Ohut kyrpä

Anonyymi-ap

Onko jollain pitkä ja ohut kyrpä❓Satuin saunassa näkemään sellaisen oli kiihottavan näköinen,ohut kuin pikkupojalla mutta järkyttvän pitkä... Kun kyrpä jäykistyy,tuleeko paksuutta lisää ja järkyttävää pituutta vaan❓

44

2346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ns. neulakyrpä, oliko tupellinen? Muutaman tuollaisen nähnyt, mut joo oli nuorilla pojilla ja oli mukavaa katseltavaa vanhan silmälle.

• Anonyymi

Joo,yhellä nuorella pojalla,oli järkyttävän pitkä ja ohut pippeli pojalla,oli aikas mukava katella...

• Anonyymi

Joko taas, oletkin vissiin sekasin kaiken aikaa. Unohtuuko lääkkeet.

• Anonyymi

Mulla on velttona tosi ohut 15cm pitkä kikkeli ja esinahkaa kireesti paljolti vielä terskan päässäkin. Terskani on selkeesti kikkelin vartta paksumpi ja pitkän puoleinen sekin. Pallit mulla on sellasen pienen tomaatin kokonen pikku pallukka.
      Uimahalleissa varsinkii vanhat sedät sitä usein kattelee häpeilemättä ja se tahtoo siitä alkaa jäykistelemään. Ei se juurkaan paksune jäykkänä mut pituutta tulee ehkä joku 5-6 senttii lisää.
      Tytöt ei noin ohkasesta taida välittää mut miehii se näyttäis kiihottavan.
      En oo kyllä nähny uimahallissa kellään muulla samantyylistä munaa ku mulla ja itteeni kiihottaa nähä kookas säkkisiä, paksuja ja suonikkaita setäkulleja
      Sami

• Anonyymi

No niin arvelinkin,olis järkyttävän kiihottavan näköinen katsella kun seisoo,pitkä ja ohut kuin pikkupojalla,mutta pitkä kyrpä...

• Anonyymi

Sulla ole velttona ku petsereikäs

• Anonyymi

Tuollainen ohut ja varsinkin pitkä ja tiukka esinahkainen kalu olisi tällaisen paksun ja suonikkaan setäkullin kanssa täydellinen telakoitumiseen.
        Terskat vastakkain ja pojun pitkä ja tiukka esinahka vedetään terskojen päälle ja sedän väljempi esinahka näiden päälle!
        Pojun kiimatippoja valuva kärki kostuttaa terskat joita pyöritellään ja hangataan esinahkojen puristuksissa kiimaisina yhteen ja tunnetaan pian kun esinahkojen sisäältö täyttyy molempien kuumista spermoista kyrvät villisti sykkien!
        Masa65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen ohut ja varsinkin pitkä ja tiukka esinahkainen kalu olisi tällaisen paksun ja suonikkaan setäkullin kanssa täydellinen telakoitumiseen.
        Terskat vastakkain ja pojun pitkä ja tiukka esinahka vedetään terskojen päälle ja sedän väljempi esinahka näiden päälle!
        Pojun kiimatippoja valuva kärki kostuttaa terskat joita pyöritellään ja hangataan esinahkojen puristuksissa kiimaisina yhteen ja tunnetaan pian kun esinahkojen sisäältö täyttyy molempien kuumista spermoista kyrvät villisti sykkien!
        Masa65

Nyt kiihottaa,täytyy kyrpää runkata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masa65

Tiedän yhden sukulaispojan millä on ihan järkyttävän pitkä pippeli,vähän rupeaa jo terska aukeemaan.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masa65

Toi telakoituminen on tosi kiimasta. Se virittäminen ja esinahkojen arviointi, kummanko nahat vedetään ensin. Itsellä löysä pitkä esari jota usein tarjoan venyttämällä tötteröki, moni on sinne saanut nussittua lastinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi telakoituminen on tosi kiimasta. Se virittäminen ja esinahkojen arviointi, kummanko nahat vedetään ensin. Itsellä löysä pitkä esari jota usein tarjoan venyttämällä tötteröki, moni on sinne saanut nussittua lastinsa.

Kuulostaa kiihottavalta,olis ihana nähdä kun kyrpäsi taakse vedät esinahan,ja rullaat mun kyrpäni päälle....

• Anonyymi

Mulla kun alkaa kunnolla seisoo, lähen kyl äkkii jonnekkin pois näkyviltä mut silleen puoljäykkänähän se melkee aina uimahallissa on et siel sä voisit sellasen poika kikkelin multa nähä.
      Tero

• Anonyymi

Niin sullakin ohut ja pitkä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joo tosi ohut ja pitkä ja huomioo herättävä.
        Tero

• Anonyymi

Samoin näin yhdellä miehell pitkän ohuen kullin joka oli lepokoossa varmaan 10cm. Mietin millaiseksi se paisuukaan seisoessaan.

• Anonyymi

Pikkupojilla on pippeli,isommilla pojilla on mulkku,
      aikuisilla miehillä on kyrpä.🤓😁

• Anonyymi

Kun penis on pienen pieni, se on pippeli.
        Keskikoinen on mulkku.
        Kookas on kyrpä, oli sitten minkä ikäinen hyvänsä.
        😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun penis on pienen pieni, se on pippeli.
        Keskikoinen on mulkku.
        Kookas on kyrpä, oli sitten minkä ikäinen hyvänsä.
        😀

Noinhan se on. Voin todistaa omalta kohdaltanikin. Olen jo seniori-iässä, pippeli on levossa 3 cm ja erektiossa 13 cm pitkä ja 10 cm ympärykseltään. Tuppisellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on. Voin todistaa omalta kohdaltanikin. Olen jo seniori-iässä, pippeli on levossa 3 cm ja erektiossa 13 cm pitkä ja 10 cm ympärykseltään. Tuppisellainen.

Kivan kokoinen.

• Anonyymi

H­­­e­­­i! Ku­­­tsum­­­me sinu­­t kä­ym­ään u­udessa cha­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J0a4Z6

• Anonyymi

Mulla oli nuorena poikana tiukka esinahka. Ohut tuppikullini sai hoitoa , naapurin papalta.Imua ja kieltään käyttäen se siiti onnistuikin. Varmaa hoitoa koko kesä. Se oli mahtavaa. Samalla annoin hyvänolon hänellekkin. Öisin nukuimme ulkoaitassa, ja saatoin joskus herätä siihen kun hän imutteli minua. Olin tuolloin 15 - 16 v. Nyt 65v ja mieli tekee aina.

• Anonyymi

papat on tuhmia. Ihana että opetetaan pojat seksin aakkosiin...pientä pippeliä,kun se lähtee nousemaan pystyyn...

• Anonyymi

Tekeekö sun nyt myös mieli nuorta tuppipippeliä, niinkuin teki aikanaan naapurin papan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeekö sun nyt myös mieli nuorta tuppipippeliä, niinkuin teki aikanaan naapurin papan?

On ihan mukava katsella....

• Anonyymi

Kiihottavalta kuulostaa. Kuinka tiukka sulla oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottavalta kuulostaa. Kuinka tiukka sulla oli?

Mulla oli pikkupoika tosi piukka,nyt kyllä saa suuren terskan esiin hyvin,ja tykkään vetää terskan paljaaksi....

• Anonyymi

Itsellä on noin 10 senttinen velttona, varsi ohut terska vartta suurempi täysin paljas,kun kiihotun varsi paksunee terskan paksuiseksi, sitten koko elin alkaa paisua ja kovettua on täysin kovana noin 13-14 senttiä pitkä ,terska muodokas,kokonaan posliini

• Anonyymi

Posliini mullakin. Mulla terska on paljon paksumpi kuin kyrpä.Mun terska on tosi herkkä,mutta posliini on niin kiihottava,kuin pippupojan paljas pippeli....

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olisikos nykyään mahdollista saada samaa hoitoa ikämies + ikämiehelle. Aikaa on ja kalu terve ja siisti. Tykkään herkutella, olisikohan kiinnostuneita 017-alue.

• Anonyymi

Tykkäisitkö herkutella mun suurella terskalla❓Vetäisin esinahan taakse ja runkkaisin sulle,haluaisitko katsella....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisitkö herkutella mun suurella terskalla❓Vetäisin esinahan taakse ja runkkaisin sulle,haluaisitko katsella....

Juu mies Hki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mies Hki

Juuri nyt kyrpäni seisoo,runkkaan terskan päätä,sormi käy pienessä pyllyssäni.....touhutippa terskan päässä. .kiimainen olo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri nyt kyrpäni seisoo,runkkaan terskan päätä,sormi käy pienessä pyllyssäni.....touhutippa terskan päässä. .kiimainen olo...

Olis kuumottavaa olla näkemässä ja auttaa sua.Hki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kuumottavaa olla näkemässä ja auttaa sua.Hki

Haluaisit katsella kun runkkaan kyrpääni...mulla on tosi iso terska,tykkään vetää hitaasti esinahan taakse ja hyväillä terskaa...Olis kiva nähdä kun pehmeä kyrpäsi alkaa kasvamaan...hetken päästä kyrpäsi kivikova,terska takana...runkkaisin sua ja katsoisin...haluaisin sutata sut,roiskuttaa spermani kyrpäsi päälle....nauttisit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisit katsella kun runkkaan kyrpääni...mulla on tosi iso terska,tykkään vetää hitaasti esinahan taakse ja hyväillä terskaa...Olis kiva nähdä kun pehmeä kyrpäsi alkaa kasvamaan...hetken päästä kyrpäsi kivikova,terska takana...runkkaisin sua ja katsoisin...haluaisin sutata sut,roiskuttaa spermani kyrpäsi päälle....nauttisit...

Haluaisin roiskisit spermasi mun poskille ja suuhun imisin nuolisin kullisi puhtaaksi. Nauttisin kullistasi imisin nuolisin viimmeisenkin tipan suuhuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin roiskisit spermasi mun poskille ja suuhun imisin nuolisin kullisi puhtaaksi. Nauttisin kullistasi imisin nuolisin viimmeisenkin tipan suuhuni.

Ottaisin kyrpäsi suuhuni,ei meinaa mahtua...kielellä kiusaisin terskaasi...tuntisin kuinka kyrpäsi sykkii....imisin...spermasi lähtisi...kielen päälle...lämmintä spermaa suu täynnä...työntäisin sormeni pikku pyllyysi....kyrpä sykkii suussani...pakko runkata....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisin kyrpäsi suuhuni,ei meinaa mahtua...kielellä kiusaisin terskaasi...tuntisin kuinka kyrpäsi sykkii....imisin...spermasi lähtisi...kielen päälle...lämmintä spermaa suu täynnä...työntäisin sormeni pikku pyllyysi....kyrpä sykkii suussani...pakko runkata....

Odotan sun ihanaa lastiasi suuhuni tunnen kuinka kuuma sperma valuu suupieliäni pitikin kaikkea en pysty nielee sitä tulee niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan sun ihanaa lastiasi suuhuni tunnen kuinka kuuma sperma valuu suupieliäni pitikin kaikkea en pysty nielee sitä tulee niin paljon.

Kyrpäni pumppaa paljon spermaa suuhusi...valuu...kyrpäsi pehmeänä roikkuu..otan kahdella sormella esinahasta kiinni..vedän...paljastan limaisen terskan,tunnen kuinka kyrpäsi taas heräilee...ihana tunne kuinka kyrpä kovenee sormien välissä...suora,kova suuri kyrpä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyrpäni pumppaa paljon spermaa suuhusi...valuu...kyrpäsi pehmeänä roikkuu..otan kahdella sormella esinahasta kiinni..vedän...paljastan limaisen terskan,tunnen kuinka kyrpäsi taas heräilee...ihana tunne kuinka kyrpä kovenee sormien välissä...suora,kova suuri kyrpä..

Kyrpäni alkaa taas kovettua ja haluaa sun ahnaaseen suuhun.Imen sun sperma tippoja kullisi alkaa pehmetä alan imee sitä lujemmin tunnen sen alkavan kovettua uudelleen suuni halajaa uutta kuumaa lastia.

• Anonyymi

Johan kaappi homot käyneet kommentoimassa 83 kpl poistettuu viestii.

• Anonyymi

Juu ei näytä kaappihomot hellittävän.

• Anonyymi

kaverillani ohut mutta pitkä eka kerralla tuntu ettei lopu ollenkaan sain pohjaan pitkiä liukuja hiero eturauhasta yhtä hyvin kuin paksumpi ja pitkä pano

Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2261
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1752
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1440
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      242
      1373
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1232
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1205
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      369
      1183
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      336
      1128
    Aihe