tukan väri sopii sinulle hyvin.
Nainen, tuo vaalea
12
879
Vastaukset
- Anonyymi
😚 kiva
- Anonyymi
Eikö saa rauhassa liikkua? Tännekkö aina raportoit kun näet?
Mun ihmissuhteet ja kommunikaatio ei tapahdu somessa ja ei kiinnosta mitä mieltä oot minusta. Jätä rauhaan.- Anonyymi
Alle kahdessa tunnissa vastasit, joten onko varaa ulista?
sivusta.. aaloitus ei tosiaan ole minun
- Anonyymi
Kiitos paljon 💖 Olisitpa hän.. Saa toivoa ainakin 💘
- Anonyymi
Kiitos. Taisitkin jo kehua uusia hiuksiani ;)
- Anonyymi
Kiitos työkaveri. Olenhan pieni vaalea🤩?
- Anonyymi
Täällä on varmaan monia naisia, kuka on omat hiukset bruneteista blondiksi värjännyt.
Ehkä paikkakunta olisi myös kiva tietää ja milloin näit hänet ym. pienet yksityiskohdat.- Anonyymi
tai jos onkin D kokoiset yksityiskohdat, who knows whose nose
- Anonyymi
Kaupassa.
- Anonyymi
Ne on aina ollut lähes sen väriset. Ollaan vaan tavattu usein kun tukka on likaisena
👱♀️👩 - Anonyymi
Syksyllä siitä tulee mustanruskea. 💇🏿♀️
- Anonyymi
Älä viitti kertoo epätosia asioita, ole rehelline ittelles!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574