Ajattelin tuossa "masennuslääkkeitä"

Anonyymi-ap

Ja niiden vaikutuksia ihmiseen ja koko hänen elämäänsä.

Kyseessähän on siis nämä Serotoniinin estäjät. Lääkkeet perustuvat siihen että serotoniinille luontaiset reseptorit eli vastaanottimet tukitaan. Ihmisen luonnollinen välittäjäaine siis estetään toimimasta normaalisti, koska se on vastuussa ihmisen hälytysjärjestelmästä ja muiden hormonien annostelusta.

Tällöin ei ihminen ala tuottamaan muunmuassa stressihormoonia, joka auttaa selviämään vaikeista haasteista. Sen sijaan filosofia lääkkeiden takana on vaientaa ihmisen luontaiset tarpeet. Myös rakkaushormoonina tunnettu oksitosiini ja hyvän olon dopamiini estyvät näiden serotoniinireseptorien tukkiutumisen takia.

Eli suoraan sanoen ihmisiltä riistetään heidän voimansa väärinkäyttöä vastaan. Jos jotakin vaikka pahoinpidellään 24/7 ja tämän takia hänen stressihormooninsa ovat korkealla, niin "lääkkeet" turruttaa stressihormoni kortisolin tuotannon ihmisessä. Tällöin ihmiselle tulee kokemus ettei pahoinpitely ole pahasta, vaan ilman stressihormonin apua käytännössä hyväksyy sen.

Ihmisten luontaista koskemattomuutta ja hyvänolon tunnetta siis käytännössä poljetaan alas näiden lääkkeiden avulla. Ihmisen arvo revitään riekaleiksi ja hänestä yritetään tehdä tunteeton kone palvelemaan muita.

Jos joku on masentunut tai ahdistunut, niin se johtuu nimenomaan kortisolin liiasta pitoisuudesta ja pitkäaikaisuudesta. "Lääkkeet" sitten poistavat kortisolin kuvioista ja ihmisestä tulee turta kotelo.

Kortisoli ei palvele orjuuttajia jotka tahtovat orjia. Se palvelee ihmistä itseään taistelemaan itsensä puolesta ja vastustamaan vääryyttä. Siksi monet päätyvät itsetuhoisuuteen lääkkeiden takia, koska kortisolin puutos saa kehon huutamaan sitä. Tällöin mm. viiltelyllä simuloidaan vahinkoa keholle, jotta se yrittäisi aktivoida kortisolin tuotannon uudestaan. Mutta lääkkeet estävät sen ja tämän takia lopulta moni päätyy heittämään henkensä.

Hirveässä maailmassa elämme, kun lääkkeiden sijaan pelkkä ystävällinen hymy lievittää stressiä. Halaaminen sitäkin enemmän. Mutta ei! Ihminen olisi liian hyvinvoipanen ja ajatteleva jos niin tekisimme. Siksi orjuuttajat lietsovat vihaa ja pelkoa keskuuteemme.

Mutta jokainen meistä voi olla muutos. Muutos joka murtaa kahleet ja tuo vapauden elämäämme. Maailmaa ei kukaan pysty muuttamaan, mutta jos muutamme itseämme niin maailma joutuu taipumaan tahtoomme!

123

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, toisille toimii, toisille ei. Itse popsinut niitä jo yli 30 vuotta tauotta, ja niiden turvin voin hyvin. Ja ylipäätään elossa.

      • Anonyymi

        Minkä takia aloitit aikoinaan, saanen kysyä?


      • Anonyymi

        Ihan turhaa. 6kk käytön jälkeen ne ei tuota mitään hyötyä, sanoo lääketutkimukset. Lääkkeesi toimii pelkästään uskosi varassa. Olet syönyt niitä 29v6kk turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaa. 6kk käytön jälkeen ne ei tuota mitään hyötyä, sanoo lääketutkimukset. Lääkkeesi toimii pelkästään uskosi varassa. Olet syönyt niitä 29v6kk turhaan.

        Lääkkeet eivät toimi.

        Keho sopeutuu ja tietää mikä on tärkeintä. Vaikka emme itse välittäisi niin se valtava voima sisällämme välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia aloitit aikoinaan, saanen kysyä?

        Masennuksen takia ja näin aion jatkaa hamaan loppuuni asti, jotta pysyn terveenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennuksen takia ja näin aion jatkaa hamaan loppuuni asti, jotta pysyn terveenä.

        Masennus ei ole sairaus. Se on oire kuten kuume viruksesta. Buranalla kuume laskee mutta virus jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennus ei ole sairaus. Se on oire kuten kuume viruksesta. Buranalla kuume laskee mutta virus jää.

        Masennus on sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennus on sairaus.

        Masennus ei ole sairaus. Ei ole sairaus eikä tule koskaan olemaankaan sairaus. Ei edes vaikka koko maailma niin tahtoisi uskotella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Masennus ei ole sairaus. Ei ole sairaus eikä tule koskaan olemaankaan sairaus. Ei edes vaikka koko maailma niin tahtoisi uskotella.

        Mikä se sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeet eivät toimi.

        Keho sopeutuu ja tietää mikä on tärkeintä. Vaikka emme itse välittäisi niin se valtava voima sisällämme välittää.

        Niin olet joku ituhippi, joka vastustaa länsimaista lääketiedettä ihan periaatteen vuoksi ja uskot siihen, että tahdonvoima ja kristallit parantaa syövänkin.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Mikä se sitten on?

        Se on oire jostakin muusta.


      • Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Mikä se sitten on?

        Hengen heikkoutta, ihmisen pitää nousta taistelemaan sitä vastaan, ei turruttaa itseään lääkityksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengen heikkoutta, ihmisen pitää nousta taistelemaan sitä vastaan, ei turruttaa itseään lääkityksellä.

        Toivotaan että masennut vakavasti. Tullaan porukalla kysymään sinulta sitten, että kuis menee.


    • Anonyymi

      Masennuslääkkeet pitävät minut toimintakuntoisena. Ilman niitä tuijotan seiniä ja itken.

      Toki rakkauskin voi varmaan parantaa jossain mielessä, mutta sitä ei valitettavasti saa purkista.

      • Anonyymi

        Ei saa ei, mutta ilman kehosi apua et sitä voi aistiakkaan sen tullessa kohdalle. Tarkoitan vaan, että oireesi ja ratkaisusi löytyivät omasta kommentistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa ei, mutta ilman kehosi apua et sitä voi aistiakkaan sen tullessa kohdalle. Tarkoitan vaan, että oireesi ja ratkaisusi löytyivät omasta kommentistasi.

        Minä tiedän kehoni aistimukset ja tunteeni paremmin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän kehoni aistimukset ja tunteeni paremmin kuin sinä.

        Toki, mutta tiedätkö miksi syöt lääkkeitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, mutta tiedätkö miksi syöt lääkkeitä?

        Tiedän. Sinulla tässä tuntuu olevan ymmärryksessä aukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Sinulla tässä tuntuu olevan ymmärryksessä aukkoja.

        No miksi syöt? Arvaan että olet masentunut tai ahdistunut, mutta siitä seuraakin kysymys, että miksi olet masentunut tai ahdistunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi syöt? Arvaan että olet masentunut tai ahdistunut, mutta siitä seuraakin kysymys, että miksi olet masentunut tai ahdistunut?

        Minun sairaushistoriani ei kuulu sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun sairaushistoriani ei kuulu sinulle.

        Ei kuulu ei, mutta tärkeintä minulle että mainitsit ja puhuit asiasta edes vähäsen.


    • Näistä on kuitenkin apua, ettei ahdistus mene ihan mahdottomaksi, ja mitä sitten jos näitä sitten popsii ja ei tulekaan sivuvaikutuksia. Monelle on oikeasti apua siitä että lääkkeillä saa pahimman ahdistuksen leikattua pois.

      • Anonyymi

        Miksi et saisi olla ahdistunut? Eikö se vain tuo esille että jokin asia on huonosti elämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et saisi olla ahdistunut? Eikö se vain tuo esille että jokin asia on huonosti elämässä?

        Näinpä. Ihminen on kaukana luonnosta tässä ajassa. Lääkkeillä tehdään lobotomiaa. Orjat pysyy hyvin hallinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Ihminen on kaukana luonnosta tässä ajassa. Lääkkeillä tehdään lobotomiaa. Orjat pysyy hyvin hallinnassa.

        Ikävä myöntää että olet oikeassa. Mutta kiitollinen että sanot totuuden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä myöntää että olet oikeassa. Mutta kiitollinen että sanot totuuden!

        Sanon aina totuuden, kun tilaisuus tulee.


    • Anonyymi

      Heikot ihmiset joutuvat syömään lääkkeitä.

      • Anonyymi

        Vahvat ihmiset voisivat olemassaolollaan auttaa siihen syyhyn, että miksi niitä joutuvat syömään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vahvat ihmiset voisivat olemassaolollaan auttaa siihen syyhyn, että miksi niitä joutuvat syömään.

        Totta, vaan kun tässä yhteiskunnassa on ajateltu, että jokaisen täytyy pärjätä, ja nimenomaan yksin. Muuten on heikko luuseri.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Totta, vaan kun tässä yhteiskunnassa on ajateltu, että jokaisen täytyy pärjätä, ja nimenomaan yksin. Muuten on heikko luuseri.

        Koska jakamalla meidät he tekevät meistä heikon. Muuten saattaisi valtarakenteet romahtaa ja huijarit joutua vastuuseen. Ajatella jos Ranskan vallankumouksen aikana olisi SSRI-lääkkeet olleet, niin olisi ahne kuningas varmaan pitänyt päänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska jakamalla meidät he tekevät meistä heikon. Muuten saattaisi valtarakenteet romahtaa ja huijarit joutua vastuuseen. Ajatella jos Ranskan vallankumouksen aikana olisi SSRI-lääkkeet olleet, niin olisi ahne kuningas varmaan pitänyt päänsä.

        Ranskassa jengi osaa lähteä kadulle aina, kun kokevat vääryyttä. Suomalaiset ovat arkoja ja nöyrää kansaa. Päättäjät saavat mellastaa ihan kuten tahtoo, eikä kukaan mellakoi koskaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ranskassa jengi osaa lähteä kadulle aina, kun kokevat vääryyttä. Suomalaiset ovat arkoja ja nöyrää kansaa. Päättäjät saavat mellastaa ihan kuten tahtoo, eikä kukaan mellakoi koskaan.

        Me suomalaiset olemme enemmän passiivisia saalistajia verraten antiloopin perässä juokseviin jahtaajiin. Isossa joukossa säikytämme saaliin ja siksi pysymme hiljaa yksinämme. Sen tietää päättäjät ja siksi he eivät uskalla astua kotimme sisäpuolelle. Ja me suomalaiset emme lähtisi kaduille riehumaan, vaan marssisimme suoraan sinne missä väärät päätökset on tullut tehtyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me suomalaiset olemme enemmän passiivisia saalistajia verraten antiloopin perässä juokseviin jahtaajiin. Isossa joukossa säikytämme saaliin ja siksi pysymme hiljaa yksinämme. Sen tietää päättäjät ja siksi he eivät uskalla astua kotimme sisäpuolelle. Ja me suomalaiset emme lähtisi kaduille riehumaan, vaan marssisimme suoraan sinne missä väärät päätökset on tullut tehtyä.

        Totta näin. Sillä tuo politiikka ei kovin radikaalia täällä ole. Aina vuodesta toiseen samaa vääntöö. Ihan sama keitä siellä istuu pohtimassa näitä iän ikuisia ongelmia. Mistä rahaa mihinkin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Totta näin. Sillä tuo politiikka ei kovin radikaalia täällä ole. Aina vuodesta toiseen samaa vääntöö. Ihan sama keitä siellä istuu pohtimassa näitä iän ikuisia ongelmia. Mistä rahaa mihinkin?

        Jep! Ja ne oikeat narunvetäjät pysyvät piilossa ja hallitsevat aina, toisinkuin meille uskotellaan demokratiaa ja vaalikausia. Pelkkä frontti autokraateille koko eduskunta ja kaikki media mylly siinä edessä.


    • Näistä vielä, onkohan tutkittu josko joillakin voi olla serotoniinin vajausta vähän niin kuin D vitamiini tms. Silloinpa siihen vajaukseen otetaan pilleri.

      • Anonyymi

        Ei serotoniinistä voi oikeastaan vajausta tulla, ellei ruokavalio ole oikeasti olematon. Stressiä hyvässä ihmiset tarvitsevat, ei sen poistamista.


    • SSRI lääkkeen vaikutuksessa, on myös aika mahdoton ihastua. Koska Ihastuessa serotoniini arvot romahtaisivat ja tämä lääke ei annan sellaista tapahtua.

      Hyvin kirjoitit kyllä. Eletään kylmien arvojen maailmassa. Rakkaus ja läheisyys ei kosketa läheskään jokaista.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa veljeni. SSRI lääkkeet piilottaa kaiken pahan, mutta myös kaiken hyvän. Mustavalkoinen filtteri, joka poistaa värit maailmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa veljeni. SSRI lääkkeet piilottaa kaiken pahan, mutta myös kaiken hyvän. Mustavalkoinen filtteri, joka poistaa värit maailmasta.

        Niin on... Itsekin kuurin aloitin viime kesän lopussa. En halua näitä kauaa enää käyttää. En koe että näistä edes paljon hyödyn enää. Auttoivat pahimman yli jo.


      • Anonyymi

        Olen käyttänyt yli 30 vuotta masennuslääkkeitä ja ollut yli 10 vuotta suhteessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on... Itsekin kuurin aloitin viime kesän lopussa. En halua näitä kauaa enää käyttää. En koe että näistä edes paljon hyödyn enää. Auttoivat pahimman yli jo.

        Niin totta. Millaisiin oireisiin hait aikoinaan lääkettä, jos saan kysyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta. Millaisiin oireisiin hait aikoinaan lääkettä, jos saan kysyä?

        En minä sitä lähtenyt hakemaan, mutta arvasin että sitä tullaan tarjoamaan, kun menin masennuksestani puhumaan työterveydessä. Aloitin lääkkeen ihan kokeilumielessä, kun alkoi töissä oleminen olemaan vaikeaa. Itkeskelin ihan jatkuvasti. Lääke kyllä sai ne ikävät ajatukset hallintaan. Pystyi tekemään töitä kuin robotti, ilman häiritseviä negatiivisia tunteita. Niitä tuli, mutta ne oli helppo siirtää taka-alalle, eikä lyönyt tunteet päälle.


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä sitä lähtenyt hakemaan, mutta arvasin että sitä tullaan tarjoamaan, kun menin masennuksestani puhumaan työterveydessä. Aloitin lääkkeen ihan kokeilumielessä, kun alkoi töissä oleminen olemaan vaikeaa. Itkeskelin ihan jatkuvasti. Lääke kyllä sai ne ikävät ajatukset hallintaan. Pystyi tekemään töitä kuin robotti, ilman häiritseviä negatiivisia tunteita. Niitä tuli, mutta ne oli helppo siirtää taka-alalle, eikä lyönyt tunteet päälle.

        Tarkoitin, ilman negatiivisia ajatuksia. Ne on helpompi siirtää pois mielestä sen lääkkeen avulla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on... Itsekin kuurin aloitin viime kesän lopussa. En halua näitä kauaa enää käyttää. En koe että näistä edes paljon hyödyn enää. Auttoivat pahimman yli jo.

        siis söit sä niitä sydänsuruihin? Vastahan sä uhkasit itsemurhalla ja puhut kuolemasta.Sekö on merkki ettet tartte lääkkeitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis söit sä niitä sydänsuruihin? Vastahan sä uhkasit itsemurhalla ja puhut kuolemasta.Sekö on merkki ettet tartte lääkkeitä.

        Söin sydänsuruihin kyllä, niinkin voisi sanoa. Alkoi vaan tulla kaikkea muutakin mieleen, kuten että kaikki vihaa minua yms.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä sitä lähtenyt hakemaan, mutta arvasin että sitä tullaan tarjoamaan, kun menin masennuksestani puhumaan työterveydessä. Aloitin lääkkeen ihan kokeilumielessä, kun alkoi töissä oleminen olemaan vaikeaa. Itkeskelin ihan jatkuvasti. Lääke kyllä sai ne ikävät ajatukset hallintaan. Pystyi tekemään töitä kuin robotti, ilman häiritseviä negatiivisia tunteita. Niitä tuli, mutta ne oli helppo siirtää taka-alalle, eikä lyönyt tunteet päälle.

        Oliko netalla osuutta asiaan eli vaikuttiko se sun mielialaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Söin sydänsuruihin kyllä, niinkin voisi sanoa. Alkoi vaan tulla kaikkea muutakin mieleen, kuten että kaikki vihaa minua yms.

        Niin koskaa sait pakit netalta niin ajattelit että kaikki vihaa sua. No miksi sä tossa pari päivää sitten puhuit itsemurhasta ja kuolemasta. Onko se terveen ihmisen tunne-elämää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko netalla osuutta asiaan eli vaikuttiko se sun mielialaan?

        Tottakai hänelläkin on siihen osuutta. Siitähän kaikki lähti ja niin pois päin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koskaa sait pakit netalta niin ajattelit että kaikki vihaa sua. No miksi sä tossa pari päivää sitten puhuit itsemurhasta ja kuolemasta. Onko se terveen ihmisen tunne-elämää?

        Miksi sitä puhuu sellaista? Siksi, kun tuntuu elämä turhalta ja epäonnistuneelta. Kun ei näe mitään valoa. Tulevaisuus näyttää mustalta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tarkoitin, ilman negatiivisia ajatuksia. Ne on helpompi siirtää pois mielestä sen lääkkeen avulla.

        Niin ja sä katsot netan kuvia samalla kun popsit lääkkeitä.Niinkö sä meinaat unohtaa netan eli katsomalla hänen somekuviaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä sitä lähtenyt hakemaan, mutta arvasin että sitä tullaan tarjoamaan, kun menin masennuksestani puhumaan työterveydessä. Aloitin lääkkeen ihan kokeilumielessä, kun alkoi töissä oleminen olemaan vaikeaa. Itkeskelin ihan jatkuvasti. Lääke kyllä sai ne ikävät ajatukset hallintaan. Pystyi tekemään töitä kuin robotti, ilman häiritseviä negatiivisia tunteita. Niitä tuli, mutta ne oli helppo siirtää taka-alalle, eikä lyönyt tunteet päälle.

        Aivan. Se on urhoollista ja erittäin kunnioitettavaa että kaikesta huolimatta jaksoit ja jaksat yhä. Olet vahva!💪


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tottakai hänelläkin on siihen osuutta. Siitähän kaikki lähti ja niin pois päin.

        Eli itsemurhalla uhkailu monta kertaa viikossa on se ratkaisu saada täällä huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis söit sä niitä sydänsuruihin? Vastahan sä uhkasit itsemurhalla ja puhut kuolemasta.Sekö on merkki ettet tartte lääkkeitä.

        Se on merkki kortisolin puutteesta elimistössä. Luitko aloituksen ja ymmärsit sen kohdan, jossa keho huutaa kortisolia mutta ssri-lääkkeet estää sen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sä katsot netan kuvia samalla kun popsit lääkkeitä.Niinkö sä meinaat unohtaa netan eli katsomalla hänen somekuviaan?

        No minä en häntä pysty unohtamaan. Ei se lääke siihen auta muutenkaan. Ei sitä sen takia määrätty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Se on urhoollista ja erittäin kunnioitettavaa että kaikesta huolimatta jaksoit ja jaksat yhä. Olet vahva!💪

        Kiitos... Minä olen selviytyjä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en häntä pysty unohtamaan. Ei se lääke siihen auta muutenkaan. Ei sitä sen takia määrätty.

        Nikolai Tesla sanoi että aivomme on vain vastaanotin. Eli jos ajattelemme jotain niin se jokin on ajatellut myös meitä.

        Upeasti muuten kestät nuo höykyttäjät. En toki ihmettele kun sinun kaltaiset miehet torjuivat kuitenkin Neuvostoliiton 1939-1940. 👍


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en häntä pysty unohtamaan. Ei se lääke siihen auta muutenkaan. Ei sitä sen takia määrätty.

        No minkä takia koska sä olet edelleen masentunut? miksi sä et syö lääkkeitä jotka auttais.sä syöt nyt lääkkeitä jotka ei auta.Ainiin se kun muna ei seiso jos saa lääkkeet jotka lopettaa itsemurha ja kuolema puheet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nikolai Tesla sanoi että aivomme on vain vastaanotin. Eli jos ajattelemme jotain niin se jokin on ajatellut myös meitä.

        Upeasti muuten kestät nuo höykyttäjät. En toki ihmettele kun sinun kaltaiset miehet torjuivat kuitenkin Neuvostoliiton 1939-1940. 👍

        Minä olen myös taistelija luonteeltani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen myös taistelija luonteeltani.

        Milloin ajattelit aloittaa sen taistelun?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen myös taistelija luonteeltani.

        Sinä olet myös voittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet myös voittaja.

        Kiitos.


    • Mikäs nyt auttaisi värien näkemiseen? Meditointi? Jooga? Heavy Metal? Dostojevski?

      • Anonyymi

        Kaikki erinomaisia valintoja, mutta itse kannatan vaihtoehtoa kesäinen metsä.💚


      • Taikasienet (laittomia), on paras vaikutus. Vastaa vuosien terapiassa käyntiä, ja pistää piuhat järjestykseen pääkopassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taikasienet (laittomia), on paras vaikutus. Vastaa vuosien terapiassa käyntiä, ja pistää piuhat järjestykseen pääkopassa.

        Kokeiltu on ja kannatan. Vaikuttava aine psilosybiini muuten kasvattaa aivojen hermokytköksiä ja antaa suorastaan Taivaallista viisautta. Monta kuukautta olo mitä mahtavin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki erinomaisia valintoja, mutta itse kannatan vaihtoehtoa kesäinen metsä.💚

        Joo, kesäinen metsä ei välttämättä ole se paras paikka meille aistiyliherkille... Meditointi tai jooga varmaan parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeiltu on ja kannatan. Vaikuttava aine psilosybiini muuten kasvattaa aivojen hermokytköksiä ja antaa suorastaan Taivaallista viisautta. Monta kuukautta olo mitä mahtavin.

        Tiedän kyllä mitä se on. Kauan sitten kokeilin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taikasienet (laittomia), on paras vaikutus. Vastaa vuosien terapiassa käyntiä, ja pistää piuhat järjestykseen pääkopassa.

        ja tehnyt susta samalla tyhmän , avuttoman ja epäsosiaalisen.


    • Anonyymi

      Minä söin aikoinaan masennuslääkkeitä vain pahimmat parikuukautta vakavimman masennus jakson yli. Sen jälkeen ne lopettettiin. Rauhoittavia tarvittaessa ja unilääkettä sekä nukahtamislääkettä söin pitempään. Ei niitä ollut missään vaiheessa tarkoitus jatkaa pitkään aikaa. Turruttivat tunteita. Minulle sanottiin että lääkitys auttaa siinä alussa. Keskustelu apua ja muuta tukea. Joskus kivunhoitoon tarjottu masennukseen tarkoitettuja lääkettä. Mutta kieltäytynyt kun tiedän kuinka ne vaikuttavat tunteisiin.

      • Anonyymi

        Ikävä kuulla että masennuit, mutta mahtavaa kuulla että selvisit siitä. Tosiaan lääkkeistä on pahimmissa tapauksissa hyötyä, mutta ilman niitä ihminen on myös aina pärjännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla että masennuit, mutta mahtavaa kuulla että selvisit siitä. Tosiaan lääkkeistä on pahimmissa tapauksissa hyötyä, mutta ilman niitä ihminen on myös aina pärjännyt.

        Riippuen varmaan masennuksen tasosta. Minä olin erittäin vakavasti masentunut lisäksi minulle
        tuli myös ahdistuneisuushäiriö eli käytännössä olin toimintakyvytön ahdistinut ja itkin vain. Se oli hyvä että ne turtuttivat tunteita kyllä niitäkin useasti vaihdettiin haettiin sopivaa lääkettä ja annostusta. Tuskinpa olisin tässä jos en olisi silloin apua saanut. Nykyään ei ole mitään pysyviä lääkityksiä enää. Mitä nyt kipulääkeet tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuen varmaan masennuksen tasosta. Minä olin erittäin vakavasti masentunut lisäksi minulle
        tuli myös ahdistuneisuushäiriö eli käytännössä olin toimintakyvytön ahdistinut ja itkin vain. Se oli hyvä että ne turtuttivat tunteita kyllä niitäkin useasti vaihdettiin haettiin sopivaa lääkettä ja annostusta. Tuskinpa olisin tässä jos en olisi silloin apua saanut. Nykyään ei ole mitään pysyviä lääkityksiä enää. Mitä nyt kipulääkeet tarvittaessa.

        Olet upea ja vahva ihminen. Ihana! Kiitos että olet.💚


    • Anonyymi

      Kiitos tietopaketista.

      Just tuota sanaa "turta", oon kaivannut.

      Olen ollut ihastunut niin kauan ja vuoroin onnellinen, vuoroin epätoivoinen, masentynutkin, että kauanko näitä tunteita voi riittää, kestää.

      Käytöksessä ei näy, mutta koko ajan onni kallistuu enemmän alakuloon, kun tajuan että en välttämättä tule näkemään enää ikinä

      • Anonyymi

        Noh! Älä nyt noin ajattele. Niin pitkään kun elämme niin kaikki mahdollista. Se on vain vaikeaa, myönnetään. En tosin tiedä mikä siinä tekee vaikeinta, se että voisi tehdä jotain mutta ei tee vai se että ei voi tehdä mitään mutta tekee?


    • Anonyymi

      Miehet on kylmii ja nainen hävii rakkauspelissä miehille. Miehet alkaa helposti käyttää naisen tunteita hyödyksi ja leikkii niillä. Siksi on parempi syödä ssri lääkkeitä, kuin itkeä miesten perään yksipuolisia tunteita.

      • Anonyymi

        Älä syytä itseäsi siitä, että joku mies on totaalinen idiootti. Se on väärin ja tulee aina olemaan väärin!


    • No kesäinen metsä on ihan ok, mutta kaikkiin pimeisiin juttuihin ei löydy sieltäkään vastausta. Pitäisikö nyt sitten kuitenkin luottaa esim. Senecaan.

      • Anonyymi

        Oletko katsonut tarpeeksi pimeistä kohdista, kuten kivien alta ja kallioiden raoista?


    • Tämä kevään kylmä alku on voinut vielä viedä meiltä mustikat ja se on aika huono juttu.

      • Anonyymi

        No se on suorastaan katastrofi! Toivotaan että syksy korjaa pelkomme iloksi!


    • Anonyymi

      Jos on masentunut ja potee pahaa oloa, mikä on se funktio mitä saa siitä että täälläkin yritetään saada myös muille pahaa oloa? Empatiakyvyttömyyttä, traumaa vai pakonomaisia ajatuksia liittyen kanssaihmisiin joita syyttää omasta tilanteestaan?

      • Anonyymi

        Syvästi masentuneet ei täällä tai missään kirjottele. Ne makaa petissään noustakseen vain vessaan.
        Syvästi masentuneen kodissa ei tiskit, pyykit eikä mitkään arjen asiat järjesty.


      • Anonyymi

        Kortisolin puute. Myös tarkkailu ja oppiminen kuinka toiset reagoi siihen pahaan jota itse koki.


      • Anonyymi

        Ihmiset voivat monista syistä huonosti joko neurologisista syistä tai muuten persoonaan ja elämäntilanteeseen liittyen. Jos täällä näkee esim. itsetuhoisia kommentteja tai kehoituksia muille ihmisille niin ne kannattaa ihan jokaisen ohittaa. Kukaan terve ihminen ei sellaista kirjoita ja valitettavasti maailma on täynnä ilkeitä ihmisiä. Kukaan ei sellaiseksi synny kuitenkaan, mutta jos aikuisiällä sitä harrastaa on todennäköisesti jo avun ulkopuolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset voivat monista syistä huonosti joko neurologisista syistä tai muuten persoonaan ja elämäntilanteeseen liittyen. Jos täällä näkee esim. itsetuhoisia kommentteja tai kehoituksia muille ihmisille niin ne kannattaa ihan jokaisen ohittaa. Kukaan terve ihminen ei sellaista kirjoita ja valitettavasti maailma on täynnä ilkeitä ihmisiä. Kukaan ei sellaiseksi synny kuitenkaan, mutta jos aikuisiällä sitä harrastaa on todennäköisesti jo avun ulkopuolella

        Todella vastenmielistä karsinointia. Et sinä, en minä, eikä kukaan voi sanoa mikä on terveen ihmisen merkki ja mikä ei. Sinä kuulostat lähinnä aivopestyltä pumpulilta, kuin ihmiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset voivat monista syistä huonosti joko neurologisista syistä tai muuten persoonaan ja elämäntilanteeseen liittyen. Jos täällä näkee esim. itsetuhoisia kommentteja tai kehoituksia muille ihmisille niin ne kannattaa ihan jokaisen ohittaa. Kukaan terve ihminen ei sellaista kirjoita ja valitettavasti maailma on täynnä ilkeitä ihmisiä. Kukaan ei sellaiseksi synny kuitenkaan, mutta jos aikuisiällä sitä harrastaa on todennäköisesti jo avun ulkopuolella

        Sinä olet juuri sellainen. Toivon hartaasti että masennut asteelle, että eritteet menee houssuun ja itket 24/7 katsotaan asennettas sen jälkeen uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet juuri sellainen. Toivon hartaasti että masennut asteelle, että eritteet menee houssuun ja itket 24/7 katsotaan asennettas sen jälkeen uudestaan

        Harrastatko itse siis esimerkiksi täällä tuota edellä mainittua? Eli toivot muille ihmisille pahaa ja pahinta kerta puolustusreaktiosi on tuo. Ei minulla ole ymmärrystä saati symppausta sellaisille ihmisille missään olosuhteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet juuri sellainen. Toivon hartaasti että masennut asteelle, että eritteet menee houssuun ja itket 24/7 katsotaan asennettas sen jälkeen uudestaan

        Hyi mitä puhetta. Tuollaiset toiveet osuu aina omaan niskaan!


    • Anonyymi

      Ne ketkä täällä masennuslääkkeitä kritisoi on kultalusikat röörissään syntyneitä herranterttuja, joilla ei ole elämässä ollut mitään vastoinkäymisiä. Pilalle hemmoteltuja tapauksia ja vielä aikuisinakin vanhempiensa kukkarolla.

      • Anonyymi

        En puhuisi kritisoijista tuolla asenteella juuri yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Ollaan me kaikki niin erilaisia. Aloitus on kuin kopio omasta käsityksestäni masennuslääkkeistä ja siksi en oireistani puhunut lääkärille koskaan. Kunnes putosin niin pohjalle, ettei enää pärjännyt yksin. Lääkkeet määrättiin, tietysti. Sen tiesin jo ennenkuin vastaanotolle menin. Vielä kuukauden katselin pakkausta, pelkäsin ettei paluuta ole ja muutun lihavaksi zombiksi.

      Toisin kävi, lääkäri oli oikeassa. Lääke auttoi tuomaan mielialan lähemmäs normaalia tasoa. Itku ja tunteet alkoi tulla takaisin. Iloa koen joskus, siitä olen onnellinen. Uskallan taas puhua. Lääke ei vie masennusta ja muita ongelmia pois. Mitä se tekee, no minulla se keventää raskasta taakkaa mitä mielessäni kannan aina. Menneisyys ei mene pois, harmi ettei sitä pääse pakoon.

      • Anonyymi

        Niin. Mikä sitten onkaan normaali ja mikä epänormaali. Hienoa että selvisit masennuksesta!👍


    • Anonyymi

      Näin se on. Ihan totta joka sana. Herätkää ihmiset!

    • Anonyymi

      Niin.. en mä tiedä onko masennuslääkkeen mun kokoelämään sinällään vaikuttaneet.

      Mulle määrättiin masennukseen lääkehoito kun olin 14 vuotias. Eka lääke oli nimeltään remeron.
      Sittemmin vaihdoksia tuli useita kun nuori ikäni aiheutti vaikeuksia haittavaikutuksien kanssa.

      Cipralexia söin vuosia ja käytön aikana kyllä tuli pitkiä sairauslomia, itsemurhayrityksiä, masennuksen pahenemista täydelliseen toimintakyvyttömyyteen eli nukuin päivät, nukuin yöt.

      En mä siis kokenut että cipralexin popsiminen mitenkään teki sitä miksi mulle selitettiin et niitä syön.

      Syyt siis miksi piti niitä 14 vuotiaana alkaa syömään oli:

      - elvyttää toimintakykyni
      -palauttaa unirytmini normaaliksi
      - estää masennuksen syveneminen
      -vähentää uusiutumisriskiä
      - estää itsemurha-ajatuksia ja yrityksiä

      Ja mikään noista ei toteutunut niiden vuosien aikana kun noita kiltisti söin.

      Lisäksi kun haittavaikutuksia tossa lueskelin tunnistin kokeneeni seuraavia:

      ”Itsetuhoajatusten esiintyminen on todennäköisempää, jos

      sinulla on aikaisemmin ollut itsemurha- tai itsetuhoajatuksia
      olet nuori aikuinen. Kliinisissä tutkimuksissa on havaittu kohonnut itsemurhakäyttäytymisen riski alle 25-vuotiailla psykiatrisista häiriöistä kärsivillä aikuisilla, joita on hoidettu masennuslääkkeillä.”

      ”Cipralexia ei normaalisti pitäisi käyttää lapsilla ja alle 18-vuotiailla nuorilla. Lisäksi on hyvä muistaa, että alle 18-vuotiailla potilailla itsemurhayritysten, itsemurha-ajatusten sekä vihamielisyyden (pääasiassa aggressiivisuutta, vastustavaa käyttäytymistä ja vihaa) riski kasvaa, kun he käyttävät tämän tyyppisiä lääkkeitä (SSRI). Lääkäri voi silti määrätä Cipralexia alle 18-vuotiaalle potilaalle katsoessaan sen olevan potilaan etujen mukaista. Jos lääkäri on määrännyt Cipralexia alle 18-vuotiaalle potilaalle ja lääkkeen käyttö herättää kysymyksiä, on lääkäriin syytä vielä ottaa yhteyttä. Lääkäriin on otettava yhteyttä, jos jokin mainituista oireista kehittyy tai pahenee, kun alle 18-vuotias potilas käyttää Cipralexia. Cipralexin pitkäaikaisturvallisuutta, kuten vaikutuksia kasvuun, kypsymiseen sekä älylliseen kehitykseen ja käyttäytymisen kehitykseen ei ole vielä riittävästi tutkittu.”

      pahoinvointi
      päänsärky.

      ahdistus, levottomuus, poikkeavat unet, nukahtamisvaikeudet, uneliaisuus, huimaus, haukottelu, vapina, ihon pistely

      hampaiden narskutus, levottomuus, hermostuneisuus, paniikkikohtaus, sekavuus

      alhaisesta verenpaineesta johtuva huimaus seisomaan noustessa (ortostaattinen hypotonia)

      poikkeavat tulokset maksan toimintakokeista


      ruokahaluttomuus

      Väsymys

      itsetuho- tai itsemurha-ajatukset


      Ja kun lopetin lääkehoidon tuli 3 viikon ajaksi seuraavat oireet:

      unihäiriöitä (tavallista vilkkaampia unia, painajaisunia, unettomuutta), ahdistusta, päänsärkyä, huonovointisuutta, hikoilua (myös yöllä), levottomuutta, herkkätunteisuutta tai ärtyisyyttä



      Nämä pillerit ei todellakaan ole karkkia ja oikeesti miettisin kaks kertaa kun syöttää niitä lapselle.
      Kovia lääkkeitä 14 vuotiaalle.

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Minä aloin käyttää jo 12-vuotiaana ja käytän yhä edelleen nyt 44-vuotiaana. Taukoja ei ole ollut välissä.
        Jo tästä samasta juttelimme toissapäivänä.

        Enkä jättäisi lääkitystäni mistään hinnasta


    • Anonyymi

      En jaksa lukea koko juttua. Mulle lääkkeet eivät sovi. Puolen vuoden käytön jälkeen yritin itsaria lääkkeillä. Mulla oli siis muutakin toki. En onnistunut. Sen jälkeen päätin, että selätän masennuksen luonnonmenetelmillä. Lääkkeitä en tosiaankaan syö, eivät sopineet mulle vaan pahensivat tilannetta

      • Anonyymi

        Otin järkyttävän määrän rauhoittavia ja unilääkkeitä samalla kulauksella. Mies valvoi yön vierellä. Ei soittanut ambulanssia ja asiasta ei sen jälkeen koskaan puhuttu. Tästä on jo aikaa.


      • Anonyymi

        Asioista ei puhuta. Se masennus ja syyt siihen eivät ole kadonneet mihinkään. Osaan vaan taitavammin peittää kaiken


      • Anonyymi

        Lisään vielä, että ei huolta. Pidän tunteeni hallinnassa ja lapsenkin vuoksi yritän ajatella positiivisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että ei huolta. Pidän tunteeni hallinnassa ja lapsenkin vuoksi yritän ajatella positiivisesti

        Toivottavasti sulla on joku ystävä tai läheinen jolle voisitluottamuksellisesti puhua ja uskoutua ettet kaikkea pidä sisälläsi. Oikeasti tsemppiä sulle ja muillekin masennuksen kans syvissä vesissä kulkeville, mennään päivä kerrallaan, yritetään löytää jostain pieniä valonpisaroita elämään.


    • Anonyymi

      Melko provosoiva aloitus jälleen kerran. Masennus on suomalaisten kansansairaus, ei mikään leikin asia. Vaikka joku pahoinvoiva reppana täällä taas muille pskaa toivookin

      • Anonyymi

        Se on just niin. Vakavasti masentunut ei jaksa muuta kuin maata, ei käy kuukausiin pesulla, ei siivoa kuukausiin jääkaapissa on mätää ruokaa, tiskit on kuukausia altaassa ja koko asunto haisee. Itse hajuun tottuu kyllä.
        laihtuu 15-20 kiloa vuodessa jne.
        Tällaista se oli itselläkin pahimmillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just niin. Vakavasti masentunut ei jaksa muuta kuin maata, ei käy kuukausiin pesulla, ei siivoa kuukausiin jääkaapissa on mätää ruokaa, tiskit on kuukausia altaassa ja koko asunto haisee. Itse hajuun tottuu kyllä.
        laihtuu 15-20 kiloa vuodessa jne.
        Tällaista se oli itselläkin pahimmillaan

        Milläkö nousin nykytilaani? Pääasiassaan lääkityksen avuin. Edelleen olen masentunut, mutta nyt toimintakykyinen, enkä mieti itsemurhaa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläkö nousin nykytilaani? Pääasiassaan lääkityksen avuin. Edelleen olen masentunut, mutta nyt toimintakykyinen, enkä mieti itsemurhaa enää.

        Mulla oli sossujen määräyksestä siivoojat, jotka puhisti ja puunas kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläkö nousin nykytilaani? Pääasiassaan lääkityksen avuin. Edelleen olen masentunut, mutta nyt toimintakykyinen, enkä mieti itsemurhaa enää.

        Suomessa ei ole sellaista yhteishenkeä että kaikista haluttaisiin pitää oikeasti huolta, edes nuoret eivät pääse mielenterveyspalveluiden piiriin ja vanhukset jätetään heitteille. Siihen väliin mahtuu kaikenlaista kohtaloa mikä on surullista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole sellaista yhteishenkeä että kaikista haluttaisiin pitää oikeasti huolta, edes nuoret eivät pääse mielenterveyspalveluiden piiriin ja vanhukset jätetään heitteille. Siihen väliin mahtuu kaikenlaista kohtaloa mikä on surullista

        Toivottavasti sotesta ei leikattaisi varoja mielenterveydenpalveluista lisää, tässä maassa on jo muutenkin liikaa heitteille jätettyjä avuntarvitsijoita pilvinpimein.


    • Anonyymi

      Ätmittäjä tröllin tekemä aloitus

    • Anonyymi

      AP - ne ei ole serotoniin estäjiä vaan serotoniinin TAKAISINOTON estäjiä
      Perehdyhän asioihin, ennen kuin skriivaat mitä sattuu.

      SSRI:t vaikuttaa serotoniiniin ja esim. SNRI:t serotoniiniin ja noradrenaliiniin, eli ovat laveampikirjoisia vaikuttaessaan aivojen välittäjäaineisiin.

      • Anonyymi

        Kerro toki miten ne käytännössä toimii, kun olet noin "viisas" ja "lukenut"? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki miten ne käytännössä toimii, kun olet noin "viisas" ja "lukenut"? :D

        Toki. Nuo estävät kyseisten välittäjäaineiden (serotoniini, noradrenaliini), varastoitumisen hermosolussa.
        Vai tiesitkö edes sitäkään, että nuo on välittäjäaineita?

        Kannattas yleensä perehtyä näihin juttuihin, ennen kun mutulla heittelee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Nuo estävät kyseisten välittäjäaineiden (serotoniini, noradrenaliini), varastoitumisen hermosolussa.
        Vai tiesitkö edes sitäkään, että nuo on välittäjäaineita?

        Kannattas yleensä perehtyä näihin juttuihin, ennen kun mutulla heittelee mitään.

        No miten tuo seikka eroaa aloituksen kertomasta? Oi hypokriittinen ilmaisujen n*ssija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten tuo seikka eroaa aloituksen kertomasta? Oi hypokriittinen ilmaisujen n*ssija?

        Sillä on aikas iso ero kun puhutaan serotoniinin estäjästä ja serotoniinin takaisoton estäjästä.


    • Anonyymi

      Yksi suurimpia salaisuuksia ja huijauksia joka halutaan pimittää. Raha, lahjonta, poliitikot, virkamiehet ja lääketeollisuus. K-rokotukset k-pelotteluineen oli kusetus.

      • Anonyymi

        Jos isorokko saisi temmeltää yhä vapaasti, niin väestö puolittuisi nykyisestään. Onneksi rokote siihen pelasti ihmiskunnan.

        Isorokkoa on tiettävästi vain Yhdysvalloissa ja Venäjällä laboratorio-olosuhteissa. Toivotaan ettei kukaan päästä niitä sekopäissään vapaaksi.
        En ihmettelisi, vaikka Putinnilla juohtus semmonenkin mieleen ainakin kiristyskeinona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos isorokko saisi temmeltää yhä vapaasti, niin väestö puolittuisi nykyisestään. Onneksi rokote siihen pelasti ihmiskunnan.

        Isorokkoa on tiettävästi vain Yhdysvalloissa ja Venäjällä laboratorio-olosuhteissa. Toivotaan ettei kukaan päästä niitä sekopäissään vapaaksi.
        En ihmettelisi, vaikka Putinnilla juohtus semmonenkin mieleen ainakin kiristyskeinona.

        Nostan nimenomaan tässä Venäjän uhan, sillä Putinin valtahan ulottuu kaikkialle. Maa on käytännössä diktatuur. Kun taas Yhdysvalloissa presidentti on aika sidottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos isorokko saisi temmeltää yhä vapaasti, niin väestö puolittuisi nykyisestään. Onneksi rokote siihen pelasti ihmiskunnan.

        Isorokkoa on tiettävästi vain Yhdysvalloissa ja Venäjällä laboratorio-olosuhteissa. Toivotaan ettei kukaan päästä niitä sekopäissään vapaaksi.
        En ihmettelisi, vaikka Putinnilla juohtus semmonenkin mieleen ainakin kiristyskeinona.

        Nähtiin tuon padon räjäytyksen suhteen, että se hullu pystyy ihan mihin vaan. Omiakaan ei sääliyä tulvaveden alla ja se ydinvoimala on yksin koko ajan kriisivyöhyke


    • Anonyymi

      Nosto.

    • Anonyymi

      Näkee tällä palstallakin kuinka jatkuva ja liika alkoholin litkiminen, lääkkeet ja huumeet tekee ihmisestä tunteettoman, ei-ihmismäisen sekoilijan. Kaikki mahdolliset tunne-elämän sotkut, ihmissuhteet, ahdistus, masennus, paha olo, ja krapula jne. vain pahenevat entisestään. Koko elämä. Jyrkkä EI lääkkeille!

      • Anonyymi

        Toki jos haluat palata keskiajalle ja uskomusten pariin. Ilman muuta jos haluat luottaa, että mt-potilas sairastaa riivaajahenkiä.
        Ehdottomasti, jos arvelet syövän ja diabeteksenkin parantuvan kaukoparantajan energioilla maksullisen tv-lähetyksen kautta.
        Vastusta toki länsimaista lääketiedettä, tiedettä yleensä ja kehitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki jos haluat palata keskiajalle ja uskomusten pariin. Ilman muuta jos haluat luottaa, että mt-potilas sairastaa riivaajahenkiä.
        Ehdottomasti, jos arvelet syövän ja diabeteksenkin parantuvan kaukoparantajan energioilla maksullisen tv-lähetyksen kautta.
        Vastusta toki länsimaista lääketiedettä, tiedettä yleensä ja kehitystä.

        Läpinäkyvän halpamainen lyttäysyritys. Jokainen valitsee ja päättää itse. Et sinä etkä lääketeollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpinäkyvän halpamainen lyttäysyritys. Jokainen valitsee ja päättää itse. Et sinä etkä lääketeollisuus.

        Onneksi valtaosa ymmärtää käyttää lääkkeitä.

        Nehän ne on juuri niitä kouluammuskelijoita ynnä muita, joilla ei sitä lääkitystä ole ja elävät harhojen vallassa.

        Älä sinä käytä lääkkeitä, mutta älä puutu niiden elämään ketkä käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi valtaosa ymmärtää käyttää lääkkeitä.

        Nehän ne on juuri niitä kouluammuskelijoita ynnä muita, joilla ei sitä lääkitystä ole ja elävät harhojen vallassa.

        Älä sinä käytä lääkkeitä, mutta älä puutu niiden elämään ketkä käyttää

        Breivik on sekopää. Tosin älykäs sekoåää, sehän opiskelee lakia siellä linnassa. Oikeutensa se janari tuntee, selkäpiitä karmiva tyyppi. Mutta ei se vapaaksi pääse


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe