Eiköhä taas olisi aka vankila- Jumalan Palveluksen?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Alkuvirtenä oli tämä; "Käykäämme nyt Jerusalemiin"
- Anonyymi
Tänään näin mun sedän vvaimoa ja serkkuani ihan sattumalta kaupan pihassa mökkipaikkakunnalla. Minulla ja serkullani on ikäeroa vissiin 30 vuotta, mutta hän on minun asuinkuntani koulun keittiöllä ruokaa tekemässä lapsille. Siellä itekkin olin ennen häntä siivoamassa ja yhden kerran tiskikonetta käyttämäsdä, täi näyttämässä🤣 en muista että varmaan lapsena olen tämän serkun kanssa puhunut, mutta heti oli jotain samaa. Äitin puolelta vois sanoa että oon suloinen myrkynkeittäjä, vaikka mies olenkin. Lapset oli ekaks moittinut kasvisruokapäivää, mutta ruoka oli siltikin hyvää. Näin se pitää olla! Hyvää, halpaa ja terveellistä!
- Anonyymi
Ai niin nyt lipsahti keittokirjan puolelle. Raamatun päivän tekstinä ajatuksissani on viisi leipää ja kaksi kalaa.
- Anonyymi
Heti Isä meidän - rukous perään.
- Anonyymi
Ja hiljaiset esirukoukset oman musiikin, rukouksen tai sanojen mukaan. Hyvää ja levollista yötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487