Lännen raukkamaisin ja kallein teko oli kaasuputken kateus räjäytys ja siitä kärsii kaikki !?

Anonyymi-ap

Oli jelppo se suorittaa kateellisimpien Yhdysvaltain ja Tanskan yhteisymmärryksessä ja Naton silmien alla !? Se muutti koko Eu:n ilmasto tasapainoa ja tulevaisuutta !?

Mitäs jo Venjä oölisi tehnyt samoin, niin meidän valehtelia Sauli ja Sanna huutais kurkku suorana !?

10

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi valehtelet koko ajan? Mitään kateutta venäjää kohtaan ei ole ja venäjä sen kaasuputken räjäytti!!

      JA lopeta toi herjaaminen Saulia ja Sannaa kohtaan, eivät HE ole mitään valehtelijoita vaan sinä ja putler olette itse valehtelijoita ja psykopaatteja!

    • Anonyymi

      Pydän anteksi,ja pahhoitelen,etä me vennjäläset oleme nin huonnoja kilissä ?! Sittä pitsi Vnjän digdaatdorit Putler ja Stalin ovat kunostauttun eet ?! vielä pahhempi na valehtelioina kun Sumessa on kosskan olut !?

      Oneksi sendään venjäläset,ovat kunoustautunnet sivilien tapamisesa täsä alotdamasammme sodassa,kun emme oigein pärjä itse rindamala !? Ja tämmä uucintempu tämä paton räjäytdmineen ylitdää Hitlerinkin savutukset ?!

      Olen pätynyt täle palstellle kirjotdamnan,koska Venjälä en saa tarpeksi hyvä mielenterveyshoito !? Meidän hyvät psykkiat rit oan kaikci vangiloisa,koska ne ei ymärrä Putlerin laadukaita sota ratkkaisu ja !

      • Anonyymi

        Joku häirikö yrittää sotkea selkeitä kirjoiduksiani,ja väittää,ettei Venjällä muka ole hyviä psygiatreja !?

        Hyvä esimerkki on presitenttimme Putin !? Hän oli aluksi niin suuruuden hullu,että halusi valoittaa koko mailman !? Hän oli siis yhtä hullu kun Hitlerkin !? Sitten hän sai asian tuntevaa hoitoa parhailta psygiatreiltamme,ja päätti valoittaa takaisin vain ne maat,jotka Venjä oli vääryytellä hankkinut imberiumiinsa jo aikaisemmin !?

        Näihin kuului muunmuassa Suomi,jossa Venjäläiset raiskasi ja tappoi siviilejä jo 300 vuotta sitten !? Tyhmä Suomen kansa ei vain ymärrä paraastaan ja vastustaa älykään presitenttimme politikkaa !?


    • Anonyymi

      Aloittajan tulis kopauttaa itseään timpurinvasaralla otsaan. Ei se kovapäisyyttä tai matalaa älyä paranna, mutta se olisi oikein.

    • Anonyymi

      Länsi ja eritoten Suomi kateellinen talouden lisäksi Luhanskin ja Donetskinn itsenäisyydestäkin !? Eikä osaa edes hävetä !?

      • Anonyymi

        Suomi ei ole kateellinen mistään t*rroristivaltio venäjälle, paina se jo kovaan kalloosi jos sinne mikään järkipuhe ylipäätään menee perille!!! Joten häpeä itse vaan!


    • Anonyymi

      Venjä auttoi liikaa Suomeakin ja nyt Yhdysvaltainkin mieliksi,ei tunnusteta Luhanskin ja Donetskin itsenäisyyttä,kun vielä Venjä sotii niille Minskin sopimuksen mukaisia alueita !? Venäjä toteuttaa niiden tahtoa, ei väkin kuin Kuuban Guantamo jenkit otti !?

      • Anonyymi

        Venäjä ei ole auttanut missään kohtaa Suomea joten lopeta toi jatkuva valehtelu ja venäjän kehuminen!!! Mitä tulee Luhanskiin ja Donetskiin niiin niitä ei tunnusteta itsenäisiksi koska NE KUULUVAT YHÄ UKRAINAAN! Piste!


    • Anonyymi

      Venjän amreija on huva ?! Juuri nytki se on toiseski paras Ugrinassa !?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe