa tuntemattomasta jos niillä on jotain asiaa
- Anonyymi
Elämä on sellaista, välillä ihan paskaa mutta silti hienoa. Ei ole pystyynyt nukkumaan kunnolla pitkään aikaan
- Anonyymi
Kyllä sä saat vaikka olet varattu. En nirsoile tässä asiassa ollenkaan, Saat vaikka tänään
- Anonyymi
Kuka lähtee varatun matkaan varsinkaan jos tämä sanoo että tapa ittes, jos ei saa seksiä? Tai miltä tuntuu kun hän kehottaa sinua vetämään kissasi hirteen? Tai kertoi potkineensa tussua lounaalla? Kiinnostuisitko sellaisesta miehestä? Miten luonnehtisit tuon kaltaista miestä?
Olisitko 'saatavilla'? Miksi? Toisen käytettävänä?- Anonyymi
Hah,hah, haa joku on tainnut olla, ainakin kirjoitat siihen malliin. Ole iloinen, olet itsekin saanut samalla. Eiks niin ja hyvältä se on tuntunut silloin vaikka nyt vituttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah,hah, haa joku on tainnut olla, ainakin kirjoitat siihen malliin. Ole iloinen, olet itsekin saanut samalla. Eiks niin ja hyvältä se on tuntunut silloin vaikka nyt vituttaa.
Nauramalla osoitat olevasi samanlainen psykopaatti kuin tarinan mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauramalla osoitat olevasi samanlainen psykopaatti kuin tarinan mies.
Minä sinun saa kuvittelemaan ettei tuo ns tarinan mies olisi itse tuo ontto naureskelija? Tai tarkemmin ätmi omissa sfääreissään
- Anonyymi
Ikävä sua mies.. 😽
- Anonyymi
Ei ole ikävä miestä eikä naista.
- Anonyymi
Mikä toi katti viestin perässä?
Onko tämä kirjeenvaihtopalsta eskarilaisille vai ihan koulun ekaluokkalaisille tarkoitettu?
Mulla on jo ikää. - Anonyymi
Ei ne kuivu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008910
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265308- 534621
- 894370
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432640- 432591