Et sinä täällä ole kuitenkaan, mahdatko olla edes Suomessakaan.
Uinutko sinä vielä, kun hiljainen sota käy taustalla vähentäen ihmiskuntaa?
Nainen, ei taida olla enempää sanottavaa
15
266
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä helvetissä sä oikein sössötät
- Anonyymi
Asioita, joita tapahtuu taustalla ja pimitetään.
Asioita, joista ennalta on ilmoitettu ja käymässä toteen.
Asioita, joiden vuoksi ajat on lyhennetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioita, joita tapahtuu taustalla ja pimitetään.
Asioita, joista ennalta on ilmoitettu ja käymässä toteen.
Asioita, joiden vuoksi ajat on lyhennetty.Ei voisi vähempää kiinnostaa tällaista nimettömänä lässyttävät ihmiset, tekisit jotain tai pitäisit tietämättömän ja vastuuttoman turpasi kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa tällaista nimettömänä lässyttävät ihmiset, tekisit jotain tai pitäisit tietämättömän ja vastuuttoman turpasi kiinni
Missä sinä olet ollut?
Olen nähnyt ja tiedän pikkuisen enemmän asioista, joten pysy sinä itse hiljaa.
- Anonyymi
Mitä tässä pitäis tehdä?!? Mennä rajalle pesäpallomailan kanssa vartomaan?!?
- Anonyymi
Ei, viholliset eivät tule rajan yli asein, vihollinen toimii jo maan sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, viholliset eivät tule rajan yli asein, vihollinen toimii jo maan sisällä.
No tee asialle jotain äläkä nyhvää tyhjää!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tee asialle jotain äläkä nyhvää tyhjää!!!
Olen tehnyt jo osani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt jo osani.
Tuloksia ei näy joten mitään et ole tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuloksia ei näy joten mitään et ole tehnyt.
Vastuu toimista ja tuloksista ei ole minulla vaan viranomaisilla.
- Anonyymi
Hommaa jo apua noihin vainoharhoihin!
- Anonyymi
Harvoin "vainoharhoista" on pitäviä todisteita.
- Anonyymi
No ei ole, menin ja otin ne piikit. Eihän sitä pöppöstä ollu edes olemassa, mut tehty mikä tehty.
- Anonyymi
Kaduttaako asia?
Liika sinisilmäisyys, liiallinen luottamus pahaan, joka tulee kuin valkeuden enkeli tuomaan ratkaisun ongelmaan ja pettäen sillä ihmiskunnan?
Ensin lietsottiin pelkoa ja tarjottiin siihen ratkaisua.
Niin se sai niin suuret kuin pienetkin ottamaan käteensä merkin, jota ilman ei saanut ostaa eikä myydä.
Passillaan se esti ostamista ja jopa myymästä työpanostaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaduttaako asia?
Liika sinisilmäisyys, liiallinen luottamus pahaan, joka tulee kuin valkeuden enkeli tuomaan ratkaisun ongelmaan ja pettäen sillä ihmiskunnan?
Ensin lietsottiin pelkoa ja tarjottiin siihen ratkaisua.
Niin se sai niin suuret kuin pienetkin ottamaan käteensä merkin, jota ilman ei saanut ostaa eikä myydä.
Passillaan se esti ostamista ja jopa myymästä työpanostaan.Ne vitsaukset ovat siinä piikissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849