4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Anonyymi-ap

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.

407

25568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikinä ennen ei rantakylässä ole mitään tapahtunut! Kaupungin kerman ja sivistyneistön asuinaluetta.

• Anonyymi

Heh, hassuja maalaiskommentteja. Rikkaus , koulutus tai muukaan eliittinen elämä ei ihmistä fiksummaksi tee. Hulluja ja mieleltään sairaita löytyy kyllä ihan mistä yhteiskuntaluokista ja maakunnista tahansa.

• Anonyymi

Toinen on lapsen biologinen vanhempi, toinen ei. Saattaapi olla selitys asiaan.

• Anonyymi

Miten se selittää lapsen tappamisen?

• Anonyymi

Totta puhut, eikä nykyiset lasten valvojat ja sosiaali työn tekijät välitä, luulisi että ammattinsa osaavat ihmiset näkisivät missä mennään jos perheessä käyvät, selvää on kun lapset määrätään äidille niin viihteellä pitää päästä käymään eikä välitetä minkä aineitten käyttäjän sieltä saa mukaansa, kuulemma joensuussa yksin huoltaja äidit käyttävät huumeita ja kaveri piiri on sen mukaista, lapset ovat tois arvoisia tälläisten kaverien rinnalla. Missä on äidin rakkaus, huolen pito ja vastuu näillä äideillä lapsiaan kohtaan jos itse ovat halunneet ryhtyä lasten huoltajiksi?
        Kyllä nyt pitää joensuun lasten valvojien ottaa kovemmat otteet käytäntöön näissä asioissa vai jäävätkö odottamaan seuraavaa uhria. Lasten isien huolet ja toiveet tulee ottaa huomioon ja tehdä ratkaisu kumman vanhemman luona lapsella on turvallista elää.

• Anonyymi

Totta mitä kirjoitit. Tuo puoliso ralli on kovaa. Ensin mennään yhteen,heti lapsi/ lapsia,nuoruus elämättä ja sitten sitä nuoruutta päätettään alkaa elämään kun perhe-elämä ei olekkaan ihanan ruusuista. Tiedoksi vain että ,ei se ole kellään mutta parisuhteen eteen pitää tehdä työtä. Mieluimmin sitten erotaan kun jännä loppuu..jännää etsitään uudesta suhteesta jne,jne. Lapset tuntuu unohtuvan tuossa pyörityksessä. Monta uutista on missä äiti on lähtenyt baariin ja pienet lapset jääneet yksin kotiin. Olisiko aika lopettaa tuo jumalainen Äiti myytti ja katsoa tilannetta tarkemmin. Isä voikin olla se turvallisin huoltaja mutta aina katsotaan että lapset kuuluu äidille. Lastensuojelukin näyttää että äiti on parasta lapselleen. Toki näinkin on mutta on myös niitä tilanteita että isän yli suorastaan kävellään tai sitten isän maine pilataan valheellisella pedofiili "epäilyillä" Lasta kuullaan vaikka hän olisi esim.vain 4v.ja helposti manipuloitavissa.Onko lastensuojelun aika herätä tekemään sitä mihin se on velvoitettu eli suojelemaan lasta/lapsia. Tämä ei ollut yleistys. En puhu kaikista perheistä. Vain niistä jossa ongelmat kasaantuu ja joilta ummistetaan silmät. Sitten voi käydä näin kuten tässä Joensuun tapauksessa kävi.

• Anonyymi

Totta turiset. Naapuri talossa asuu nuori nainen jolla kolme lasta. Kaikilla eri isä ja maahamuuttaja taustainen. Rajuja riitoja/perheväkivaltaa. Poliisit harvase viikko kylässä. Erotaan. Nyt uusi tumma poika kainalossa. Sossu käy joskus ja lastensuojeluun on tehty huoli ilmoituksia.Kohta on taas raskaana ja homma jatkaa kulkuaan. Moni naapuri vamaan toivoo että tämä olisi se ns.oikea ja elämä rauhoittuisi..varsinkin lasten vuoksi. Mutta....

• Anonyymi

Biologinen totuus. Leijona uroskin tappaa naaraalta toisen siittämät pennut ja astuu naaraan saadakseen omia jälkeläisiään.
        Näköjään ihmiset taantuu jälleen luolamiesten ja eläinten tasolle, kun ei älykkyys muuhun enää riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut, eikä nykyiset lasten valvojat ja sosiaali työn tekijät välitä, luulisi että ammattinsa osaavat ihmiset näkisivät missä mennään jos perheessä käyvät, selvää on kun lapset määrätään äidille niin viihteellä pitää päästä käymään eikä välitetä minkä aineitten käyttäjän sieltä saa mukaansa, kuulemma joensuussa yksin huoltaja äidit käyttävät huumeita ja kaveri piiri on sen mukaista, lapset ovat tois arvoisia tälläisten kaverien rinnalla. Missä on äidin rakkaus, huolen pito ja vastuu näillä äideillä lapsiaan kohtaan jos itse ovat halunneet ryhtyä lasten huoltajiksi?
        Kyllä nyt pitää joensuun lasten valvojien ottaa kovemmat otteet käytäntöön näissä asioissa vai jäävätkö odottamaan seuraavaa uhria. Lasten isien huolet ja toiveet tulee ottaa huomioon ja tehdä ratkaisu kumman vanhemman luona lapsella on turvallista elää.

Yleensä en välitä, mutta kyllä toistakymmentä virhettä tekstissä on jo liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Biologinen totuus. Leijona uroskin tappaa naaraalta toisen siittämät pennut ja astuu naaraan saadakseen omia jälkeläisiään.
        Näköjään ihmiset taantuu jälleen luolamiesten ja eläinten tasolle, kun ei älykkyys muuhun enää riitä

Vain sun totuus tuolla ajatuksentasol kuulut linnaan ranen leikkikaluks

• Anonyymi

No johan on sinulla diaknoosit ja selitykset ! Mistä olet oppisi ammentanut, että hirveyksiä saa tuosta, vaan tehdä . . . . JA SE ON MIELESTÄSI SELITYS !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisistä on tullut petoja, että siinä mielessä olet oikeassa, mutta nämä lastentappajat on sitä luokkaa, että voisin kuristaa ne itse paljain käsin hengiltä.
        Lapset, nuo kaikkein viattomimmat, puolustuskyvyttömimmät, jotka luottavat vanhempiinsa. Minä vihaan niitä ihmisiä, jotka tekevät lapsillensa tai toisten lapsille pahaa. Ne ei ansaitse muuta kuin kiduttamalla kuolemisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain sun totuus tuolla ajatuksentasol kuulut linnaan ranen leikkikaluks

Oho, joutuukos biologian tuntemuksestakin jo linnaan?! Eipä kouluaikaan tuota kukaan kertonut. Oletko sinä käynyt koulua, tai edes koulussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan on sinulla diaknoosit ja selitykset ! Mistä olet oppisi ammentanut, että hirveyksiä saa tuosta, vaan tehdä . . . . JA SE ON MIELESTÄSI SELITYS !

Kuka on sanonut että noin saa tehdä? Etkö osaa lukea?
        Puhe oli siitä mitä leijonauros tekee, johan tuo koulun biologiassa opitaan.
        Tosin sen tietämiseksi pitäisi ensin käydä koulua, joten ethän sinä voikaan sitä tietää.

• Anonyymi

Nimenomaan näin! Entäpä sitten lastensuojelu, onko ollut ajan tasalla? Mitä lapsi-parka on saanut kokea ennen hengen menoa...Afrikan ja lähi-idän asiat ovat suomalaisille suurin asia maailmassa, omasta kansasta ei ole väliä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näiltä pahvipäiltä voi muuta odottaakaan.
        "lasten valvojat, sosiaali työn tekijät, kaveri piiri..."
        😒😒😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisistä on tullut petoja, että siinä mielessä olet oikeassa, mutta nämä lastentappajat on sitä luokkaa, että voisin kuristaa ne itse paljain käsin hengiltä.
        Lapset, nuo kaikkein viattomimmat, puolustuskyvyttömimmät, jotka luottavat vanhempiinsa. Minä vihaan niitä ihmisiä, jotka tekevät lapsillensa tai toisten lapsille pahaa. Ne ei ansaitse muuta kuin kiduttamalla kuolemisen.

Hetkinen nyt...!
        "voisin kuristaa ne itse paljain käsin hengiltä..."
        "Minä vihaan niitä ihmisiä, jotka tekevät lapsillensa tai toisten lapsille pahaa. Ne ei ansaitse muuta kuin kiduttamalla kuolemisen..."
        Joku tuossa kommentissasi vihjaa siihen, että saatat hyvinkin olla itse ihan samanlainen. Väkivaltainen sadisti, jolla on vaikeuksia itsehillinnässä.

• Anonyymi

Naiset tappaa lapsia jo ennen niiden syntymää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eivät kyllä ole ihan terveitä nuo sinunkaan kidutusfantasiasi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, joutuukos biologian tuntemuksestakin jo linnaan?! Eipä kouluaikaan tuota kukaan kertonut. Oletko sinä käynyt koulua, tai edes koulussa?

Eläimet ja ihmiset on erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet samanlainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta mitä kirjoitit. Tuo puoliso ralli on kovaa. Ensin mennään yhteen,heti lapsi/ lapsia,nuoruus elämättä ja sitten sitä nuoruutta päätettään alkaa elämään kun perhe-elämä ei olekkaan ihanan ruusuista. Tiedoksi vain että ,ei se ole kellään mutta parisuhteen eteen pitää tehdä työtä. Mieluimmin sitten erotaan kun jännä loppuu..jännää etsitään uudesta suhteesta jne,jne. Lapset tuntuu unohtuvan tuossa pyörityksessä. Monta uutista on missä äiti on lähtenyt baariin ja pienet lapset jääneet yksin kotiin. Olisiko aika lopettaa tuo jumalainen Äiti myytti ja katsoa tilannetta tarkemmin. Isä voikin olla se turvallisin huoltaja mutta aina katsotaan että lapset kuuluu äidille. Lastensuojelukin näyttää että äiti on parasta lapselleen. Toki näinkin on mutta on myös niitä tilanteita että isän yli suorastaan kävellään tai sitten isän maine pilataan valheellisella pedofiili "epäilyillä" Lasta kuullaan vaikka hän olisi esim.vain 4v.ja helposti manipuloitavissa.Onko lastensuojelun aika herätä tekemään sitä mihin se on velvoitettu eli suojelemaan lasta/lapsia. Tämä ei ollut yleistys. En puhu kaikista perheistä. Vain niistä jossa ongelmat kasaantuu ja joilta ummistetaan silmät. Sitten voi käydä näin kuten tässä Joensuun tapauksessa kävi.

Olen nähnyt yksinhuoltaja isiä joissa äiti on menettänyt huoltajuuden , hyvin isä hoitelee vanhemmuutensa , sillä aikaa kun äiti eleli ikuista murrosikää.
        Niin että kaikki äiditkään eivät ole kypsiä tehtäväänsä että olla vanhempi joka suojelee ja kasvattaa.
        Joten olen itsekkin sitä mieltä että äiti myytti on kovasti yliammuttua tarinaa, ihmisiähän kaikki ovat ja isä on ihan yhtä tärkeä lapselle kun äitikin.
        Joten pitäisi näiden päättäjien lopettaa se että äitiä pidetään automaattisesti muka parempana huoltajana kun isää.
        Joskus on vaan niin että se isä täyttää vanhemmuuden vaatimukset paremmin kun äiti.
        Joten nämä päättäjät ovat joskus hyvin sokeita näkemaan asioita , jotka tavalliset ihmiset huomioivat . Kuinka monen lapsen elämä on pilattu näillä päätöksillä, ja se näkyy kirjoista jantv haastatteluista kun nämä lapset ovat kasvaneet ja osaavat itse tuoda esille millaista heidän elämänsä oli väärän päätöksen pohjalla, jossa lapsella ei ollut sanan valtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta turiset. Naapuri talossa asuu nuori nainen jolla kolme lasta. Kaikilla eri isä ja maahamuuttaja taustainen. Rajuja riitoja/perheväkivaltaa. Poliisit harvase viikko kylässä. Erotaan. Nyt uusi tumma poika kainalossa. Sossu käy joskus ja lastensuojeluun on tehty huoli ilmoituksia.Kohta on taas raskaana ja homma jatkaa kulkuaan. Moni naapuri vamaan toivoo että tämä olisi se ns.oikea ja elämä rauhoittuisi..varsinkin lasten vuoksi. Mutta....

Oletpa tarkkaan seurannut naapuritalon elämää kun oikein tiedät että lapsilla on eri isät. Miten se asia vaikuttaa mihinkään. Monella on sama tilanne ja silti ovat arvostettuja ihmisiä.
        Kamala ajatuskin että joku pitäis elämästäni niin huolta että on lasten isätkin kirjattu uteliaisuuden kalenteriin.
        Hyvähän se on jos mainitsemasi perhe on valvonnan alaisena , mutta muista ettet voi oikeastaan tietää totuutta isistä , siis kukaan ei tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin yksinhuoltajana. Lasten isä kuoli tapaturmassa. Olin tavallinen työssäkäyvä perheen äiti ilman alko tai muita ongelmia. Puolison kuoleman jälkeen kävin töissä hoidin lapset, mitään apua ei saatu mistään. Enkä hillunut kapakoissa tai juossu ukkojen perässä. Kukaan ei kysynyt tarviinko apua, monet kysyi onko mulla uusi ukko. Uutta ukkoa ei ole yksin ollut 27vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan totta, samat ajatukset minulla. Kun tämän tästä saa lukea lehdistä ja kuulla uutisista miten lapsia joutuu sairaalaan pahoinpitelyn vuoksi, toiset kuolevat ja toisille jää ikuiset vammat. Miten aikuinen ihminen voi tappaa pienen lapsen joka ei itse voi itseänsä puolustaa mitenkään . Tälläist ihmiset sais viedä jonnekkin kaukaiseen saareen asumaan ilman venettä ja josta maihintulo olisi mahdottomuus , siellä sitten miettisi tekojaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosiaalityöntekijä on yhdyssana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin yksinhuoltajana. Lasten isä kuoli tapaturmassa. Olin tavallinen työssäkäyvä perheen äiti ilman alko tai muita ongelmia. Puolison kuoleman jälkeen kävin töissä hoidin lapset, mitään apua ei saatu mistään. Enkä hillunut kapakoissa tai juossu ukkojen perässä. Kukaan ei kysynyt tarviinko apua, monet kysyi onko mulla uusi ukko. Uutta ukkoa ei ole yksin ollut 27vuotta.

Onnea.. Nostan hattua olin melkein 29v yksinhuoltaja mies.. Seurattiin käykö naisia olisivat tuoneet joskus vaikka makkara keiton.
        14vuotta jo yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen nyt...!
        "Minä vihaan niitä ihmisiä, jotka tekevät lapsillensa tai toisten lapsille pahaa. Ne ei ansaitse muuta kuin kiduttamalla kuolemisen..."
        Joku tuossa kommentissasi vihjaa siihen, että saatat hyvinkin olla itse ihan samanlainen. Väkivaltainen sadisti, jolla on vaikeuksia itsehillinnässä.

Sinne elinkautista istuvien joukkoon vaan kaikki lasten raiskaajat ja murhaajat..
        Kun ei oo aineita mitä vetää suuhunsa eikä suoneen niin , eiköhän se jossain vaiheessa elinkautista istuvana tuu mieleen mitä on tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auerin lapset pakotettiin valehtelemaan oikeudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Uutta ukkoa ei ole yksin ollut 27vuotta."
        Siis klassinen puutteessa eläminen. Siitäkö tuo katkeruus mies-sukupuola kohtaan kumpuaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun katsoo kuvaa oikeussalista, ei ole epäselvää että miehellä ei ole kaikki kotona. Ulkonäkö kertoo kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmastikaan käytä kuin pieni joukko. Mikäs huostatantta olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs nämä pienet sairaanhoitajat jotka abortoivat lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne elinkautista istuvien joukkoon vaan kaikki lasten raiskaajat ja murhaajat..
        Kun ei oo aineita mitä vetää suuhunsa eikä suoneen niin , eiköhän se jossain vaiheessa elinkautista istuvana tuu mieleen mitä on tehnyt.

Ihan samaa mieltä. Tuli mieleen vilja Eerikan tapaus. Miten oma vanhempi voi olla mukana?järkyttävää. Toivottavasti tulevat kokemaan vankilassa kauhuja joka hetki. Vaikka suomessa vankilat on hyvänolon paikkoja. Ei monella ole kotona noin hyviä oloja. Pitäisi ostaa palvelut muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis klassinen puutteessa eläminen. Siitäkö tuo katkeruus mies-sukupuola kohtaan kumpuaa.

Jaa että sekö oli sinusta se tärkein asia ottaa huomioon tämän lesken kerronnasta.
        Ymmärrän ihan hyvin hänen tilanteensa. Joten puutteessa eläminen ehkä tekee sinun elämäsi vaikeaksi siksipä vedät sen asian esille välittömästi.
        Kun jää,leskeksi niin ei siinä ehdi hormonit hyrräämään kun tekee koko päivä työtä ja hoitelee lapset ja heidän harrastuksissaan mukana . Niin että älä huolehdi turhaan , puute ekonoomisista resursseista on usein päällimmäisenä yksinhuoltajan elämässä . Mutta sellaisestahan sinä et mitään käsitä. Ja käsitellä lasten surua kun isä on kuollut, joten nainen ei koskaan ole siinä tilanteessa kun ssinä joka olet aina murjomassa omias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä! Silmä silmästä, hammas hampaasta. Kuolemantuomio on poistunu, mutta toivon että jossakin joskus lapsenhakkaajat/tappajat joutuvat kokemaan saman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa tarkkaan seurannut naapuritalon elämää kun oikein tiedät että lapsilla on eri isät. Miten se asia vaikuttaa mihinkään. Monella on sama tilanne ja silti ovat arvostettuja ihmisiä.
        Kamala ajatuskin että joku pitäis elämästäni niin huolta että on lasten isätkin kirjattu uteliaisuuden kalenteriin.
        Hyvähän se on jos mainitsemasi perhe on valvonnan alaisena , mutta muista ettet voi oikeastaan tietää totuutta isistä , siis kukaan ei tiedä

Vai ei kukaan tiedä, oletko sinäkin jakorasia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun katsoo kuvaa oikeussalista, ei ole epäselvää että miehellä ei ole kaikki kotona. Ulkonäkö kertoo kaiken.

Ei kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sijaisvanhempi ja pitemmän aikaa olen huomannut joensuun lastensuojelun ongelmat. Minulla ei ollut sosiaalityöntekijää melkein vuoteen. Sairaslomia, ei ollut sijaisia. Ohjaajat joutuivat vastuullisiin tehtäviin. Vaikka perheestä oli tehty useita lasuja, ei ollut resursseja selvittää tilanteita. Jokohan nyt asialle tehdään jotain!!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tosiaan päässyt peruskoulusta läpi?
        Yhdyssanat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaat sujuvasti itsellesi😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Totta turiset"😂
        Etkö ymmärrä, että kirjoitustaidottomuutesi paljastaa sinut samaksi kommentoijaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsiisus. Hoida traumasi jossain muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolta voi sivistää itseään, tuhkimo-efekti, isä- ja äitipuolet täysvanhempia tod näköisemmin pahoinpitelijöitä tai murhaajia. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cinderella_effect

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt yksinhuoltaja isiä joissa äiti on menettänyt huoltajuuden , hyvin isä hoitelee vanhemmuutensa , sillä aikaa kun äiti eleli ikuista murrosikää.
        Niin että kaikki äiditkään eivät ole kypsiä tehtäväänsä että olla vanhempi joka suojelee ja kasvattaa.
        Joten olen itsekkin sitä mieltä että äiti myytti on kovasti yliammuttua tarinaa, ihmisiähän kaikki ovat ja isä on ihan yhtä tärkeä lapselle kun äitikin.
        Joten pitäisi näiden päättäjien lopettaa se että äitiä pidetään automaattisesti muka parempana huoltajana kun isää.
        Joskus on vaan niin että se isä täyttää vanhemmuuden vaatimukset paremmin kun äiti.
        Joten nämä päättäjät ovat joskus hyvin sokeita näkemaan asioita , jotka tavalliset ihmiset huomioivat . Kuinka monen lapsen elämä on pilattu näillä päätöksillä, ja se näkyy kirjoista jantv haastatteluista kun nämä lapset ovat kasvaneet ja osaavat itse tuoda esille millaista heidän elämänsä oli väärän päätöksen pohjalla, jossa lapsella ei ollut sanan valtaa.

Ja jatkuu vain.... Samat kirjoitusvirheet...... Sama teema

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolta voi sivistää itseään, tuhkimo-efekti, isä- ja äitipuolet täysvanhempia tod näköisemmin pahoinpitelijöitä tai murhaajia. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cinderella_effect

Tuosta selonteosta, evoluutiopsykologiaa...

----Kaikki organismit kohtaavat kompromisseja aikansa, energiansa, riskinsä ja muiden resurssien sijoittamisen suhteen, joten sijoittaminen yhteen alueeseen (esim. vanhemmuus sijoitus ) vie yleensä niiden kyvyn investoida muihin alueisiin (esim. paritteluponnistus , kasvu) . tai sijoitus muihin jälkeläisiin). [10] Investoinnit ei-geneettisiin lapsiin heikentävät siten yksilön kykyä investoida itseensä tai geneettisiin lapsiinsa ilman, että siitä on välittömiä lisääntymishyötyjä. Siis evoluutiobiologiasta näkökulmasta ei odoteta organismien säännöllisesti ja tarkoituksellisesti huolehtivan toisistaan ​​riippumattomista jälkeläisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin unohtuivat leskeneläke, perhe-eläke, ryhmähenkivakuutus, , mahdolliset tapaturma-, liikenne-, sotilastapaturma-, sotilasvamma- ja potilasvahinkovakuutukset, asumistuki, toimeentulotuki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että sekö oli sinusta se tärkein asia ottaa huomioon tämän lesken kerronnasta.
        Ymmärrän ihan hyvin hänen tilanteensa. Joten puutteessa eläminen ehkä tekee sinun elämäsi vaikeaksi siksipä vedät sen asian esille välittömästi.
        Kun jää,leskeksi niin ei siinä ehdi hormonit hyrräämään kun tekee koko päivä työtä ja hoitelee lapset ja heidän harrastuksissaan mukana . Niin että älä huolehdi turhaan , puute ekonoomisista resursseista on usein päällimmäisenä yksinhuoltajan elämässä . Mutta sellaisestahan sinä et mitään käsitä. Ja käsitellä lasten surua kun isä on kuollut, joten nainen ei koskaan ole siinä tilanteessa kun ssinä joka olet aina murjomassa omias

Lesket saavat taloudellista tukea, samoin toisen vanhemman menettäneet lapset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta selonteosta, evoluutiopsykologiaa...

----Kaikki organismit kohtaavat kompromisseja aikansa, energiansa, riskinsä ja muiden resurssien sijoittamisen suhteen, joten sijoittaminen yhteen alueeseen (esim. vanhemmuus sijoitus ) vie yleensä niiden kyvyn investoida muihin alueisiin (esim. paritteluponnistus , kasvu) . tai sijoitus muihin jälkeläisiin). [10] Investoinnit ei-geneettisiin lapsiin heikentävät siten yksilön kykyä investoida itseensä tai geneettisiin lapsiinsa ilman, että siitä on välittömiä lisääntymishyötyjä. Siis evoluutiobiologiasta näkökulmasta ei odoteta organismien säännöllisesti ja tarkoituksellisesti huolehtivan toisistaan ​​riippumattomista jälkeläisistä.

Tietenkään suurin osa puolivanhemmista ei pahoinpitely tai pahempaa vaan tarjoaa riittävää huolenpitoa kumppaninsa lapselle vastineeksi suhteesta, parittelusta, mahd omasta vanhemmuudesta.
        Se että käy pahemmin on sitten armasti monitekijäinen, ymparistötekijät ynnä ei-biologisen vanhemma n persoonallisuuden häiriöt yms. Kiintymys suhde pitäisi muodostua suojaamaan lasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdyssanat!

Älä viilaa pilkkua!Minä sain kyllä tekstistä selvän.Jos sinulla on vaikea hahmottaa tekstiä,
        ehkä sinun on syytä pysyä pois näiltä palstoilta.
        Olet turhasta nillittäjä.Kyllä minulle asia,
        selvisi vallan mainiosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lastenvalvoja ei tee lastensuojelutyötä. Ammattinimike on harhaanjohtava, lastenvalvoja ainoastaan vahvistaa vanhempien tekemiä lapsia koskevia sopimuksia. Lastensuojelussa on omat työntekijät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi se on kuin laittomat keskeytykset joita tekee puoskarit .
        Sukulainen kuoli itsetehtyyn aborttiin 1970.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lastenvalvoja ei tee lastensuojelutyötä, vaan vahvistaa vanhempien tekemiä perheoikeudellisia sopimuksia. Ota selvää asioista ennenkuin kirjoitat tekstiä, jossa muuten oli luokattomasti kirjoitusvirheitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän lastenvalvojat näitä hommia tee vaan lasun työntekijät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkään suurin osa puolivanhemmista ei pahoinpitely tai pahempaa vaan tarjoaa riittävää huolenpitoa kumppaninsa lapselle vastineeksi suhteesta, parittelusta, mahd omasta vanhemmuudesta.
        Se että käy pahemmin on sitten armasti monitekijäinen, ymparistötekijät ynnä ei-biologisen vanhemma n persoonallisuuden häiriöt yms. Kiintymys suhde pitäisi muodostua suojaamaan lasta.

Mutta omistaan huolehtii paremmin, se on selvää toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viilaa pilkkua!Minä sain kyllä tekstistä selvän.Jos sinulla on vaikea hahmottaa tekstiä,

En ole henkilö jolle vastasit, mutta pakko myöntää että on häiritsevää lukea tuon yhden kirjoittajan tekstejä! Niin täynnä kirjpitusvirheitä ja juurikin yhdyssanat unohdettu täysin.. Takaisin koulun penkille vain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesälahdella huumeita välittää Tapiontien rivitalosta, naisella iso koira ja muija suuri kokoinen tumma, ottakkaa kiinni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraava uhri on vain ajan kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On parempi tehä kun tarjota lapselle kamala elämä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä! Silmä silmästä, hammas hampaasta. Kuolemantuomio on poistunu, mutta toivon että jossakin joskus lapsenhakkaajat/tappajat joutuvat kokemaan saman.

Nii varmaan mutta ei se peru sitä mitä pikkuiselle on jo tapahtunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut ainoastaan Alkoista joka on pari mm . Jota jätä aihe mistä et tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsen ylivoimaisesti yleisin tappaja on kylläkin ihan oma, biologinen äiti. Kovasti täällä ollaan silti isäpuolta jo lynkkaamassa, vaikka yksikään kommentoija tuskin tietää mitään tapahtuneesta. Juuri tällaisten oletusten takia kaltoinkohdellut lapset saa usein apua liian myöhään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaapa mitä eräs mamuksi tekeytyvä trolli sanoo:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17886239/surullinen-ja-uskomaton-tarina-ihan-koto-suomesta-#comment-121309798
        Kuulemma ei saa palstoilla kirjoittaa sen palstan aiheista, eli mamujen rikoksista ei saa kertoa mamupalstalla ja paikkakuntapalstoillakaan ei saa kirjoittaa rikoksista.
        Eihän kumpikaan noista ole mamu joten hän kirjoittaa itse väärälle palstalle.
        Mutta tosiaan, kärsiköön tuomiotaan mahdollisimman pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan näin! Entäpä sitten lastensuojelu, onko ollut ajan tasalla? Mitä lapsi-parka on saanut kokea ennen hengen menoa...Afrikan ja lähi-idän asiat ovat suomalaisille suurin asia maailmassa, omasta kansasta ei ole väliä!

Vihreät paasaa kun joku mato kuolee. Mutta mitä välitetään lapsista ja nuorista vaikka kuinka tiedotuvölineet puhuu epäkohtia ei oteta minkäänlaista kantaa.
        Kyllä pitäisi alkaa kehittää sijaiskoteja ym. Vaikka kesä leirejä. Kaikilla vanhemmilla ei ole kesällä lomia. Vihreät toimikaan muunkin eteen kuin jos joku joutsenet lentää lankaan
        kauhea poru.
        Opettakaa lapsille arjentaidot niin pärjäävät ja saavat elämään eväät tää nyky meno yhtä riittää ja siihen menee laatuaika.Martat ym.mukaan. työttömistä on monen taitajia voivat olla työttömyys ja ansiosidonnaisella apuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen nyt...!

Lapset ja nuoret pois vaara vyöhykkeeltä.
        Paikkoja kyllä löytyy jos on tahto. Voidaan pitää konsertteja jossa kerätään rahaa ym.
        Eri järjestöt talkoissa mukana niin saadaan jotakin aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ei ole vieläkään päässyt luolamiehen tasosta eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet samanlainen.

Nimpä sinäkin iljettävä olento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa harvinaisen älykäs.😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunge sina ne otteet perseesees ja puristele suoltas. Yhteiskunta myös aiheuttaa ja tuottaa naita ongelmia ja sen jalkeen korjaa itse aiheuttamaansa paskaa.ja rankaisee. Ja vittupäät kuten sina pääsee patemään ja syytelemaan. Tuskimpa silla lapselle ihan kaikkien puolesta ja mielesta edes oli oikeutta elamaan. On siella sellaistakin ongelmaa ollut havaittavissa. Eika se tietenkaan heijastu lapsen kokemukseen elämästä eihan. Ai nii. Asian kommentointihan voi johtaa syytteeseen joten vaikenen. Tälläosion epakohtiin ei ole lupa vaikuttaa. Saattaapi tulla vaikka amis joka vetää viikseen tai afrikkalainen aukomaan naamaansa ja vaikkapa sähköä ja neuroleptiä kupoliin jotta et voi puolustaa tai ilmaista itseäsi. Tällaisten pkotteiden alla ei kukaan voi hyvin. Tekemiset ja sanomiset vääristellään ja lopulta osaat itsekkin.Nyt siella vedetaan jotain saatanan murjotus retriitteja ja ollaan niin pahoillaan vaikka samat on vetamassä samaa kakaraa myöhemmin saunan taakse kun ei oma normaali ollutkaan sille oikea taannut kunnollista elämää. Jos olis jotenki selvinny. Ei tästä kestä kuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tappaja olisit sitten itsekkin ja huonompi malli ja vaikuttaja kenellekkään kuin nyt. Huomaatko miten vaikeaa pysyä kunnossa kun näitä tapahtuu. Äkkiä ollaan korjaamassa asioita samankaltaisin keinoin kuin mitkä voi näitä tapahtumia aiheuttaa. Mutsinkaan toimintaan ei vaikuta tämän kaltaiset syyllistavät paholaiset kun joskus olosuhde voi olla se että sinut vedetään ristille vaikka jonkin retriitin ohessa.
        Lasten viattomuudesta puheen ollen et sinä mutta aika usein törmään aseenteesen luonnollisesti näkyvimmin ammattilisten kohdalla kuin ne olisisivat jotain pahuuden tai kehittymättömyyden vertauskuvia tai symboleja. Saattaa hyvinkin heijastua siten että lapsiin siten että he kokevat itsessään olevan jotain vikaa. Vaikka takana on hankala tai kiero ihmiskäsitys joka vielä myy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wikipedia ei ole luotettava lähde. Lääkärilehti duodecim teki asiasta kattavan tutkimuksen. Lasten tapot ovat ainakin vähentyneet 100 vuoden aikana, mutta ilmeisesti väkivalta ja murha siis harkittu teko ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samaa mieltä. Tuli mieleen vilja Eerikan tapaus. Miten oma vanhempi voi olla mukana?järkyttävää. Toivottavasti tulevat kokemaan vankilassa kauhuja joka hetki. Vaikka suomessa vankilat on hyvänolon paikkoja. Ei monella ole kotona noin hyviä oloja. Pitäisi ostaa palvelut muualta.

Kyllä tuli Vilja Eerikan tapaus mieleen. Lastensuojelu ei siinäkään toiminu ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taantuuhan se suomen kansa, kun näitä alkukantaisia siittäjiä tunkee suomeen ja vihervasemmistolaista saastaa pukataan tuutin täydeltä. Vanhat kristilliset arvot takaisin kouluihin ja koteihin, muuten olemme tuhon omia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen se sinun älykkyys juuri riittääkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsen ylivoimaisesti yleisin tappaja on kylläkin ihan oma, biologinen äiti. Kovasti täällä ollaan silti isäpuolta jo lynkkaamassa, vaikka yksikään kommentoija tuskin tietää mitään tapahtuneesta. Juuri tällaisten oletusten takia kaltoinkohdellut lapset saa usein apua liian myöhään.

Biologiset äidit tappaa luonnollisesti absoluuttisesti eniten koska ovat lähes aina lähivanhempia riippumatta kelpoisuudestaan. Äitipuoli taas suht harvinainen ensisijainen huolehtija

Mutta isäpuoli vs isä, niin edellinen on heittämällä vaarallisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wiki, tuhkimo-efekti

---Dalyn ja Wilsonin raportit isäpuolien yliedustuksesta lapsimurhien ja hyväksikäyttötilastoissa tukevat Hamiltonin säännön mukaan virallista evoluutioperiaatetta maksimoida oman osallistavan kuntonsa , mikä auttaa selittämään, miksi ihmiset investoivat ensisijaisesti lähisukulaisiinsa. [6] [1

Äitipuolet sitten ilkeän persoonan omatessaan enemmän henkisesti vieroo tai käyttää vähemmän lääkärissä yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wikipedia ei ole luotettava lähde. Lääkärilehti duodecim teki asiasta kattavan tutkimuksen. Lasten tapot ovat ainakin vähentyneet 100 vuoden aikana, mutta ilmeisesti väkivalta ja murha siis harkittu teko ei.

Tuhkimo-efekti on tieteessä tunnustettu ilmiö, siitä ei pääse yli eikä ympäri vaikka kuinka haluaisi elää pilvilinnoissaan. https://www.psychvarsity.com/The-Cinderella-Effect

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhkimo-efekti on tieteessä tunnustettu ilmiö, siitä ei pääse yli eikä ympäri vaikka kuinka haluaisi elää pilvilinnoissaan. https://www.psychvarsity.com/The-Cinderella-Effect

Ihmisvanhempikin evolutionaarisesti johdotettu hoitamaan geenejään kantavaa lasta, ei toisten geenejä kantavaa.

--This is because parents are evolutionarily wired to care for children carrying their own genes, not someone else’s. Consider the natural desire of parents to care for their genetic offspring as an advantage, as no matter what they go through, they will always be wired to think and behave in a way that benefits their child.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisvanhempikin evolutionaarisesti johdotettu hoitamaan geenejään kantavaa lasta, ei toisten geenejä kantavaa.

--This is because parents are evolutionarily wired to care for children carrying their own genes, not someone else’s. Consider the natural desire of parents to care for their genetic offspring as an advantage, as no matter what they go through, they will always be wired to think and behave in a way that benefits their child.

Samasta

Lapsipuolen kaltoinkohtelu voi olla kostoa tai hyvityksen hakemista kumppanille

--that stepparents are more likely to abuse children as acts of revenge and resentment against their co-parent. Because adults are more socially intelligent and able, it may be challenging to express resentment against them.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samasta

Lapsipuolen kaltoinkohtelu voi olla kostoa tai hyvityksen hakemista kumppanille

--that stepparents are more likely to abuse children as acts of revenge and resentment against their co-parent. Because adults are more socially intelligent and able, it may be challenging to express resentment against them.

Samasta

Siis, 2007 Daly&Wilson : Kanada, iso-britannia, Yhdysvallat, lapsipuolet kokivat enemmän kaltoinkohtelua, tulkitsivat evoluution kautta tämän tuloksen.

---The Cinderella Effect became progressively more and more evident when researchers Martin Daly and Margo Wilson (2007) undertook an extensive scan of police reports, clinical data, victim reports, and homicide data to conclude that: Stepchildren in Canada, Great Britain, and the United States are at a greater risk of receiving child maltreatment compared to children with biological parents. Taken aback by these findings, both Daly and Wilson wished to see if they could come up with an explanation for this morbid phenomenon and used an evolutionary perspective to do so. This is where they found that stepparents do not possess the evolutionary instinct of child-rearing for children that do not share their genetics. Examples of this could be found throughout evolution, where humans and animals possess an innate bias towards their kin and are less responsive to those who are unrelated to them. This is where the saying “The bond of family” comes from.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos isä ottaa huoltajuuden niin lapset voivat saada äitipuolen, heidänkään maineensa hyvä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdyssanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesälahdella huumeita välittää Tapiontien rivitalosta, naisella iso koira ja muija suuri kokoinen tumma, ottakkaa kiinni!

ilmoita asiasta poliisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä missään nimessä lähde tälle linjalle koska olisit silloin samanlainen....en minäkään voi ..tv.mummi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi se on kuin laittomat keskeytykset joita tekee puoskarit .
        Sukulainen kuoli itsetehtyyn aborttiin 1970.

Oliko liian pitkä sukkapuikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea.. Nostan hattua olin melkein 29v yksinhuoltaja mies.. Seurattiin käykö naisia olisivat tuoneet joskus vaikka makkara keiton.
        14vuotta jo yksin

"Onnea.. Nostan hattua olin melkein 29v yksinhuoltaja mies"

eli lapsesi sai elää vaavaisessa kodissa.
        kyllä lapset tarvii molemmat vanhemmat, toki elääkseen vain ruokaa ja vaatteita.
        vaikka minkälaisen koulu - ja opintomenestyksen saisi, vajavainen perhe-elämä seuraa koko elämän.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhdyssanat!

"Oletko tosiaan päässyt peruskoulusta läpi?
        Yhdyssanat!"

Minäkin kirjoitelenn vain virheellisesti. Yksi syy on, viesti menee paremmin perille, sinäkin luet senn.
        nimim 19 v elkkeellä ja nyt 3803 e tulee joka kk tilille. Putosta en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä äitimyytistä!! Tiedän tapauksia. Olen aina sanonut mies jää erossa heikommalle . Tapaus kun yksi vanha täti taivasteli kun lapset jäi isälle et minkalainen äiti ja nyt uusi mies. Nämä on kahden ihmisen päätöksiä. Lapset voi ihan hyvin🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan käsittämätöntä ja suorastaan outoa jos nähdään, että lapsi kärsii niin katsotaan vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin unohtuivat leskeneläke, perhe-eläke, ryhmähenkivakuutus, , mahdolliset tapaturma-, liikenne-, sotilastapaturma-, sotilasvamma- ja potilasvahinkovakuutukset, asumistuki, toimeentulotuki?

Ovat vielä pieniä tukia joita johtoporras vetää vaikka kaikki tuet laitetaan yhdelle ihmiselle. Ihmettelen miten vähän lehdet kirjoittaa muista kuin vähäosaisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYVÄ KYSYMYS 🤬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sillä on oma painonsa tälläisis seurueissa ja suhteissa...ja sehän on tiedetty taustat meinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on ikävä tapaus miten heti jo alussa ei otettu huomioon lapsen pahoinvointiin kun jo tiedettiin soskut lastenvalvojat ois vaan pitänyt heti puuttua tilanteeseen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen nyt...!

Kyllä maailma opettaa heitä vankila odottaa pahantekijä siellä on kuri jis lapsiin kohdistuu hyi kauhee miten raakaa paha olo tulee kun noita lukee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnes on lapsi päässyt taivaankotiin.Siellä ei pelkoa ja tuskaa ole.Lepää rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ole puutteessa emmekä tarvii miehiä,koettakaa ymmärtää hyvät miehet emme tarvii teitä.Miks työ aina luulette että myö ollaan sitävailla aina.Ei todellakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole henkilö jolle vastasit, mutta pakko myöntää että on häiritsevää lukea tuon yhden kirjoittajan tekstejä! Niin täynnä kirjpitusvirheitä ja juurikin yhdyssanat unohdettu täysin.. Takaisin koulun penkille vain!

Minä olla apukoulussa ja vähän vajavainen.Saanko minä elää.??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olla apukoulussa ja vähän vajavainen.Saanko minä elää.??????

Minäkin olen vajavainen,osaan jotenkin kirjoittaa,jollain tavalla.Onko minun lupa elää????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tämä nipottaminen pitää kohdentaa toisen välittämiseen.
        Ei ymmärrä,et näitä vapaa matkustajia on joka paikassa.
        Ensiaputaitoja pitää kohdentaa kaikille .
        Tässäkin olisi auttanut ensiaputaidot soita 112

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntu ole van suomikieeeli hoonosti ku n ei ossata yhyntäsanoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näiltä pahvipäiltä voi muuta odottaakaan.
        "lasten valvojat, sosiaali työn tekijät, kaveri piiri..."
        😒😒😒

Joensuun lastensuojelu on vitsi. Erosta katkeroitunut äiti saa sieltä apua ja neuvoja entisen puolison elämän pilaamiseksi, mutta lasten hyvinvointi ei heitä kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän noilla ome vastuun kantoa. Jonkun miehen ku viereensä saa niin seki menee lapsen edelle. Ei kaikkien avuttomien ja huonojen ihmisten saa lapsia hankkia, se on fakta!!!? Ymmärtääkö äiti edes HÄVETÄ!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen nyt...!

Minä en saanut negatiivista käsitystä tekstistä. Minkä takia asiat keskusteluissa käännetään. Kyllä ku vääryyttä näkee niin kyllä siinä jo tekee mieli lyödä jos ei järkipuhe auta ja useimmät ei löisi vaikka suustaan päästelee kommentteja. Mähän en päätä rupea silittämään että voi voi tuliko lapsi tapettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö se aina se ukko olla? 25v yksin ja onnellinen,ei tulis mieleenkään ottaa mitää ukkoa.Hyi helvetti...passattavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä isäpuolet kohtelee kaltoin kun ei ole oma:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😰😰😰

• Anonyymi

Tiedän henkilöitten nimet

• Anonyymi

Kerro, saat sokeria!

• Anonyymi

Etkä tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä tiedä

Kaikkihan sen tietää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää..

Minä en tiedä. Kerro ihmeessä nimet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää..

Ei tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä. Kerro ihmeessä nimet.

Googlaa ite järjenjättiläinen minäkin löysin nimet eilen illalla ihan netistä.

• Anonyymi

Kerro, pääset käräjille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa ite järjenjättiläinen minäkin löysin nimet eilen illalla ihan netistä.

Oikein vaivaudut googlaamaan

• Anonyymi

Miten jonkun henkilöiden nime sinua kiinnostaa ? Tälläiset asiat pitäisi kiinnostaa ainoastaan viranomaisia. Mutta voi olla niinkin että olen väärässä kun itse olen tyyppi joka en ole kiinnostunut mitenkään naapureitteni suhteista tai mukuloista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää..

Siis se mistä käytät nimitystä ” kaikki” ovat ainoastaan sinun ja kaltaistesi määritys. Ei mitenkään niin että ” kaikki” sillä se sana merkitsee jokaikinen, ja niinhän ei asia ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro, saat sokeria!

Ja siitä huonot hampaat

• Anonyymi

Ja varmaan väitetään taas ettei ollu mitään hälyytysmerkkejä havaittavissa kun ei kai ne rahat herrojen palkkojen takia riitä niihin tarvittaviin huostaanottoihinkaan

• Anonyymi

Kyllä ne laitokset täynnä on vietyjä lapsia. Se on iso bisnes.

• Anonyymi

Nuo oli parikymppisiä, kiirettä olisi pitänyt tuossa ajassa kerryttäänkovin pitkää huolilistaa viranomaisten suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei huostaanottoja tehdä bisneksen takia, ikivanha harhaluulo. Samoin kuin se että sossut saisi ylimääräistä palkkaa huostaanotoista, ei pidä paikkaansa. Haukut saat pomolta huostaanotosta, kaikkee muuta pitää ensin yrittää vaikka vanhemmat kuinka pistää vastaan,
        uhkaavat tappaa ym. Sijoituspaikkoja ei ole ja jos on niin maksaa kunnille ihan älyttömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se laitos ei ole kenellekkään sopiva paikka olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se laitos ei ole kenellekkään sopiva paikka olla.

Siellä voi kuitenkin säilyttää henkensä ja saada elämän. Nelivuotias toki olisi mielihyvin otettu sijailapseksi tai sdoptoitu. Täällä vanhempien oikeudet päältävät lapsen oikeudet. Lapsia voi käyttää elantonsa turvaamiseen ja siksi näistä ei hevillä luovuta vaikkei oikein nappais koko homma.

• Anonyymi

maailman onnellisin maa :D

• Anonyymi

Suomalaisia

• Anonyymi

Mikä on onnellinen lapsuus? Siitä ei taida tietää enää muut kuin me boomerit...

• Anonyymi

tehtailun tulos on osaksi tätä

• Anonyymi

Kokoomuksen leikkauslinjan myötä surmat tulevat vain lisääntymään.

• Anonyymi

Älä jauha paskaa! Juuri vihervasemmistolaiset ajatukset, agendat ja voimat ovat olleet Suomessa vallalla viimeiset parikymmentä vuotta, ilmanko kaikki on sössitty, ihan kaikki! Kokkarit ja kepu ovat pahimpia harhaanjohtajia ja eksyttäjiä, juuri nämä kaksi puoluetta on solutettu vihervasemmistolaisilla , näkeehän sen pöljempikin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jauha paskaa! Juuri vihervasemmistolaiset ajatukset, agendat ja voimat ovat olleet Suomessa vallalla viimeiset parikymmentä vuotta, ilmanko kaikki on sössitty, ihan kaikki! Kokkarit ja kepu ovat pahimpia harhaanjohtajia ja eksyttäjiä, juuri nämä kaksi puoluetta on solutettu vihervasemmistolaisilla , näkeehän sen pöljempikin!

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus verot alas köyhät kyykkyyn kärsimään lapset orvoiksi onnensa nojaan.. Työllisyys paranee kun rääkätään lapsi perheitä.. Nälässä.. Hyrraa orpovero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on paska puhetta et yhteiskunta on yksin syyllinen ihmisten pahoivointiin. Miten on mahdollista ennen oli sota lapset hoidettiin niissä jarkyttavissa olosuhteissa. Naiset hoiti yksin isoja perheitä jossa oli ukki ja mummi lisänä asumassa samassa taloudessa. Miehet oli sotimassa. Naiset hoiti maatilan työt lypsi lehmät hoiti lapset ja vanhukset tekivät töitä aivan älyttömästi. Kantoivat vastuun. Mikä nykyihmisellä vaivaa töitä ei tehdä viinaa ja aineita vedetään yhteiskunta maksaa koko elämisen. Mikä siinä on niin rankkaa. Eikö ihmisen itse pidä tehdä elämälleen mitään. Pitääkö kaikki tuoda valmiina ovelle. Eikö tarvitse opiskella hakea tyota. Missä on ihmisten yritteliäisyys. Ennen ei tullut kuuloonkaan et ois eletty sosiaalitukien varassa. Sitä pidettiin hävettävänä sitä ei menty ruinaamaan kunnan rahoja. Omilla piti toimeen tulla ja töitä tehdä. Hävetkää nykyajan loiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on paska puhetta et yhteiskunta on yksin syyllinen ihmisten pahoivointiin. Miten on mahdollista ennen oli sota lapset hoidettiin niissä jarkyttavissa olosuhteissa. Naiset hoiti yksin isoja perheitä jossa oli ukki ja mummi lisänä asumassa samassa taloudessa. Miehet oli sotimassa. Naiset hoiti maatilan työt lypsi lehmät hoiti lapset ja vanhukset tekivät töitä aivan älyttömästi. Kantoivat vastuun. Mikä nykyihmisellä vaivaa töitä ei tehdä viinaa ja aineita vedetään yhteiskunta maksaa koko elämisen. Mikä siinä on niin rankkaa. Eikö ihmisen itse pidä tehdä elämälleen mitään. Pitääkö kaikki tuoda valmiina ovelle. Eikö tarvitse opiskella hakea tyota. Missä on ihmisten yritteliäisyys. Ennen ei tullut kuuloonkaan et ois eletty sosiaalitukien varassa. Sitä pidettiin hävettävänä sitä ei menty ruinaamaan kunnan rahoja. Omilla piti toimeen tulla ja töitä tehdä. Hävetkää nykyajan loiset

Ja sinä haluat siirtää kaiken paskan tuleville sukupolville saatanan surmanloukku. Nyt on erillainen maailma ja tuolla asenteella nuoremmat eivät pärjää omassaan kun sinutkin pitää kantaa. Lapamatoparsiitti olet pmalla kielelläsi ilmaistuna. Ukki olis pistäny sulle tykin perseeseen ja ampunu. Ihan jotain muuta kuin siittiöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus verot alas köyhät kyykkyyn kärsimään lapset orvoiksi onnensa nojaan.. Työllisyys paranee kun rääkätään lapsi perheitä.. Nälässä.. Hyrraa orpovero

Hyvinvointivaltio ottanut osan tehtävät jolloin yksinhuoltajuus näyttäytyy vapauden valtakuntana missä miestä vaihdetaan kuin vaatteita. Ei ole hyvä lapselle kasvaa näin. Ja samaan aikaan suuri joukko miehiä jää lapsettomiksi kun nämä jokapaikanhöylät siittävät minkä kerkiävät. Eikö tämä yksipuolista geenistöäkin haitalliseen suuntaan tämä yhteiskunnan rahoittama pelehdintä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinvointivaltio ottanut osan tehtävät jolloin yksinhuoltajuus näyttäytyy vapauden valtakuntana missä miestä vaihdetaan kuin vaatteita. Ei ole hyvä lapselle kasvaa näin. Ja samaan aikaan suuri joukko miehiä jää lapsettomiksi kun nämä jokapaikanhöylät siittävät minkä kerkiävät. Eikö tämä yksipuolista geenistöäkin haitalliseen suuntaan tämä yhteiskunnan rahoittama pelehdintä.

Isän tehtävän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töihin elättämään perheensä,lapsia ei pidä tehdä jos ei kykene niitä hoitaa..Koita tallukka tajuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkääpä tehkö lapsia,jos ette pysty elättää ja hoitaa niitä..Lapsia ei tehdä yhteiskunnan eläteiksi.Jokainen vastaa omasta jälkikasvustaan...EI MEIDÄN VEROMARKOILLA ELÄTETÄ TEIDÄN JÄLKIKASVUA. TER.. RYYSYRANNAN JOOSEPPI.

• Anonyymi

Lykätään vaan lapsi hoitoon ja vanemmat töihin johonkin hevonvittuun huonolla palkalla kaikkien idioottipomojen ja työkavereiden kiusattavaksi. Lapsi kärsii, vanhemmat kärsii, erotaan, uusi parisuhde, vihataan toisen lasta. Tää suomalainen yhteiskunta on niin sairas. Järjestelmä oikein ruokkii mielenterveysongelmaisia ihmisiä. Nyt sitten tuodaan tänne eri kulttuureista työperäistä maahanmuuttoa. Mikä soppa syntykään kun tulisieluja pyritään tähän järhestelmään sopeuttaa.

Vanhemmat eivät osaa/saa olla vanhempia. Mennään niin tanasti pisin marketteja ja duuniin, media syöttää paskaa. Pitää olla taloa ja autoa ym. Lapsella huone täynnä muovijätettä. Näin on vanhemnat kasvatettu. Ei ole vastuunottajaksi.

Antaa nyt sen vääristyneen oikeuslaitoksen tuomita, ei syytellä. Jaksamista. Lähden hoitaamaan vanhuksia❤️.

• Anonyymi

Eipä näytä olevan kaikki kunnossa sullakaan, joten mitäs jos hoitasit ensin ihan vaan ittes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näytä olevan kaikki kunnossa sullakaan, joten mitäs jos hoitasit ensin ihan vaan ittes.

Asiaahan hän kirjoitti.

• Anonyymi

Painukaa toihin vaikka lehmän paskaa lapioimaan. Veronmaksajien rahoilla maataan kotona jaikki eivät ole mielenterveyspotilaita osa on työtä vieroksuvia laiskoja. Koknaisia sukupolvia elää kelan tukien varassa. Nyt alkaa hirveä valitus kun Petteri Orpon hallitus alkaa näitä laiskoja patistaa töihin. Kauheeta joutuu ihan töitä tekee ja veroja maksaa. Mistä helvetista ne luulee et se raha sinne kelaan tulee meiltä jotka käymme töissä ja maksamme veroja. Tiukat ehdot ketkä saa tukia nuoret terveet töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painukaa toihin vaikka lehmän paskaa lapioimaan. Veronmaksajien rahoilla maataan kotona jaikki eivät ole mielenterveyspotilaita osa on työtä vieroksuvia laiskoja. Koknaisia sukupolvia elää kelan tukien varassa. Nyt alkaa hirveä valitus kun Petteri Orpon hallitus alkaa näitä laiskoja patistaa töihin. Kauheeta joutuu ihan töitä tekee ja veroja maksaa. Mistä helvetista ne luulee et se raha sinne kelaan tulee meiltä jotka käymme töissä ja maksamme veroja. Tiukat ehdot ketkä saa tukia nuoret terveet töihin.

Samaa mieltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saksalaiset sen sanoi. Kuuluisat kolme sanaa. Se realisoituu toteen täällä. Samanlaisen sorron välikappale kuin aikoinaan ja jonkinlaisen paremmuuden mittari joillekkin. En tue teitä ja aio olla osa laillisen yhteiskunnan tuhoa tuottavia osia yhtävähän kuin tuke rikollisuuttakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä asiaa kirjoitti, jos ymmärrät lukemaasi. Taisi osua kohdallesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs ne vanhukset sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä asiaa kirjoitti, jos ymmärrät lukemaasi. Taisi osua kohdallesi.

Näyttäs olevan tarkoituskin ratkoa asiat potkimalla päihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kommentti.Totta joka sana.

• Anonyymi

Taas yksi esimerkki siitä että lasten teko pitäisi laittaa luvanvaraiseksi.

• Anonyymi

Paremman aineksen kannalla vai. Mites natsien kävi? Onhan siellä punamustaa siellä täällä valkoisella taustalla ja lähes arjalainen sanomalehtikin.

• Anonyymi

Lastenteko on siirtynyt jo enenevässä määrin paremman väen hommaksi, mutta kuka tekee sitten alemman tason suorittavat työt jos alin sääty ei lisäänny.

• Anonyymi

Olivatko nämä mamuja vai suomalaisia.

• Anonyymi

Miksi kysyt , ei se ole asia joka kohdistuu mistä on tullut että jos olis mamuja niin olisiko se sinulle jotenkin niinkun asia jolla on merkitystä teon kanssa.
        Tälläinen asia on ihan yksilöllinen vika ihmisessä joka tappaa lapsen, siis voi olla suomalainen siinä kun joku muun maallinenkin .
        Tuo kysymyksesi on sitä piilo rasismia, jossa näkyy miten ajattelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kysyt , ei se ole asia joka kohdistuu mistä on tullut että jos olis mamuja niin olisiko se sinulle jotenkin niinkun asia jolla on merkitystä teon kanssa.
        Tälläinen asia on ihan yksilöllinen vika ihmisessä joka tappaa lapsen, siis voi olla suomalainen siinä kun joku muun maallinenkin .
        Tuo kysymyksesi on sitä piilo rasismia, jossa näkyy miten ajattelet

Älä nyt suvakki ruumiin eritteisiisi tukehdu. Totta kai sillä on varsin ratkaiseva merkitys onko kyse uupuneen ihmisen tekosista vai onko asialla tänne luvattomasti tunkeutunut vähemmän ihmiseksi mainittava tai tunnistettava olio.
        Eikä tämä mitenkään viittaa mihinkään rasismiin.

• Anonyymi

Mamuja ihan kuten yläkerran. Piip. Isi ja äiti tuli heti käymään pienen valkosen koiran kanssa kun alko jännittämään.

• Anonyymi

Olivatko tuontitummia vai hevosmiehiä? Korjaan, hevoshenkilöitä?

• Anonyymi

ei vaan ihan kantapeikkoja.

• Anonyymi

Luuletko olevasi kovinkin vitsikäs?

• Anonyymi

Harvemmin romaanit tappaa lapsiaan! Milloin olet sellaista kuullutkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin romaanit tappaa lapsiaan! Milloin olet sellaista kuullutkaan?

Ei ne tapa vaan hylkää lapset. Niitähän on lastenkodit täys.

• Anonyymi

Mitä enemmän porukkaa sen enemmän pahoinvointia.

• Anonyymi

uusi puoliso ei ole oikea vanhempi, vaan isä tai äitipuoli, sekin pitäs muuttaa tuo nimi kun ei ole oikea vanhempi

• Anonyymi

Se riippuu ihan siitä jos oma etävanhempi on olemassa niin silloinhan lapsella,on äiti ja isä . Ne uudet ihmiset lähivanhemman elämässä eivät ole mitään puolikkaita ainoastaaa lähivanhemman mies/ nainen .
        En olisi ikänä sanonut isäni vaimoa edes äitipuoleksi, hän oli ainoastaan isä vaimo
        . Samoin äidin uusi mies en olisi hänestäkään käyttänyt mitään isäpuoli nimituåystä vaan ainoastaa äidin uusi mies jota kutsuin nimeltä .
        Minun lapseni eivät myöskään kutsuneet minun uutta miestäni muuta kun nimeltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu ihan siitä jos oma etävanhempi on olemassa niin silloinhan lapsella,on äiti ja isä . Ne uudet ihmiset lähivanhemman elämässä eivät ole mitään puolikkaita ainoastaaa lähivanhemman mies/ nainen .
        En olisi ikänä sanonut isäni vaimoa edes äitipuoleksi, hän oli ainoastaan isä vaimo
        . Samoin äidin uusi mies en olisi hänestäkään käyttänyt mitään isäpuoli nimituåystä vaan ainoastaa äidin uusi mies jota kutsuin nimeltä .
        Minun lapseni eivät myöskään kutsuneet minun uutta miestäni muuta kun nimeltä

Joo eihän tuo nimitys ole perheen sisäiseen käyttöön tarkoitettu, liian kova siihen. Särähtäisi korvaan jos jotakuta puhuteltaisiin äitipuoleksi. Se ei ole tuon sanan käyttötapa. sitä käytetään viitattaessa perheen vanhemman ja lasten biologisiin siteisiin tai niiden puuttumiseen.

• Anonyymi

Murha. Infossa kaikki nimet kuvien kanssa.

• Anonyymi

Linkki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki?

Googleta, oi uusavuton!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googleta, oi uusavuton!

Ei jaksa, olen vanhuusavuton..

• Anonyymi

Julkinen teloitus molemmille. Alhaisinta ihmissaastaa päällä maan.

• Anonyymi

Vankilassa lapsentappajia kohdellaan erityisen "hellästi".

• Anonyymi

Poika raukka ja vielä ulkoisia merkkejä väkivallasta. Toivottavasti ei joutunut kärsimään kauan väkivallasta. :( Tuntuu kauhealle, miten joku voi tehdä tuollasta pienelle viattomalle lapselle, joka vaan tarvitsee vanhempien turvan ja rakkauden ;_____;

• Anonyymi

Huumepöllyssä tehdään mitä vaan.Sitten ne pitäisi vielä laillistaa.Kohti vihreää unelmaa.

• Anonyymi

antti tuisku asialla

• Anonyymi

Muusa laittoi poikansa muusiksi😱

• Anonyymi

Sairasta touhuu...

• Anonyymi

Kun sinut tehtiin

• Anonyymi

Ihminen tekee tuollaista vain täyttä ymmärrystä vailla olevana, harvat onneksi sittenkään.
      Ensimmäisenä tulee mieleeni se miten äiti olisi tarvinnut enemmän apua, ehkä myös elämänkokemusta, ennen kun lapsen saa. Kauhea tragedia, tuollaista ei soisi missään tapahtuvan. Voi pientä poikaparkaa.

• Anonyymi

Iltalehdessä on juttu, jossa kirjoitetaan äidin ja isäpuolen vangitsemisesta. Äiti on 21-vuotias, isäpuoli 25 v. Molemmat ovat ulosotossa ja todettu varattomiksi. Velat jäävät maksamatta. Onkohan kumpikaan ollut päivääkään töissä. Äiti on ollut 17-vuotias lapsen syntyessä, joten ammatti lienee jäänyt hankkimatta. Tällaisia on Suomi täynnä. Lastenmurhaajia on onneksi vähän, mutta vanhempien syntisestä elämästä kärsiviä lapsia valtavasti. Ei ihme, että nuorten mielenterveysongelmat ovat räjähtäneet.

• Anonyymi

Jättäkää omaiset rauhaan. Ei tarvii täällä spekuloida.

• Anonyymi

Ei muuten jätetä!

• Anonyymi

Ei jätetä !

• Anonyymi

Ei tarvi tappajia jättää rauhaan, saa niistä kirjoittaa.Olisivat jättäneet lapsen rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi tappajia jättää rauhaan, saa niistä kirjoittaa.Olisivat jättäneet lapsen rauhaan.

Sinä taidat nautti tästä. Toivottavasti edes osa ajastasi menee parempien asioiden parissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat nautti tästä. Toivottavasti edes osa ajastasi menee parempien asioiden parissa.

Lapsella oli tuoreita ja vanhoja pahoinpitelyvammoja. Mustelmia ja palojälkiä.
        Ehkä vanhemmat ovat nauttineet niitä aiheuttaessaan, joten aika turha sääliä niiden jälkien aiheuttajaa. Vai meinaatko. että sana sivaltaa vanhempia kipeämmin kuin fyysiset pahoinpitelyt sivalsivat lasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsella oli tuoreita ja vanhoja pahoinpitelyvammoja. Mustelmia ja palojälkiä.
        Ehkä vanhemmat ovat nauttineet niitä aiheuttaessaan, joten aika turha sääliä niiden jälkien aiheuttajaa. Vai meinaatko. että sana sivaltaa vanhempia kipeämmin kuin fyysiset pahoinpitelyt sivalsivat lasta?

Auringossa palanut.

• Anonyymi

Julkinen mestaus tuomioksi. Harakat ja korpit viimeistelee lapsen murhaajien jätökset

• Anonyymi

Äidit uhraa lapsensa lapsuuden ja elämän paskan isäpuolen takia. Voi v. Keneen se lapspolonen luottaa ellei Omaan Äitiin.

• Anonyymi

Ihan on molemmat vangittu lapsen murhasta epäiltynä, oikeuslaitos varmasti selvittää tarkempia tapahtumia.
        Nämä on aina vaarallisia oletuksia, että eihän se äiti nyt lapselleen mitään pahaa tekisi. Tilastojen mukaan kuitenkin äiti on ylivoimaisesti se yleisin lapsensa murhaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan on molemmat vangittu lapsen murhasta epäiltynä, oikeuslaitos varmasti selvittää tarkempia tapahtumia.
        Nämä on aina vaarallisia oletuksia, että eihän se äiti nyt lapselleen mitään pahaa tekisi. Tilastojen mukaan kuitenkin äiti on ylivoimaisesti se yleisin lapsensa murhaaja.

Äitipuolilla ja isäpuolilla on maailmalla yliedustus lasten pahoinpitely tilastoissa. Jos biologinen isä on mukana kuviossa hän voi suojata lastaan.

• Anonyymi

Mitä mahtaa lapsen sosiaalityöntekijä miettiä tällä hetkellä.

• Anonyymi

Sekös sen lapsen tappo?

• Anonyymi

Siunsoten sosiaalityöntekijöillä on niin paljoin ruumiita tehtynä, että ei takuulla mitään. Mistä niin kylmäverisiä ihmisiä onkin saatu sinne työntekijöiksi. Ihmishenki ei merkitse heille mitään.

• Anonyymi

Se ukko taas tonki jutun takana. Saa ihmiset jo tappamaan/pahoinpitelemään omia lapsiaan. Vähän saman tyylinen geissi, kuin se Porvoon juttu, missä helluntailainen äiti pahoinpiteli lapsensa melkein hengiltä. Toteuttaa omia hulluja fantasioitaan toisten kautta.

• Toivottavasti noi tyypit muistaa loppuikänsä sen hetken, kun kun lapsi katsoi anovasti vanhempiaan ennen kuolemaansa.

• Anonyymi

Oliko sen isäkin paikalla?

• Anonyymi

Lapsilisät on tietysti ryypätty etukäteen?🤮

• Anonyymi

Suomessa on parempi laittaa rahat viinaan kuin säästää lasta varten. Kun huonoosaisilla ei saa olla vara muuhun.

• Anonyymi

Tuo pari on valkoroskaa. Onneksi tuon ämmä ei enää ikinä saa uutta lasta tapettavaksi. Sossut hakee heti pois jos joku tuon muijan vielä raskaaksi saattaa. Ja
      lihaksikas äijä on niin vahva että oikein uskalsi näyttää voimansa viattomalle lapselle. Toivottavasti kohtaa vankilassa itseään vahvempia aikuisia miehiä. Kuumaa rasvaa kiitos molemmille hirviöille.

• Anonyymi

Mistä sinä luulet tietäväsi mitä siellä on tapahtunut, nuo ovat vain sinun sairaan mielesi tuotoksia.

• Anonyymi

Naapuri oli kuullut:"äiti älä lyö". Sellainen hirviö.

• Anonyymi

Ja sinä uskot kaiken mitä joku randomi laittaa nettiin.

• Anonyymi

Malliesimerkki siitä, miten äiti on parasta mitä lapselle voi tapahtua. Suomen lastensuojelu aivan kuralla.

• Anonyymi

Jos lasu toimii ajoissa, se on aina ihmisten mielestä kiusaamista. Kun toimii myöhässä väärin meni taas. En kyllä haluaisi olla sossu. Eiks ihmisillä ny kumminkin ole oma vastuu asioistaan

• Anonyymi
      • Anonyymi

Speden näköinen tuo poju.

• Anonyymi

Lasten saamiseen ei henkisiä ominaisuuksia tarvita. Eläimetkin lisääntyy, mutta pitävät lapsistaan sentään huolta.

• Anonyymi

Jäitkö monestikin biologiasta luokalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäitkö monestikin biologiasta luokalle.

Mitä tarkoitit kommentillasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä että mielestäsi eläimet huolehtivat lapsistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tää tyyppi kommentoi yhdelle sun toiselle jotain v:stä. Tqitaa olla lapsenpieksijä.

• Anonyymi

Ihmissaastaa. Toivottavasti Muusa happanee vankilassa

• Anonyymi

Sterilointi, vai saako muusa edelleen tehdä lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sterilointi, vai saako muusa edelleen tehdä lapsia.

Muusan ukolle pysyvä vasektomia.

• Anonyymi

Surullista. Kristityt vanhemmat vielä.

• Anonyymi

Ihmiset ovat ihan saa….. sairaita!
        Linnaan vaan molemmat ja kyllä siellä kaverit kovistelee. Silmä silmästä näin se menee. Toivottavasti saavat ansionsa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ovat ihan saa….. sairaita!
        Linnaan vaan molemmat ja kyllä siellä kaverit kovistelee. Silmä silmästä näin se menee. Toivottavasti saavat ansionsa mukaan.

Ei siellä mitään kovistella. Pääsee ensikertalaisena 4-6 vuodella taposta. jatkaa tekojaan kun pääsee vapaaksi. suomenlaki on mätä.

• Anonyymi

Voi pientä poika rukkaa.
      Hirveä uutinen, mitä pieni poika joutuikaan kokemaan. Ei kukaan pelastanut 🦋🕊

• Anonyymi

Itse hän pohdin tässä tutkinnanjohtaja Petri Tirrosta joka paistattelee milloin minkäkin jutun johtajana. Auliisti antaa ns. varmoja tietoja ja todennäköisin syin juttuja. Sattumalta olen kuullut, että Tirrosen varmat jutut eivät olekaan aina ihan varmoja ja että usein olisi käynyt niin ettei juttu ole edes syyttäjän pöydältä minnekään edennyt. Olen kuullut, että asiaa mahdollisesti jo tutkittaisiin muualla kun Joensuun poliisissa.
      Perhettä tuntematta en voi ottaa kantaa mihinkään tapahtuneeseen, sen kertoo vain ruumiinavaus. Pohdin vain mielessäni skenaariota jossa lapsi olisikin saanut vammansa vaikka leikkipuistossa ja entäs jos onkin kuollut vaikka aivokalvontulehdukseen. Tirronen ja media on valmiiksi tehnyt vanhemmista murhaajia vaikkei edes esitutkinta ole kunnolla käynnistynyt.
      Näillä nuorilla on kuitenkin perhe ja ystävät. Tilanne on järkyttävä joka tapauksessa kaikille.
      Toivottavasti ruumiinavauksen tulokset tulevat pian, jotta asiassa päästään eteenpäin.
      Toivottavasti koko perhe ja läheiset saavat kriisiapua Siun Sotelta resursseja säästämättä.

• Anonyymi

Oliko 4-vuotiaalla liian pienet tulot ? Ei lapsilisästä paljon herunut huumeisiin. Turhakkeena poistettiin.

• Anonyymi

Suomeen saatava kiiresti laki jossa lapsi otetaan huostaan jos jompikumpi köyttöö huumeita tai lääkkeitä.Siitä hyötyy kaikki.
      Eu mitää muttia Ehdoton ei vaikka ollut raittina 5 v. Ei ei ei ei lisää jos perheen lapsi käyttää huumeita pois sisarusten lähettyviltä ja hoitoon ohjaus pakolla.

• Anonyymi

Suomessa on jo sellainen laki, lastensuojelulaissa.

• Anonyymi

Tuo oliski hyvä sitten on kaikki lapset suojelussa.

• Anonyymi

Kyllä näin on!

• Anonyymi

Sanoohan tuon jo järkikin jos tyyppi on ollut tekemässä yhtä ja toista lain väärällä puolella ja ns äiti on mt ongelmainen niin mitäpä lottootte että saako lapsi tasapainoisen ja hyvän kodin!!?? Suomessa lasten teko pitäisi jättää järki ihmisille eikä lapsen mielisille..

• Anonyymi

Kaikki CR7 fanit nyt hoitoon! Tuo miespuoli oli Ronaldoa fanittanut nuoruudesta asti ja Messin MM-kulta kilahti tämän Ronlado fanin päässä...

• Anonyymi

ACDC vissiin oli ollut miehen lempibändejä myös

• Anonyymi

Ei se antaa ispiraatiota niillekkin jotka pitävät sähköä hoitona vaikka se tuhoaa aivot. Sitten ei haittaa vaikka olisi suoli ruvella ei toivotun rööriroopen toimesta. Sivistynyt keino vaientaa.

• Anonyymi

Tappaa pitäs molemmat!
      Kivittämällä seinää vasten

• Anonyymi

Jos sinut laitetaan siihen keskelle niin auttaisiko sekin johonkin?

• Anonyymi

Tän 21 vee tappaja äidillä on jossain varmaan omakin äiti. Mummu. Eiks sekään ole lapsenlastaan auttanut?? Tai välittänyt?? 4 vuotias osaa jo kertoa mitä kotona tapahtuu.

• Anonyymi

Onko sinun äitisi vartioinut sinua ja mahdollista perhettäsi koko elämäsi ajan?

• Anonyymi

Huonot kiintymys suhteet tahtoo olla ylisukupolvisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonot kiintymys suhteet tahtoo olla ylisukupolvisiä.

Tästä johtuen olisi vaikutteita pitäisi tulla muualtakin kuin vanhemmista ja lähipiiristä. Hyvillekkin vanhemmille voi käydä niin että lapsi on luonteeltaan mitä ei osaa tukea ja kummassakaan ei välttämättä ole vikaa.

• Anonyymi

Tälläistä kun tehdään niin ei muuta kuin Torille hirtto puuhun pahempaa rikosta ei voi tehdä eikä tekijöillä ole mitään oikeutta jatkaa elämää

• Anonyymi

Pitäiskö mummunkin päästä hengestään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö mummunkin päästä hengestään

Joo kaivellaan niitä haudoista ja tapetaan. Olikos tuolla mummu elossa

• Anonyymi

Onko toi tapoaja akka tummia ?

• Anonyymi

Hai!
        En tiiä mitä lie, mutta kun on Lieksasta kotoisin, niin eiköhän se ihan hyvin vastanne tummia tai melkein mitä hyvänsä...

• Anonyymi

Suomessa yksilön vapaudet ja -oikeudet ilman mitään velvollisuuksia on viety liian pitkälle, eikä viranomaiset pysty sen takia lapsia enää suojelemaan, vaikka heidän virkojaan muka sitä varten verovaroin ylläpidetäänkin.
      Lastensuojelu on näillä yksilön höpöhöpö-oikeudet turvaavilla laeilla vesitetty täysin hampaattomaksi kulissiksi.

• Anonyymi

Ei ole totta. Olen lastensuojelussa töissä.

• Anonyymi

Poliisit latensuojelut ei koskaan ole yhtä hyvä asia kuin turvallinen ympäristö ja hyvät perheolot. Sielläkin nähdään kipeeks asti mitä on huonoosaisuus ja se ei anna välttämättä oikein valmiuksia tehdä asioille kuin korvata paskaa vähemmän pskalla asialla. Perspektiivi häviää. Eli resurssien ja pakon lisäämiseksi pitäs kyetä myös lisäämään resursseja parempien kehityskulkujen turvaamiseksi. Auktoriteetinkin lisääminen voi taata että paska menee turvattuna eteenpäin. Se näkyy just tämän tyyppisinä taphtumina. Muutoksen aikaansaaminen joka menee läpi koska se on hyvä jja korvaa huonompaa onkin hankala asia.

• Anonyymi

Onko kiistatonta näyttöä siitä että Suomen lastensuojelu menettelee aina ja poikkeuksetta laillisia keinoja käyttäen . Kerro perheiden tuesta ja varhaisesta puuttumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kiistatonta näyttöä siitä että Suomen lastensuojelu menettelee aina ja poikkeuksetta laillisia keinoja käyttäen . Kerro perheiden tuesta ja varhaisesta puuttumisesta.

En ala huutelemaan tapuksista joita olen nähnyt ja tekemään niistä todistusaineistoa. Ikävä kyllä parempi joskus kun ei ole puututtu. Onhan siitä viimeaikoina ollu jonkunlaista esimerkkiäkkiä lehdissäkin. Aika tuoreeltaan. Eli tilanne on mennyt vaihtoehdottomaksi. En halua alalle ja sen kiroja enempää niskaani joten en kommentoi enempää. Siitä voi joutua juridiseen vastuuseen.

• Anonyymi

Surkeita ihmis saastoja..! joutas poltto uuniin molemmat

• Anonyymi

liian helppo kuolema. Samalla tavalla kuin lapsensa tappoivat .

• Anonyymi

Oli kai napsinnu vanhempain sipsipussista liikaa?

• Anonyymi

Eerikan kohtalo oli kanssa julma, huostaanotetut lapsukaiset tulevat kalliiksi, yhteiskunnalle suomessa, kyllä kepu Paavo sen tietää?🏳️‍🌈

• Anonyymi

Eikö nuo Vilja Eerikan tapauksen sosiaalityöntekijät, jotka saivat tuomion, sittemmin jättäneet lastensuojelun kokonaan? En kyllä kadehdi tuota työtä, kamalia päätöksiä täytyy tehdä ja välillä menee pieleen. t. läheltä seurannut

• Anonyymi

Lastensuojelussa huutava pula työntekijöistä. Tämäkin poika olisi varmasti saanut hyvän sijaiskodin. Tai hänet olisi adoptoitu.

• Anonyymi

Olisiko kumpikin ollut niin sekaisin edellisenä päivänä etteivät tiedä kuka lapsen tappoi?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täällä näköjään jätetään vain hölyn pölyn viestit ja ne jotka osaavat ymmärtää tekoa olisi aika lopetaa jo tommonen tapu tapu uhri oli kuitenkin 4v

• Anonyymi

Kyllä se siinä jos poliisi joutuu usein käymään. Lapset eivät sinne osoitteeseen kuulu. Mitä hengistä väkivaltaa lasten täytyy sietää. Ei vaihto ehtoja.
      Miettikää mitä tehdään jos Lemmikki joutuu vastaavaan tilanteeseen se on eläinrääkkäys.
      Eläintenpito kielto. Eläimiä kohdellaan paremmin kuin ihmisiä viran puolesta.

• Anonyymi

Totta puhut

• Anonyymi

Toivottavasti murhana menee. Tappotuomio olisi liian lievä noille ihmissaastoille. Muusalla ei kai rekisteriä eli istuisi vaan puolet. Kyllä saa äiti olla ylpeä hirviötyttärestään. Joku kirjoitteli että akka osti tupakatkin 12v tyttärelleen...WT-ketju katkeaa nyt siihen onneksi että Muusa ei saa enää yhtään lasta pitää.

• Anonyymi

Ymmärtääksemme väkivaltaa meidän on tunnettava eri väkivallan muodot. Väitän että ei edes viranomaisilla ole täyttä ymmärrystä tunnistaa eri väkivalla ilmenemismuotoja.

Luettuani koko ylläolevan 4 vuotiaan kuolemaa käsittelevän tavallisten tallaajien kirjoittaman ketjunne olen vakuuttunut että kaikki me tarvitsemme tietoa miten ja missä kaikissa tilanteissa olemme osa suomalaista väkivaltakoneistoa,, koska emme osaa tunnistaa väkivaltaa vaan jäämme odottamaan seuraamuksia.

https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/139150/URN_ISBN_978-952-343-211-6.pdf?sequence=1&isAllowed=y

• Anonyymi

Kovia on tällä palstalla ihmiset hirttämään ja teloittamaan. Jos pyövelinvirkoja joskus perustetaan niin olette varmaan ensimmäisinä ilmoittautumassa hommaan?

• Anonyymi

Kyllä heti suostuisin siihen hommaan 4v ei siihen ole pystynyt ei millään voi puolustella tekoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä heti suostuisin siihen hommaan 4v ei siihen ole pystynyt ei millään voi puolustella tekoa

Jos ei voi puolustella tekoa niin silloin hyväksyytään jatkoon tekijät jotka tapahtuman ovat aiheuttaneet.

• Anonyymi

Jos itse on töissä lastensuojelussa, niin tietää kyllä, että ei ainakaan avohuollossa asiat ole mustavalkoisia. Kunpa olisivatkin, niin hommamme olisi helppoa. Nyt on hankala houkutella ketään tälle alalle, paskaa sataa niskaan teit niin tai näin.

• Anonyymi

Sossuämmien keskipalkka on 4700 euroa. Luulisi että sen eteen tekisi hommiakin eikä vaan valittaisi koko ajan.

• Anonyymi

Jos ne onnistuukin sanomaan asiata niin sulle se on valittamista. Eli ihan sama mitä taphtuu.

• Anonyymi

Ei meitä sossuämmiä ämmittely liikuta. Painetaan töitä niska hiessä. Joskus menee väärin.

• Anonyymi

No nyt on mennyt tosi väärin sinäkö olet tähän syy pää kun niin puolustelet itseäsi

• Anonyymi

Sossuämmillä on itselläänkin usein hoitamattomia päihde- ja mielenterveysongelmia, joiden kanssa painiivat ja pitävät piilossa. Samoin on sijaisvanhemmilla. Ei niillä riitä jaksaminen perheitä auttaa kun tarvisiivat itse apuja, siitä johtuu lastensuojelun ongelmat.
        Sijaishullossa kuolee myös lapsia, liekö niitä joista ei uutisoida, kun muutamia lapsia kuolee Suomessa vuosittain väkivallan seurauksena eikä kaikista uutisoida.
        Vilja-Erika kuoli mattoterapiaan, mummo on sosiaalijohtaja ja tietää lastensuojelun käytänteen miten lapsi rauhoitetaan mattoterapialla. Sijaishuollon kokemuksista on saanut lukea sijoituksessa olleiden kokemuksia mattoterapiasta, siinä kohde kääritään mattoon ettei pääse liikkumaan eikä henki tahdo kulkea, jopa istutaan vielä päälle. Mattoterapian käyttö lastensuojelussa ei ole mikään salaisuus koskaan ollut.

Nyt kyseisessä tapauksessa sossu kyllä luikertelee vastuustaan ja kohta saadaan medioista lukea nyyhkytarinoita siitä miten lastensuojelu pelasti, ei esimerkiksi tutkita tai tilastoida miten moni sijoituksessa ollut nuori päätyy huumekuolemaan tai junan alle tai miksi Koskelassa sijoituksessa ollut nuori kidutettiin hengiltä kermapeppuperheiden vesojen toimesta..

• Anonyymi

Ihminen oppii mallioppimisen kautta 80%. Miksi pitää väkisin yrittää pitää lapsia kurjissa oloissa.,%.
      Näin tietyt suvut kärsii sukupolvesta toiseen.
      Geenit seuraa mutta kun mallioppimisen hyvä malli auttaa huom. päättäjät.

• Anonyymi

Kyllä me lastensuojelussa tehdään töitä ihan jokaisen lapsen hyvinvoinnin takaamiseksi. Koska kyse on suhdeperustaisesta työstä, muuttujia on paljon. Tässä kollega on tehnyt ilmeisesti virhearvion. Toivotan jaksamista.

• Anonyymi

Yksi keskeisin tehtävänne on huolehtia ja valvoa lapsen oikeuksien totetumista.

Jos poliisi on kotihälytyksen jälkeen tehnyt lastensuojeluilmoituksen ja jättänyt tutkimatta vaikka vanhempien keskeisen väkivallan sillä perusteella että pahoinpidelty puoliso ei ole halunnut tehdä tutkintapyytöä puolisosta niin kuinka asia etenee sosiaalipuolella.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kuule edusta lastensuojelun työntekijää tämä pedofiili.

Sinun mielestäsi lastensuojeluyksikön työntekijä ei edusta lastensuojelun työntekijää.

• Anonyymi

Hei tämä oli hirvittävä tapaus, mutta miksi ihmiset alkavat arvostella toistensa mielipiteitä ja etsiä kirjoitusvirheitä, varmaankin moni on ollut järkyttynyt eikä ole niin tarkastanut kirjoitettua tekstiä vaan tuonut ajatuksensa julki surun ja suuttumuksen vallassa. Katsotaan jokainen peiliin ja kysytään itseltä olenko minä yhtään parempi ja viisaampi kuin toinen, kaikki olemme virheitä tehneet ja tehdään edelleen, emme ole täydellisiä emmekä tule täydellisiksi.❤️

• Anonyymi

Jos tappaa 4vuotiaan niin ei peiliin enään tarvitse katsoa ei mitään oikeutta elää olipa syyt mitkä tahansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tappaa 4vuotiaan niin ei peiliin enään tarvitse katsoa ei mitään oikeutta elää olipa syyt mitkä tahansa

Mietippä vähän mitä ja kuinka kansainväliset sopimukset velvoittavat Suomea.

Turvapaikanhakijoiden taustoissa voi olla merkittävästi julmia ja raakoja kokemuksia väkivallasta , silti heillä on samat ihmisoikeudet kuin minulla ja sinulla.

• Anonyymi

Kuoliko pikkupoika tapaturmaisesti?
      Eli oliko surma vahinko?
      En vaan millään pysty uskomaan että oma äiti olis ollu tahallaan niin julma ja kylmäverinen

• Anonyymi

Millaisessa tapaturmassa kuvittelet 4-vuotiaan kuolleen kerrostaloasunnossa?

• Anonyymi

Minä taas toivoin, että oisivat se siittäjä ja synnyttäjä tappaneet kerralla. Kärsin pahoinpitelystä ja henkihieveriin hakkaamisesta melkein 15 vuotta. Olivat ulospäin niin saatanan kunnollista väkeä.
      Persielleenhän se minun elämäni on mennyt kaikin puolin.

• Anonyymi

Miksi suomalainen nainen astuttaa itsensä jollain alkukantaisella .............?

• Anonyymi

Ei varmastikaan paljon lohduta se tieto ettet ole ainoa tämänkään palstan käyttäjistä....

• Anonyymi

Kuitenkin elät ja voit tehdä ilmoituksen asiasta anteeksi ei saa antaa mutta älä pilaa omaa elämää

• Anonyymi

Miten niille vankilassa käy? Piestäänkö ne? Eivät kai pidä siellä vankilassa lapsenmurhaajista?

• Anonyymi

Ne pääsee avolle ja eipä siellä saa toisia kohtaan väkivaltaa osittaa tai sitten päätyy suljettuun laitokseen istumaan..

• Anonyymi

No eivät joudu vankilaan. Ei Suomessa. Todetaan vaan syyntakeettomiksi ja lätkästään vähäks aikaa hoitoon ja ehdollista päälle.
      Voi jopa saada sakot ja isukille vähän korvausta henkisestä kärsimyksestä.
      Tämmönen on meidä oikeuslaitos ja siksi tällästä pääsee tapahtumaan.

• Anonyymi

"nappi otsaan tuollasille" " ei muuta kuin saunan taakse ja kuula kalloon" yms. Nämä kuitenkin luokitellaan vitseiksi. On myös sanottu, että jokaisessa vitsissä on ainakin 25 % totta. Voisi päätellä, että kuolemantuomiolle löytyy kannatusta. Minä kannatan kuolemantuomiota. Ainakin pesäpallomaila psykiatriaa

• Anonyymi

Pakkosterilointi molemmille, jos pääsevät vapauteen jonain kauniina päivänä

• Anonyymi

Hirteen vaan kaikki niin kotimaiset kuin nämä ulkomaalaisetkin lasten murhaajat ja raiskarit!

• Anonyymi

Valitettavasti suomen laki ei tunne kuolemanrangaistusta, joten se ei ole mahdollista.
        Jos taas omankädenoikeutta lähdetään harrastamaan ja siviilirangaistuksia langettamaan, niin silloin emme ole kukaan enää turvassa, koska kuka vaan voi päättää tuomita meidät kuolemaan mistä tahansa syystä. Siksi aina mennään voimassa olevan lain mukaan, vaikka se löperöltä tuntuisikin.

• Anonyymi

Pieni lapsi parka, toivottavasti syyllinen saa oikean tuomion viimeistään siellä vankilassa.

• Anonyymi

Äidin Ikä nyt 21 - 4 -1 = 16
      - missä soi yhteiskunnan hälytyskellot ?

• Anonyymi

Osaltaan nykyinen lapsiperheiden ahdinko johtuu yhteiskunnan ja poliittisten päättäjien liiallisesta sinisilmäisyydestä ja uskosta virkamiesten asiantuntemukseen kuinka lastenkasvatukseen yhteiskunnan tulee hyvin varhaisessa lapsuudessa puuttua.
        Tutkimusten mukaan merkittävä kuorma lapsiperheiden hyvinvoinnin esteeksi muodostuu jo neuvolakäyntien yhteydessä ennen lapsen syntymää.

• Anonyymi

Parhaassa panoiässä ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaassa panoiässä ollut.

Ai uhri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaltaan nykyinen lapsiperheiden ahdinko johtuu yhteiskunnan ja poliittisten päättäjien liiallisesta sinisilmäisyydestä ja uskosta virkamiesten asiantuntemukseen kuinka lastenkasvatukseen yhteiskunnan tulee hyvin varhaisessa lapsuudessa puuttua.
        Tutkimusten mukaan merkittävä kuorma lapsiperheiden hyvinvoinnin esteeksi muodostuu jo neuvolakäyntien yhteydessä ennen lapsen syntymää.

Tilanne johtuu vain eräiden yksilöiden henkilökohtaisista ominaisuuksista johtuvasta kyvyttömyydestä kuulua järjestyneeseen yhteiskuntaan.
        Yhteiskunnan vika on ainoastaan se että se on valitettavasti mahdollistanut verovaroin näiden lorvien joutilaan ja vapaan elämän vailla mitään vastuita ja velvollisuuksia.
        Kun näiden vapaamatkustajien lahjat ja mahdollisuudet hyvin etukäteen tiedetään, niin käyttöön pakkosterilisaatiot ja huostaanotot, ettei vaan yksikään lapsi joutuisi näiden joutolaisten nyrkkeilysäkiksi ja potkittavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne johtuu vain eräiden yksilöiden henkilökohtaisista ominaisuuksista johtuvasta kyvyttömyydestä kuulua järjestyneeseen yhteiskuntaan.
        Yhteiskunnan vika on ainoastaan se että se on valitettavasti mahdollistanut verovaroin näiden lorvien joutilaan ja vapaan elämän vailla mitään vastuita ja velvollisuuksia.
        Kun näiden vapaamatkustajien lahjat ja mahdollisuudet hyvin etukäteen tiedetään, niin käyttöön pakkosterilisaatiot ja huostaanotot, ettei vaan yksikään lapsi joutuisi näiden joutolaisten nyrkkeilysäkiksi ja potkittavaksi.

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai uhri?

Sinulle varmaan sopisi sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö sinulta todisteta väitteillesi ja syytöksillesi.
        Jos löytyy niin vie asiasi oikeuslaitoksen tutkintaan jä harkintaan. Muussa tapauksessa perehdy lainsäädäntöön joka takaa tässäkin epäillyssä rikoksessa tutkinnassa olevien henkilöiden yksityisyyden suojan sekä myös heodän perustuslailliset oikeudet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö sinulta todisteta väitteillesi ja syytöksillesi.
        Jos löytyy niin vie asiasi oikeuslaitoksen tutkintaan jä harkintaan. Muussa tapauksessa perehdy lainsäädäntöön joka takaa tässäkin epäillyssä rikoksessa tutkinnassa olevien henkilöiden yksityisyyden suojan sekä myös heodän perustuslailliset oikeudet.

Ketä on syytelty? Todettiin vain valuvika yhteiskunnassa joka mahdollistaa kaikenlaisten hyödyttömien yksilöiden vapaan elämäntavan. Perustuslakia tullaan ajan kanssa muuttamaan siten että velvollisuudet ovat oikeuksia vahvempia.

• Anonyymi

Ihme vellontaa asian tiimoilta. Myös murhainfossa. Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä. Juorukylä.

• Anonyymi

Vetäkää henkeä välillä..

• Anonyymi

Ja käteen.

• Anonyymi

𝗡𝘆𝗸𝘆𝗶𝘀𝗲𝘁 𝗹𝗮𝘀𝘁𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗹𝘃𝗼𝗷𝗮𝘁 𝗷𝗮 𝘀𝗼𝘀𝗶𝗮𝗮𝗹𝗶 𝘁𝘆𝗼̈𝗻 𝘁𝗲𝗸𝗶𝗷𝗮̈𝘁 𝗼𝘃𝗮𝘁 𝗸𝘂𝗿𝘀𝘀𝗶𝗻𝘀𝗮 𝗹𝗮̈𝗽𝗮̈𝗶𝘀𝘀𝗲𝗲𝘁, 𝗺𝘂𝘁𝘁𝗮 𝗼𝗶𝗸𝗲𝗮 𝗲𝗹𝗮̈𝗺𝗮̈𝗻 𝘆𝗺𝗺𝗮̈𝗿𝘁𝗮̈𝗺𝗶𝗻𝗲𝗻 𝗽𝘂𝘂𝘁𝘁𝘂𝘂.

𝗠𝗲𝗶𝗱𝗮̈𝗻𝗸𝗶𝗻 𝗹𝗮𝘀𝘁𝗲𝗻 𝘆𝗸𝘀𝗶 𝗸𝗼𝘂𝗹𝘂𝗸𝗮𝘃𝗲𝗿𝗶 𝗼𝗻 𝗻𝘆𝘁 𝘀𝗼𝘀𝘀𝘂𝘁𝗮̈𝘁𝗶. 𝗢𝗻 𝘆𝗸𝘀𝗶𝗻𝗵𝘂𝗼𝗹𝘁𝗮𝗷𝗮𝗽𝗲𝗿𝗵𝗲𝗲𝘀𝘀𝗮̈ 𝗮𝘀𝘂𝗻𝘂𝘁, 𝗲𝗶 𝗺𝗶𝘁𝗮̈𝗮̈𝗻 𝘀𝘂𝘂𝗿𝗲𝗺𝗺𝗶𝗻 𝗵𝗮𝗿𝗿𝗮𝘀𝘁𝗮𝗻𝘂𝘁, 𝗲𝗶𝗸𝗮̈ 𝗼𝗹𝗹𝘂𝘁 𝗸𝗮𝘃𝗲𝗿𝗲𝗶𝘁𝗮. 𝗡𝘆𝘁 𝗸𝗮𝗶 𝗮𝗶𝗻𝗼𝗮𝘁 𝗸𝗮𝘃𝗲𝗿𝗶𝘁 𝗼𝗻 𝘁𝘆𝗼̈𝗸𝗮𝘃𝗲𝗿𝗲𝗶𝘁𝗮.

• Anonyymi

Huomenna sitten kuullaan totuus tapahtuneesta, saattaapi teille tappouhkauksia syytäneille olla yllätys.

• Anonyymi

Tutkitaan poliisin mukaan murhana. Vilja Erikan paketointi oli murha ja sen mukaan tuli tuomiokin.

• Anonyymi

Lapsella vakavia palovammoja myös. Sillä tavalla. Nämähän ovat olleet sadisteja.

• Anonyymi

Sinullako on tiedossa miten palovammat on syntyneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullako on tiedossa miten palovammat on syntyneet.

Epäile että tupakasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäile että tupakasta?

En epäile.

• Anonyymi

Kun vankilasta päästään, yritetään uutta rakkauslasta maailmaan.
      Jokainen lapsensurmaaja pitäisi steriloida.
      Vai mitä olette mieltä saman ikäisestä keskenmenon saaneesta , joka yrittää uutta lasta ja on karmeassa huumekoukussa. Suoraan suoneen piikittää metaa kehuskellen tiktokissa, jota suosittelee kaikkia kokeilemaan. Likka on niin sekaisin kuin vain voi nisti olla.
      Eikö sossupuoli ja lastensuojelu ole yhtään hereillä mistään?

• Anonyymi

Missä oli tuon naisen tuttavat ja sukulaiset? Eikö kukaan aikaisemmin kiinnittänyt huomiota lapsiparan kärsimyksiin? Kyllä on lepsua touhua sos.puolelta! Silitellään ja ymmärretään vaan, ettei pikku äippä pahoita mieltään!!!???

• Anonyymi

Pakkosterkka nisteille ja muulle huonolle ainekselle, ehdottomasti!

• Anonyymi

Olisiko hoitamattomat palovammat aiheuttaneet verenmyrkytyksen. Lapsiparka huutanut varmaan kivusta ja se on vielä ärsyttänyt ilmeisesti pahoinpitelemään lisää.

• Anonyymi

Tuskin on annettu lapsen itkeä, suu on tukittu. Saunan taakse vaan molemmat "vanhemmat"!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on annettu lapsen itkeä, suu on tukittu. Saunan taakse vaan molemmat "vanhemmat"!!

Öyh öyh...

• Anonyymi

Ompa todella "vaarallista" väkeä Joensuussa !!!! Sen näkee kun lukee näitä kirjoituksia, pelkkää tappohysteriaa toisia kohtaan.-mikä teitä vaivaa????
      Noitako tappouhkia latelemalla tunnette nyt olevanne parempia ihmisiä????

• Anonyymi

Samaa mietin.

Käytännössä itse lähes lapsena raskaaksi tullut on aika kovan henkisen muutoksen edessä.
        Tuskin on aikaa miettiä ensisijaisesti omaa työuraa?

Toinen mikä häiritsee on ihmisten tarve tehdä itsestään parempia tällaisen epätavallisen tapahtuman yhteydessä. Osa alkaa jopa tuomariksi.

• Anonyymi

Eli ei saa tuomita ressukoita!!??

• Anonyymi

Valmiiksi tyhjä pää täytetty steroideilla ja huumeilla. Lopputulos on sitten tämä.

• Anonyymi

Ihmisellä, joka tällaista tekee omalle lapselle, ensimmäiseksi pakkosterilointi.
      En muutenkaan ymmärrä, että narkit ja juopot saavat yleensä jälkikasvua.
      Lapset kärsivät, vaikka heitä pitäisi suojella.

• Anonyymi

Etkö tiedä miten lapsia tehdään, vai miksi sinulla on vaikeuksia ymmärtää.

• Anonyymi

Ihan kauhea keissi😭😭 pieni ja viaton lapsi joutui kärsimään.

Vanhemmiksi kykenemättömien julmuuden ja ajattelemattomuuden vuoksi.

Ei pitäisi noin mennä, nyt taas joku palanen ei lastensuojelussa ollut kohdallaan!

Tosin resursseja ei ole tarpeeksi, säästetään mutta vääristä palveluista.

• Anonyymi

Kunpa joku vanhempi oppisi tästä.

Tuntuu että kukaan ei usko että se voisi tapahtua jonain päivänä oman lapsen kohdalle.
      Minunkin vuokrakämpässä oli melkoista mellakkaa ja kärsimystä. En paljoa uskonut kun oli niin siistinoloinen pari. Tosi lasten katseet olivat "jäätyneet".
      Kun menin 6 kk jälkeen kämppään, ei yhtään keittiön kaapin oveakaan ollut paikoillaan. Yksi sisin ikkuna rikki, wc pytty rikki, ym. pienempää. Onneksi oli varakkaat henkilöt, jotka eivät halunneet näyttää ulospäin ongelmiaan. Maksoivat hyvin ja maksoivat myös että en koskaan puhu asiasta. Nimesivät muutama kymmenen henkilöä joiden kanssa minun pitää välttää lähestymistä, jotta en vahingossa puhuisi. Kaikki olivat minulle vieraita, vain nimituttuja, välttäminen oli helppoa.

• Anonyymi

Niin oli kauheaa, yksi 3-7 v joutui yksi kärsimään. Opettaja huomasi heti ensimmäisellä viikolla ongelmat ja asiat järjestyi.

• Anonyymi

Eli et uskaltanut pelastaa lapsia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et uskaltanut pelastaa lapsia?

Raha oli tärkeämpää, kuinka edes ilkeät kertoa sitä täällä, häpeä!

• Anonyymi

8-vuotiaan Vilja Eerikan murha järkyttää minua yhä edelleen ja nyt tämä 4-vuotiaan pojan kuolema järkyttää vielä lisää.

• Anonyymi

Katsoin ohjelman Hämeenlinnan uudesta naisvankilasta. Siellä on hulppeat tilat ja vangeille on tarjolla kauneuspalveluja, kulttuuritarjontaa, fysioterapiaa jne. Vankilassa on mm. naisia, jotka ovat murhanneet/tappaneet lapsiaan. Suomessa on liian ylelliset vankilaolot.

• Anonyymi

Norjassahan ne vasta "hulppeat" onkin

• Anonyymi

Joko pyövelin lava on torilla pystyssä?

• Anonyymi

Jos sosiaaliviranomaiset ovat syyllistyneet pojan tapauksessa laiminlyönteihin, niin niiden pitää saada ankara rankaistus. Vilja Eerikan tapauksessa ne pääsivät liian vähällä.

• Anonyymi

Pitäisi tehdä yya-sopimus vankeusrangaistuksen suorittamisesta Venäjällä. Loppuisi rikollisuus 👹

• Anonyymi

Elinkautinen molemmille.Ilman mitään hevon-paska asian lievennyksiä.Vankilassa isttuu 90 jotka eivät kykenisi samaan.Vankilassa ollessa tulee todellinen tuomio .

• Anonyymi

Voi luoja,, kuinka sairaita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ai kamalaa, palauttanut peräti pulloja. Mutta oikeasti, tästä lapsesta on näköjään tehty ilmoituksia ja molemmat ilmeisesti päihteiden käyttäjiä. Miten sossu on ajatellut, että tuo on lapsen etu olla kotona ja katsomassa tällaista menoa. Toivottavasti syyte napsahtaa sossutädeillekin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kamalaa, palauttanut peräti pulloja. Mutta oikeasti, tästä lapsesta on näköjään tehty ilmoituksia ja molemmat ilmeisesti päihteiden käyttäjiä. Miten sossu on ajatellut, että tuo on lapsen etu olla kotona ja katsomassa tällaista menoa. Toivottavasti syyte napsahtaa sossutädeillekin .

Lapsella taisi olla mummoja ja vaareja niin äidin puolelta, biologisen isän puolelta ja tämän uuden miesystävän puolelta. Eikä kukaan tehnyt yhtään mitään, ei biologinen isäkään.
        Miksi kukaan heistä ei hakenut lasta pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsella taisi olla mummoja ja vaareja niin äidin puolelta, biologisen isän puolelta ja tämän uuden miesystävän puolelta. Eikä kukaan tehnyt yhtään mitään, ei biologinen isäkään.
        Miksi kukaan heistä ei hakenut lasta pois?

Äidin veli puolusteli instassa äitiä. Eli samaa whitetrash populaa :(

• Anonyymi

Lapsella oli ollut laajoja palovammoja ja mustelmia. Palovammat ovat aiheuttaneet lapselle kovia tuskia. Hirvittää, mitä poika on joutunut kokemaan.

Jos sosiaaliviranomaiset ovat laiminlyöneet tehtäviensä hoidon pojan kohdalla, niin niille on annettava tuntuva rangaistus.

• Anonyymi

8-vuotiaan Vilja Eerikan tapauksessa sosiaaliviranomaiset pääsivät liian vähällä. Nyt on tarkasti selvitettävä, ovatko he tehneet tarvittavat toimenpiteet 4-vuotiaan suojelemisiksi. Jos ilmenee, että he ovat laiminlyöneet työtehtävänsä, niin he ovat osasyyllisiä pojan kohtaloon ja heidät on tuomittava rangaistuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8-vuotiaan Vilja Eerikan tapauksessa sosiaaliviranomaiset pääsivät liian vähällä. Nyt on tarkasti selvitettävä, ovatko he tehneet tarvittavat toimenpiteet 4-vuotiaan suojelemisiksi. Jos ilmenee, että he ovat laiminlyöneet työtehtävänsä, niin he ovat osasyyllisiä pojan kohtaloon ja heidät on tuomittava rangaistuksiin.

Valittivat Vilja Erikan tapauksessa että on liikaa hommia tai jotain. Mikähän tässä on syynä? Liian vähän rahaa kunnalla huostaanottoon? No Järvenpää laittoi miljoonan tuosta vaan matun yksityisiin turvallisuuspalveluihin, eikä kukaan sanonut järvenpään sossussa mitään. Jos raha on ollut nyt esteenä kun kyse on 4-vuotiaasta niin se on anteeksiantamatonta.

• Anonyymi

On muuten rasittavaa luettavaa Minfon keskustelu aiheesta. Minfosta on tullut vauvapalsta nro 2.

• Anonyymi

Naiset pilaa palstan kuin palstan.

• Anonyymi

Kaikki vanhemmat eivät eri syistä kykene hoitamaan lapsiaan asianmukaisesti. Lastensuojelun työntekijät on koulutettu valvomaan lasten olosuhteita ja he saavat työstään palkkaa. Jos ilmenee, että he ovat laiminlyöneet tehtäviään pojan suojelemiseksi, niin he he ovat osasyyllisiä 4-vuotiaan hirvittävään elämään ja kuolemaan. Mikään rangaistus ei ole heille riittävän suuri.

• Anonyymi

Sosiaaliviranomaiset valittavat resussipulaa ja kiirettä, mutta se ei ole hyväksyttävä syy heidän tekemiin virheisiin. Joensuun tapauksessa on lastensuojelun työntekijöiden toimet tutkittava ja heille on langetettava tuntuva tuomio, jos ilmenee, että he ovat laiminlyöneet pojan olosuhteiden arvioinnin. Mikään ei kuitenkaan tuo pientä poikaa takaisin.

• Anonyymi

Joensuun lastensuojelu on edelleen täysi vitsi.

Kasvoin alkoholistisen mielipuoli yh-äidin armoilla ja kuinkahan monet kerrat mm. karkasin jo alle 8veenä kotoa päätyäkseni keskellä yötä keskustassa hortoillessani poliisikyydillä lastenkotiin. Aikaa tästäkin tapauksesta jo yli 25 vuotta mutta en ole koskaan unohtanut sitä miten yhdenkin kerran mieshoitaja lastenkodissa pakotti minut käymään sinne saapuessani suihkussa ja seurasi koko toimituksen ovenraosta. Sama mieshoitaja pakotti suutelemaan poliisia poskelle kiitokseksi vaikka en halunnut. Ahdisti aivan uskomattoman paljon kun vieras aikuinen mies katsoo kun peseydyn hänen katseensa alla ilkosen alasti, olin alle 10 vuotias. Samoin nämä lastensuojelun ihmiset taivuttelivat minut siihen etten haluaisi itse tulla huostaanotetuksi. Oli sanallisesti syyllistämistä ja painostusta siitä että enhän haluaisi joutua siihen tilanteeseen etten näkisi äitiäni enää koskaan. Silloin luovutin, lapsena, tajutessani ettei aikuiset auta.

Apua ei sieltä saa näköjään edelleenkään. RIP Milo. 💔

• Anonyymi

Olen niin suruissani, Toivottavasti on olemassa karman laki.

• Anonyymi

Samat kokemukset Joensuun lastensuojelusta ja viranomaisista…

• Anonyymi

Narkkiporukoiden lapsi. Kaikki on jo liian pitkään hoidelleet oman tonttinsa ja seuraus tämä.

• Anonyymi

no pakkoko se on sitten tehdä niitä pentuja, jos ei ole valmis vanhemmaksi.

• Anonyymi

Nekin varmaan tehty tiedostamattomassa tilassa jota ei edes muista.Hups,olen rastaana🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nekin varmaan tehty tiedostamattomassa tilassa jota ei edes muista.Hups,olen rastaana🤪

ja joensuussa etenkin köyhät kotihuorat = kotiäidit tekevät useita pentuja ettei tartte ikinä töissä käydä, kun saavat kaiken maailman tuet. pentuja tehdään useille eri jätkille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja joensuussa etenkin köyhät kotihuorat = kotiäidit tekevät useita pentuja ettei tartte ikinä töissä käydä, kun saavat kaiken maailman tuet. pentuja tehdään useille eri jätkille.

Juuri näin siitä voitte miettiä että mikä on tälläisen naisen arvo parisuhdemarkkinoilla että on tyyliin 3-4muksua tehtynä ja kaikilla muksuilla on eri isä. Että siitä voi hyvin jo vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä naisesta että ei koskaan halua tehdä töitä ja toisaalta hänellä ei tuossa tilanteessa ole paljon arvoa parisuhdemarkkinoilla enää kun on muksut tehty. Hyvin moni sinkkumies kiertää kaukaa tuollaiset naiset joilla on 3-4muksua ja jokaisella eri isä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin siitä voitte miettiä että mikä on tälläisen naisen arvo parisuhdemarkkinoilla että on tyyliin 3-4muksua tehtynä ja kaikilla muksuilla on eri isä. Että siitä voi hyvin jo vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä naisesta että ei koskaan halua tehdä töitä ja toisaalta hänellä ei tuossa tilanteessa ole paljon arvoa parisuhdemarkkinoilla enää kun on muksut tehty. Hyvin moni sinkkumies kiertää kaukaa tuollaiset naiset joilla on 3-4muksua ja jokaisella eri isä.

Monilla tällaisilla naisilla on ymmärrys niin vähissä, että sopivia töitä on vaikea löytää. Ulkomuoto ja supliikkikyky voi olla viimeisen päälle.

• Anonyymi

Onkoha näiden Riihisärkän asunto vapailla vuokramarkkinoilla

• Anonyymi

Hui!!! Ei sinne kannata kenenkään muuttaa..Se asunto on kirottu.

• Anonyymi

Kirous asuu tekijöiden sairaan pään sisällä, ei missään muualla ja kaikista vähiten asunnossa.

• Anonyymi

Tuomio pitäs olla kivulias kuolemanrangaistus.
      En ymmärrä noiden tekijöiden paapomista, on sen verran karmaiseva tapaus, ettei noilla päässä ole mitään kotona

• Anonyymi

Kyllöhön huume on sellainen aibe joka tuhoaa aivoja. Empaattinen kyky häipyy.
      Kyllä pitää jo laitoksella ottaa lapsi pois jos huumeet kuvioita.
      Lapsi ei ole lelu ja söpö .

• Anonyymi

Kyllä lastensuojelun on muututtava.
      Lakien on muututtava.
      Ei ole resursseja ei voi aina siihen vedota.
      Lapsi pois jo laitoksella . Ei voida odottaa, et huumekierre loppuu. Sillä tosiasiat pitää tunnustaa.
      Huumeet ja lapsi ei kuuluu samaan perheeseen
      Lapsi hyväksyy aikuisena,sen paremmin kun saa tietää,et hänet erotettiin huume äidin tai isän takia.

• Anonyymi

Suomen oikeuslaitos kusee ja tosi pahasti. Ei saisi päästää koskaa tuollaisia vapaaksi, jotka tekee lapselle tuollaista.

• Anonyymi

Luuleekohan joku oikeasti, että nuo katuu, tai muuttaa tapojaan? Ei varmasti kadu, eikä muutu! Toivottavasti sen verran vielä vahditaan, ettei nuo ota itselleen mitään elävää olentoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuleekohan joku oikeasti, että nuo katuu, tai muuttaa tapojaan? Ei varmasti kadu, eikä muutu! Toivottavasti sen verran vielä vahditaan, ettei nuo ota itselleen mitään elävää olentoa.

Onkohan kotiapu käynyt ystävänpäivän yllätyksenä siivoamassa nuorenparin asunnon, että voivat jatkaa siitä, mihin lapsen murhan jälkeen jäivät?

• Anonyymi

Ei kenelläkään siellä joensuussa ole pokkaa hoitaa sitä nistipaskaa kylmäksi? Nyt kun vapaana liikkuu. Kukaan ei jää kaipaamaan sitä saastaa.

• Anonyymi

Äiti-nistin vois hoitaa myös. Samanlainen saasta on kuin rikoskumppaninsa.

• Anonyymi

Katsokaa eilinen Rikospaikka ohjelma Katsomosta. Asiantuntijatkin ihmettelee, miksi päästivät nämä kaksi vapaiksi. Isäpuolen kuulustelu ollu liian lepsu.
      Näin Joensuussa

• Anonyymi

Muualla Suomessa ihmetellään Joensuun käytöstä

• Anonyymi

Ohjelma Rikospaikka veti Joensuuta kuin pässiä narussa🤣🤣🤣

• Anonyymi

Katsokaa ihmeessa uusin Rikospaikka ohjelma

• Anonyymi

Saan varmaan pelkästä ketutuksesta sydärin, jos isäpuolta ei tuomita murhasta ja äitipuolta taposta.

• Anonyymi

Suomessa saa kuka vaan alkaa äidiksi ja isäpuoleksi, mutta moneen muuhun juttuun pitää anoa sen seitsemän lupaa.

• Anonyymi

Sosiaali- ja lastensuojelutoimen työntekijöiden toimet on myös tutkittava ja jos ilmenee, että he ovat laiminlyöneet pikkupojan asioiden hoidon, niin niidenkin on saatava vähintään vankeusrangaistus.

Lastensuojelussa korkeassa asemassa oleva viranhaltija sanoi, että lastensuojeluun on saatu rahaa riittävästi ja alalla on riittävästi virkojakin. On tekosyytä, jos lastensuojelun työntekijät tapansa mukaan valittavat kiirettä, resussipulaa ja rahan puutetta.

• Anonyymi

Tuleeko tänään pataan?

• Anonyymi

Suomessa vangeilla on huomattavasti paremmat olot kuin hoitokodeissa vanhuksilla. Vanhukset ovat eläneet rikkeetöntä elämää ja maksaneet veroja. Ei ole oikein, että heitä kohdellaan huonommin kuin vankeja.

• Anonyymi

Isäpuoli ja äiti luultavasti joutuvat muutamaksi vuodeksi vankilaan. He saavat levätä ja nauttia täyshoidosta veronmaksajien kustannuksella. Se on niin väärin.

• Anonyymi

Eiköhän isäpuoli saa elinkautisen murhasta. Muuten ei ole linjassa Vilja Erikan tuomioiden kanssa. Eihän Toukokaan tajunnut että tyttö kuolee, sama on tässä höyrymoppijutussa.

Sama myös äidin tuomio pitää tulla taposta tiesi, että isäpuoli kiduttaa ja jätti vielä viemättä lasta lääkäriin eikä edes vaivautunut seuraamaan lapsen vointia. Montakohan kertaa löi lasta ja mitä siellä tarhan eteisessä sätti lasta, kun luuli ettei kukaan kuule.

• Anonyymi

Oikeustajuni mukaan isäpuoli on tuomittava murhasta ja äiti taposta. Vilja Eerikan tapauksessakin molemmat saivat elinkautisen.

• Anonyymi

Miten ihmeessä 4v on vielä vaippa?🫣
      Kuinka äiti voi olla noin raaka kersaansa kohtaan, kun tiesi mitä isäpuoli harrastaa kersaa kohtaan.
      Kuin myös oli vähätvälittänyt sosiaalihuollon siivous Yms kehotuksista ja kiroillut ja haistatellut Vittuaan.🫣
      Eikä noi Sossun työntekijät kyllä tuossa kunnassa ole mitään työnsä terävintä kärkeä, kun ottaa huomioon jo vuosi sitten vaikeuksia tuossa perheessä.
      Sanotaan näin: Ei mitään ruudin keksiä työntekijöitä, eikä ajatus maailma tai ns, nenäänsä pitemmälle katsojia.
      Poika eläisi kun auttajat olisivat hoitaneet asianmukaisesti työnsä. Nyt se on myöhäistä.

Toinen on LAUdoissa ja toiset Raudoissa.🤪
      JA viaton sai kärsiä.

• Anonyymi

Lasten vanhemmat aiheuttivat järkyttävän kuoleman syyttömälle lapselle, joka joutui elämään lapselle kelvottomassa elinympäristössä ja kärsi perhehelvetistä. Oliko kiire pullakahville töissä ja mukavia juttelemaan porukalla, kun ei ollut aikaa prioriteetti ykkösenä olevaa työtä hoitaa.

• Anonyymi

Siellä päin taitaa näillä työntekijöillä vain riittää sannonnat: Olet työni!
      Hoidin sen minkä osaan, muuhun en pysty(enkä taho)
      Mitä yhdestä, kun noita riittää loputtomasti!
      Ei ollut minun kakarani, nuin vain kävi.

Olisiko siinä nykyajan työmoraali, eikä työ (mikään työ) ole kutsumus amatti. Se on valetta koko puhe.

• Anonyymi

Järkytyin syvästi, kun 4-vuotiaan lapsen isäpuoli ja äiti saivat vain lievät tuomiot, vaikka olivat kaltoinkohdelleet lasta pitkään. Lapsessa oli mustelmia, ruhjeitä, ,vammoja sisäelimissä ja laajat palovammat. Isäpuolen olisi pitänyt tuomita murhasta ja äidin taposta.

Vilja Eerika kuoli hyvin samanlaisesti ja isä ja äitipuoli saivat molemmin elinkautiset murhasta. Siinä oikeus toteutui.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sosiaali- ja lastensuojeluviranomaiset valittaa jatkuvasti kiireitä ja resussipulaa. Se on vain tekosyytä. Lasten kuolemia ja kaltoinkohelua voitaisiin välttää, jos viranomaiset keskittyisivät lapsiin, joilla on avuntarve ja jättäisivät perheet, joissa lapset hoidetaan normaalisti rauhaan.

• Anonyymi

Ei sossut voi tehdä etätyötä, sen on oltava kenttätyötä.

• Anonyymi

Kuka antaa 4-vuotiaalle energiajuomaa ja vielä lääkettä sen kanssa, mitä ja minkä vahvuista? Jätetään yksin huoneeseen palovammoissa, heitteillejättö myös. Miksi muka naamaa piti pestä jos vahinko sattunut housuun? Höyrymoppi ollut kidutusväline ja lapsi kipushokissa ja väkivallasta shokissa. Miksi kasvoja piti peitellä kuulusteluissa jos omasta mielestään syytön. On kyllä niin hirveä tapaus, että kaikki ei varmasti ole tullut edes ilmi!

• Anonyymi

Soile.

• Anonyymi

Hei. Yhteisöllisyys auttaa meitä selviytymään jos tarvitsemme apua. Naapurit ovat avainasemassa. Kysytään, voinko auttaa ja jos kuullaan,että naapurissa hätä,puututaan. Nyt perheiden tulee selvitä yksin. Yhteiskunnan asia on tukea ja antaa rahaa mm lastensuojeluun. Pikkuihmisiä ei saa jättää heitteiie. Emme ole kukaan turvassa kun kaltoinkohdellut lapset voivat pahoin. He purkavat pahanolonsa joskus myöhemmin ja se voit olla sinä kun kohtaatte kadulla.

• Anonyymi

Ovatko jo häkissä?
      Jos, niin onko kantautunut korviin, että miten on kakku alkanut vähenemään?
      Joko on lomille päässeet?

• Anonyymi

Milo emme unohda sinua!!

• Anonyymi

Milon syntymäpäivä olisi 20.5. Että orvokkeja vaan äidille.

• Anonyymi

Riihisärkänkatu 5a A myynnissä OP-kodilla!!!
      Onko Muusan ja Sebun kämppä??

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂

Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2990
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1716
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1587
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1401
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      403
      1400
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1129
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1067
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      334
      908
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      259
      877
    Aihe