Kipukauppa kokemuksia

Anonyymi-ap

Kiertäisin kaukaa. Ostin kalliin tuotteen ja ei ajanut sitä asiaa mitä piti. Huomasin myös, että verkkokauppa comissa vastaava tuote on huomattavasti edullisempi. Toki ei se joka pyytää vaan se joka maksaa, kuten sanonta kuuluu.

Eniten tässä närkästytti se, ja kertoo aika paljon kaupasta, että kun yritin jättää palautetta ja arvostella tuotetta niin se ei onnistukaan. Arvostelut, jotka sivustolla ovat on vain huippuarvosanoja joka tuotteella. Meni luotto koko firmaan. Tarinoivat itse arvostelut, joka on jo melko räikeä kusetus. En voi siis suositella Kipukaupan tuotteita.

4

4325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen saanut Kipukaupasta oikein hyvää palvelua ja tuotteet ovat vastanneet luvattua. Varmasti Kiinasta suoraan tilaamalla on mahdollisuus säästää, mutta toisaalta myös mahdollisuus tulla huijatuksi. Maksoin iloisesti kallimman hinnan Kipukaupalle, josta tiesin vaivattomasti saavani sen mitä tilasin.

    • Anonyymi

      Ostin Kipukaupasta kengät ja odotin hyvää laatua arvostelujenkin perusteella. Pieleen meni. Kaikki kengissä huusi laaduttomuutta, halpuutta ja surkeaa tekoa. Arvostelin tuotteen totuudenmukaisesti vikoineen päivineen ja kahden tähden arvoiseksi, mutta kas kummaa, kun arvosteluani ei näy edelleenkään muiden arvostelujen joukossa. Jäi paha maku suuhun koko kaupasta. En suosittele.

    • Anonyymi

      Kipukauppaa kannattaa välttää!
      He eivät noudata omia rekisteriselosteitaan, valehtelevat ja roskapostittavat jatkuvasti!

    • Anonyymi

      Aloittajalle propsit, harmi etten lukenut aiemmin. Tilasin heiltä kengät, suosittelivat mittataulukkonsa mukaan että kenkiin jää ns 1cm vara varpaille. No kengät saapuivat ja olivat verkkomateriaalia, idioottina en tajunnut että verkkohan joustaa jolloin kävellessäsi varpaat tulee tyyliin läpi tuosta verkosta.
      Vaihtoa ehdottivat pienempiin hintaan 9,90e, verkkosivuilla väitetään ilmaisesta palautuksesta...
      Kiertäisin kaukaa...
      Firman asiakaspalvelu on perkeleen hidasta, heille ei voi edes soittaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe