Törmään aina lukuun 90% naisista ottaa suihin...
Pitää varmaankin paikkansa (ainakin minun mielestäni).
Myös 90% naisista pitää kielisuudelmista ja kokemusteni mukaan nämä 10% ovat samoja naisia.
Eli jos nainen ei pidä kielisuudelmista hän ei myöskään pidä suihinotosta...
Ottakaa kantaa ja kertokaa olenko oikeassa?
90%
5
892
Vastaukset 5
- joe
hmm,olisikohan noin? kumminkin kyseessä kax aivan eri asiaa..rohkenen epäillä etti pidä paikkaansa.
- Anonyymi00003
Sanoisin, että ei pidä paikkansa millään tavalla. Ensinnäkin 90% naisista ei pidä suihin ottamisesta ja taas lähes kaikki naiset tykkää kielisuudelmista.Tai ainakin sen mukaan mitä itsellä on tullut kokoemusta. Ja voi kun oliskin noin, että 90% naisista tykkäisi ottaa suihin. On mienaan kumman yleistä, että naiset ei ota suihin, vaikka itse antais heillesuuseksiä.
- Anonyymi00016
Mun pienen otoksen perusteella pitää paikkansa
- Anonyymi00017
Minulla on kohtalainen otanta ja yhdyn ensimmäisen ja toisen kommentoijan kanssa kyllä samaan, että ei pidä lähelläkään paikkansa.
- Anonyymi00018
Typeriä nämä matemaattiset laskelmat jotka ei perustu mihinkään. Malleja tekee ihmiset jotka eivät ymmärrä tai osaa mitään prosenteista vaikka kyse on yksinkertaisesta matematikasta.
On vain se kuinka moni on tehnyt jotain asiaa joskus, ja kuinka moni tekee ssia tityssä iässä. Näissä luvuissa voi olla yllätyksiä.
Eikä kukaan voi tehdä todellista tilastoa omilla kokemuksillaan. Jos itsellä on kokemusta 20 eri naisen kanssa, ja kymmenen ottaa suihin tai kolme antaa peppua, niin se ei ole totuus. Oikeasti 20 naisen joukossa voi olla 18 suihinottajaa ja seitsemän peppuseksiä harrastavaa. Kyse on vain siitä hetkestä. Eikä yleisesti 90 prosenttia 30v ikäisistä naisista ota suihin tai 40 harrasta peppuyhdyntää. Kukaan ei saa tuhannen naisen otantaa näihin kysymyksiin. Tiuo 20 voi olla jo vaikea. Itsen olen jutellut ehkä viiden tai kuuden naisen kanssa asiasta, niin yksi 20v ikäinen nainen oli vielä täysin kokematon. Neljä tai viisi otti suihin 36 v iässä ja yksi ei harrastanut peppuseksiä. Kaikki seksiä harrastaneet olivat kokeneet peppuseksin, yksi ei pidempään. Yksi yli 50v harrasti suihinottoa ja tarvittaessa peppuseksiä. Mutta nämä eivät kerro mitään siitä mitä sata tapahtumaa on. Ainoa totuus on se, että yli 90 prosenttia yli 20v naisista on tehnyt muutakin kuin pelkkää emätin yhdyntää. Alle 15v ikäisten touhuilukin voi olla paljon luultua yleisempää.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612478- 801077
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79644
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun94579Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498