Heräsin, enkä saa enää unta

Anonyymi-ap

Seikkailet ajatuksissani, mietin olisiko kaikki toisin - olisitko saatavilla? Kuuluisiko linjalta muutakin kuin rahinaa? Kuuluisinko suurien muutosten elämääsi? - Jos en olisi varattu...?

Mikä oli tämän kaiken tarkoitus...miksi ajauduttiin samalle radalle ja suistiin sitten ulos erikiertoradoille vauhdissa .
- Muistutat joka päivä itsestäsi...En voi unohtaa, vaikka kuinka yritän💔.

- Montako vuotta tarvitaan, että kyyneleet kuivaa....?

21

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos et olisi varattu....

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­N­y­­m­­­f­­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178833558

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Varattu on varattu ja sillä sipuli! Tavoittelekin muita niin koet helvetin tulen!😂😂😂

• Anonyymi

Näin on.
        Se hommaa itselleen katastrofia.

• Anonyymi

Vaikka et olisi enää varattu niin yhtään luotettavammaksi et silti tule. Huijari on huijari huomennakin.

• Anonyymi

Pistä pää tyynyyn ,,kohta tulen

• Anonyymi

Tuletko olan takaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuletko olan takaa?

Ai Olavin vai, en tunne

• Anonyymi

Olet rakas mieheni vessassa runqulla ja aamuyön pissalla. Tiedän. Olet ällö.
        Pussit tyhjänä sitten viereen kuorsaamaan.
        On se ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai Olavin vai, en tunne

Virran Ola.

• Anonyymi

Ei kuulun mitää kun joku aika si joku soitti vaikka puhelu sen kahdeksan sekunttia kesti mulla ei ole tapana soitella takasin jos kerkeän vastata eikä toisessa päässä mitään sanota vaikka nimeni vastatessa sanon jos on ennestään tuntematon numero mulle tuntemattomiin tulee osin senkin takia vastattua että poliisi yleensä soittaa tuntemattomasta jos niillä on jotain asiaa

• Anonyymi

Elämä on sellaista, välillä ihan paskaa mutta silti hienoa. Ei ole pystyynyt nukkumaan kunnolla pitkään aikaan

• Anonyymi

Kyllä sä saat vaikka olet varattu. En nirsoile tässä asiassa ollenkaan, Saat vaikka tänään

• Anonyymi

Kuka lähtee varatun matkaan varsinkaan jos tämä sanoo että tapa ittes, jos ei saa seksiä? Tai miltä tuntuu kun hän kehottaa sinua vetämään kissasi hirteen? Tai kertoi potkineensa tussua lounaalla? Kiinnostuisitko sellaisesta miehestä? Miten luonnehtisit tuon kaltaista miestä?

Olisitko 'saatavilla'? Miksi? Toisen käytettävänä?

• Anonyymi

Hah,hah, haa joku on tainnut olla, ainakin kirjoitat siihen malliin. Ole iloinen, olet itsekin saanut samalla. Eiks niin ja hyvältä se on tuntunut silloin vaikka nyt vituttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah,hah, haa joku on tainnut olla, ainakin kirjoitat siihen malliin. Ole iloinen, olet itsekin saanut samalla. Eiks niin ja hyvältä se on tuntunut silloin vaikka nyt vituttaa.

Nauramalla osoitat olevasi samanlainen psykopaatti kuin tarinan mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauramalla osoitat olevasi samanlainen psykopaatti kuin tarinan mies.

Minä sinun saa kuvittelemaan ettei tuo ns tarinan mies olisi itse tuo ontto naureskelija? Tai tarkemmin ätmi omissa sfääreissään

• Anonyymi

Ikävä sua mies.. 😽

• Anonyymi

Ei ole ikävä miestä eikä naista.

• Anonyymi

Mikä toi katti viestin perässä?

Onko tämä kirjeenvaihtopalsta eskarilaisille vai ihan koulun ekaluokkalaisille tarkoitettu?

Mulla on jo ikää.

• Anonyymi

Ei ne kuivu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8910
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5308
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4621
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4370
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3563
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3336
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3198
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2836
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      43
      2640
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2591
    Aihe